Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja wat moet ik daar nu van zeggen Liz . Ze kunnen zo weinig doen op die plek. Net als bij n schouder zie thee.zal haar straks eens appen hoe het daar is .
Ontbijt was uitsmijter ros. En nog n boterham met brie. Koffie .
Fijne dag tot later, :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb thee even geappt ze krijgt steeds meer pijn en maandag moet ze weer naar de orthopeed en hakt ze waarschijnlijk de knoop door.en gaat ze voor n nieuwe schouder .ik moest iedereen de groeten doen van thee dus bij deze :bye: :bye: :bye: :bye:

Liz fijn dat jij al zo snel gevaccineerd kunt worden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Best heftig nieuws van thee dus, een nieuwe schouder is niet niks! Doe haar de groeten terug en wens haar sterkte, ik hoop echt dat ze baat heeft bij de operatie.
Cookie slecht nieuws voor je vader dus, shit.. :hug: voor jou.
Coetje gelijk heb je dat je gisteren wel even hebt geknuffeld met je moeder het is al moeilijk genoeg allemaal..
Chris fijn dat bij jou de uitslagen weer goed waren en leuk, 2 nieuwe brillen nog wel!
Lieve voorzichtig hoor met die troep, je kunt er idd lelijke brandplekken van krijgen zoals coetje ook al zei. Heb je nu nog steeds last van de hoofdpijn?

Ik ben ook echt blij dat ik volgende week ingeënt wordt, is ook wel een fijn idee vind ik dat ik geënt ben voordat ik weer aan het werk ga. Mijn fysio, schoonouders en vriend zijn jaloers en willen graag mee volgende week :lol: maar dat kan natuurlijk niet..
Alle reacties Link kopieren
Ga ik doen Liz .ze vroeg ook naar jou en vond het ook erg vervelend dat het bij jou ook zo lang duurde .
Ja dat is n beste ingreep ze heeft ook lang getwijfeld. Maar zo is het ook niet fijn en tevens ook altijd pijn .
Hoop dat het snel kan gebeuren en dat ze er als nieuw uitkomt .🍀🍀🍀
Man en ik hebben beide niet veel zin om iets aan te pakken .beetje lusteloos .heb al wel wat huishoudelijke dingetjes gedaan maar niet echt fanatiek ..
Morgen is er weer n dag .
Hebben net n kommetje soep gegeten .straks tegen de avond n beetje macaroni .en heb ook nog rijstepap als toetje vandaag .en tussendoor n paar mandarijnen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Cookie, ik lees nu pas het bericht over je schoonvader, sorry! Wat erg dat het slecht nieuws is en dat zijn conditie het niet toelaat om geopereerd te kunnen worden. Hoe staat hij er zelf in momenteel? Gaan jullie voor een second opinie naar een ander ziekenhuis of voor een bepaalde behandeling die daar gegeven word. Sterkte voor jullie! Hoe gaat het met jouw hand eigenlijk?

Coetje, zeker een *** situatie! Een overlijden alleen al, maar nu helemaal met corona. Ook dat je mensen moet weigeren, dat gaat zo tegen je gevoel in lijkt mij. Fijn dat je even geknuffeld hebt met je nicht en moeder! Even doen wat goed voor je is nu. Sterkte met alles!

Lieve, ik stuur je even een privé bericht zodadelijk. Inderdaad voorzichtig met dat spul. Ik gebruik zelf wel eens een warmte pleister (moet je ook voorzichtig mee zijn overigens) van ThermaCare. Prijzig, maar als het echt vast zit in mijn nek vind ik het heel prettig, omdat het gericht warmte geeft. Aan de koffie ligt het dus niet .... hoop voor je dat het nu een tijdje weg blijft. Slim om dochter in bad te zetten, hier willen ze dan vaak helpen. Maar ik leg ze ook wel eens op ons bed met de televisie aan.

Chris, een avondklok zou ik ook geen probleem vinden. Ik vraag mij alleen af of het nu nog meerwaarde heeft. We zullen het zien, ik hoop dat we er met zijn allen nog even de moed inhouden om dit virus te tackelen. Dank voor je informatie over Thee, ik denk vaak aan haar. Wat naar dat het zo slecht gaat, een schouderoperatie is niet niks, maar dit is ook geen doen zo. Wens haar veel beterschap en wijsheid hierin.

Liz, dat heb ik soms ook hoor, dan lees ik hier wel, maar dan kan ik het niet bijhouden. Ben je een beetje gerustgesteld door de arts gisteren? Al kan ik mijn voorstellen dat het leuk zeggen is, maar dat je nu ook wel eens verbetering wil zien en voelen. Fijn dat je nog weer een ziektebrief hebt, even geen zorgen daarover. En dan maar kijken hoe het ervoor staat en wat er mogelijk is. Goed nieuws dat je volgende week ingeënt mag worden! Haha laat ze maar even lekker jaloers zijn ;-).

Hier in huize viva is het vandaag een zooitje. Man heeft een klungeldag, ik ben melig, oudste is chagrijnig, middelste is hyper en jongeste is huilerig. Ik moet er echt even uit zo, dus ik ga straks hardlopen, maar het regent en ik zit tijd te rekken met het schrijven op het forum.

Vanavond eten we spaghetti en een frisse salade erbij.

Voor iedereen even een dikke :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lieve, als het goed is heb je een PB.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal Thee vandaag of morgen ook even appen.

Liz,dat is lekker snel dat inenten.

Viva,het regent hier al de hele dag,niks aan! Dus ik hoop voor jou dat het nog even droog wordt zodat je kunt gaan hardlopen.

Net nog even bij mijn moeder geweest,vanochtend wat gewerkt,paar wasjes gedraaid en onze slaapkamer gepoetst en bed verschoond.
Wij eten een kliekje pasta en de kinderen willen kip kerrie.
Toetje,zelfgebakken cake van buuf.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef alle wensen aan thee door. Maar denk dat ze ook wel weet dat we met haar mee leven .
Ja dan ben je al niet in opperbeste stemming en dan blijft het ook nog regenen .de hele godganselijke dag .
Had ook nog even n kennisje gebeld .als het doorgaat wat de overheid wil mogen wij straks niet bij haar (alleenstaand ) op bezoek .zij wel in haar eentje bij ons .
Ja als ik politieagent had willen worden had ik daar vroeger wel voor gekozen .
Ik zie wel waar het schip strandt .ben nergens te beroerd voor .maar het is nu niet leuk meer.
Al ben ik nog steeds braaf. 😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heb hier 2 balende pubers zitten,die gaan nu s'avonds naar buiten,wel altijd maar met 2 pers maar dit gaat hun vrijheid dan toch echt beperken.
Maar ja het is niet anders.

Ik ga zo douchen en dan lekker naar bed,morgen op de zaak werken.
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk coetje .die twee pubers willen toch hun normale dingen doen.echt sneu voor die jongelui. Moeten best veel dingen missen ,
Jij bent wel druk geweest coetje als ik lees wat jij allemaal gedaan hebt .

Fijne avond allen .tot morgen 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Ik reageer morgen uitgebreider. Wil even tegen viva zeggen pb terug. Wel 2 keer, eerste keer in mn viva carrière dat ik pb stuur :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik ben al een tijd wakker. Sta nu beneden een kop thee te maken. Maar ik kruip zo wel nog terug in bed.

Lieve, eens moet de eerste keer zijn :lol: en het is je gelukt, twee keer zelfs 👍👍. Ik zie ze staan!

Tot later vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Lieve, je hebt een PB terug.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik vertrek zo naar de zaak,hoef gelukkig maar tot 12u want heb erg slecht geslapen.
Ontbijt koffie en straks 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Jullie ook al zo slecht geslapen? Hier nog één. Bah hoop dat de dag snel gaat voor je Coetje.

Ontbijt boterham kaas en koffie
Alle reacties Link kopieren
Nee, mijn schoonvader Liz. Mijn vader is gelukkig een zeer vitale man. Fijn dat jij binnenkort al ingeënt wordt!

Over twee uur ben je weer lekker thuis, Coetje :smooch:

Chris en Viva, ik wilde jullie een PB sturen, maar als ik op versturen druk verdwijnt het bericht. Zal jullie straks mailen.

Sterkte en een knuffel voor Thee! Ze kan met haar schouder ook niet forummen, denk ik? Zo balen...

Vanmorgen om half acht man wakker gezongen met jongste dochter :biggrin: Daarna is zij croissants gaan halen en hebben we even ontbeten voordat man om negen uur alweer moest ‘zoomen’.

Jammer dat er nu (waarschijnlijk) toch een avondklok komt. De mensen die zich al aan de regels houden zullen dat toch wel blijven doen en mensen die dat niet doen omzeilen het wel. Als de dochters hier na een lange dag thuiswerken willen komen eten moeten ze dus blijven slapen. En als jongste ‘s avonds naar een vriendin wil na de hele dag studeren achter de laptop. Dus ik snap heel goed dat je pubers balen, Coetje. Juist omdat ze zich (zoals ik dat hier lees) zo goed aan de maatregelen houden :|
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik wacht af cookie .😉

Ontbijt uitsmijten ros. Nu is de rosbief op moet ook snel .vind het heerlijk.
Koffie en nog n croissant met rambol. meestal eet ik geen croissant omdat ik het zo.n geknoei vind .lekker zijn ze wel.
Misschien kun je vanmiddag even n tukkie doen coetje .en Lieveke ga jij lekker met je dochter even op bed liggen . 😴
Viva ook al wakker zag ik.
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met man Cookie! :gift:

Wat een gedraai met die avondklok,hak eens een knoop door,vind ik dan...

Wij eten aardappels,rode kool,sperciebonen en sucadelapje.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je man cookie!
Ja die avondklok blijft maar onzeker, beslis gewoon eens wat zou ik zeggen dan weten jullie waar je aan toe bent..
Viva wat Was jij vroeg wakker, heb je later nog wel wat kunnen slapen?

Ik was vanmiddag op kantoor ivm het invullen van het formulier voor de inenting, de oude Chefin was als eerste aanspreekbaar en die begon meteen weer te katten :roll: , of we ons niet opnieuw moesten voorstellen aan elkaar want ze zou haast vergeten dat ze me kende zolang was ik al weg, hoe lang duurt het nou eigenlijk wel niet ondertussen en wordt het niet eens tijd om weer te gaan werken dan want het was in dat half jaar tijd vast wel beter geworden of niet soms :-?
Ja joh met mij gaat hetgoed,wat fijn dat u zo meelevend bent maar niet heus dacht ik bij mezelf.. maar ik heb me ingehouden en verteld dat de hoop is dat ik half februari ms weer kan beginnen.
Daarna ben ik naar het kantoortje van haar schoondochter, de huidige Chefin, gelopen en heb ik met haar gepraat. Zij was gelukkig wel heel vriendelijk en meelevend en vroeg eerst naar zoon en hoe hij reageert op de corona en bijbehorende regels enzo voor ze vroeg hoe het nu met mij ging, en toen ik vertelde dat we hopen dat ik over 4 weken weer kan werken was ze terughoudend omdat ze zag dat ik nog pijn heb en wat moeilijk zat, plus dat ze had gehoord aan mijn praten met haar schoonmoeder dat ik buiten adem was toen ik binnen kwam van dat stukje lopen van de parkeerplaats naar kantoor. Ik moest echt nog niet komen werken als ik niet 100 % zeker wist dat ik het zou volhouden, hoe goed haar dat ook zou uitkomen want daar zou ik alleen mezelf mee hebben. En dat is ook zo natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Cookie, gefeliciteerd met man! Irritant dit forum af en toe met die berichten. Ik wil je mail wel afwachten maar heb jij mijn emailadres?

Chris, lief dat je onze berichten aan Thee doorgeeft. Heb je het knoeien er niet voor over met een croissant :biggrin: ?

Coetje, ging het werken een beetje of was het vooral afleiding?

Lieve, ik heb je pb ontvangen hoor. Dus jij ook al een slechte nacht. Hangt in de lucht volgens mij, ik heb het vandaag vaak gehoord. Zelfs nog gekeken naar de stand van de maan ....

Liz, nee ik heb niet meer geslapen. Wel nog even lekker in bed gelegen en toen werd de jongste al wakker. En die had geen zin om rustig tussen ons in te liggen maar om te feesten. Wat ontzettend flauw van die oude chefin. Knap dat jij je ingehouden hebt. En fijn om met de jonge chefin wel fatsoenlijk te hebben gepraat.

Ben het met jullie eens dat er knopen doorgehakt moeten worden. Overal is wel een voor of een nadeel over te zeggen. Ik heb mij erg geïrriteerd aan de vragen van de verslaggevers 🤦‍♀️.

Verder wel een oké dagje hier. Oudste was vrij vandaag, dus geen school strijden hier.

Wij aten vanavond, wortelen/doperwten, aardappel kroketjes en een schnitzel.

Nu ice tea en een bros.
Alle reacties Link kopieren
Liz,kun je niet eerst op therapeutische basis gaan werken?
Wat een oude tang die cheffin! Fijn dat het gesprek met de jonge cheffin wel goed verliep!

Viva,werken was fijn want idd wat afleiding.
Ik hoor dat veel mensen slecht slapen,misschien ook een beetje door de situatie waarin we nu zitten.

Ik kruip er op tijd in vanavond,morgen weer vroeg beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Ik werk maar 4 uur per dag, waar de reistijd tusen patienten ook nog bij in berekend zit waardoor ik nog minder effectief poets per dag. Je zou evt. kunnen zeggen ik werk eerst maar 2 uurtjes per dag maar dat loont zich amper gezien ik er minimaal 15 km enkele reis voor moet rijden. Dus dat doe ik liever niet. :-$
Alle reacties Link kopieren
Niet leuk Liz .gelukkig is de dochter beter mee te praten . En prettig dat ze ook even naar je zoon vroeg . 👍

Ik hoor ook veel mensen praten over slapeloosheid . En concentreren op n boek lukt ook slecht.en dat hoor ik ook meer.
Kijk veel t,v .speel. spelletjes op de iPad .zijn toch geen dingen die je normaal doet. Word Freud speel ik wel al tijden maar ooit heb ik Candy Crush gespeeld en nu weer opgepakt.ja je doet wat om de dag door te komen ..
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Voetje bij jou alles n beetje onder controle?

Cookie gefeliciteerd met je man.🥳🥳

Ik irriteer mij intussen aan alles Viva. Ik begrijp niet dat sommige dingen zo lang moeten duren .dan moet er eerst weer n wet gemaakt worden.en dat duurt dan weer weken .
Ik had ook niet verwacht dat het allemaal zo lang zou duren .en dat het eind nog niet in zicht is .dit is echt niet gezond voor n mens voor niemand .jong en oud niet,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Weer een slechte nacht,de vader van oudste haar beste vriendin is gisteravond overleden.
Hij was al best lang ziek dus we wisten dat dit zou komen maar toch schrik je er weer van.
Ik zou op de zaak werken maar werk thuis nu.Ga straks met oudste naar haar vriendin,visiteverbod doen we even niet aan,sorry!
Ontbijt was koffie en zometeen 2 crackers met kaas.

Cookie,ik vind ook dat de "goede" nu moeten boeten,er zal veel gelogeerd worden de komende tijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven