Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva :hello: hoe is het met jou en je gezin?
En Cookie en lieve heb ik ook al even niet gezien dus naar hun zwaai ik ook even.
Coetje vervelend dat je slecht hebt geslapen, hoe kwam dat? Gelukkig heb je vandaag vrij en kun je rustig aan doen. Ja chris er staat ons blijkbaar nog heel wat te wachten als ik de kranten zo lees en het journaal zie, het zal allemaal wel. Ik zie het wel als het zover is. Gelukkig is de benzine hier nog lang niet zo duur als bij jullie en gas heb ik niet dus dat scheelt weer ;-)
Ik heb vanmiddag 2 oliebollen gegeten, die hadden ze bij de lidl in nl vanwege de Hollandse week ofzo. Best lekker :-) ik moest nl 1,5 uur zien te overbruggen tussen mijn 2 patiënten in omdat de verpleging de sleutel mee had en daar nog niet gearriveerd was, en die vrouw lag dus nog in bed toen ik naar haar toe wou. In mijn ogen had Chefin dan even met desbetreffende collega kunnen bellen om te vragen waar ze was zodat ik daar de sleutel kon ophalen maar toen ik vroeg waar die collega was zei Chefin dat ze dat niet wist en liep ze naar haar kantoor en deed de deur dicht. :@@: ok dan niet, ik ben dus maar boodschappen over de grens gaan halen voor mezelf en heb deze nog naar huis gebracht en daarna ben ik naar die patiënt heengereden om mijn laatste uurtje te doen. Normaal ben ik nl in die 1,5 uur bij iemand anders aan het werk maar die vrouw ligt in het zh nu, vandaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik zwaai ook even naar iedereen,het is best rustig hier.

Liz,wat een raar mens die cheffin!! Gewoon onbeschoft om niet te antwoorden en de deur dicht te gooien :swear:

Ik heb toch best veel gedaan en buuf kwam vanmiddag langs dus geen dutje gedaan.Kruip ik er vanavond extra vroeg in 😀
Niet echt zin om te koken dus er gaan wat krieltjes de oven in,maak een simpele salade en bak een tartaartje.
Alle reacties Link kopieren
Wel n gezeur daar Liz en die cheffin lijkt mij ook niet zo’n jofele
Als het te erg wordt zeg je het maar .ga ik bij haar spoken .

Mijn man heeft een zij raam al geïsoleerd.😅heb ik de vitrage maar gewassen en het glaswerk wat er voor stond gepoetst .moest toch gebeuren. En is nu weer klaar voor n tijdje .

Tanken doen wij toch over de grens en wij rijden oh schande diesel. .
Moet zeggen dat wij het altijd best warm hebben in huis ,nu maar even n tandje minder. En sneller n trui en sokken aan daar ben ik dus vanaf vandaag al mee begonnen .veel meer kunnen we ook niet doen .zie dan wel waar het schip strand .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een slecht geisoleerd huis helaas,zelf wel het een en ander aan gedaan maar nog steeds is het tochtig.
Heb gelukkig wel lekkere dekens voor s'avonds op de bank maar dat deed ik eerder ook al.
Probeer wel rekening te houden met verbruik maar ga geen kou zitten lijden😀
Tanken doen wij in Belgie en ik dan ook nog met pas van het werk.
Alle reacties Link kopieren
Ons huis is ook zo slecht geïsoleerd coetje.en ik denk ook niet dat wij hier ooit nog weggaan, Het pand wat we nu hebben moeten we duur verkopen voor meer geld dan we er n hals jaar geleden voor kregen .toen wisten wij nog niks van de ellende op de woning markt.
Zie nu nog maar eens iets te krijgen voor n normale prijs.en huren lukt al helemaal niet .
Dus ik heb de hoop opgegeven .ik moet er maar van maken wat er van te maken valt .volgend voorjaar maar eens beginnen met n beetje de spullen op te knappen .heb daar nu geen zin in ..
Het is niet anders en heb er nu wel vrede mee. Ga mijn leven niet kapot maken zoals het laatste half jaar om n huis .
Fijne avond. 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,vrienden van ons wonen nu op een camping met 3 kinderen,ook de woning verkocht maar het lukt niet om iets anders te kopen of huren.
Heel verstandig dat je je leven niet kapot maakt met die gekke woningmarkt nu.

Ik ben al op mijn werk,thuis koffie gedronken en zometeen 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .het is momenteel gewoon niet anders coetje met die belachelijke huizen prijzen .zelfs de huurprijzen gaan ze al overbieden ..

Ik ga zo opstaan het is al bijna 9 uur.als ik er nu niet uit ga val ik weer in slaap.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja bizarre prijzen tegenwoordig,ook om te huren.
Schoondochter was gister naar een studentenkamer kijken,vroegen ze €900 voor O_O en dan heb je dus een kamertje waar net een bed en kastje inpast,verder alles gezamenlijk gebruik.

Het is hier schijtweer! Vieze harde regen en wind,bah!
Ik maak vanavond boerenkool en zuurkoolstamppot,ook meteen voor schoonmoeder en vriendin.
Nu eerst ff chillen op de bank.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is ineens echt Herfst he coetje. Mijn katten liggen ook al tegen de kachel aan te slapen en zoon is na thuiskomst ook zijn bed ingedoken, hij is vandaag met de bus naar de stad geweest en heeft daar gefrühstückt met zijn klas dus heeft het een en ander te sorteren in zijn koppie.
Ikzelf ben wat aan het googelen op een verlengd bed en matras voor zoon want zijn voeten steken nu over de Rand van het bed als hij niet straks met zijn hoofd tegen de muur aan gaat liggen @( dus daar moeten we wat aan gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hij is dus erg lang Liz? Ja de jeugd groeit en groeit .maar jij bent zelf ook zo mooi groot toch.
Ik was ook groot mijn klasgenootjes waren op een na allemaal kleiner.nu begin ik te krimpen jammer genoeg ..
Gegeten hebben we macaroni,
Ja het was prut weer. Maar deze week blijft het zo .het is de tijd van het jaar hè.
Gegeten hebben we macaroni. Yoghurt na.
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,ik heb voor zoon een bed van 2.20 lang,deze komt van beter bed.
Maar heeft Ikea ook niet zoiets?

Ik ben al aan het werk,vanmiddag weer een nare behandeling bij de mondhygieniste,ze gaat met verdoving onder mijn tandvlees schoonmaken,kijk ik niet naar uit 😀
Dus als ik er vandaag niet meer ben,ligt dat daaraan.

Thuis koffie gedronken,nu 2 crackers met oude kaas salade.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja ook de bedden worden steeds langer gemaakt .zal wel goed komen met het bed.
Oh coetje moet er ook niet aan denken .sterkte :hug:

Ontbijt was plak roggebrood met leverworst .gewone boterham met vlees worst .
Plak ontbijtkoek en koffie .
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ik kom ook weer eens aanwaaien beetje druk hier.

Coetje succes bij de mondhygiënist.

Liz ja dat is niet handig een tekort bed....

Chris je hebt gelijk dat je je niet kapot laat maken, je kunt er toch niks aandoen.

Ik heb net al lunch op had trek. 2 beschuiten met kaas en boterham met hagelslag
Alle reacties Link kopieren
Chris, Coetje, Liz, Lieve en Cookie jullie hebben een privébericht als het goed is.
Alle reacties Link kopieren
Lunch was een tosti ham/kaas en een beker karnemelk.

Coetje, sterkte bij de mondhygiënist vanmiddag.
Liz, kan je niet een bed op maat laten maken?
Lieve, hopelijk druk met 'leuke' dingen.
Chris, ik mail je zo nog even.
Cookie, ook al een tijdje niet gezien hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je berichtje beantwoord Viva.
Ik stuur je n mail over het huis en de gemeente kan ik alles beter uitleggen 🤫

Zo is het Lieveke momenteel is er niks aan te doen met die idiote toestanden op de huizenmarkt .ik was dolgraag verhuist .maar nu ik daar niet meer over denk en niet meer zoek heb ik gelukkig weer rust in mijn lijf .
Ik ga er maar van uit dat we hier blijven .weet geen andere oplossing dus ik pak mijn leven weer op 🥳🥳🥳

coetje was het ellendig de mond hygiëniste?

Gegeten hebben we gebakken aardappels kipfilet en sla.
Vanmiddag even op visite geweest moest ook even gebeuren .morgen thuis en n beetje huiswerk doen .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,ik pb je straks even terug,wil daar even de tijd voor nemen.

Mondhygieniste was niet fijn en ik word altijd zo naar als de verdoving uitwerkt.
Maar oudste heeft gekookt gister en ik ben lekker naar bed gegaan,ook nog geslapen en toen ik wakker werd ging het alweer beter.
Vandaag weer werken,nu koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Viva,je hebt pb terug.

Nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik werd pas om kwart voor 10 wakker.niks aan
Nu ontbeten met roggebrood gewoon brood en koffie .ga toch sokken aandoen heb koude voeten .
Fijn dat het wat minder is met de pijn coetje . :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Gister drukke dag gehad en ik lag op tijd in bed.
Vandaag weer werken tot 14u en dan weekend.
Thuis koffie gedronken en nu eet ik 2 crackers met vers gemaakte filet americain.

Tot later!!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ,wat heerlijk steeds elke dag verse american. zoooo lekker .
Ik had hier brood en roggebrood .met leverworst en koffie .

Fijne dag allen :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,vers gemaakt vind ik het het lekkerst!
En er word ook vaak gesnoept van vers gedraaid gehakt 😀 niet zo goed natuurlijk dat rauwe vlees maar wel lekker.

Ik ben lekker alleen vanavond,fijn op de bank met een dekentje en de kaarsjes aan.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook kaarsjes aan, een dekentje om en een glaasje wijn. Ik kijk de masked singer, maar eerlijk gezegd zit ik met mijn hoofd ergens anders. Zo maar lekker naar bed, morgen weer een drukke dag.

Ik reageer later nog even op jullie privéberichten :hug: .

Alvast welterusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ook n mail van mij Viva. Ga eerst maar slapen doe ik ook. Morgen ben ik er niet.hoop,dat jullie allemaal n fijne zaterdag hebben .het weer schijnt nog enigzins goed te worden.
Fijne voortzetting ,😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva, :hug: ik had ook de Masked singer opstaan,heb alleen de ontknoping niet gezien want toen was ik de mannen halen bij de voetbal.

Chris,veel plezier vandaag!

Ik ga zo boodschappen doen en daarna de badkamer witten.
Vanavond ben ik weer taxi,de oudste 2 hebben een feest in een dorp verderop.

Als ontbijt koffie en een cracker met kaas en een gekookt eitje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven