Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Ik vertrouw wel n beetje op jouw oordeel Liz en ga m beslist testen al ik bij n parfumerie kom.zal m gelijk noteren ,
Jij alleen knippen Liz of ook verven .ik highlights en knippen ben er weer n paar uur zoet mee .maar dan is het ook weer in orde voor vijf a zes weken.dan is het kort voor de Kerst komt precies goed uit .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook hetzelfde recept als jij Chris bij de kapper dus ook ik zit er wel even altijd (helaas) en ik heb idd ook al een afspraak staan vlak voor de kerst, dus het kan maar zo dat we dan weer tegelijk moeten :lol:
Ik heb de nieuwe eau de parfum van miss dior overigens nu op, doet mij erg denken aan armani my way en die heb je al toch? Dus ik zou dan eerder voor de le parfum variant van miss dior gaan om te testen dan voor de eau de parfum variant in jouw geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer het uit .van My Way heeft alleen mijn schoonzusje nog maar gezegd dat ze die lekker vindt ruiken.nooit iemand die vraagt welke geur dat is
als ik Chanel Noir vragen mensen mij wel eens wat heeft u toch voor heerlijk geurtje op.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,zo leuk dat jij dat allemaal weet van parfum.Mijn lievelingsgeur is momenteel Issey Miyaki en gister bij Rituals een Karma en Mehr mini parfum meegenomen.
Ik vond trouwens de nieuwe geur niet heel lekker maar dat komt misschien ook doordat ik verkouden ben.

Ik ben aan het werk,vanmiddag vriend naar het ziekenhuis brengen voor wat onderzoeken.
Thuis koffie gedronken,nu 2 crackers met rauwe ham.
Alle reacties Link kopieren
de nieuwe a drop d' issey of de bekende l'eau d' issey coetje?
ze zijn allebei meervfris iig en de geuren die je van rituals noemt ook dus wat dat betreft kan het kloppen dat je serendipity niet zo lekker vind, die is wat zoeter en zwaarder. ieder heeft nou eenmaal zijn eigen voorkeur he (en gelukkig maar)
wij hebben lekker uitgeslapen en gaan nu ontbijten, ik heb croissantjes in de airfryer zitten.
Alle reacties Link kopieren
Liz,de l'eau d'issey.
Ik houd idd meer van wat frisse geuren.

Kapper,ik ga over 2 weken mee met mijn krullenkapster als model,zij is de xsara cut aan het leren.Zijn heel veel filmpjes van te vinden.Ik heb een prachtige bos krullen al zeg ik het zelf,maar bovenop is het te zwaar en gaat het hangen.Hopelijk met deze techniek daar ook wat volume.
Maar goed,ik vind de kapper dus heerlijk,jullie niet echt he😀

Er cirkelt hier al een uur een helicopter,ben benieuwd waarvoor maar kan niets vinden.
Nu een koffie.
Alle reacties Link kopieren
Mogge.Issey is mijn geur niet.tenminste niet voor mij zelf .maar My Way koop ik ook niet weer.en for her. Van Narcisso Rodrigues is ook geen blijvertje .
Leuk coetje als model .👍 ga nog even kijken wat dat is .
Heb nu weinig tijd moet opschieten want hier loopt alles in de war .
Ontbijt was brood met kaas en rozijnenbrood met kaas. Tot later .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
2 speltbrood met kaas en een beker karnemelk.
Man is vanmorgen bij de huisarts geweest en ik bij één van mijn beste vriendinnen. Haar vader is al een tijd ernstig ziek, behandeling was gericht op levendsverlengend, maar nu lijkt het einde te naderen. Dit weekend komt hij voor het laatst naar NL. Dus ik ben een beetje uit mijn doen.
Alle reacties Link kopieren
Dat is heftig lieve viva, logisch dat je uit je doen bent nu :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat niet in je koude kleren zitten Viva. :hug:
Was het voor man fijn om bij de huisarts te zijn? Ik bedoel,heeft hij daar iets aan.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat je man n goed gesprek heeft gehad bij de arts .
Ja en voor je vriendin heel veel sterkte .en voor jou de kracht om haar te steunen ,

Ben terug van de kapper .heb toch maar even n afspraak gemaakt voor in de week voor Kerst .
Mocht het dan nog niet nodig zijn kan ik altijd afbellen .dat kan ik n week van te voren al wel zien .
Man is weg ging iemand helpen bomen omkappen .weet niet wanneer hij terug komt .maakt ook niet uit zie het het vanzelf .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker Chris,even het huis voor je alleen😀 ik vind dat altijd wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Is ook fijn coetje wij zitten veel te veel bij elkaar op de lip.
Komt omdat je samen met pensioen bent .daarom ga ik ook soms graag alleen weg .
We hebben n restje macaroni gegeten en ik nog twee mandarijnen .

Ga op tijd naar bed. Man gaat morgen nog n keer bomen zagen .ik zei kappen maar het is zagen .die persoon is zelf bang voor n zaag .durft ie niet .

Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,hier is vriend natuurlijk al jaren veel thuis.Ik denk dat als je allebei een normale werkweek hebt dat ook weer anders is.Voor vriend ziek werd,was hij vaak s'avonds rond 19u thuis en de zondag,verder altijd aan het werk.

Ik werk tot 13u en dan weekend.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Dat probleem hebben vriend en ik dan niet, hij is 7 dagen per week aan het werk en komt dan pas met het avondeten bij mij, waarna hij de doordeweekse dagen dat zoon bij mij is om 20 uur naar huis gaat (dan ga ik zoon bedklaar maken nl.) Als zoon bij ex is ga ik naar vriend, 1 avond ben ik dan naar de manege en slaap ik thuis en de andere avond slaap ik wel bij hem, net als in mijn vrije weekenden. Maar ook dan ga ik overdag naar mijn poezemeisjes terwijl hij aan het werk is, ik ga daar niet rondhangen als hij bezig is terwijl mijn meisjes alleen thuis zijn. Dat vind ik nog zielig ook nl voor ze ook al interesseert het de katten zelf ws niet eens wat als ik eerlijk ben :-$

Ik heb zoon naar de opvang gebracht en wat huishouden gedaan, nu even een kop koffie en dan vanmiddag naar de kapper.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ontbijt koffie en brood met kaas.

Jij verveelt je ook nooit Liz hè?

Wij waren altijd al hele dagen bij elkaar omdat wij ook samen in de zaak werkten .
Maar toen waren we altijd druk druk.
Maar hij is alweer weg en komt om n uur of drie thuis .en hij heeft de auto mee .
De bus is intussen weer verkocht en man wil n kleine auto er bij kopen .maar ik wacht liever tot het voorjaar, swinters ben ik toch niet zo veel weg ,en het is allemaal duur genoeg .dus doe maar kalm aan met alles .
Al was het vandaag wel makkelijk geweest .
Ben nu nog aan het opruimen .
De slaapkamer is elke dag weer n puinhoop.is klein en voor ik het goed in de gaten heb liggen er overal weer kleren .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik begin al aan de lunch, een ciabatta broodje met carpaccio, pijnboompitten, rucola en een dressing. En een verse jus de orange.

Man vond het gisteren heel fijn dat hij bij de huisarts terecht kon. Dank voor jullie lieve woorden omtrent vriendin. Ik ga het weekend even langs om afscheid te nemen van haar vader, dan zijn ze in Nederland. Voor hem is het heel duidelijk de laatste keer .....

Coetje, nog een uurtje en dan weekend!

Liz, is zoon alweer een beetje in zijn doen, na al die veranderingen op de opvang? En jij alweer opgeknapt van je blaasontsteking? Succes bij de kapper.

Chris, weer lekker in de coupe, naar je zin geworden? Slim om nu al een afspraak te maken rond kerst. Idd wat je zegt, je kan het beter afzeggen. Was man laat thuis gisteren? Haha lekker eigenwijs bomen zagen ;-).
Alle reacties Link kopieren
sterkte dit weekend viva :hug: fijn dat man zoveel had aan het gesprek met de ha, hopelijk heeft hij je man ook wat handvaten kunnen geven waar man wat mee kan.
hier draait vandaag om de afspraken omtrend corona entingen lijkt wel, zoon kan dinsdagmiddag de prik halen nu het een half jaar geleden is dat hij corona had, vriend en zwager gaan morgen in Nordhorn naar zo'n actie en ik krijg de 3e prik 10 november via het werk hoor ik net. alle 4 krijgen we dan pfizer.
Alle reacties Link kopieren
Weekend 🥳

Viva,wat een lekkere lunch had jij.
Fijn dat man goed geholpen wordt bij de huisarts.
Jij veel sterkte met afscheid nemen van de vader van je vriendin. :hug:

Liz,dat gaat snel bij jullie die 3e prik.
Jouw relatievorm zou voor mij perfect zijn 😂 ik heb,zeker nu ik ouder word,ook gewoon tijd voor mezelf nodig.

Chris,je haren naar wens?

Ik ben paar weken geleden voor het blok gezet door schoonmoeder.Die heeft kaartjes voor Derek O,die man van de tv,die kan "praten"met de doden.Omdat ze niemand heeft had ze bedacht dat ik wel mee zou gaan.Dat is dus echt helemaal niks voor mij!! Maar ja,dilemma want ze heeft de kaartjes al gekocht en ergens vind ik het ook weer zielig om haar dan in de steek te laten.
Morgenavond is het al,en ik kijk er dus niet naar uit.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten krieltjes uit de oven,griekse salade en een filetlapje met soort griekse marinade.
Alle reacties Link kopieren
Oh help coetje dat lijkt mij ook echt vreselijk, wat denkt je sm daar precies aan te hebben? Dat zou ook zo niet mijn ding zijn. Mij is ook al vaker gezegd dat ik daar heen zou moeten met zoon om hem te laten vertellen wat zoon denkt :facepalm: nou echt hoor ga weg met me met zulke ideeën kan ik echt niks.
Alle reacties Link kopieren
Ze hoopt op een boodschap van schoonvader.Nou ik kan je vertellen,dat zou dan geen leuke boodschap zijn,dat weet ik zeker.Vlak voor hij zijn laatste adem uitblies duwde hij haar nog vrij hard weg terwijl hij vriend's en mijn hand vast pakte.
De laatste jaren heeft ze schoonvader kapot gemaakt,ze kon niks blablabla,schoonvader deed alles ondanks dat hij zelf longfibrose had.
Nou ze kan alles hoor,binnen 2 weken na zijn dood waren alle sporen uitgewist,al zijn spullen opgeruimd,had ze helemaal zelf gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Oh coetje wat erg maar ik herinner mij dat je daar destijds ook wel eens over vertelde .en dan nu daar naar toe met haar.
Nee ik kan met Derk O.ook niks ergerde mij ook altijd aan Jomanda .dat er meer is tipussen hemel en aarde denk ik wel .maar daar moeten dat soort mensen mij niet mee aankomen .praten met overledenen etc.
Met je zoon ook Liz ze schudden wat uit hun mouw en dat moet jij dan maar aannemen dat het zo is .

Hoop dat je man Viva zich wat beter gaat voelen .

Wij eten straks wat kippeboutjes die staan nu te bakken het is n latertje .heb al wat chips gegeten .twee mandarijnen.
En had wat zelfgebakken koeken gekregen van n Turkse dame .maar niet mijn ding en mijn man vindt het ook niks .
Ze hebben daar veel zoetigheid en als je daar op visite bent moet je steeds eten en alles zoet. Maar ja goed bedoeld .
Fijne avond ,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh Chris,ik zal daar vast al eens over verteld hebben ja 😀
Ik denk ook wel dat er miss meer is maar dit hele commerciele gedoe staat daar zo haaks tegenover wat mij betreft.€60 per kaartje..
Ik denk dat als je zeg maar bepaalde dingen kunt voelen of waarnemen je een heel integer persoon moet zijn,dan geef je die boodschappen dus gratis door en vraag je niet een godsvermogen voor winstbejag.
Er mogen maar 50 mensen in de zaal,mag toch hopen dat hij mij zeker overslaat 😂
Ben al aan het verzinnen wat ik dan ga zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Denk maar heel erg aan mij coetje en vraag m dan of ik nog binnenkort n ander huis krijg.😅

Viva sterkte met alles wat er op je af komt nu weer met de vader van je vriendin.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven