Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Baggal schreef:
19-09-2022 15:20
Omdat ik die post waardeerde toen ik ‘em vanmorgen las. Ik had na de discussie gisteren Viva gelaten en las dit vanmorgen. Overigens: ik ging vervolgens op FV in, in algemene zin. Niet dat ik jou uitleg verschuldigd ben hé?!

Ik begon er niet over hoor. Vond het alleen opvallend dat je de discussie weer opstookt.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
19-09-2022 15:20
Dus doe je precies datgene wat het wel doet. Prima hoor, maar het maakt veel duidelijk.
Voor jou. Subjectief… dit had geen oogmerk om de discussie weer over mij te laten gaan, maar mijn waardering aan English te laten blijken, want ik vind en vond die post erg sympathiek. Vervolgens ging ik verder met de post van FV. Nogmaals, ik ben jou zeker geen verklaring schuldig en voel evenmin de behoefte om hier over door te gaan.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer :roll:
MondayLisa schreef:
19-09-2022 15:28
En daar gaan we weer :roll:
;)
Baggal schreef:
19-09-2022 15:26
Voor jou. Subjectief… dit had geen oogmerk om de discussie weer over mij te laten gaan, maar mijn waardering aan English te laten blijken, want ik vind en vond die post erg sympathiek. Vervolgens ging ik verder met de post van FV. Nogmaals, ik ben jou zeker geen verklaring schuldig en voel evenmin de behoefte om hier over door te gaan.
Oké 👍🏻
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
19-09-2022 15:20
Omdat ik die post waardeerde toen ik ‘em vanmorgen las. Ik had na de discussie gisteren Viva gelaten en las dit vanmorgen. Overigens: ik ging vervolgens op FV in, in algemene zin. Niet dat ik jou uitleg verschuldigd ben hé?!
Ach Baggal, bespaar je de moeite. Als hier en groupe eenmaal besloten is hoe je iets bedoeld zou hebben - ook al was dat helemaal je intentie niet - dan verander je daar toch niks meer aan. En elke post die je dan wijdt aan proberen te verduidelijken wat je dan wel bedoelde wordt dan gevolgd door dit soort gezuig en getreiter van "zie je wel, precies wat ik bedoelde" en dat soort minne opmerkinkjes. En als je niet uitkijkt word je voor dat verduidelijken nog geband ook, omdat een of andere sneuneus je dan ook nog met haar zelfverzonnen theorietje gaat staffen.

My two cents: veel mensen lezen ontzettend slecht en veel mensen voelen zich een enorme held als ze in een groepje zijn. Zou je ze 1 op 1 treffen of bijvoorbeeld irl treffen dan hebben ze lang zo'n grote waffel niet. Dus leg het lekker naast je neer, als jij maar weet wat je intenties waren.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
19-09-2022 15:26
Voor jou. Subjectief… dit had geen oogmerk om de discussie weer over mij te laten gaan, maar mijn waardering aan English te laten blijken, want ik vind en vond die post erg sympathiek. Vervolgens ging ik verder met de post van FV. Nogmaals, ik ben jou zeker geen verklaring schuldig en voel evenmin de behoefte om hier over door te gaan.
Sta er toch gewoon boven!
Vanaf start forum hier actief. Lang dus....
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-09-2022 15:43
Ach Baggal, bespaar je de moeite. Als hier en groupe eenmaal besloten is hoe je iets bedoeld zou hebben - ook al was dat helemaal je intentie niet - dan verander je daar toch niks meer aan. En elke post die je dan wijdt aan proberen te verduidelijken wat je dan wel bedoelde wordt dan gevolgd door dit soort gezuig en getreiter van "zie je wel, precies wat ik bedoelde" en dat soort minne opmerkinkjes. En als je niet uitkijkt word je voor dat verduidelijken nog geband ook, omdat een of andere sneuneus je dan ook nog met haar zelfverzonnen theorietje gaat staffen.

My two cents: veel mensen lezen ontzettend slecht en veel mensen voelen zich een enorme held als ze in een groepje zijn. Zou je ze 1 op 1 treffen of bijvoorbeeld irl treffen dan hebben ze lang zo'n grote waffel niet. Dus leg het lekker naast je neer, als jij maar weet wat je intenties waren.
:lightbulb:
Vanaf start forum hier actief. Lang dus....
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
19-09-2022 15:43
Ach Baggal, bespaar je de moeite. Als hier en groupe eenmaal besloten is hoe je iets bedoeld zou hebben - ook al was dat helemaal je intentie niet - dan verander je daar toch niks meer aan. En elke post die je dan wijdt aan proberen te verduidelijken wat je dan wel bedoelde wordt dan gevolgd door dit soort gezuig en getreiter van "zie je wel, precies wat ik bedoelde" en dat soort minne opmerkinkjes. En als je niet uitkijkt word je voor dat verduidelijken nog geband ook, omdat een of andere sneuneus je dan ook nog met haar zelfverzonnen theorietje gaat staffen.

My two cents: veel mensen lezen ontzettend slecht en veel mensen voelen zich een enorme held als ze in een groepje zijn. Zou je ze 1 op 1 treffen of bijvoorbeeld irl treffen dan hebben ze lang zo'n grote waffel niet. Dus leg het lekker naast je neer, als jij maar weet wat je intenties waren.
Dit!
fashionvictim schreef:
19-09-2022 15:43
Ach Baggal, bespaar je de moeite. Als hier en groupe eenmaal besloten is hoe je iets bedoeld zou hebben - ook al was dat helemaal je intentie niet - dan verander je daar toch niks meer aan. En elke post die je dan wijdt aan proberen te verduidelijken wat je dan wel bedoelde wordt dan gevolgd door dit soort gezuig en getreiter van "zie je wel, precies wat ik bedoelde" en dat soort minne opmerkinkjes. En als je niet uitkijkt word je voor dat verduidelijken nog geband ook, omdat een of andere sneuneus je dan ook nog met haar zelfverzonnen theorietje gaat staffen.

My two cents: veel mensen lezen ontzettend slecht en veel mensen voelen zich een enorme held als ze in een groepje zijn. Zou je ze 1 op 1 treffen of bijvoorbeeld irl treffen dan hebben ze lang zo'n grote waffel niet. Dus leg het lekker naast je neer, als jij maar weet wat je intenties waren.
Volledig mee eens!!
@Baggal: sta erboven dat een enkeling probeert je uit je tent te lokken.
Voor jou een :hug:
fashionvictim schreef:
19-09-2022 15:43
Ach Baggal, bespaar je de moeite. Als hier en groupe eenmaal besloten is hoe je iets bedoeld zou hebben - ook al was dat helemaal je intentie niet - dan verander je daar toch niks meer aan. En elke post die je dan wijdt aan proberen te verduidelijken wat je dan wel bedoelde wordt dan gevolgd door dit soort gezuig en getreiter van "zie je wel, precies wat ik bedoelde" en dat soort minne opmerkinkjes. En als je niet uitkijkt word je voor dat verduidelijken nog geband ook, omdat een of andere sneuneus je dan ook nog met haar zelfverzonnen theorietje gaat staffen.

My two cents: veel mensen lezen ontzettend slecht en veel mensen voelen zich een enorme held als ze in een groepje zijn. Zou je ze 1 op 1 treffen of bijvoorbeeld irl treffen dan hebben ze lang zo'n grote waffel niet. Dus leg het lekker naast je neer, als jij maar weet wat je intenties waren.

Nou, dit. En glijden van hun stoel als het over groepjes gaat, hebben het er in hun groepje continu over dat ze toch echt niet bij een groepje horen maar zijn maar wat blij dat het gesuggereerd wordt.

Laat gaan, je hebt er niets aan.
Voornu schreef:
23-09-2022 12:51
Nou, dit. En glijden van hun stoel als het over groepjes gaat, hebben het er in hun groepje continu over dat ze toch echt niet bij een groepje horen maar zijn maar wat blij dat het gesuggereerd wordt.

Laat gaan, je hebt er niets aan.
Dit!
:applause:
Alle reacties Link kopieren
Oh absoluut eens met al hetgeen jullie hierboven hebben opgemerkt, waarvoor dank. Was een beetje terughoudend met reageren hier (om zeer duidelijke redenen ;-) ).
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op dit moment lezen wij in dit topic postgedrag wat wij onacceptabel vinden. Er is de afgelopen week een flinke discussie gevoerd over bepaalde dingen wel en niet toestaan op napraat en wij zien hier nu precies hetzelfde gebeuren. Zie dit als een waarschuwing, gaat dit geprovoceer en nare manier van over anderen schrijven door dan zullen er bannen volgen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2022 17:06
Reden: Negeren Moderator aanwijzingen
99.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fairway schreef:
23-09-2022 16:34
[...]
Het is je nog niet geheel duidelijk wat de mod net schreef? :facepalm:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2022 17:07
Reden: Quote verwijderd
58.80% gewijzigd
ModeratorViva schreef:
23-09-2022 16:26
Beste forummers,

Op dit moment lezen wij in dit topic postgedrag wat wij onacceptabel vinden. Er is de afgelopen week een flinke discussie gevoerd over bepaalde dingen wel en niet toestaan op napraat en wij zien hier nu precies hetzelfde gebeuren. Zie dit als een waarschuwing, gaat dit geprovoceer en nare manier van over anderen schrijven door dan zullen er bannen volgen.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.
Sorry hoor, maar ik vind het momenteel nogal lastig worden wat wel en niet mag. Op andere plekken op dit forum vindt exact hetzelfde plaats. Hier worden ook geen namen genoemd? Dus als je zelf vindt dat je geen onderdeel bent van een groepje, hoef je je toch ook niet aangesproken te voelen.
Ik vind het goed dat jullie modereren en ook naar inhoud kijken, maar hou het aub gewoon duidelijk en trek een rechte lijn daarin.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-09-2022 17:12
Reden: Provoceren
95.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Fariway: Ik heb je niet gestaft (mocht je dat denken).
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij was Fairway ook nog helemaal niet toegekomen aan het bericht van de mod. Dus vast weer voorbarig :P
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
23-09-2022 17:45
Volgens mij was Fairway ook nog helemaal niet toegekomen aan het bericht van de mod. Dus vast weer voorbarig :P
Nah, ging wel even tijd over. Tijd genoeg om het alsnog te lezen in elk geval.
Alle reacties Link kopieren
OlleGrieze schreef:
23-09-2022 17:54
Nah, ging wel even tijd over. Tijd genoeg om het alsnog te lezen in elk geval.
Ik reageer ook terwijl ik lees. Ga niet eerst alle berichten lezen en dan pas quoten waarop ik wil reageren.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
23-09-2022 17:57
Ik reageer ook terwijl ik lees. Ga niet eerst alle berichten lezen en dan pas quoten waarop ik wil reageren.
Snap ik maar ik bedoelde dat er na mijn opmerking nog tijd was om eea te wissen/ aan te passen. Maar we begeven ons op glad ijs :D
Alle reacties Link kopieren
Bij viva kunnen nu advertorials worden geplaatst. Dat had ik niet verwacht.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
23-09-2022 21:09
Bij viva kunnen nu advertorials worden geplaatst. Dat had ik niet verwacht.
:blond:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven