Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Present!
Alle reacties Link kopieren
En we hebben een jubileum te vieren, dus laten we beginnen met een lekkere taart :jump:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Taart is altijd lekker! Maar wat voor jubileum hebben we? :huh:
Alle reacties Link kopieren
Deel 20 :cheer2:
Hoi!

Ik eet nu Alpro plantaardige kwark met blauwe bessen en frambozen. Lékker! Ik eet veel minder zuivel maar niet alle vervangers zijn smakelijk. Deze kwark heeft een goede structuur en de Soja smaak is niet te aanwezig.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
online fotoalbum delen
Hallo ik ben er ook.
Heb n kaasplankje mee genomen .hoop dat ie te zien is .


cookie waar download jij de foto. Waar ik het altijd deed die site is gestopt .

Oh het is gelukt zie ik. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook! Deel 20 alweer,dat we er maar weer een gezellig topic van maken. :cheer:

Ik lees Liz altijd met veel bewondering,voor ons is zo'n deur even vervelend idd,nooit bij stil gestaan dat dat zo'n impact heeft op zoon van Liz.En dat lees ik bij veel dingen en dan denk ik alleen maar,wat boft hij dat hij Liz als moeder heeft,zij begrijpt hem zo goed.Dat ontroert mij.Dus Liz,deze is voor jou :lips:

Wij eten aardappels,brocolli,spruitjes en een schnitzel.
Moet straks nog even de deur uit,vind ik niks in de winter,maar heb zoveel zakken kleding staan,die breng ik naar een vrouw die inzamelt voor mensen die niet zoveel te besteden hebben.
Iedereen blij :P
Alle reacties Link kopieren
Helemaal met coetje eens .wat n top moeder ben jij Liz. gisteren ook dat verhaal bij de arts of therapeut.al moest ik daar ook om lachen .
Vond haar zoon geweldig met z.n eigen inbreng . mondkapje moest ie niks van hebben .ook bij de arts niet .dusss ik ga niet mee naar binnen :rofl:
Ja voor Liz is dit waarschijnlijk lastig maar ik vind de verhalen top.

Gegeten hebben we rijst met hachee .pap rijst als toetje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is lief :lips: , maar ik ben ook maar gewoon een moeder die haar gevoel volgt hoor zoals zoveel moeders doen. Ik ben blij dat jullie soms ook om kunnen lachen om mijn verhalen want dat doe ik zelf ook wel hoor, niet altijd natuurlijk maar toch regelmatig.
Wat jij schreef chris dat je kleinzoon de weg niet goed kan onthouden lijkt me ook heel vervelend, wat je zegt maar goed dat je tegenwoordig navigatie op de telefoon hebt. .
Coetje is het gelukt met kledingzakken wegbrengen? Heb ik laatst ook gedaan, ik moest 3 containers langs om alle 8 zakken kwijt te kunnen :-$ dat krijg je als je tussen kerst en oud en nieuw gaat he, daar had ik ook niet bij stil gestaan van te voren :roll:
Alle reacties Link kopieren
Liz,ik denk ook dat je het alleen vol kunt houden als er ook eens gelachen kan worden.
Ja ik ben mijn zooi weer mooi kwijt en hoop dat er weer veel mensen blij gemaakt worden.
Nu een koffie.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer van de party 🥳. Vanavond Marokkaans gegeten.
Ik ben een beetje moe de laatste tijd. Lees jullie wel, maar lukt niet zo goed te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Ach Viva maakt niks uit dan reageer je maar ietsje minder. Al lees ik ook graag jou gezins verhalen,❤️
Ik zit toch echt vergeleken met jullie in n andere fase 😅
Vanavond zag ik op t.v n opa en oma met hun kleinkind in de speeltuin .zeg nog tegen mijn man wat was dat toch n leuke tijd ..
De tijd gaat ondanks de Corona nog te snel.

Liz kleinzoon kan zich totaal niet oriënteren. Maar dat heb ik ook misschien is dat bij mij ook wel gerelateerd aan autisme. Ik schaam mij soms kapot dat ik zo maar lukraak alle kanten op loop.ik ben mij er tegenwoordig van bewust dat ik goed op moet letten als ik b.v een groot waren huis binnen loop.zoek ik naar n herkenningspunt .en doe ik ook met straten waar we parkeren .even n foto maken van de straat waar we staan. Man vind het onzin .maar ik weet dan tenminste waar ik ben of hoe ik lopen moet .
Trusten meisjes😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik herken dat ook wel Chris, ik kan rustig bij mijn zusje om de hoek 20 rondjes rijden en het niet kunnen vinden terwijl ik daar al 100 keer geweest ben :-$
Ook ik heb me wel afgevraagd of er bij mij iets een autistisch ticje of add in kan zitten, niet alleen daarom maar er zijn wel meer dingen waar ik tegen aan loop. ze zeggen dat beide erfelijk zijn dus het kan zeker, maar ik heb er geen nood aan om het uit te zoeken. Ik word er niet anders van en redt me in het dagelijkse leven (al ben ik dan geen hoogvlieger) en dat is het voornaamste.
Alle reacties Link kopieren
Viva doe jij maar rustig aan hoor, je hebt ook een druk leven. Niks geks aan dus als je eens moe bent en minder reageert, dat nemen we je niet kwalijk.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,jij bent er weer vroeg bij vandaag!
Wat zou een diagnose jou nu nog brengen,zoals gezegd kan jij je enorm goed redden zelf , ik zou dan ook geen etiketje hoeven.

Viva,doe lekker rustig aan en voel je niet verplicht!

Ik ben op de zaal,werk tot 13 en dan weekend.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .je kreeg vroeger ook niet zo snel n etiketje opgeplakt .
Je deed het goed op school of je deed het niet goed. Zo eenvoudig was het toen.
Heb nooit problemen gehad op school.ik rolde gewoon met de rest mee een middenmootje. 😀
Ik ga zo douchen man knort nog .rustig de dag beginnen .kom straks terug .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik kon heel goed leren, heb een fotografisch geheugen waardoor ik letterlijk kon opschrijven wat er in het boek stond na 1 keer hardop voorlezen. Maar uitleggen wat er nou eigenlijk stond, dat kon ik vaak niet..Theorie was dus een dikke 10 maar in de praktijk (stages) liep ik vaak vast. Ook omdat ik mezelf het liefste onzichtbaar maak in een groep (superhandig als je de opleiding spw en later detailhandel gaat doen, maar niet heus :roll: ) spw heb ik dan ook niet gehaald, detailhandel wel maar ik zou nooit bij kruidvat ofzo kunnen werken, alleen bij kleine buurtdrogisten met een handjevol collega's. Dat onzichtbaar kunnen maken is voor mijn huidige werk juist een pluspunt, net als het feit dat ik het heel goed doe in 1 op 1 contact en graag zelfstandig werk/ weet wat er van me verwacht word.
Alle reacties Link kopieren
Wat zitten mensen toch allemaal anders in elkaar .
Maar hou ouder ik word hoe meer ik over mijzelf te weten kom.ik wil juist in gezelschap wel aandacht Liz .terwijl ik in mijn tiener tijd echt verlegen was .

Ik had vroeger altijd alle telefoonnummers in mijn hoofd, alle vaste nummers destijds .nu alle nummers in de telefoon zitten weet ik alleen mijn eigen en mijn mans nummer .
zei er iemand tegen mij .dat is n vorm van Autisme .dat neem ik dan maar voor kennisgeving aan .

Ontbijt was n kruiden stokbroodje met smeerkaas.koffie .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, daar ben ik ook goed in. Ik ken alle nummerplaten uit mijn hoofd van familie, vrienden en collega's en ook alle 6 bankrekeningnummer van mezelf en vriend kan ik zo opdreunen. Hetzelfde met onze pincodes en bsn nummers. Zelfs van mijn ex weet ik dat allemaal nog steeds :-$ die heeft me wel eens gebeld toen we allang uit elkaar waren omdat hij zijn bankpas niet bij zich had en zijn rekeningnummer ergens voor moest opgeven :lol: , en ook al eens omdat hij zijn pin niet meer wist bij de kassa.
Alle reacties Link kopieren
Weet ik ook allemaal mijn. bsn niet .en tevens van mijn man hij doet ook geen moeite om naar zijn bankrekening te kijken .pinnen wil hij al helemaal niet .heeft altijd contant geld .
Gelukkig heb ik dat ook allemaal in mijn hoofd zitten .alleen n enkele keer ben ik het gewoon kwijt dan wil ik pinnen .en ben alles kwijt .dan raak ik lichtelijk in paniek maar na even n stopmomentje komt het wel weer boven ,

Ben vanmorgen lang met mijn haar bezig .gewassen .carmenset er in.het zit niet echt geweldig meer .maar zal ik niet de enige zijn .
Ik zie en lees noodkreten op Facebook .😅
Heb wel n nichtje die kapster geweest is . Ze zou mij met plezier willen knippen dat weet ik wel zeker. Mocht het echt niet meer kunnen dan app ik haar wel .maar wil haar niet gelijk lastig vallen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Happy new topic :cheer2:
Ik was jullie kwijt haha.

Hou het vandaag rustig, heb hoofdpijn bah.

Nu drink ik een beker thee
Alle reacties Link kopieren
He bah lieve, dat is niet fijn.. hopelijk is de hoofdpijn snel weg. Doe rustig aan!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte en beterschap Lieveke .❤️Gelukkig dat je ons gevonden hebt. 👍

Vanmorgen was ik toch de hele morgen in de slaapkamer.daar ook gelijk maar opgeruimd .
Carmenset helemaal schoongemaakt.alle potjes met kwastjes kwasten en andere kleine dingetjes schoongemaakt en gesorteerd..
Gisteren ook al de sokken la van mij zelf .maar nu wil ik zitten want heb het weer vreselijk in de rug .familie kwaal .mijn leven lang al .ging ooit met de bus van mijn geboorte dorp naar de stad waar ik nu woon. was nog heel jong .ben blijven zitten tot de eindhalte kon niet opstaan🤣de chauffeur heeft mij er uit geholpen .eindstation was maar een halte verder hoor .
Al therapie voor gehad .maar het komt steeds terug .is ook wel eens weg hoor. Wat alleen niet waarom het soms zo erg is .
Misschien kou?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoofdstuk2021 schreef:
14-01-2021 15:34
Hoi!

Ik eet nu Alpro plantaardige kwark met blauwe bessen en frambozen. Lékker! Ik eet veel minder zuivel maar niet alle vervangers zijn smakelijk. Deze kwark heeft een goede structuur en de Soja smaak is niet te aanwezig.
Klinkt goed, denk dat mijn schoondochter dat ook wel lekker vindt :) Kom je ook meeschrijven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven