Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Heel slecht dat de gemeente gewoon niet antwoord!! Je zou van minder chagerijnig worden zeg.

Liz,hoe bevalt de Swift?

Ik ga werken,thuis koffie gedronken,zometeen 2 crackers met filet americain.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Mogge zit nog op de rand van het bed.
Fijne dag allemaal het is hier heel mistig . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het was een kleine wereld idd vanmorgen Chris. Gelukkig is het inmiddels wat beter geworden! Ik snap best dat je bij tijd en wijle sacherijnig was door al dat gedoe met het huis, hopelijk komt er gauw een keer een eind aan en kunnen jullie weer verder zonder je daar druk om te moeten maken.
Viva hoe bevalt het je om weer te werken ? En gaat het goed met de meisjes?
Coetje de swift bevalt echt super goed, het is alsof ik hem al jaren heb zo vertrouwd voelt hij met rijden :-) alleen erg zonde dat hij door het slechte weer nu alweer vies is maar goed daar ontkom je niet aan in dit jaargetijde, zeker niet nu ze aan het oogsten zijn en er dus veel tractors op de weg zijn waar wat van af waait.
Het enige nadeel is de kleine kofferbak maar goed dat wist ik van te voren, en ik heb nog genoeg ruimte op en voor de passagiersstoel als het moet. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Liz dat je zo tevreden bent!
Ik rijd mijn auto iedere 2 weken door de wasstraat,te lui om het zelf te doen en dat gaat ook niet zo handig bij mij voor de deur.

Wij eten straks aardappels,spruitjes en een gehaktbal.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ook n heerlijke auto Liz .kleine kofferruimte? Heb je n grote nodig dan ? Tas met boodschappen past er toch wel in .en zo nodig op de achterbank.
Ja mijn man wil ook altijd veel ruimte in de kofferbak.maar binnen no time is doe gevuld met zooi die hij niet nodig heeft.
Ja maar als je onderweg bent kan dat altijd van pas komen .😅

Wij eten friet met n kroket .👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Gelukkig is het vrijdag! Ik werk vandaag tot 13u,dan ga ik verf e.d halen.
Morgen ga ik de toilet en badkamer witten/verven.
Thuis koffie gedronken en zometeen 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Toch met dit mooie weer nog even weggeweest .nu thuis aan de soep .straks nog n kleinigheid .
Op de heenweg was het te fris voor open dak maar op de terug weg was het heerlijk.weer n dag genoten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ,rustig hier de afgelopen week met schrijven .
Ik moet straks de griepprik halen .rare dag op zaterdag maar ze hebben het opgedeeld in groepen zodat je niet in lange rijen voor de deur hoeft te staan bovenop elkaar .
Kan nog wel eerst ontbijten .
Fijne zaterdag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Succes met de griepprik lieve Chris.
Slim om het uit te spreiden zodat je niet met veel hoeft te wachten.

Ik ga de toilet en badkamer witten en nog wat boodschappen doen.
Nu koffie en zometeen 2 crackers met kaas en een gekookt eitje.
Kom later op de dag nog wel terug.
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk heb je geen last van je griepprik chris?
Coetje jij bent lekker actief vandaag zeg, als je het Witten leuk vind mag je zo hier verder hoor geen probleem ;-)
Ik heb zoon hier dit weekend en gisteren zat ik bij vriend, die kan nu ook niet alles natuurlijk dus doe ik daar nu ook wat meer dan normaal.
Verder is de receiver van vriend er mee opgehouden dus nu kan hij geen tv meer kijken, wat ik moet zien te fixen. Daar gaat ook tijd inzitten natuurlijk..
Alle reacties Link kopieren
Liz,toilet is gelukt,morgen nog een keer en badkamer doe ik ook een andere keer,mijn slechte arm deed na 10 minuten al lastig dus om overbelasting te voorkomen doe ik het maar stap voor stap 😀
Is het bij jou gelukt met de receiver van vriend??

Chris,ook gelukt met de griepprik?

Oudste maakt burrito's,vriend en ik eten een slaatje van mijn werk.
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie druk
Woonde jij maar in de buurt Liz .ik krijg mijn telefoon niet voor elkaar .
Gisteren de Corona app laten zien ergens .deed die het niet .die dame bij de ingang zegt bij u loopt alles via de WiFi. Ik moest via internet die app openen.zij deed dat op mijn telefoon met mijn toestemming natuurlijk.en nu ben ik van de WiFi af en kom er niet meer op,.zie denk ik morgen nog wel iemand die dat voor elkaar maakt .anders morgen naar de telefoonwinkel .

Gegeten hebben we stamppot rauwe andijvie. Met rookworst met kaas.
Quark met kersen na.
En nee geen last van de griepprik
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar dat je geen last hebt van je griepprik chris!
Niet zo handig dat die mevrouw je instellingen niet weer even heeft teruggezet zoals ze stonden, is het niet gewoon zo dat je in je instellingen bij het kopje WiFi gewoon even naar rechts moet swipen om je WiFi weer aan te zetten?
Hopelijk lukt het morgen iig wel om weer op je WiFi te komen, wel zo makkelijk..

Coetje de receiver is overleden, en ik heb wel met canaal digitaal gebeld maar vind het allemaal maar een gedoe om nog weer een andere receiver te kopen omdat die dingen tegenwoordig met een geïntegreerde kaart komen, en vriend gebruikt de 2e kaart van het abbo van zijn broertje waardoor er nog meer haken en ogen en geld bij komen wat ik onzinnig vind voor dat beetje wat vriend kijkt, dus ik heb nlziet aangemaakt voor hem en daar kijkt hij nu mee. Zwager gaat gaat nu samen doen met schoonouders met canaal digitaal en het abbo van schoonouders word opgezegd. Zo is er niemand benadeeld en is vriend goedkoper uit terwijl schoonouders meer zenders krijgen en er voor Zwager niks veranderd aan de kosten van zijn dure tv pakket wat hij graag wil houden.
Alle reacties Link kopieren
Wat goed van jou Liz dat je dat zo kunt uitzoeken .dan heb jij daar ook felling en interesse voor 👍

Ik ben bijna de hele dag met de telefoon bezig geweest maar heb het voor elkaar .
Laat mij ook niet los als ik dat niet voor mekaar heb.ik leg het weg en pak het steeds weer op.om het uit weer op n manier uit te zoeken die mij op dat moment te binnen schiet .en :yes: het is gelukt .
coetje ook goed bezig jullie zijn wel handige vrouwen .reken ik mij zelf ook wel bij hoor .we kunnen wel n bedrijfje beginnen .
Samen kunnen we heel veel . :rofl:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,goed idee!😂
Ik begin gewoon vaak aan dingen en dan lukt het vaak ook nog.

Ik ga zo de toilet voor de 2e keer witten vanmiddag F1 kijken met vrienden.

Nu eerst koffie en een warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe ook wel mee hoor chris met een gezamenlijk bedrijfje ;-)
Graag zelfs want momenteel vind ik mijn werk helemaal niet leuk meer. Sinds ik weer mijn normale uren draai moet ik ineens meerdere malen op kantoor komen omdat er door patiënten tegen collega's over mij zou zijn geklaagd :huh: namen krijg ik niet, en ik merk niks anders aan mijn patiënten als ik daar ben. Ik krijg nog steeds blije gezichten, een gebakje, fruit of koekje bij de koffie en af en toe wat toegestopt om een ijsje te eten met zoon. Volgens mij doe je dat alles niet als je niet tevreden bent toch? Dus ik heb het gevoel dat ze me weg willen hebben op kantoor omdat ik zo lang ziek was ofzo.. :-( niet leuk als dit ineens gebeurd na bijna 8 jaar zonder ook maar 1 klacht ergens te hebben gewerkt. En raar. Vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is inderdaad heel stom Liz!!
Zou je dat gewoon durven vragen aan je clienten?
En zou je eventueel iets anders kunnen gaan doen?
Alle reacties Link kopieren
Gevraagd heb ik het niet, wel overal tussen neus en lippen door aangegeven dat ze het mij gewoon mogen zeggen als ik iets vergeten ben of ze willen dat ik iets anders doe, en daar werd door iedereen op gereageerd met ja natuurlijk dat zal ik doen dus of ze hebben het achter de ellebogen of Chefin/een collega (maar wie dan??) lult uit haar nek. >:-(
Iets anders doen.. ja maar wat dan? Ik zit echt vast aan de schooltijden van zoon en kan dus alleen maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 12.30 werken en heb geen recente diploma's of werkervaring in iets anders dan schoonmaak (wat meestal in de avonduren is) ik heb bij deze firma echt het geluk dat ze vrije werktijden en uren aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Liz .jij kunt zo voor je zelf beginnen en mensen ondersteunen die problemen hebben met installeren van t.v p.c. Zijn genoeg mensen die er graag gebruik van willen maken .
Ik zou ook geen zin hebben om daar te werken .steeds dat commentaar.kan ook zijn zeuren over die Hollanderin. Daar zijn ze nl erg goed in als je daar als enige Nederlandse werkt .
Sterkte er mee . Als je zoon straks niet meer thuis woont .hoef je de tijden ook niet meer zo in de gaten te houden ?
Maar dat duurt nog wel even hè.niet dat je er op zit te wachten is toch weer n proces waar je door heen moet .
coetje vandaag nog verder met sauzen of neem je rust vanwege je arm .?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me sterk dat ze daar na bijna 8 jaar ineens mee gaan beginnen Chris, ik heb nog niet eerder klachten gehad zolang als ik er werk. In tegendeel; er zijn een paar mensen onder mijn patiënten die geen vervanging willen als ik er niet ben (en dus idd bijna een jaar zelf zo goed en zo kwaad als het ging hebben gepoetst toen ik ziek thuis zat) dus het is gewoon een raar verhaal wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Maar jij zit er wel mee Liz,kan me voorstellen dat dat niet fijn voelt.

Toilet is klaar en daarna de F1 gekeken,tussendoor wat wassen gedraait.
Wij eten vanavond broodje gyros.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk meer aan je collega’s dan aan je cliënten Liz .
Ze kunnen van alles uit de duim zuigen .misschien is er n keer iemand voor je ingevallen die niet beviel .kan maar zo .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Daar dacht ik ook aan Chris,een collega die miss wel vreest voor haar eigen baan.
Hoe dan ook heel vervelend voor jou Liz!

Ik ben vrij,gelukkig want ik kon niet slapen vannacht en heb het 5u zien worden dus maak er een rustige dag van,beetje huishouden en nog een dutje doen.
Nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.ik ben al n tijdje op al gedoucht en de wasmachine aangezet.
Maar ontbijten moet ik nog man was later.
Begin nu alvast meer op het gas te letten .ze maken ons wel bang hè?maar n extra vest en sokken aan in huis .😅 smorgens sneller in de kleren i.p.v .nog heel lang met hemdje en broek.
We gaan het zien . Ben er niet zo heel bang voor .savonds liggen wij toch al redelijk op tijd in bed . Vind ik heerlijk lekker onder mijn warme donsje en lezen .👍
Weggaan moet ook minderen want de brandstof is te duur .😂kan mij er voorlopig nog weinig bij voorstellen .
Komt tijd komt raad.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Cup a soep en twee boterhammen met kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven