Napraat 2.0, deel 2 (zonder geklets)

23-09-2020 22:13 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2.0!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Gewone kletspraatjes is hier niet de bedoeling. Die kun je kwijt in het 'napraattopic, deel 136 (met geklets)' overig/napraattopic-136-met-geklets/lis ... es/467944#.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
27-09-2022 13:50
Ja, het IP-adres is vast ook veranderlijk.
Bijna niemand heeft een statische IP, dus dan kun je idd weer een nieuwe nick aanmaken…
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
IP adressen zijn zeker veranderlijk. Een tijdje geleden wilde ik hier inloggen en tot mijn verbijstering had ik een perma. Bleek ik het IP adres toegewezen te hebben gekregen van iemand die een IP-ban had :rofl:
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2022 13:57
IP adressen zijn zeker veranderlijk. Een tijdje geleden wilde ik hier inloggen en tot mijn verbijstering had ik een perma. Bleek ik het IP adres toegewezen te hebben gekregen van iemand die een IP-ban had :rofl:
o_o
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Raar. Het is maar waar je zin in hebt. In elke keer een nieuwe nick bedoel ik. Ik had al moeite met elke keer opnieuw dat wachtwoord moeten invoeren. Gelukkig is die bug nu opgelost.
Je kan zelf forceren door je modem ( en dus internet) een bepaalde tijd uit te zetten om een ander ipadres krijgen.

Aantal providers doen dit automatisch om de zoveel tijd, heb je elk jaar of half jaar een andere IP.
Andere providers doen dat niet. De meeste niet volgens mij. Maar pin me er niet op vast.

Maar als je echt een andere IP wil zonder te veel gedoe, modem/internet uit voor 24/48 uur.
Dat weten de meeste permabannelingen die steeds overal terug komen al jaren.
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 27-09-2022 15:53
1.15% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2022 13:57
IP adressen zijn zeker veranderlijk. Een tijdje geleden wilde ik hier inloggen en tot mijn verbijstering had ik een perma. Bleek ik het IP adres toegewezen te hebben gekregen van iemand die een IP-ban had :rofl:
Ik had meteen een lot gekocht die dag. :lol:
Ik word al moe als ik het lees.
Alle reacties Link kopieren
we hebben ooit een troll gehad die rustig 10 x op een avond terug kwam
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
27-09-2022 15:54
we hebben ooit een troll gehad die rustig 10 x op een avond terug kwam
Dan heb je nog de optie vpnnen. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
27-09-2022 16:33
Dan heb je nog de optie vpnnen. :-D :-D
klopt, maar moet je dus indenken, dan ben je van te voren al bezig om 10 accounts aan te maken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ja, je moet er maar zin in hebben. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dat IP-adressen konden veranderen maar zo snel...dat niet.
Lady*Voldemort schreef:
27-09-2022 13:57
IP adressen zijn zeker veranderlijk. Een tijdje geleden wilde ik hier inloggen en tot mijn verbijstering had ik een perma. Bleek ik het IP adres toegewezen te hebben gekregen van iemand die een IP-ban had :rofl:
:-o
Moet je ook maar achter komen
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
27-09-2022 16:46
Ik wist dat IP-adressen konden veranderen maar zo snel...dat niet.


:-o
Moet je ook maar achter komen
Ja ik keek wel even raar op ja :lol:

Maar na een mailtje aan de CM was het vrij snel opgelost: gewoon even forummen op een andere device en een dag later was mijn perma alweer opgeheven (lees ik had alweer een andere IP)
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Maar dat je een ander IPadres kan hebben is toch helemaal niet raar?

Is ook al best vaak op Viva voorbij gekomen afgelopen 10 jaar zeker.
Alle reacties Link kopieren
Is die Goddess op de Oekrainepijler een Russische troll ofzo? Wat een waanzintopic.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
28-09-2022 12:02
Is die Goddess op de Oekrainepijler een Russische troll ofzo? Wat een waanzintopic.
Hoeft niet perse, er zijn in Nederland (en andere Europese landen) ook partijen die sympathiseren met Poetin. Dat het ‘waanzin’ is, ben ik met je eens, maar er zijn mensen die er blijkbaar anders over denken.
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
28-09-2022 12:02
Is die Goddess op de Oekrainepijler een Russische troll ofzo? Wat een waanzintopic.
Die heeft veel meer euhhh, aparte reacties imho. Ook bij de transgenderwet bijvoorbeeld.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
28-09-2022 14:21
Die heeft veel meer euhhh, aparte reacties imho. Ook bij de transgenderwet bijvoorbeeld.
Sommige posts in het transgender topic topic zijn echt heel vreemd vind ik. En de ongerechtvaardigde angst dat mannen/vrouwen nu naar de “verkeerde” kleedkamer gaan. Ben maar niet verder gaan lezen daar… Brrrr! @(
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
28-09-2022 14:21
Die heeft veel meer euhhh, aparte reacties imho. Ook bij de transgenderwet bijvoorbeeld.
Dat is niet van haar, maar van Vogelkip.
Alle reacties Link kopieren
Star⁴ schreef:
29-09-2022 07:24
Dat is niet van haar, maar van Vogelkip.
Haar reacties aldaar, ze is het topic idd niet gestart :)
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
.
Bericht aan mijzelf: Lachen. Omdraaien. En met mijn ogen rollen. Niet andersom.
Alle reacties Link kopieren
Baggal schreef:
28-09-2022 18:07
Sommige posts in het transgender topic topic zijn echt heel vreemd vind ik. En de ongerechtvaardigde angst dat mannen/vrouwen nu naar de “verkeerde” kleedkamer gaan. Ben maar niet verder gaan lezen daar… Brrrr! @(
Ik vraag me af hoe vaak die al een man in de vrouwenkleedkamer tegen zijn gekomen. Ik zou er niet blij mee zijn, maar ik moet de 1e encounter nog mee maken dus tot die tijd maak ik me er niet druk om. Het lijkt mij om zo'n kleine groep te gaan dat dit soort problemen een zeldzaamheid zijn.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe uitdrukking voor mij.
Wat is "gele tas gevoel"?
Alle reacties Link kopieren
madamzonderm schreef:
29-09-2022 18:48
Nieuwe uitdrukking voor mij.
Wat is "gele tas gevoel"?

Het Lidl? Jumbo?-gevoel?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
29-09-2022 20:47
Het Lidl? Jumbo?-gevoel?
Ja geen idee. Lijkt niet in de context te passen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven