Wat eet je op dit moment deel 19

19-06-2020 14:25 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Begonnen in telegramstijl, maar inmiddels kletsen de vaste meeschrijvers wat af!

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-18/l ... ges/454685

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
cookielover wijzigde dit bericht op 10-12-2020 00:28
89.53% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Ontbijt was een beschuit met kaas en een bakje yoghurt met aardbeien. Nu een Nespresso.

Komt schoonmoeder vandaag weer, Coetje?
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning,

Mango en twee boterhammen met boer'n kaas.
Alle reacties Link kopieren
Cookie,nee ze belt net af,het is te warm :yes:
Nou dan blijf je toch lekker thuis.

Ik ben zo klaar,op terugweg even taart ophalen,vanaf 15u komt de visite.
Alle reacties Link kopieren
Jaa komende dagen heerlijk warm!

De twee oudsten (oudste is op woensdag altijd vrij) spelen al de hele ochtend in het zwembadje. De jongste heeft met de voetjes en handjes gespat, ze vind het heerlijk.

Wij eten bolletjes knakworst en een smoothie.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
24-06-2020 11:46
Cookie,nee ze belt net af,het is te warm :yes:
Nou dan blijf je toch lekker thuis.

Ik ben zo klaar,op terugweg even taart ophalen,vanaf 15u komt de visite.
:rofl: :rofl:
Heerlijk, lost het allemaal vanzelf op ;-)! Veel plezier vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames.
Wat n vette pech coetje..😅 moet je het vandaag zonder schoonloeder doen .
Maar fijne middag gewenst. 👍

Dit weer is toch het heerlijkste wat er is, zo fijn ook Viva de kindjes spelen met water.

Wij zijn al weggeweest.had vorige week n schattig wit bloesje gekocht.echt zo.n zomers ding met veel kant en borduursel,.wel helemaal wit .beetje Ibiza stijl.
Zegt mijn man maandag .wat zit daar toch op je rug .zat n per een vakkundig gerepareerde scheur in.
Paar fotootjes gemaakt .gestuurd via hun privé Facebook account. Kon ik het omruilen natuurlijk.
Zij hebben het niet gerepareerd .ze zegt moet bij de leverancier gebeurt zijn ..
Na ja er was nog precies een hetzelfde bloesje .dus blij.want ik vond m zo schattig .en zo heerlijk met dit warme weer.
Ik ben niet zo.n blootloper .als je niet meer zo jong bent .wordt het er allemaal niet mooier op..dus n heerlijk bloesje voor dit warme weer.en het staat zo leuk.
Waren extra bij tijd weggegaan.nu alweer thuis. Heb nog n bak watermeloen .heb nu eerst n paar sweet Chili chipjes.had ook behoefte aan zout .
Eventjes op de bank.en straks nog n beetje opruimen.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou Coetje, heb jij even geluk :rofl: :rofl: Hoop dat jullie een gezellige middag hebben.

Wat erg van dat bloesje, Chris! Ik heb vandaag een wit t-shirt met een leuk printje aan en een luchtige rok met panterprint. Morgen waarschijnlijk een jurkje.

Ben nu even binnen, het is hier 32 graden buiten. Maar gelukkig niet klam, alleen droog. Man is naar kantoor voor vergaderingen en blijft daar lekker in de airco werken :) Is waarschijnlijk rond half zeven thuis.

Jongste dochter en ik gaan zo even iets terugkijken.
Alle reacties Link kopieren
Vreemd, die scheur in dat bloesje!! Gelukkig kon je hem nog ruilen.
Is je meloen al op?
Coetje; is het feestje geslaagd?

Ik at een bak nasi goreng. En kersen, maar die zijn niet echt lekker.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik het gekste vond aan de scheur.is dat ie gerepareerd was.dat vonden hun ook vreemd.ze doen het maar terug naar hun leverancier.

Ik heb morgen afgesproken met n vrouwtje hier om de hoek, we hebben al n paar keer de datum verzet. Ze zegt nu pakken we door .ze komt mij morgen al om half 10:halen.gewoon beetje rondkijken en terrasje .koffie of ook lunch dat zien we morgen wel. Denk dat voor het heet heet gaat worden we wel weer thuis zijn .
Even lekker bij kletsen.gewoon gezellig .
Trusten dames :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nee heb nog een klein emmertje meloen.wil het nu niet meer eten .want je moet er ontzettend veel van plassen.ben ik de hele nacht aan het lopen .😅

Voel,je je weer goed zenzeo? Ik eet zelf geen kersen .man kreeg er vorige week n paar voorgezet.maar vond ie ook niet lekker.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het gaat wel. Heb alleen niet veel energie. Dan wil ik dingen doen, maar kan me er niet toe zetten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is vervelend, Zenzeo.

Chris, veel plezier morgen!
Alle reacties Link kopieren
Jammer zenzeo.ik herken het wel.
Dank je cookie hebber zin in.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zijn je vitamine waarden in orde Zenzeo?
Vriend had ook geen energie,bijna 2 jaar liepen we daarover te klagen bij de cardioloog,uiteindelijk bleken zijn waarden niet goed,sinds hij wat stootkuren heeft gehad voelt hij zich stukken beter.Hij is zelfs weer 3 x 3 uur aan het klussen.Ik ken hem bijna niet meer terug :proud:

Veel plezier morgen Chris!

Viva,wat heerlijk om te lezen hoe de meisjes zich vermaken,genieten :heart:

Feestje was weer geslaagd,oudste zit nu nog met een vriendin in de tuin,ik ga zo naar bed want de wekker gaat weer om 6.30.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,
Ik ben al even aan het werk,drukke dag vandaag.
Ontbijt thuis was koffie,nu 2 crackers met kaas en rauwe ham.

Fijne,zonnige,bloedhete dag gewenst! :P
Alle reacties Link kopieren
Het is nu heerlijk buiten,ik drink een koffie in de shaduw.
Het is heel druk met particuliere klanten,die komen allemaal bbq spul halen.Denk dat ik straks ook maar wat meeneem.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben natuurlijk lekker vers spul, Coetje.

Vannacht slecht geslapen, maar tegen de ochtend viel ik pas in slaap. En werd gewekt door zoon die bij mijn buurman (tandarts) moest zijn. Dat was gezellig!
Nu een bakje mango. Straks broodjes boerenkaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben alweer thuis. Waren om half 10 in de stad. Even gesnuffeld .is al veel afgeprijsd .
Sneakers gekocht witte waren wel afgeprijsd maar nog duur. Heb ze ze wel gekocht.want ze zitten fijn . Op n gegeven moment zien de schoenen er niet meer uit .maar veelal merk je dat pas .als je in de winkel nieuwe aan past.
Het was natuurlijk erg warm in de stad.daarom hebben we het ook kort gehouden.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
leuk chris, nieuwe sneakers! ik kan me goed voorstellen dat het warm was in de stad,heb het hier buitenaf aan de bosrand al warm..
coetje mooi dat het feest geslaagd was, en stiekum fijn dat sm afbelde vanwege de warmte ;-)
zenzeo hopelijk heb je nog een beetje bij kunnen slapen vandaag, snachts slecht slapen is altijd bagger.. :-( gelukkig was het met zoon wel gezellig!
Alle reacties Link kopieren
zoon mocht vandaag weer naar school, hij was helemaal blij :-) hij wilde gisteren al, maar toen moest hij naar therapie ipv school (is dezelfde parkeerplaats) en het kostte me aardig wat overredingskracht om hem richting de therapie te loodsen en bij de school weg te houden. ik merk echt dat hij zijn nieuwe begeleider erg interessant vind, de man is ook erg enthousiast en wil zoon van alles leren.. bij sommige dingen denk ik nou veel succes ermee, dat gaat hem niet worden maar ik hou me stil en laat het hem proberen, omdat soms vreemde ogen dwingen en het maar zo kan zijn dat zoon het wel van hem wil afkijken maar niet van ons met wat geluk.
ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik was idd weer paardrijden geweest, 2 keer zelfs. afgelopen zaterdag een buitenrit van 3 uur gemaakt bij de zeven heuvels en langs de vecht, dat was leuk maar toen heb ik vooral gestapt omdat het zo warm was en de fries waar ik op reed bleef vaak stilstaan om gras te eten, wat heel irritant was.. daardoor zijn we ook zo lang onderweg geweest, het zou eigenlijk een rit van 2 uur zijn nl. maandag tijdens de les heb ik ook een buitenrit gemaakt op het aangrenzende springendal, toen heb ik wel meer gedraafd. galloperen heb ik niet gedaan omdat mijn paard wat onrustiger was dan anders doordat er momenteel een verbouwing gaande is op de manege. ze deed wel een paar keer wat zij wilde ipv wat ik wilde maar ik kreeg haar wel weer in het gareel dus er was niks aan de hand verder. zaterdag ga ik weer een buitenrit maken, dit keer in
Drenthe. daar krijg ik eerst een les waar ik leer tölten en daarna gaan we naar buiten voor een rit van 1,5 uur in stap en tölt. ik heb er veel zin in! :-)
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Liz.bekende plekken noem je op.Springendal. Ook mooie route voor ons om te rijden .
Tolten zegt mij niks. Maar zoek ik nog wel op.

Heerlijk toch dat zoon zo enthousiast is en zijn begeleider ook. Wie weet wat er nog voor moois uit voort komt .

Wij zouden al zo
Ang n keertje met z.n tweeën weg. Een x moest ze afzeggen vanwege ziekte van haar man . En de laatste keer vanwege Corona .
We gaan gewoon hebben we gezegd .lekker vroeg en voordat het te heet wordt.
Het was gewoon kort maar leuk .

Zenzeo maar even. bijslapen als het lukt.

Cookie hoop dat je vandaag niet in de bus hoeft, dat akelige mondkapje.

Wij zouden ook weer n keer met onze oude forum vriendinnen samen komen .zit ook eentje bij die met openbaar vervoer moet. Ze zegt ook dat ze daar nog even geen zin in heeft. Bus trein . Ze heeft geen auto .en niet de makkelijkste verbinding van waar ze woont .
Zal wel goed komen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
springendal is mooi he chris. mijn manege grenst daar dus ook aan. ik heb idd wel eens gedacht als ik een cabrio tegenkwam hoe grappig zou het zijn als jij het was met je man, wat maar zo zou kunnen. je schreef idd ook al eens dat je over ootmarsum de grens was overgegaan, dan ben je ms ook door Lage gekomen? als dat zo is ben je toen langs mijn oude huis gereden 😆
Alle reacties Link kopieren
En had je zoon het fijn op school, Liz?
Chris lekker nieuwe schoenen! Wit is altijd goed.
Ik at rendang met witte rijst.
Alle reacties Link kopieren
ja zenzeo, hij mocht na een omweg (wandeling) samen met zijn begeleider ijsjes halen bij de winkel om de hoek vertelde zijn begeleider en had dat heel leuk gevonden. ook had hij op de tandem gefietst maar zijn begeleider wil hem de volgende keer op een gewone driewieler zetten en oefenen met sturen op de gang van de school omdat meneer op de tandem alleen maar lui zat vandaag en geen zin had om mee te trappen. daar was zijn begeleider het niet zo mee eens :lol:
Alle reacties Link kopieren
Wat goed, zeg. Die begeleider gaat er echt voor!!
En jij hebt zo ook even je handen vrij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven