Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Zal beginnen met goed nieuws over thee. kreeg gisteravond n appje dat het boven verwachting goed met haar gaat.de operatie is heel erg mee gevallen ze heeft niet meer zo veel pijn en is superblij dat ze de operatie heeft laten doen terwijl ze er ontzettend tegen op zag .blij voor haar .

Ja we moeten goed voor ons zelf zorgen en op tijd je rust nemen.
Voor mij is dat makkelijk natuurlijk maar jullie hebben nog meer om handen wat moeten betreft.
Liz altijd druk met zoon .plus geen fijne werk situatie..coetje veel gedoe met ziekte
En Viva heeft op dit moment ook genoeg aan haar hoofd .
Ik ook wel maar bij mij is dat in hoofdzaak de verhuizing die niet door is gegaan.en dat er nu ook niks meer van komt vanwege de huizen prijzen . Plus dat wij nu graag hadden willen huren en dat ook steeds moeilijker wordt .
Moet er maar mee leren leven het is zo als het is.heb het ook wel verwerkt al was het moeilijk .
Vanmiddag nog even weg geweest niks bijzonders even n frisse neus gehaald buiten af ..
Fijne avond nog 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,ieder huisje heeft zijn kruisje gaat hier op dit topic goed op.
Ik had ook met Thee geappt,ze is nu nog bij haar ouders maar als ze straks over paar weekjes thuis is,wil ze hier weer komen meeschrijven.Gezellig!

Ik ben al in het ziekenhuis voor het 2e deel van het onderzoek.
Kom later vandaag nog even terug.
Alle reacties Link kopieren
Chris, wat fijn nieuws over thee! Zo blij voor haar dat het allemaal goed is gegaan. En leuk dat ze hier weer komt schrijven. We krijgen allemaal genoeg voor onze kiezen. En bij jullie is/was dat momenteel het huis. Dat is ook niet leuk (understatement) hoe dat allemaal is gegaan.

Coetje, sterkte met het onderzoek, ik denk aan je!

Ontbijt was een kadetje met kaas en een kop thee. De twee meisjes zijn naar school, oudste had geen zin, die was niet te genieten vanmorgen. Middelste had gelukkig wel zin in om te gaan. Nu ga ik met jongste even naar schoonouders koffie drinken.

Fijne dag allemaal en voor iedereen een :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .dat dacht ik wel coetje jij hebt geloof ik wel vaker contact met thee en kent haar persoonlijk .
Ik zeg altijd tegen haar dat ik het bericht op het forum zet.doe dat niet zonder haar toestemming 😅
Sterkte coetje met wat je vandaag weer moet doen in het ziekenhuis .

Ach Viva wij leven nog en hebben b dak boven ons hoofd al had ik graag n mooier dak gehad.
Ontbijt was koffie met wit bolletje met kaas. en plak rozijnenbrood .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik hoefde vandaag alleen te liggen,en lekgeprikt voor een infuus,heb er een paar blauwe plekken bij.
Verder wat huishouden gedaan en weer maar de bedden verschoont met die ziekenboeg hier.

Viva,gezellig even koffie drinken met jongste.

Ik ga lekker douchen en expeditie terugkijken met oudste,dat moest gister plaats maken voor F1 😀
Wij aten spruitjes uit de wok met van alles,schoondochter had gekookt,was lekker.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wanneer krijg je daar uitslag van? Fijn dat je verder niets hoefde, wel jammer van de blauwe plekken, maar dat gaat gelukkig wel weer weg. Lief dat schoondochter heeft gekookt! Haha ja keuzes maken hè, ik heb het gisteren ook nog een stukje gezien.

Chris, dat is waar, maar toch mag je wensen hebben of teleurgesteld zijn als het anders loopt dan je graag zou willen. Heel goed even een goedkeuring voordat je hier dingen plaats over een ander.

Wij aten doperwten met wortelen en gekookte aardappelen en een kipsnitzel. Was gezellig even bij schoonouders, ook goed onze zorgen over man kunnen delen.

Nu thee en kruidnoten 🤫🤗.
Alle reacties Link kopieren
Dat is fijn Viva,dat je je zorgen kunt delen met je schoonouders,dat klinkt ook als een fijne band die jullie dan hebben.
Ik krijg 8 november de uitslag van deze onderzoeken.
Net lekker gedoucht en zo mijn bed in,morgen weer vroeg werken.
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat het je goed gedaan heeft Viva even praten met sch.ouders.

coetje lek geprikt .ben je van de muggen verlost gaan ze in het zieken huis weer prikken .

Het leek hier vandaag welk oudjaarsdag .man heeft n rollade gemaakt en gegrild .plus oliebollen gebakken .dat was dus tevens ons eten vandaag .smaakte heerlijk.
Ben druk geweest met dingetjes in huis .gaan deze week ook nog wel weg het weer is goed .wel frisjes maar kun je je tegen kleden.
Fijne avond 😴😴😴 ik lig ook al plat ..en lekker warm onder mijn donsje,.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,dat klinkt wel heel lekker,rollade en oliebollen :-9
Deze week belooft het nog mooi weer te worden.

Ik ben al aan het werk,om 8u begonnen.Werk tot 12u.
Ontbijt thuis koffie en nu 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, brr wat is het koud. Meisjes op de fiets naar school gebracht, ik wou dat ik de handschoenen al had gepakt. Oké, ik ben dan ook niet een goede graadmeter 🤭. Straks even langs het werk, een paar kleine dingen regelen en ophalen, neem ik jongste mee.

Ontbijt was een kop thee en een cracker met jam. Nu een boterham met kaas en een kop koffie.

Coetje, gelukkig duurt dat niet heel lang meer, 8 november. Ben benieuwd wat eruit komt. Werkze!

Chris, oeh en ik dacht met mijn kruidnoten al vroeg te zijn. Lekker hoor rollade, kan je ook goed combineren met avondeten, op brood of als snack tussendoor.

Ja, onze band met (schoon) ouders en broers en zussen is erg goed. Bijna iedereen woont ook in de buurt, dus we zien elkaar veel. Kunnen ook altijd wel een beroep doen op elkaar en is vaak een zoete inval.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Fijn is dat viva, zeker als je elkaar nodig hebt zoals nu. Hier was het vanmorgen minder koud dan gisteren, gisteren was het wel koud.
Coetje de onderzoeken heb je dus nu gehad, hopelijk kunnen ze wat met de uitslag. Maar voor nu kun je niet meer dan afwachten wat die uitslag gaat zijn.
Chris fijn dat het thee zo goed gaat en dat de operatie haar zo is meegevallen :-)
Gezellig dat ze straks weer mee wil schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .Handschoenen op de fiets vind ik zeker geen overbodige luxe Viva .heel fijn als je zo met elkaar kunt omgaan. Heb je altijd ruggesteun .

Ja ik hoop ook dat thee weer mee gaat schrijven zou leuk zijn .

Ontbijt was koffie crouisantje met ham n halve maar .en n wit bolletje met lever .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Klaar met werken,fijn want ik begin ook met snotteren en hoest,kan ook niet anders met de ziekenboeg hiero😀

Viva,ik vond het ook koud vanochtend.
Had mooi de verwarming in mijn kantoortje aangezet,ik ga geen kou zitten lijden.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten nog een kliekje grieks en ik heb een pannetje groentensoep gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden stamppot boerenkool met speklappen, braadworst en rookworst van sm zodat ik niet hoef te koken vandaag :-)
Alle reacties Link kopieren
Hier spaghetti straks .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,heeft zoon zijn nieuwe bed al?

Ik ben aan het werk,vanmiddag even met oudste de stad in,ik heb 2 nieuwe vesten nodig.

Thuis koffie gedronken,nu 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Nee nog niet coetje, 15 november is de verwachte bezorgdatum. Veel plezier vanmiddag in de stad alvast!

Ik heb zoon naar therapie gebracht en daarna gaat hij naar de opvang, ik ga zo richting mijn ouders want het is ook alweer even geleden dat ik daar was.
Hopelijk is zoon vanmiddag wat rustiger dan hij de afgelopen dagen was want toen werd hij gewoon gek van zichzelf het arme kind. (En ik erbij) zo sneu dat er nu zoveel veranderingen tegelijk zijn zowel thuis doordat ex 2 maanden druk is waardoor hij minder daar heen kan als op de opvang doordat er steeds wisselende nieuwe mensen zijn. en dan is er ook nog eens 2 weken geen school.. ik snap best dat dat voor hem lastig te begrijpen is.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .er is n ruime keus aan vesten dit seizoen coetje dus ik denk dat je wel kunt slagen succes.

Ik vind dat zo sneu voor je zoon Liz dat hij dat niet aankan en zich zelf in de weg zit .ook voor jou is het extra drukte en gedoe. Hoop dat bij je ouders alles in orde is heb je daar tenminste geen zorgen om .

Ontbijt croissantje en n gewone boterham koffie .
Fijne dag . :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde hetzelfde zeggen als Chris,wat naar voor zoon dat hij dan zichzelf zo in de weg zit.Het zijn nogal wat veranderingen ook voor die jongen.
Maar chapeau voor jou hoe je hiermee omgaat :hug:

Chris,ik wil een zwarte en een grijze.
En langs de rituals😀
Nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
Korte of lange vesten coetje. Ik heb twee korte in lila en zalm gekocht .heerlijk warm geen fluffy maar het lijkt heel wollig maar is het niet .passen beide bij veel kleding die ik heb .
Vandaag willen we weg maar ik zie nog steeds geen zon .en hebben ze wel beloofd.
Hoop dat het zo opklaart.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Het weer was niks van wat ze voorspeld hadden, hoezo droog en hoezo 17 graden? Hier werd het niet meer dan 14 graad en miezerde het regelmatig. Hopelijk had jij meer geluk met het weer Chris
Coetje ben je nog geslaagd voor je vesten? En heb je bij rituals de nieuwe geur nog geroken? Ik vind hem lekker :-)
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn ouders was alles goed, pap moest voor het eerst naar de fysio vanmiddag en maandag komt de nieuwe thuishulp zich voorstellen. De wmo is eergisteren geweest om te kijken wat er aangepast moet worden dus het begint nu allemaal te lopen.
Alle reacties Link kopieren
Zou mooi zijn Liz als dat tenminste goed geregeld gaat worden .

Ik ga ook weer op zoek naar n nieuwe parfum geen flauw idee tot nu toe wat ik wil hebben .misschien koop ik de Noir van Chanel wel weer. Dan zegt iedereen altijd dat ik zo lekker ruik .en ik hoor dat de laatste tijd nooit meer met alle nieuwe probeersels . :cry:
Wij eten zo patat.man is aan het bakken zijn nl net thuis .heb nog wel n zwak zonnetje gezien maar niet wat ze beloofd hadden qua temperatuur.
Morgenmiddag moet ik naar de kapper .dat weten jullie wel ik zit daar niet omdat ik het zo leuk vind maar gewoon omdat het weer moet .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik mag overmorgen ook weer Chris, dus ik hoop dat gedeelde smart halve smart is? ;-)
Parfum is ook altijd zoiets persoonlijks he, soms heb je het geluk dat een geur gewoon goed matcht met je huid wat bij andere parfums minder is.
Jij houdt van bloemig toch? Ik heb toevallig vandaag de nieuwe miss dior eau de parfum binnen gekregen via een advertentie op fb, ms is dat wat voor je? ik heb hem zelf nog niet geprobeerd en moet zeggen dat ik ook nog niet gekeken heb wat het verschil met de vorige eau de parfum zou moeten zijn maar ik vind de miss dior varianten an sich altijd wel lekker (vooral de Le parfum, die is wat warmer door de amber en patchoeli dan de overige varianten en heeft wel wat weg van de coco noir (vind ik dan)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven