Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Hier ook de masked singer zonder ontknoping. Dochter is niet zo lekker die spuugde mij helemaal onder. Dus ik moest snel het bad in met haar blegh.

Ontbijt is bolletje ham en bolletje kaas met koffie
Alle reacties Link kopieren
Beterschap voor dochter lieveke, hopelijk Was het spugen eenmalig en heb je er vannacht niet meerdere keren uitgemoeten?
Viva dikke knuffel voor jou, ik heb je terug ge pb't als het goed is.
Chris is lekker een dagje uit,hopelijk is het gezellig en heb je ervan genoten.
Coetje lekker toch een avondje alleen? Kun je lekker doen en kijken en eten wat je zelf wilt :-)

Wij zijn naar beter bed geweest vanmorgen, ik had op internet al gezien wat ik wou hebben dus het was makkelijk verdienen voor die jongen met ons maar dat maakt me niet uit, ik dacht we gaan er nog maar weer eens samen uit nu vriend nog niet kan werken en zo kon ik het bed ook in het echt zien. Over 4 weken word het bed met lattenbodem en matras en 4 seizoenen dekbed geleverd. :-) we hebben ook meteen 2 sets nieuw beddengoed meegenomen voor bij vriend, en 2 sets voor zoon nu we er toch waren en tot slot nog een kussen voor vriend. Mijn saldo is dus weer aardig geslonken vandaag ;-)
In duitsland is het nog best lastig om een bed van 2.20 lang te vinden en wat er te koop is was veel duurder dan in nl, terwijl je bij beter bed steeds meer modellen in extra lang kunt bestellen voor normale prijzen. Dus zijn we daar maar heen gegaan :-)
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn thuis eten n klein erwtensoep .en straks nog iets van brood o.i.d.

Best n mooie dag nog natuurlijk niet zonder kap eerst vanmorgen zelfs de stoelverwarming aan .is zo heerlijk voor mijn rug . We waren in Ede moesten we iets afhalen .was n die met ganzen door de stad liep Toulouse ganzen .n doedelzak orkest .dus n keertje op en neer door het centrum gelopen was wel gezellig en goed te doen qua weer .

Onderweg de radio aan .werd n paar keer het nieuwste nummer van Adèle gedraaid. Easy On Me . Weer n prachtig nummer wat heeft zij toch n aparte stem .vond Hello ook zo geweldig .
Dat was dan weer de zaterdag .morgen geen plannen .denk maar n rustig dagje thuis .

Gaat het goed met je vriend Liz .? Dat moet toch gebeuren soms nieuwe overtrekken en wat er nog zo meer bij komt .ik ben weer toe aan nieuwe handdoeken en theedoeken . Heb de laatste keer grote badlakens gekocht maar vind ze te groot om te gebruiken na het douchen .dus nu maar het normale formaat handdoek kopen .het slijt met n droger ook wel snel ,
Ook robijn doekjes voor in de droger gekocht ruiken ook zo heerlijk.
Leg er af en toe ook eentje los in de kast voor de geur.

Lieveke hoop dat het spugen van je dochter eenmalig is .

coetje taxi dienst en sauzen badkamer .druk druk ..
Ik ga morgen weer in huis wat doen .en straks nog even de slaapkamer de kleren opruimen .als ik thuis kom kleed ik mij altijd om kan niet met n net jurkje lekker zitten .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wel nuttig je geld besteed Liz!

Chris,jij ook een leuke dag gehad zo te lezen.
Ik heb Adele nog niet gehoord,zal straks eens googlen.

Badkamer morgen nog een keer,ook nog even naar ikea geweest voor ander kastje en spiegel.Kan vriend morgen aan de slag 😀
Ook nog tomatengroenten soep gemaakt en broodjes hete kip voor de pubers.
Om 22u nog taxi spelen en dan kan ik naar bed.
Nu koffie en een bonbon.
Alle reacties Link kopieren
Liz wat fijn dat je een bed gevonden hebt.

Chris het was heerlijk weer ja, vanmiddag ook even buiten geweest.

Coetje lekker op tijd naar bed vanavond ;-)

Vannacht was het goed gegaan, nacht daarvoor hele nacht aan het tobben geweest...
Hoop dat ze er nu vanaf is, het heerst hier nogal
Alle reacties Link kopieren
gelukkig is het nu over lieveke, wel rot voor dochter dat ze ziek was :-(
chris ik zag adele laatst op de cover van de vogue, en herkende haar bijna niet nu ze zo is afgevallen. ik heb het nieuwe liedje ook al gehoord, vind het ook mooi. :-)
ik luister ook graag naar Jess Glynn, die heeft ook zo'n schorre stem als Adele.

ik doe vandaag niet veel, heb lekker gedouched met de nieuwe lijn van rituals (die is lekker! ik hou van zoete geurtjes.) ik heb de afwasmachine al uitgepakt en ga zo nog even de wasmachine aanslingeren met het nieuwe beddengoed. wel ga ik zo eerst nog even de geurbeschrijvingen lezen om te kiezen welk wasparfum ik als eerste ga proberen van mijn proefsetje, want zo in het dichte zakje ruik ik geen verschil tussen de verschillende geuren :-$
Alle reacties Link kopieren
Warme worstenbroodjes van de bakker en een verse vruchten sap.
Alle reacties Link kopieren
Chris, Lieve en Coetje, jullie hebben een pb terug.
Liz, die van jou is helaas niet aangekomen, ik zie hem nergens.

Ik zit aan een kopje verse gember thee, de meisjes zitten bij mij aan tafel te knutselen en we hebben er een gezellig muziek bij aan. Man ligt in bed te slapen, die gaan we zo maar eens wakker maken. Vanavond eten wij pannenkoeken, oudste wil graag helpen met bakken.

Liz, wat fijn dat jullie een bed en bijbehoren hebben gekocht! Goed geslaagd dus, ja een rib uit je lijf zo alles bij elkaar, maar voorlopig hoef je dat niet meer aan te schaffen. Ben je er al uit welke was parfum je als eerste gaat gebruiken? Hoe gaat het met vriend?

Chris, een lekker dagje uit geweest dus! Dat was vast heel leuk om te zien die man met de ganzen. Ik heb het nummer van Adele nog niet gehoord, maar ik zal hem zo eens opzoeken.

Lieve, fijn dat dochter weer opgeknapt is en nu inderdaad hopen dat zij er vanaf is, maar dat jullie het ook niet krijgen.

Coetje, staan de ikea kastjes al in elkaar? Wat lief dat je gisteren een taxi was voor de pubers. Gelukkig hoefdje niet tot heel laat te wachten ...

Iemand nog wat van Cookie gehoord/gelezen? Ik mis haar al een tijdje op het forum, of lees ik eroverheen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! :hello:

Heb je pb niet gekregen, Viva. Voor de zekerheid even gecheckt net. Misschien kun je em opnieuw sturen?

Vanavond at ik - heel simpel - een kaasschnitzel met aardappelpuree en broccoli. Denk dat het morgen boerenkoolstamppot wordt.

Ik heb net nog een rondje gelopen en heb het Heul Erg Koud! Dus ik lig nu op de bank onder een dekentje, met een hoodie en joggingbroek aan :P En ik heb een kop thee en chocoladekrakelingen ;-D Ga zo verder met seizoen drie van You op Netflix. Ik heb The Masked Singer helemaal niet gezien, realiseer ik me nu pas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, havermout en een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Huh,ik zie nu dat mijn bericht van gister niet geplaatst is.
Kleine samenvatting,badkamer is klaar incl nieuw kastje.Nichtje was hier en we hebben samen koekjes gebakken en samen ragout gemaakt.

Vandaag ben ik vrij,nu eerst naar de fysio,tot straks.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .goed bezig coetje .geniet van je vrije dag .

Ik vind Jes Glyn ook mooi Liz zelfde soort stem .maar de stem van Adèle vind ik iets voller en warmer.
Als ik n nummer van haar zou horen zou ik m zo maar kunnen verwarren met Adèle .
Ik ga vanmiddag even naar mijn buurvrouw om de hoek koffie drinken .
Ontbijt was brood met kaas en rozijnenbol. Koffie . Het is koud buiten .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij aten kip kerrie en een wolken toetje na.

Vanmiddag met oudste even naar de stad voor o.a. een winterjas. Ik zag een leuke gele teddy jas, zij passen zegt ze: "mama ik weet niet of dit mij wel staat hoor". Ik zo wat dan? "Nou het kleurt niet zo mooi bij mijn gezicht, dan ben ik net zo'n flits". Flits? Flets bedoel je zeker? "Nee flits mama" ..... 🤔. Oké, welke kleur zou je dan graag willen? "Nou het is niet een kwestie van willen, kijk want ik kan alleen maar kiezen uit deze en deze". Je wil graag een roze zeker? Toen was het even stil ...... "ja, maar papa vindt dat niet mooi". Heb jij even mazzel dat je met mama aan het winkelen bent :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Mooi he dat ze zo'n eigen smaak gaan ontwikkelen Viva! Heeft papa de jas wel goedgekeurd 😂

Chris,gezellige middag gehad met de buurvrouw?

Ik was vanmiddag niet lekker en ben even terug naar bed gegaan met paracetamol.Na een uurtje slaap voelde ik me weer wat beter.Nu hang ik maar weer wat op de bank,beetje verhoging dus ga op tijd naar bed.
Vriend had nasi gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop coetje dat je je weer wat beter voelt .was wel gezellig met de buurvrouw .even weer bij kunnen kletsen .

De roze jas goedgekeurd Viva .Kleine meisjes en roze . Onze kleindochter destijds ook ze had ook n prinsessen jurk .zag er niet meer uit maar ze kon er geen afstand van doen .als er iemand jarig was moest ze m aan .met de carnaval. schoolfeestjes
mijn man zei vaak waarom heeft dat kind toch zo,n rare vale jurk aan..ik zei doe niet zo stom het is wel n prinsessen jurk hoor. hij keek mij dan aan of ik niet goed wijs was..hij zei het pas als ze weg was hoor .

Gegeten hebben we restantjes .en vanavond ben ik mij te buiten gegaan aan chocolade pepernoten.
Nu ga ik nog even lezen .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik werk thuis vandaag want heb wat keelpijn en snot 😂 normaal gezien zou ik dan gewoon naar de zaak gaan,maar nu maar even niet.
Ben nu eerst met jongste bij de huisarts,die blijft pijn in zijn buik houden.
Nog geen ontbijt op,wel koffie.

Viva,ik mail je vandaag of morgen even.
Alle reacties Link kopieren
Brood verse roomkaas om te smeren . en hele jonge roomkaas in plakken .
Hou ik van heel af en toe n belegen of oude kaas maar toch liever jong .
Koffie .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het liefst oude kaas,die lekker brokkelt en met van die zoutkristallen.
Neem soms een stukje voor mezelf mee,de mannen hier eten het liefst belegen kaas en oudste lust het alleen gesmolten.
Jongste moet een plasdagboek bijhouden,geen blaasonsteking.
Ik ben goed opgeschoten met werken vandaag,morgen een halve dag want krijg een hartspieronderzoek in de middag.
Wij eten straks aardappelen,verse worteltjes,snijbonen en een schnitzel.
Alle reacties Link kopieren
Heel af en toe n bruine boterham met boter en oude kaas als tussendoortje lust ik wel .man heeft voor zich zelf oude kaas in huis .
Denk dat we straks erwtensoep eten en n paar plakjes Baklever.
Toetje vla na.
Ben de hele dag thuis geweest .beetje in huis gewerkt als het droog is morgen gaan we weg .weet niet wat de vooruitzichten zijn .
Het is n donkere dag gebleven hier in het oosten .triest en saai.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Al aan het werk en vanmiddag onderzoek in het ziekenhuis.
Geen koffie op want dat mocht vanaf gister 18u niet meer.
Zometeen 2 crackers met kaas.


Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wel eten coetje?

Ontbijt was hier Turks brood met kaas en ham en koffie .fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Yep wel eten,geen koffie,thee,chocolade of banaan.
Heb wel hoofdpijn nu,dat komt door het caffeine tekort denk ik.
Heb vanmiddag de test met inspanning en maandag het rust onderzoek.
Alle reacties Link kopieren
Is er nog wat uit gekomen coetje.of krijg je de uitslag later?

Het was best redelijk weer hier.zijn nog even weggeweest .maar tegen n uur of half vijf kwam er n hele flinke bui.waren al onderweg naar huis .
Dus mazzel gehad .
Straks eten we nog n boterham of cracker met ei salade .en hebben ook al n kop soep gegeten .
Straks nog n toetje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat jullie nog even weg geweest zijn Chris,hier heeft het veel geregend.
Ik heb maandag nog een keer dit onderzoek,vandaag was het met fietstest,je krijgt radioactief spul via infuus en moet dan fietsen,daarna een scan en foto's,maandag hetzelfde zonder fietsen.

Wij aten kliekjes,morgen weer boodschappen doen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat een wind!! Vannacht wakker geschroken van een harde klap,een boom op het grasveld naast mijn huis is omgewaaid,hij heeft net niet de auto van oudste geraakt.Wat een mazzel!

Ik werk thuis vandaag,vanavond naar mijn moeder want die gaat vandaag met pensioen.
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven