Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Hah. de hele 2e pagina is ven het meldtopic naar hier verplaatst. Groot gelijk mods!
Lijkt me erg voor diegene die hier niet durven te posten en er nu toch tussen staan.
Maar misschien wel een mooi voorzetje.
Niet durven of niet willen?
Le-zen :lol:

Maar die zullen er vast ook zijn, niet willers. Maar dan durf ik er mijn kop voor in het vuur te steken dat ze hier wel een blik werpen wanneer er weer eens iets gepost is.
Nu we hier toch zijn, ik vond je vorige naam en ava leuker.
Mag ik die misschien van je kopen?
Niq schreef:
02-10-2020 11:13
Nu we hier toch zijn, ik vond je vorige naam en ava leuker.
Mag ik die misschien van je kopen?

Hah. Dat was mijn reservenick. En niet te koop. Duh!
Het was te proberen :hihi:
ModeratorViva schreef:
04-10-2020 09:09
Dat klopt, maar dan zetten we ook de deur open voor anderen om dat als excuus te gebruiken.


Hoe kan iemand dit misbruiken? Als het zo snel weggehaald wordt moet iemand het maar net gezien hebben natuurlijk. Het wordt wat anders als het er uren staat.

Dit was duidelijk een vergissing en er zaten verder geen kwade bedoelingen achter. Dan is een week wel wat lang.
Aan de andere kant kan het helemaal geen kwaad de mensen erop te wijzen dat ze beter eerst even na kunnen denken voor ze maar lukraak aan het posten slaan.
Alle reacties Link kopieren
In_Tenebris schreef:
04-10-2020 12:02
Hoe kan iemand dit misbruiken?
Makkelijk. Door het aan te kondigen bijvoorbeeld.
In_Tenebris schreef:
04-10-2020 12:02
Hoe kan iemand dit misbruiken? Als het zo snel weggehaald wordt moet iemand het maar net gezien hebben natuurlijk. Het wordt wat anders als het er uren staat.

Dit was duidelijk een vergissing en er zaten verder geen kwade bedoelingen achter. Dan is een week wel wat lang.
Dat is al gezien door iemand die het nog opgezocht heeft ook. Echt, zoiets kan binnen enkele minuten al verstrekkende gevolgen hebben als de lezer kwaad in de zin heeft.
Lady*Voldemort schreef:
04-10-2020 12:10
Aan de andere kant kan het helemaal geen kwaad de mensen erop te wijzen dat ze beter eerst even na kunnen denken voor ze maar lukraak aan het posten slaan.

Dat vind ik dan wel een goed punt.
vivautrecht85 schreef:
04-10-2020 12:17
Dat is al gezien door iemand die het nog opgezocht heeft ook. Echt, zoiets kan binnen enkele minuten al verstrekkende gevolgen hebben als de lezer kwaad in de zin heeft.

Ik krijg steeds vaker het idee dat ik naïef ben als ik dit zo lees.
In_Tenebris schreef:
04-10-2020 12:19
Ik krijg steeds vaker het idee dat ik naïef ben als ik dit zo lees.

Daarnaast zo naïef om in het meld topic weer je mening te komen geven.
In_Tenebris schreef:
04-10-2020 12:02
Hoe kan iemand dit misbruiken? Als het zo snel weggehaald wordt moet iemand het maar net gezien hebben natuurlijk. Het wordt wat anders als het er uren staat.

Dit was duidelijk een vergissing en er zaten verder geen kwade bedoelingen achter. Dan is een week wel wat lang.
Meerdere mensen hebben het gezien en dan moet je beter je berichten controleren, voordat je verzendt. Daarbij zijn 'bedoelingen' natuurlijk lastig te achterhalen.
vivautrecht85 schreef:
04-10-2020 12:17
Dat is al gezien door iemand die het nog opgezocht heeft ook. Echt, zoiets kan binnen enkele minuten al verstrekkende gevolgen hebben als de lezer kwaad in de zin heeft.
Klopt, ik had het ook opgezocht om te checken of het een echte of fictieve naam was. 3 seconden en pagina's vol hits. Best lullig als iemand dan even besluit verhaal te halen op basis van een eenzijdig verhaal.
Merys schreef:
04-10-2020 12:21
Daarnaast zo naïef om in het meld topic weer je mening te komen geven.


Dat maakt mij niet anders dan jij lijkt me zo.
LīlyRose schreef:
04-10-2020 12:22
Klopt, ik had het ook opgezocht om te checken of het een echte of fictieve naam was. 3 seconden en pagina's vol hits. Best lullig als iemand dan even besluit verhaal te halen op basis van een eenzijdig verhaal.


Helemaal eens en eigenlijk ook met een sanctie. Nadenken kan geen kwaad gezien de schade die het kan aanrichten.
Merys schreef:
04-10-2020 12:21
Daarnaast zo naïef om in het meld topic weer je mening te komen geven.


En nog eens wat, kun je nou echt alleen maar aanvallend en vervelend reageren?
In_Tenebris schreef:
04-10-2020 12:25
Dat maakt mij niet anders dan jij lijkt me zo.

Er is al heel vaak gevraagd niet in dit topic in discussie te gaan. Je hebt er maar liefst drie topics voor waar dat wel kan.
Mag ik even melden dat als het hier gemeld wordt, dat er naw op die en die tijd in dat en dat topic, er wel mensen nog snel even gaan kijken of ze er ook nog wat van mee kunnen krijgen.
Ik ben zo iemand, en hier sta ik vast niet alleen in.
Merys schreef:
04-10-2020 12:33
Er is al heel vaak gevraagd niet in dit topic in discussie te gaan. Je hebt er maar liefst drie topics voor waar dat wel kan.
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren? Nu zijn jullie beiden storend namelijk.
LīlyRose schreef:
04-10-2020 13:00
Kunnen jullie elkaar niet gewoon negeren? Nu zijn jullie beiden storend namelijk.

Zet je ons beiden onder de negeer :P
Merys schreef:
04-10-2020 13:05
Zet je ons beiden onder de negeer :P
Of doe gewoon volwassen...
LīlyRose schreef:
04-10-2020 13:14
Of doe gewoon volwassen...
Of gebruik gewoon napraat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven