Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat vind ik wel erg sneu voor je. Heb je wel lekker de deur/schuifpui open?
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat ook al niet ;-) .
De zon schijnt wel lekker naar binnen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames wat een mooi weer vandaag! Zijn naar een strandje in de buurt geweest, voelt echt net als vakantie. Man en oudste durfden het samen aan om te zwemmen. Ik heb met de andere twee het maar bij de voeten in het water gehouden. Hebben lekker kibbeling gegeten. Vanavond doen we salade met een stokbrood.

Coetje, geniet van je weekend! Bij man zijn kant, zijn oma, die is praatgraag en er is een neefje met adhd ,die matchen altijd heel goed samen 😂😂

ZZ, wat jammer dat het je niet lukt de stoep af te komen. Zeker nu het zo mooi weer word.

Cookie, leuk zo'n wijn proeverij, de meesten 'vergeten' het uit te spugen of vinden het zonde haha. Gezellig even samen met je dochter.

Chris, ja dacht misschien vind je het fijn om daar wat mee te lezen. Ook wel lekker even een dagje thuis, gisteren al genoeg gewandeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook de hele dag thuis. En gewoon n beetje huiswerk gedaan. Op n gegeven moment gaan zitten .was heel moe. Kon op de bank niet slapen .Toen ben ik op bed gaan liggen.en heerlijk n half uurtje geslapen.
Daarna n pannekoekje gegeten van het beslag wat er nog stond .en straks nemen we nog n haring. .
Wel n uurtje wachten nog .

Wijn proeverij is leuk. Is je man in goede staat weer thuis gekomen cookie?
Weet niet of ik er nog tegen zou kunnen om alles door te slikken .ik denk dat ik het uit zou moeten spugen.is wel drank misbruik natuurlijk.

Ik vond het wel fijn Viva dat je mij op dat topic attendeerde .ik lees nu steeds de reacties.
Fijne avond .fijne Vaderdag morgen voor alle vaders die hier misschien mee lezen en de echtgenoten van de schrijvende vrouwen hier ,😀
Fijne avond. 😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, Viva! Heerlijk vakantiegevoel inderdaad.

Zenzeo, ik heb geen idee of je in mijn buurt woont, maar anders zou ik je best helpen hoor. Hoewel ik het natuurlijk snap als je dat liever niet hebt.

Man is nog niet thuis hoor Chris, er werd ook nog een barbecue gehouden :-D Ik verwacht hem (klinkt ook raar, alsof hij om die tijd thuis moet zijn) rond een uurtje of negen wel weer. Ze kunnen altijd erg lang praten, haha!

Oudste dochter is gekomen en we hebben frietjes gegeten. Nu zitten we nog lekker in de tuin. Straks een Nespresso.
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor klinkt niet raar.meestal weet je het wel.je kent hem per slot van rekening langer dan vandaag.😀
Denk niet dat je met n deegroller achter de deur staat te wachten.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
20-06-2020 20:10
Nee hoor klinkt niet raar.meestal weet je het wel.je kent hem per slot van rekening langer dan vandaag.😀
Denk niet dat je met n deegroller achter de deur staat te wachten.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Wat lief!!!
Ik word heel aardig geholpen. Twee keer per week voor mijzelf en 1 keer huishoudelijke hulp. Eventueel kan het vaker. Mag ze ook tussendoor bellen, maar vind dat lastig en dat zal ik niet gauw doen.
En ja, het meeste heb ik aan zoon. Die doet alles!!!
Maar al met al; best rottige situatie.
Vooral die pijn.

Heb net een paar boterhammen geroosterd en met jam gegeten.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .
Wat ben ik blij voor je zenzeo. hoop dat de pijn ook afneemt.

Viva vandaag weer waterpret voor de kindjes.? Ook fijn n badje in de tuin. Laat ze knoeien .en jij en je man als toezichthouders.met n koud drankje.

Cookie al gewandeld ?jij hebt mij onrustig gemaakt met je gewandel nou moet ik ook steeds van mij zelf .

Coetje al wakker?

Liz alweer n tijdje niet gezien .zal wel druk zijn .of ging ze met haar vriend dit weekend iets doen met de motor .en ben ik het vergeten..dat kan maar zo ,

Ontbijt was koffie. Afbakbroodje met lever .en de andere helft met ham.
Man is alweer druk aan het bakken .die denkt dat er n hele serie kinderen opduiken .terwijl hij er maar eentje heeft. Alleen zoon met kleinzoon komen .ik denk pas tegen de avond .eten ze hier.en nemen dan meestal nog voor de volgende dag mee naar huis.

Wij zijn thuis vandaag. n heerlijke dag met prachtig weer. Zet alles tegen elkaar open .en als het te warm wordt de airco aan,

Was zit er in ,tussendoor wat klusjes .en lezen .het is trouwens n fantastisch boek .
De Winterroos .van Jennifer Donelly.
Volgens mij heb ik het derde deel wel gelezen .maar lees ik hier toch weer achteraan .heerlijk kan ik mij op verheugen .

Zicht iets luchtigs om aan te trekken .heb van vorig jaar nog n Culotte .nooit echt mooi gevonden .maar nu wel prima om in huis af te dragen met dit weer .zwart wit gestreept zwart topje er op. Dan kan het in huis wel.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Vanmorgen bij schoonouders geweest voor koffie en we hadden een aardbeienslof meegenomen. Oudste dochter is gisteren blijven slapen en ging ook mee. Nu is ze weer naar huis.

Straks nog naar mijn ouders. Nog niet gewandeld dus :-D

Je hebt dus echt wel fatsoenlijke hulp Zenzeo, top! En er komen nog veel mooie dagen aan dus ik hoop dat er dan wel iemand is die je de tuin in kan helpen.

Nog niks gehoord van Thee, Chris? Hoop dat zij en HB, Liz en Andrieske ook weer naar dit topic komen :hello:
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag,

Hier hadden de kinderen vanochtend ontbijt besteld voor vriend en mij.
Daarna wilde ik douchen maar dat werd een waterballet,er zit ergens tussen de wc en douche een verstopping.Ik wacht nu op het bedrijf,hopelijk is dat snel gefixt want we moeten nu bij de buren naar de wc. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gatsie coetje had je dat pas geleden ook al niet?.

thee leest wel mee.ze gaat het proberen om te schrijven .maar zegt ze ik reageer niet op alles .na ja dat is logisch hè. .

H.B is iemand die maar af en toe mee schrijft. Bij Liz denk ik altijd dat ze te druk is .en van Andrieske weet ik niks .is misschien wel iemand die ook alleen maar af en toe wil mee schrijven .
Wel jammer want ik vind het leuk om veel berichtjes te lezen en ook te schrijven .
Eerder schreef ik bij n ander topic met n stuk of 12 vrouwen .wij schreven allemaal heel veel .
Maar dat is gestopt door ruzie. Ja hoe bestaat het .en weer later is het hele blad met het forum gestopt ,
Zit hier lekker rustig .ga straks nog even de slaapkamer in . Nog n beetje netjes maken ,
Heb intussen mijn nagels gelakt in n hele felle kleur rose rood . Dus vandaag voorzichtig met stoten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan de waterleiding nou verstoppen? Wat vervelend. Zeker met wc niet kunnen gebruiken.

Heb net de laatste kip opgebakken en er wat noedels bij gekookt.
Alle reacties Link kopieren
Nee de riolering is verstopt,gebeurt idd zo'n 4 keer per jaar.Er is iets mis met de aansluitingen en te dunne buizen.
Woningbouw wil dit niet maken,denk dat het goedkoper is om steeds een ontstoppingsbedrijf te laten komen.
Maar goed,voor nu is het weer opgelost.

Hier is het wel warm maar ondertussen wel bewolkt.Ik ga nog even wat bloesjes strijken.
Alle reacties Link kopieren
Oh, vandaar. Ik snapte het al niet.
Hier ook bewolkt. Wel lekker bezig geweeest. Voelde me vandaag heel goed.
Nu een kop thee. Met wat melk.
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed om te horen Zenzeo,dat er nog maar veel van zulke dagen mogen volgen :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn zenzeo. klinkt positief.
n vriendin van mij kocht afgelopen week magnesium olie spray.ook voor pijn en kramp in de benen .hielp gelijk.
Ik zeg het maar .niet dat ik hier de arts wil uithangen ..

Zoon en kleinzoon zitten hier.maar kijken n motor programma ,dus ik hipoef niet te praten 😀.

coetje blij dat het weer klaar is met de wateroverlast. .

Lekker rustig zo .hoe oud ze ook zijn t.v aan .auto of motoren programma er op?
Je hebt er geen kind aan,en aan mijn man ook niet .😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris, graag gedaan hoor. Jammer dat zo'n topic dan stopt door ruzie. Maar gelukkig heb je een nieuwe gevonden, ik vind het een gezellig clubje! Soms vergeet ik weleens dat iedereen kan meelezen (niet dat ik dingen zeg die ik niet wil delen hier i.v.m. privacy). Lekker die mannen voor de tv, je hebt er geen kind aan haha. Mooi roze nagels, lekker zomers.

Coetje, zo vervelend dat de boel verstopt zat! Zijn altijd van die dingen die je er niet bij kan hebben. Wat lief van de kinderen zo'n ontbijt.

ZZ, was vast fijn om kleindochter en co weer even te zien. En goed om te horen dat je een goede dag had.

Cookie, was man nog een beetje optijd thuis? Op zich hoef je natuurlijk niet met je partner een tijd af te spreken hoe laat je thuis bent. Maar enige richtlijn vind ik wel fijn. Deels ook praktisch gezien met de kinderen, maar ook voor de veiligheid. Maar verder maakt het mij niet uit.

Thee, gezellig dat je wel mee leest. En voel je vooral niet verplicht om op iedereen te reageren.

Liz, hoop dat het met jou ook goed gaat.

Hier een rustige maar gezellige dag gehad. Vanmorgen eerst ontbijt op bed en de zelf gemaakte cadeautjes. Oudste vond het wel een leuk idee om ze te verstoppen en dan moest papa zoeken. Alleen wist ze zelf niet meer waar zij ze verstopt had. Dramaqueen viva was in the house :rofl: . Gelukkig wist ik waar ze verstopt waren, dus toen ze weer gekalmeerd was, heeft zij ze maar snel gegeven. Daarna is man met oudste op de fiets naar zijn vader gegaan, met een bos bloemen. Zij hebben daar koffie en taart gehad. Ik ben met middelste en jongste op de fiets naar mijn vader gegaan ook met een bos bloemen. En wij hebben daar koffie en taart gehad. Kon allemaal lekker buiten, dus prima op afstand.

Verder niet veel gedaan. De kinderen hebben met water en zand in de tuin gespeelt. Spelletjes gespeelt, gepuzzeld en in de hangmat gelegen.

Lunch was een tosti ham/kaas met ketchup en een beker karnemelk.

Avondeten was gepofte aardappel met zure room, zalm moot en broccoli. De kinderen hadden visticks i.p.v. zalm.

Zitten nog een glaasje wijn te drinken en dan is het al weer tijd om te slapen.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een fijne dag Viva!

Wij hebben de bbq aangestoken,halverwege stonden buuf en haar man voor de deur,die hebben lekker meegegeten en een paar mojito's gedronken.
Nu naar bed want morgen weer werken.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag werk ik weer op de zaak,baas is er niet dus ik ben vraagbaak vandaag :P
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne maandag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .doe je best coetje. als ze met vervelende vragen komen .zet ze maar in de wacht.

Wat n drama Viva .cadeautje niet terug kunnen vinden .maar goed dat jij het wist😍
Was best wel gezellig gisteren .maar je moet ze altijd de woorden uit de mond trekken .
Dus heb ze mooi met z.n drieën laten zitten .en het commentaar beluisterd over de motoren .en hoe geweldig bepaalde merken zijn en ook de motor kleding is maar een bepaald merk geweldig. Nou oké dan . Heb er toch geen verstand van .
Moet nu ontbijten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
21-06-2020 22:52
Klinkt als een fijne dag Viva!

Wij hebben de bbq aangestoken,halverwege stonden buuf en haar man voor de deur,die hebben lekker meegegeten en een paar mojito's gedronken.
Nu naar bed want morgen weer werken.
Truste en tot morgen.
Was het ook!

Gezellig zo'n bbq met spontaan (?) visite van de buren!
Alle reacties Link kopieren
Coetje, succes met al die vragen vandaag! En take care, je hebt veel achter de kiezen afgelopen tijd.

Chris, ja heerlijk zo'n dramaqueen in huis. Man en ik moesten verschikkelijk lachen, maar dat werd niet gewaardeerd. Mannen zwijgzaam als ze soms zijn ;-) dat an sich is al leuk om te aanschouwen. Maar het was wel gezellige zo te horen.

Vandaag het huis voor mij alleen! Man aan het werk, oudste naar school en de jongsten naar de opvang. Ben even in de tuin bezig geweest en beneden wat huishouden gedaan. Nu nog even een paar uurtjes voor mijzelf.

Ontbijt was 2 speltbrood met kaas en een kop thee. Later op de ochtend een kop koffie met een plakje cake. En nu een bruine boterham met prepare en een beschuit met aardbeien en een beker karnemelk.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat je ff tijd voor jezelf had, Viva.
Die motorverhalen zouden mij nou ook niet direct boeien, haha!

Ik maakte kipkerrie en het was lekker. Ook nog wat over voor morgen. Daar kan dan wel ananas door.
Alle reacties Link kopieren
Net gegeten: zelf wraps gemaakt met havermeel, amandelmelk. Echt op gevoel. Verder bruine bonen gebakken en geprakt met kruiden. Weer op gevoel. Dit op de wrap met veldsla en simpel en voedende maaltijd op tafel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven