Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
23-09-2022 21:09
Bij viva kunnen nu advertorials worden geplaatst. Dat had ik niet verwacht.
Even je adblock opnieuw installeren helpt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Sowieso altijd adblock toch?
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
23-09-2022 21:55
Sowieso altijd adblock toch?
Is wel beter hier ja. Erger nog, dit forum is de reden geweest dat ik überhaupt adblock geïnstalleerd heb. Ik heb nog nooit een site gezien waar zo agressief geadverteerd wordt als deze.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
23-09-2022 21:50
Even je adblock opnieuw installeren helpt.
Dank je. adblock doet het, maar een bedrijf heeft een topic geopend en daar werkt adblock niet tegen.
Had eerst Viva vrij van adblock maar nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
23-09-2022 21:39
:blond:
Ik bedoel het topic over pokemonkaarten, losjes gezegd. De bedrijfsnaam is dikgedrukt in de tekst.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
23-09-2022 22:57
Ik bedoel het topic over pokemonkaarten, losjes gezegd. De bedrijfsnaam is dikgedrukt in de tekst.

Staf het dan gewoon.
Alle reacties Link kopieren
MondayLisa schreef:
23-09-2022 22:59
Staf het dan gewoon.
Gedaan, stafje is verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
23-09-2022 23:15
Gedaan, stafje is verwijderd.

Dan zou je het ook iets minder cryptisch kunnen melden in het moderatortopic.
Alle reacties Link kopieren
MondayLisa schreef:
23-09-2022 23:31
Dan zou je het ook iets minder cryptisch kunnen melden in het moderatortopic.
Hm, weet niet.
Ik had geen bijbedoelingen met mijn eerste post hierover. Gewoon, advertorials mogen nu. Dat kan mensen helpen die dat willen, maar gaat denk ik ten koste van de site.
Misschien is mijn stafje onbedoeld verwijderd.
Zal wel vragen.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
24-09-2022 10:47
Hm, weet niet.
Ik had geen bijbedoelingen met mijn eerste post hierover. Gewoon, advertorials mogen nu. Dat kan mensen helpen die dat willen, maar gaat denk ik ten koste van de site.
Misschien is mijn stafje onbedoeld verwijderd.
Zal wel vragen.
Maar het topic is toch weg? Of kijk ik niet goed?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
24-09-2022 10:47
Hm, weet niet.
Ik had geen bijbedoelingen met mijn eerste post hierover. Gewoon, advertorials mogen nu. Dat kan mensen helpen die dat willen, maar gaat denk ik ten koste van de site.
Misschien is mijn stafje onbedoeld verwijderd.
Zal wel vragen.

Maar als niemand snapt wat je bedoelt heeft het weinig nut lijkt mij?
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
24-09-2022 10:57
Maar het topic is toch weg? Of kijk ik niet goed?
Toen ik het bericht dat je quotte schreef was het er nog.
Alle reacties Link kopieren
MondayLisa schreef:
24-09-2022 11:41
Maar als niemand snapt wat je bedoelt heeft het weinig nut lijkt mij?
Het bericht dat je dikdrukt was niet voor de mods. Mijn stafje was duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
24-09-2022 11:47
Toen ik het bericht dat je quotte schreef was het er nog.
Maar, als ik het goed begrijp: er was een topic, dat was reclame, jij stafte het, maar het bleef staan, dus jouw conclusie was: reclame mag blijkbaar tegenwoordig.
Klopt dat?

Waarom dacht je niet: hé, wat raar, mijn stafje is verwijderd, maar het topic staat er nog, heeft de mod wel goed opgelet?

Of: hé, wat raar, mijn stafje is verwijderd, maar het topic staat er nog, zou ik niet duidelijk geweest zijn?

Of....
Of....
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
24-09-2022 12:01
Maar, als ik het goed begrijp: er was een topic, dat was reclame, jij stafte het, maar het bleef staan, dus jouw conclusie was: reclame mag blijkbaar tegenwoordig.
Klopt dat?

Waarom dacht je niet: hé, wat raar, mijn stafje is verwijderd, maar het topic staat er nog, heeft de mod wel goed opgelet?
Best wel. Toen het stafje was verwijderd dacht ik dat het bedrijf misschien had betaald of zo. In elk geval dat het verwijderen van het stafje door de mod een bewuste keuze was. En ik vind het best. Ik had al een paar keer eerder gevraagd waarom mods sommige keuzes maakte zonder intentie dat ze andere keuzes maakten. En daar een hoop gezeik mee gehad. En ik had geen zin in gezeik. Maar het zat me wel wat dwars, ik had voorkeur voor dat topic weg. Vind dat er niet zo reclame moet zijn, het vervuilt het forum. En dat is mijn mening, Misschien dachten mods anders zodat ze het topic wilden behouden/gedogen.
Solomio schreef:
24-09-2022 12:01
Of: hé, wat raar, mijn stafje is verwijderd, maar het topic staat er nog, zou ik niet duidelijk geweest zijn?

Of....
Of....
Weet niet meer precies wat de tekst bij het eerste stafje was. Reclame of advertentie (niet advertorial). Met daarbij dat een bedrijf zich promoot. Leek en lijkt me duidelijk maar had nog explicieter gekund als in welk bedrijf en waar het staat.
Ik kan het "Ik vertrek" topic niet meer vinden. Is er iemand die dat wel lukt?
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan1 schreef:
25-09-2022 11:37
Ik kan het "Ik vertrek" topic niet meer vinden. Is er iemand die dat wel lukt?
Ik vind alleen deze:

entertainment/ik-vertrek-2021/list_messages/483946/5
Star⁴ schreef:
25-09-2022 11:39
Ik vind alleen deze:

entertainment/ik-vertrek-2021/list_messages/483946/5
Ik dacht dat er een was waar actiever in werd gepost maar ik ga gewoon hier verder.
Bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Was het zo erg op dat Laurens/ wonderkind topic ?
Schreef de TO nog mee ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
26-09-2022 16:47
Was het zo erg op dat Laurens/ wonderkind topic ?
Schreef de TO nog mee ?

Yes. TO was nogal van het padje. Qua gif spuien.
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
26-09-2022 18:30
Yes. TO was nogal van het padje. Qua gif spuien.
Maar banwaardig ?

Of had iemand haar weer eens herkend en gestaft ? ( alsof dat helpt ; iedereen kan steeds terugkomen )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
blijfgewoonbianca schreef:
26-09-2022 18:35
Maar banwaardig ?

Of had iemand haar weer eens herkend en gestaft ? ( alsof dat helpt ; iedereen kan steeds terugkomen )

Zoals ze tekeer ging over een 12 jarige? Wat mij betreft zeker, maar dat beslis ik uiteraard niet.
Alle reacties Link kopieren
Het was een walgelijke OP.
Dat was voldoende hoor.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
26-09-2022 18:35
Maar banwaardig ?

Of had iemand haar weer eens herkend en gestaft ? ( alsof dat helpt ; iedereen kan steeds terugkomen )

Geen idee, ik heb niet gestaft in ieder geval. Wat ik wel weet is dat iemand in het vraagtopic de aandacht vestigde op de walgelijke manier waarop TO en een paar anderen tekeer gingen over dat jochie, waarop mod heeft ingegrepen door het topic te verwijderen. Dus het kan net zo goed wezen dat mod TO zelf herkende, zo moeilijk is dat niet gezien het onderwerp en de welbekende wijze waarop TO helemaal los ging in ellenlange rants.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2022 18:52
, zo moeilijk is dat niet gezien het onderwerp en de welbekende wijze waarop TO helemaal los ging in ellenlange rants.
Hahaha, in al die jaren nooit anders leren posten : ze jaagt er ook altijd iedereen mee op de kast. Ook een “ talent “ , hoor.
Maar….ze brengt wel altijd lekker de boel op gang. Ik vind het ook altijd jammer als ze weeeeeer een perma krijgt en een tijdje verdwijnt. Ik ben natuurlijk een enorme reldel. Voor mij hoort ze hier gewoon de boel op te stoken, zoals ze al dikke 20 jaar geregeld doet. ( al zal dat echt niet haar intentie zijn )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven