Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
14-01-2021 16:00
cookie waar download jij de foto. Waar ik het altijd deed die site is gestopt .
Ik gebruikte altijd mupload, net als jij denk ik :P Nu gebruik ik imgur.
Alle reacties Link kopieren
Lieveke,wat naar van de hoofdpijn.Dat het maar snel over is :hug:

Chris,ik geef je een handje,mijn rug doet ook weer zeer,ik denk idd de kou.
Fysio helpt mij altijd maar even,maar dat komt natuurlijk ook omdat ik dan de oefeningen niet meer zo concequent doe.

Uiteindelijk wat langer gewerkt maar nu lekker weekend.Doe vandaag niets meer,behalve eten maken.
Nasi met sate van de grill.

Nu neem ik een radler :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Cookielover schreef:
15-01-2021 15:11
Ik gebruikte altijd mupload, net als jij denk ik :P Nu gebruik ik imgur.
Oké dank je. 👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Tot morgen allemaal 😴😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag een lang bericht getypt, en ja hoor....

Nu maar even opnieuw :)

Super dat je die kleding hebt weggebracht, Coetje.

Inderdaad veel gradaties in autisme. Mijn broer en zoon hebben beiden een lichte vorm. Broer raakt ook altijd de weg kwijt, en moet mij elke keer als hij komt appen op welk nummer wij ook alweer wonen :P

Zoon kon ik daarentegen al jong zonder problemen met het OV laten gaan. Maar hij heeft dan weer bijvoorbeeld veel moeite met koken, dus dat doet hij bijna nooit.

Maar hij kan wel heel goed lijstjes opdreunen, zoals de 25 grootste gemeentes van Nederland. En hij weet ook alle kentekens van de auto’s die wij hebben gehad uit zijn hoofd :proud:

Heb je vaker last van hoofdpijn, Lieveke? Ik heb er tegenwoordig minder last van, gelukkig. Hopelijk is het gauw weer over. En fijn dat je ons gevonden hebt :cheer2:

Viva :bigkiss:

Oh ja Chris, dat van die foto maken vind ik helemaal niet gek! Hartstikke handig, juist. Dat doet mijn in Amsterdam wonende zusje ook, want zij heeft de auto vaak tien straten verderop staan :D

Wij aten spareribs met salade en frietjes. Nu een kop thee en wat Engelse drop.

Fijne avond!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .dan hou ik die foto er maar in cookie als we weer op stap mogen 😀
Ontbijt was krentenbrood .koffie boterham met pindakaas.
Fijne zaterdag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goed zo ;)

Ik at een croissant met jam als ontbijt en net een peer. Heb er nog een paar en ze zijn nu heerlijk.

Straks wandelen, hoop dat het droog blijft.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lieve dames, uitgebreid ontbijt vanmorgen met brood uit de oven, gekookt ei en verse jus de orange. Nu allemaal fris en fruitig en warm aangekleed voor een wandeling. Met warme chocolademelk in de thermoskan voor 'kofferbak koffie'.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag. Hier al druk geweest, vriend vroeg om cake en ik heb de schoonfamilie beloofd dat ze morgen niet hoeven te koken omdat ik snert maak, dus die zijn beide in de maak.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.

Cookie, ja heb vaker last van hoofdpijn maar normaal hormonaal en dat is nu niet. Het komt denk ik uit mn nek.

Viva wat klinkt het weer gezellig bij je.

Ik hoop dat er sneeuw komt, dat we even kunnen sleeën.

Liz lekker snert, daar is het weer voor. Gezellig huiselijk koken en bakken.

Lunch is een broodje rauwkostsalade en broodje rookvlees.
Alle reacties Link kopieren
Hier zelf gesneden en gefrituurde friet en kibbeling (kant en klaar gekocht ) gegeten .
Ook twee mandarijnen .
Hier valt nog iets natte sneeuw . Maar net zo veel dat het lijkt of er n beetje poedersuiker gestrooid is.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lieveke hoop dat je intussen van je hoofdpijn af bent .

En
Ik sta morgen bij Liz op de stoep voor n plak cake.heb afgelopen week nog snert gegeten dus daar hoef ik niks van mee.
Vanmiddag naar n kennisje gelopen .haar dochter werd 18 .de visite was mooi verdeeld over drie dagen . En voor haar eigen vrienden komt er nog n keer n feestje .
Zo ging dat prima zonder problemen .

Ben moe maar wil toch nog even zitten .kan toch ook niet nu al naar bed gaan .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dan moet je snel zijn Chris, hij is al bijna op :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik werd vannacht wakker met knallende hoofdpijn en misselijk en overgeven,dat is al de hele dag zo.Veelgeslapen en ga dat zo weer doen.
Tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Wij aten vanavond witlof ovenschotel.
Nou ja, de volwassen, de dames lust ik niet en wil ik niet waren weer lekker op dreef.

Verder een rustige dag met spelletjes en knutselen. Vanavond hebben de oudsten een logeer partijtje. Vanavond bij de een en morgen bij de ander op de slaapkamer.

Coetje, beterschap :hug: het zit je ook niet mee.

Chris, sneeuw valt tegen hè. Gezellig dat je even op verjaardagsvisite bent geweest.

Lieve, vervelend die hoofdpijn steeds. Heb je veel stress?

Cookie, heb je nog lekker kunnen wandelen vandaag? En hoe gaat het met je hand?

Liz, wat lief dat je dat gemaakt hebt voor je schoonfamilie. Is er een speciale gelegenheid of gewoon zomaar?

Ik ga een wijntje inschenken en wat toastjes smeren.

Fijne avond nog.
Alle reacties Link kopieren
Het sneeuwt hier nog wel .ook harder dan n uurtje geleden. Maar het is te nat blijft niet liggen.
Voor de kinderen had ik het leuk gevonden Viva.heb nog wel foto’s met de kleinkinderen in n dik pak sneeuw.Ze gaan nu veel met papa skiën dus ze weten wel wat sneeuw is.
Hier niet zo ver vandaan in Winterberg hebben ze de skipistes en liften ook maar stopgezet ,kwam veel te veel volk op af .en ook heel veel Nederlanders te veel .is vanuit hier heel goed te doen .dagje skiën en savonds weer naar huis .

Moet zelf dan maar n cake bakken Liz .tijd genoeg daar ligt het niet aan .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Pas goed op jezelf, Coetje :hug:

Hoe was de snert, Liz? De cake hoef ik niet te vragen denk ik :P

Ik heb zeker nog gewandeld, 10 kilometer.

Oudste dochter at ook mee en we aten kaasschnitzels met broccoli en gebakken aardappeltjes.

Morgen komen mijn ouders hier voor thee en eten, want mijn moeder is maandag jarig. Man heeft vanochtend de taart opgehaald en we eten pizza. Maandag komt er dan een bevriend echtpaar bridgen en eten en de kinderen en kleinkinderen komen verspreid over de week langs :proud:

En man en zoon zijn woensdag en vrijdag jarig, dus drukdruk O_O Nee hoor, gewoon steeds in een klein gezelschap iets lekkers eten en/of drinken. Momenteel is het even niet anders.

Nu spa rood.
Alle reacties Link kopieren
De snert is goed gelukt Cookie, net als de cake idd. Je hebt een gezellige week voor de boeg dus zo te lezen! Veel plezier! Had je het niet koud met wandelen? 10 km is veel hoor, echt knap!

Lieve ik hoop dat jouw hoofdpijn weg is inmiddels? Kan het ook van de sneeuw gekomen zijn dit keer ms?

Coetje wat balen dat jij je weer niet lekker voelt :-(, het zit je echt niet mee.. beterschap :hug:

Chris hier sneeuwt het de hele avond al en blijft het ook liggen, bij jou ook inmiddels?

Viva de snert was gewoon zo maar, ik weet dat ze er gek op zijn maar dat sm het zelf niet meer snel maakt door haar copd op de ouderwetse manier dus dacht ik ik zal eens mijn snert uit de multicooker voor ze maken, ms is ze nog om te praten maar nee ze was echt wel enthousiast over de smaak, die was goed zei ze en ze keek dan ook wel even op toen ik zei hoe lang (of eigenlijk kort) ik er over gedaan had om het te maken en dat ik niet haar recept had gebruikt, maar ze houdt het toch liever bij haar eigen manier die 100 jaar duurt :-? Tja, oudere mensen wijken nou eenmaal niet snel af van hun gewoontes he..
En wat gezellig dat de 2 oudsten bij elkaar mogen slapen!
Alle reacties Link kopieren
Nee, als ik een beetje doorloop heb ik het nooit zo koud :)

Slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Coetje pff jij ook al hoofdpijn, en je hebt er al zoveel dingen bij :hug: hoop dat het weg is bij je.

Cookie dat is wel de moeite om je schoenen voor aan te trekken, 10 km :)

Liz ja dat krijg je bij doe oudjes er niet in, die blijven bij hun ouderwetse standpunt haha

Viva nee heb momenteel niet echt stress.

Hoofdpijn is er nog steeds niet helemaal uit. Ik heb normaal nooitast van als er sneeuw komt, had er nog nooit van gehoord dat dat kon totdat ik het hier las :idee:

Ontbijt is broodje kaas en mok koffie.
Fijne zondag
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik baal ontzettend van mezelf,heb steeds iets anders en voel me een pieperd want er zijn zoveel ergere dingen.Een vriendin wees me erop dat het misschien komt doordat ik jaren in een soort van overlevingsstand heb gestaan met vriend steeds en dat mijn lijf nu zegt dat het genoeg is.
Ik moet nog beter voor mezelf zorgen zegt ze..
De hoofdpijn is er nog,misselijkheid is weg.
Vandaag geen plannen,sneeuw is hier ook al weg.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Hier sneeuwt het nog steeds en is het mooi wit, vriend kont zo om met zoon naar buiten te gaan want dat risico neem ik liever niet. Ik wil niet nog eens vallen nu.. Ik moet sowieso rustiger aan doen en mag ook niet meer wandelen van de fysio totdat ik morgen bij de arts ben geweest omdat ik van alles voelde knakken in mijn kruis tijdens het stuk dat we naar het zh moesten wandelen van de week :-?
Geen pijn, maar een vies/naar gevoel. Kan het niet anders uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, ach lieverd, je bent geen piepert!! Knoop dat goed in je oren!! Het is niet niets wat er bij jullie gebeurt, dat is gewoon dikke pech (understatement) steeds. Vroeg of laat moet je dat verwerken. Bij de een is dat psychisch, bij de ander lichamelijk of zelfs beiden. Wees lief voor jezelf en laat je af en toe lekker verwennen. ❤
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik vind sneeuw bijna iets magisch hebben. Leuk die tijd dat je hier in NL sneeuw had en koude winters zodat je kon schaatsen enzo. Wij zitten ook in de luxe positie dat we elk jaar kunnen skiën. Wat dat betreft komen we niets te kort. Ik ken iemand die bij winterberg woont, die vertelde eerder ook al dat ze de boel dicht hebben gegooid i.v.m. te veel mensen die eropaf kwamen.

Liz, wat super lief van je om dat zomaar klaar te maken voor hun en dat het hun ook zo gesmaakt heeft. Ja ouderen zitten soms zo vast aan hun gewoontes, ik begrijp nu ook wel waarom ze het zelf niet zo snel meer klaarmaakt. Heerlijk dat het bij jullie nog sneeuwt. Lijkt mij inderdaad een goed idee dat jij binnen blijft en dat vriend met zoon naar buiten gaat. Ben benieuwd wat de arts morgen zegt. Klinkt niet echt goed dat knakken tijdens het lopen ..... 😟

Lieve, gelukkig geen stress, maar wel vervelend dat het momenteel zo vaak voorkomt. Heeft het misschien te maken met dat je anders eet? Misschien minder koffie drinkt? Drink je genoeg water?

Cookie, heerlijk zo'n eind wandelen, gelijk ook weer 10 kilometer 👍. Ik ben altijd al blij als we de straat uit komen met 3 kleine kinderen 😂. Wat een drukke maar gezellig week hebben jullie voor de boeg. Alvast gefeliciteerd en geniet ervan 🎉.

Man en ik hadden gisteravond een gekke ingeving. We hebben de twee oudsten wakker gemaakt, warm aangekleed en op de slee gezet (met fleece deken en een kruik) en zijn een eindje gaan wandelen. Eerst vonden ze het niet zo leuk, maar toen we buiten waren werden ze helemaal enthousiast. Thuis mochten ze nog een beker warme chocolademelk en daarna zijn we met z'n vieren in ons bed gaan slapen. Jongste lag lekker in haar eigen bed te slapen, die hebben we maar laten liggen.

Ontbijt waren flensjes. Net heb ik online flink wat knutselspullen gekocht, want die gaan er hard doorheen nu. De meisjes zoeken nu een spelletje om te gaan doen. Ik hoorde al iets over sjoelen .....

Fijne dag allemaal 😘
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .soms komt het er allemaal tegelijk uit coetje op wat voor n manier ook. Maar kan mij voorstellen dat je het erg vervelend vindt❤️

Wat leuk Viva in het donker met de kindjes op de slee.en sjoelen is ook leuk je moet ze toch zien te vermaken op de een of andere manier .

En Liz fijn dat je vriend met je zoon naar buiten is .pas jij inderdaad maar op.
Mijn schoonzusje appte dat ze vanmiddag even langs wil komen .is prima maar heb haar gezegd dat er al veel ongelukken gebeurt zijn overal zo her en der.
Maar ja denk dat ze toch wel in de auto stapt .
Ik ben altijd nog wel n schijterd met dit weer.

Lieve coetje Liz kalm aan .Viva geniet van de sneeuw .cookie geniet van het wandelen . Ben ik ook n beetje jaloers op.kan wel n rondje lopen maar stevig doorstappen is er niet bij.
Fijne zondag.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven