Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vivautrecht85 schreef:
30-09-2020 19:36
Ben hier ook wel benieuwd naar. Ze leek even op de goede weg maar blijft maar zuigen met dat paard.
Klopt, want met dat paard heeft hij TO in de tang: mocht ze bij hem weg willen gaan, dan is haar dochter (vermoedelijk) haar paard kwijt. Witte Haai smeert dat, er dat hele topic zonder dat de koe bij de naam wordt genoemd, ook nog is in.
Vandaar dat ik vroeg: “ben jij haar man?” Dat liep ik me oprecht af te vragen elke keer dat hij in beeld kwam.
Opmerkelijk ook was dat hij een voorbeeld gaf van een andere beruchte zaak waarin, voor de rest van het gezin, ook plus/minus 12 man politie, plotseling kwam binnen denderen. Waarmee hij ook duidelijk aangaf wat hij verwacht van ‘zijn vrouw’ als het gaat om haar tolerantie. (Al Dan niet TO)

Ik wilde aanvankelijk TO alleen maar aan het denken zetten over A: dat er heus op de voorhand rode vlaggen waren, en B: als zij zelf hier toch niet voor kiest, dat het verliezen van dat paard wel even een ding is, maar mogelijk het niet waard is om voor in de problemen te raken. Maar wilde dat uit sympathie voor haar situatie eigenlijk alleen maar even aanstippen toen ik (ja een Engels woord) een clusterfuck over mij heen kreeg. Sorry daarvoor, maar daar heb ik zelf ook geen zin in.
En dat moet bij de Mods gemeld worden omdat?
Luci_Morgenster schreef:
01-10-2020 12:09
En dat moet bij de Mods gemeld worden omdat?
Ja...? Waar ben ik inderdaad mee bezig hier met al die aanmatigende tantes.

Jammer genoeg kan je hier je account niet opheffen. Zet mij maar op anoniem moderator.

Bij voorbaat dank.
Luci_Morgenster schreef:
01-10-2020 12:09
En dat moet bij de Mods gemeld worden omdat?
Wat dacht je ter verdediging op de vragen/reacties van Vivautrecht en Courage?
Het gaat toch over haar en haar postings.
Niq schreef:
01-10-2020 14:37
Wat dacht je ter verdediging op de vragen/reacties van Vivautrecht en Courage?
Het gaat toch over haar en haar postings.
Precies: Vivautrecht liep ik meteen op stuk als het gaat om “reactionair” gedrag van mijn kant. Toen volgde de rest.

Ik kwam aanvankelijk terug omdat ik het zelf ook een beetje kort door de bocht vond en om nog iets te corrigeren. Maar goed, dat ging niet echt meer zonder de discussie die er naar aanleiding van mijn post was ontstaan volledig uit zijn verband te rukken, en ben gewoon maar gaan reageren op dat wat ik aan idiotie over me heen kreeg. Dat ik daar beter niet op had kunnen reageren vind ikzelf nu ook. Vraag me af of die posters ook een waarschuwing hebben gekregen.
anoniem_400846 wijzigde dit bericht op 01-10-2020 15:56
0.51% gewijzigd
...

Sorry van de herhaling. Ik wilde wederom een correctie aanbrengen, maar deed kennelijk iets verkeerd.
anoniem_400846 wijzigde dit bericht op 01-10-2020 15:58
88.53% gewijzigd
FreeLauren schreef:
01-10-2020 15:28
Precies: Vivautrecht liep ik meteen op stuk als het gaat om “reactionair” gedrag van mijn kant. Toen volgde de rest.

Ik kwam aanvankelijk terug omdat ik het zelf ook een beetje kort door de bocht vond en nog iets te corrigeren. Maar goed dat ging niet echt meer zonder de discussie die er naar aanleiding van mijn post was ontstaan volledig uit zijn verband te rukken en ben gewoon maar gaan reageren op dat wat ik aan idiotie over me heen kreeg. Dat ik daar beter niet op had kunnen reageren vind ikzelf nu ook. Vraag af of die posters ook een waarschuwing hebben gekregen.
Waar heb je het toch over? Ik heb mijn reactie aangepast en je nog een compliment gegeven voor je heldere en constructiever uitleg daarna. Waar liep je dan op stuk? Ik vroeg me alleen af wat je bedoelde met de term "reactionair".
Ik heb het over dat, wat er in eerste instantie, na mijn eerste Posts gebeurde.

En zit niet op aanmatigende complimenten te wachten, BTW.
anoniem_400846 wijzigde dit bericht op 01-10-2020 16:01
Reden: Aanvulling
28.37% gewijzigd
FreeLauren schreef:
01-10-2020 15:57
Ik heb het over dat wat er in eerste instantie na mijn eerste Posts gebeurde.
Begrijp niet dat je specifiek mij noemt aangezien ik al had gezegd dat ik niet verder wilde in die vijandigheid. Jij blijft maar sneren en weet ik veel.
Jij maakt een melding van mij. Daar reageer ik op. Leuk dat je jou reacties inmiddels verbeterd hebt.
Niq schreef:
01-10-2020 14:37
Wat dacht je ter verdediging op de vragen/reacties van Vivautrecht en Courage?
Het gaat toch over haar en haar postings.
Joh.
De postbode onder stroomzetten?
Geweldig!
*2020* schreef:
01-10-2020 19:03
De postbode onder stroomzetten?
Geen zorgen, ze krijgen toch nooit post.
Lady*Voldemort schreef:
01-10-2020 19:08
Geen zorgen, ze krijgen toch nooit post.
The postman always rings twice!
Enorm slechte trol ook.
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
02-10-2020 00:03
Mods kunnen jullie kijken naar het topic Reizen naar Turkije in de reizen pijler?Gebruiker Fizz geeft Turken, Turkije en het offerfeest de schuld van de toename van het aantal besmettingen in de randstad. Buiten het feit dat dit onjuist is en gezien zijn berichten in het verleden denk ik dat er sprake is van racisme. Ook neemt hij de vrijheid andersdenkenden als associaal en dom te bestempelen. Graag reactie of actie.
Andersdenkenden? Je bedoelt iemand die bewust naar een code oranjeland op vakantie gaat en vervolgens ook nog eens de quarantaineregels aan zijn laars lapt. Zoals jij dus! En dat in een tijd dat de coronabesmettingen de pan uit rijzen.

Zoals ik in dat topic schreef, heb ik Turkse familie die regelmatig in Turkije komt en heb ik de informatie dat er veel besmettingen zijn en dat mensen zich bij terugkeer in Nederland niet aan de quarantaineregels houden uit de eerste hand.

De vele besmettingen in de grote steden in de Randstand zijn vooral rond besmettingshaarden onder studenten en allochtone bevolkingsroepen ontstaan. Dit is gewoon in het journaal op tv (NPO) geweest. Heeft helemaal niets met racisme te maken. Zelfs Aboutaleb heeft hier het nodige over gezegd. Gebruik Google als je mij niet gelooft.
Alle reacties Link kopieren
Mods kijk aub naar de eerdere berichten van Fizz. Duidelijk een racist. Dit forum moet gezuiverd worden van dit soort sujetten. Het gegeven dat hij hier probeert zich te verdedigen op het meld het de mods topic geeft al aan dat hij nattigheid voelt.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
02-10-2020 00:30
Mods kijk aub naar de eerdere berichten van Fizz. Duidelijk een racist. Dit forum moet gezuiverd worden van dit soort sujetten. Het gegeven dat hij hier probeert zich te verdedigen op het meld het de mods topic geeft al aan dat hij nattigheid voelt.
Hij?

Wat is er racistisch aan berichten over het hoge aantal besmettingen in Turkije? Het land is niet voor niets code oranje, maar jij steekt liever je kop in het zand. Je wil de aandacht afleiden van je eigen onverantwoordelijke gedrag door nu tegen mij tekeer te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
02-10-2020 00:36
Hij?

Wat is er racistisch aan berichten over het hoge aantal besmettingen in Turkije? Het land is niet voor niets code oranje, maar jij steekt liever je kop in het zand. Je wil de aandacht afleiden van je eigen onverantwoordelijke gedrag door nu tegen mij tekeer te gaan.
Het is hier geen discussie topic. Ik heb melding gedaan van jouw racistische gedachtengoed op dit forum. En ik hoop dat de mods je dit keer niet door de vingers zien. Voor discussies verwijs ik je je naar napraat 1&2.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
02-10-2020 00:41
Het is hier geen discussie topic. Ik heb melding gedaan van jouw racistische gedachtengoed op dit forum. En ik hoop dat de mods je dit keer niet door de vingers zien. Voor discussies verwijs ik je je naar napraat 1&2.
En ik wil niet door jou voor racist worden uitgemaakt, omdat ik dat niet ben. Bij iedere andere mening dan de jouwe brul je racisme, om mij zo een ban aan te smeren. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
02-10-2020 00:45
En ik wil niet door jou voor racist worden uitgemaakt, omdat ik dat niet ben. Bij iedere andere mening dan de jouwe brul je racisme, om mij zo een ban aan te smeren. Bah!
Je bent geen racist door dat topic. Maar door alle topics waar je actief bent. Je mag het laatste woord hier hebben. Mods lees aub de berichten op Actueel van deze gebruiker. Ik reageer op dit topic niet meer op deze racist.
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
02-10-2020 00:48
Je bent geen racist door dat topic. Maar door alle topics waar je actief bent. Je mag het laatste woord hier hebben. Mods lees aub de berichten op Actueel van deze gebruiker. Ik reageer op dit topic niet meer op deze racist.
Dus zonder enige aanleiding noem je mij een racist en wil je dat ik een ban krijg. Het gaat dus niet om het reistopic waarin ik kritiek op je heb, omdat je je niet aan de quarantaineregels houdt. Wat een onsympathieke manier om iemand de mond te willen snoeren die vaak een andere mening heeft dan jij zelf hebt.

Mods, waarom mag een forummer mij op dit zomaar racist noemen, simpelweg omdat ik het niet met hem/haar eens ben?
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
02-10-2020 00:58
Dus zonder enige aanleiding noem je mij een racist en wil je dat ik een ban krijg. Het gaat dus niet om het reistopic waarin ik kritiek op je heb, omdat je je niet aan de quarantaineregels houdt. Wat een onsympathieke manier om iemand de mond te willen snoeren die vaak een andere mening heeft dan jij zelf hebt.

Mods, waarom mag een forummer mij op dit zomaar racist noemen, simpelweg omdat ik het niet met hem/haar eens ben?
Mods, gebruiker Fizz heeft al duizenden keren op Actueel zijn racistische en islamofobe kant laten zien. Het feit dat hij op meld het de mods zichzelf zo probeert te verdedigen moet aanleiding zijn tot een schuldgevoel van Fizz. Lees aub zijn berichten op actueel maar eens. Alstublieft laat dit soort mensen niet de boventoon voeren op dit forum. #stopracisme
Let’s Go Brandon!
Alle reacties Link kopieren
Lange-met-een-korte schreef:
02-10-2020 01:10
Mods, gebruiker Fizz heeft al duizenden keren op Actueel zijn racistische en islamofobe kant laten zien. Het feit dat hij op meld het de mods zichzelf zo probeert te verdedigen moet aanleiding zijn tot een schuldgevoel van Fizz. Lees aub zijn berichten op actueel maar eens. Alstublieft laat dit soort mensen niet de boventoon voeren op dit forum. #stopracisme
Is dit allemaal omdat ik het belachelijk vind dat je bewust naar een code-oranjeland op vakantie gaat en daarna ook nog eens niet in quarantaine gaat?

En voor jouw informatie: ik ben geen man. Zo goed heb je dus mijn andere posts nooit gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven