Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, een boterham met pasta en jam. #kaasenvleesop en een kop thee.

Fijne dag en tot later.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen koffie .rozijnenbol en boterham met kaas.
Regen en wind hier.al is het nu net 10 minuten droog 😅
Lekker weer om in huis bezig te zijn .en vanmiddag op de bank met n boek .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
coetje wat fijn voor je moeder dat ze nu met Pensioen is, had ze nog een afscheidsfeestje op het werk of kon dat niet ivm de corona? Heeft ze nog leuke plannen?
Ging het onderzoek gisteren goed. En krijg je nu maandag na de 2e test meteen de uitslag of moet je daar nog langer op wachten.
Wat een schrikof niet dat die boom was omgevallen door de Wind :-o gelukkig heeft hij net de auto van oudste gemist in zijn val!

Chris gisteren was het hier al behoorlijk regenachtig, niet zo erg als vandaag maar droog was het toch zeker niet. Dus je hebt echt geluk gehad met het weer gisteren bij jullie, groot gelijk dat je even bent weggeweest en fijn dat jullie er van hebben genoten :-)

Hier heeft Chefin vakantie en dus zit die trut die me steeds dwars zit me weer op de nek :-| gelukkig heb ik volgende week vakantie en is daarna chefin weer terug, dan zal die trut zich hopelijk weer koest houden tot de volgende vakantie van Chefin zich Weer aandient.. niet leuk.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend weer Liz.kun je quarantaine niet vragen waarom ze zo vervelend doet?
Hoe is het met je vriend?
En je vader gaat ook goed vooruit?
Veel vragen dus 😅
Coetje bij jou thuis ook alles onder controle?
Vanavond zuurkool gegeten met peren .en n stukje rookworst ..
Vanmiddag nog koffie gedronken bij zusje van mans zoon. Verder n beetje in huis gewerkt .al n lijst gemaakt wat er morgen moet gebeuren .in ieder geval de sokken la .kijken of ik overal weer twee stuks van vind .
Ik bereid mij er maar op voor dat we voorlopig iets meer thuis zijn ..alhoewel zondag schijnt het mee te vallen aangename temperaturen en droog hoorde ik.
Fijne avond :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,stom hoor dat zo'n mens je zo kan dwars zitten.Fijn dat je volgende week vakantie hebt.
Hoe gaat het met je vriend?

Mijn moeder heeft het laatste jaar niet meer gewerkt ivm de copd dus geen feestje op het werk,maar wij hebben er een gezellige avond van gemaakt.
Vandaag even naar de zaak en vanmiddag langs de Sligro.
Nu koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee wat die trut van een collega tegen me heeft Chris, echt niet. Het zal wel zijn dat ik een makkelijk slachtoffer ben ofzo aangezien ze dingen die ik zeg verdraaid en daarna loopt te roepen dat ze me verkeerd begrepen heeft en we met een taalprobleem te maken hebben (tuurlijk, al 7 jaar begrijpt iedereen op het werk me heul prima zonder ruis en zomaar ineens nadat ik 10 maanden ziek thuis heb gezeten is mijn duits zo slecht dat er spraakverwarring komt. Sure.. :roll: wel gek dan dat de rest me nog steeds prima verstaat en begrijpt of niet?
En zolang ze geen namen van patienten noemt ' vanwege de privacy' kan ze klachten verzinnen zoveel ze wil, ik kan dat toch niet verifiëren denkt ze :evil:

Met mijn vader gaat het naar omstandigheden goed, hij mag toevallig vandaag naar huis :-) wel krijgt hij thuis nog verder fysio en moet er thuiszorg komen omdat hij helaas niet meer uit de rolstoel komt en ook de katheter is blijvend. Maar goed, hij is er gelukkig nog dat had ook anders kunnen zijn dus we maken er wat van aldus pap. En gelijk heeft hij, 73 is te jong om al bij de pakken te gaan neer zitten.

Met mijn vriend gaat het goed als ik hem moet geloven, de pijn valt hem 200 % mee en hij doet alweer wat lichte dingen op het werk (halve dagen) ondanks ziekenbriefje maar is wel voorzichtig zegt hij.
Alle reacties Link kopieren
Onze berichten kruisten elkaar coetje, jammer dat er geen feestje van het werk was voor je moeder maar wel begrijpelijk en zo met de familie thuis is ook gezellig toch?
Alle reacties Link kopieren
Mogguh, een kop thee en een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Hi lieve Viva :hug: hoe gaat het bij jou? De meisjes vakantie nu?

Liz,maar goed dat jij die collega doorhebt,wat een vals mens! Bah!
Toch heftig om te lezen dat je vader de rolstoel niet meer uitkomt maar tegelijkertijd mooi om te lezen dat hij positief is!

Ik klap mijn laptop dicht en vind dat mijn weekend kan beginnen!
Nu een koffie.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .fijn weekend dan coetje .

Fijn dat je vader n positieve instelling heeft Liz.en vriend zal wel rustig aan moeten doen anders wordt de pijn misschien te heftig ,

Hier vanmorgen brood met kaas en n halve plak roggebrood en koffie.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb lekker uitgeslapen tot 9.30u.
Dat is soms echt fijn.
Jongste is ziek,kwam mij vannacht wakker maken omdat hij zo'n koorts heeft,dan is zo'n puber ineens weer een klein mannetje.
Vandaag wat huishouden en verder geen plannen.
Ontbijt koffie en zometeen een warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. Ik tot 9 uur .ik kan heel slecht uit bed komen momenteel .

Ontbijt was brood met kaas .koffie .
Fijne zaterdag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Het heerst nogal geloof ik. Hier ook veel zieken.

Lunch wit bolletje ei salade en er mikkeman met boter en basterdsuiker
Alle reacties Link kopieren
Hi Lieveke,leuk dat je er weer bent!
Het heerst zeker,ik had vanavond afgesproken met 6 vriendinnen,4 zijn er ziek.Ik hoop dat het mij deze keer overslaat😀
Is je dochter helemaal opgeknapt? En nu herfstvakantie?

Ik ga zo grieks maken,tomatenrijst,salade,gigantes en pita gyros met tzaziki en feta.

Chris,ik had afgelopen week ook wat moeite met opstaan,het is ook nog zo donker om 6.30u.
Ik heb boerenkool gegeten. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Wij sliepen gisteren en vandaag ook tot 9 uur, maar daarvoor sliepen we ook laat. zoon staat op zijn kop vanwege vakantie, nieuwe begeleiders op de opvang en van de week eerst diarree en nu juist een dwarse keutel En ik heb een blaasontsteking en zit met dat gezeik op het werk in mijn maag :-( het gaat dus weer lekker hier.. niet leuk.

Ontbijt was een croissantje met een gekookt eitje en koffie. Vriend maakt kippensoep vanavond en we eten daar nog een broodje braadworst bij.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik zie dat mijn bericht van gisteren niet is geplaatst. Ontbijt zijn rol croissant met chocolade, verse jus de orange en een kop thee.

Coetje, hier is de vakantie al weer voorbij. Morgen gaan de meisjes weer naar school. Verder gaat het redelijk, merk echt dat man uitvalt en dat veel op mij neer komt. Niet erg, maar soms wel lastig en druk. Ik hoop ook dat het jou overslaat dat ziel zijn. Hoe is het met jongste nu?

Liz, wat een naar mensen die collega van jou! Bah. Lijkt mij wel moeilijk te beseffen dat je vader rolstoel gebonden zal blijven. Maar wel fijn natuurlijk dat deze mogelijkheid er is en hij zo op deze leeftijd nog is.

Lieve, wat is een mikkeman?

Chris, ik kan mij voorstellen dat je moeilijk uit bed komt. Het is koud en donker en winderig en nat .......brrr.

De meisjes en ik gaan even fietsen nu, de meisjes moeten hun energie kwijt. Gelukkig schijnt de zon!

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Liz, beterschap :hug: Niet leuk en laat je niet gek maken door die stomme collega van je hoor!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .oh Viva nu al fietsen .oh ik zie dat het intussen toch al bijna 11:uur is .dacht dat het veel vroeger was.

Wat vervelend Liz alles tegelijk .ik wou dat je ander passend werk kon vinden zou ik je zo gunnen . :hug:
En zoonlief niet op zijn best door alle veranderingen .en dan de blaasontsteking er ook nog bij.

Ja de griep heerst coetje ik hoop dat het hier de deur voorbij gaat. Ik kom ook niet met zo veel mensen in aanraking .
Hooguit in winkels .en als er iemand griep heeft of verkouden is ga ik er niet op bezoek en komen ze hier ook niet .maar met kinderen en werk loop je natuurlijk veel meer risico.
Boeren kool is niet mijn favoriete stamppot Pitt. ga straks ontbijten met eigengemaakte eiersalade .en er is nog kaas . Dit keer alleen oude van man .maar een cracker met oud gaat er wel in .
Vandaag of morgen de voorraad maar aanvullen ,
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh en zoon ook nog van slag :there:
Alle reacties Link kopieren
Pitt schreef:
23-10-2021 21:09
Ik heb boerenkool gegeten. :yes:
Lekker, nog een speciaal recept?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Viva,denk je ook jezelf.Ik merk dat het soms best veel is dat alles op mijn schouders terecht komt.Ik moet echt tijd voor mezelf nemen,en dan zijn mijn kinderen al groot.

Liz,beterschap! En wat stom dat die collega je zo dwars zit en dat dat jouw weekend beinvloed.Hoop dat je het wat van je af kan zetten in de vakantie.

Het was laat voor mijn doen,ging pas om 1.30 naar bed.
Straks even langs schoonmoeder en vanavond F1 kijken,Max had gister pole.
Nu koffie en warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Zelfgemaakte pizza,ene helft met tonijn,ansjovis,kappertjes,ui en olijven,andere helft met kip,paprika,champignons,ui en kaas.
Alle reacties Link kopieren
Ja Coetje, ik ben mij er wel bewust van, maar de situatie is gewoon lastig.

Meisjes en ik hebben heerlijk gefietst en mooie foto's gemaakt. Man kreeg vanmiddag zijn broer op visite. Verder een rustige dag, wij aten nasi met saté vanavond. Nu lekker naar bed, een beetje vroeg nog, maar ik ben moe en de rest ligt ook al .....

Fijne avond.
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
24-10-2021 19:39
Zelfgemaakte pizza,ene helft met tonijn,ansjovis,kappertjes,ui en olijven,andere helft met kip,paprika,champignons,ui en kaas.

Hmmm 😋😋

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven