Wat eet je op dit moment deel 20

14-01-2021 15:08 2999 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit topic praten we al een lange tijd over wat we eten en drinken. Het gaat hier niet alleen over eten en drinken, dat valt soms in het niet naast het geklets :proud:

Hier komen we vandaan: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-19/l ... ges/464251

Iedereen is van harte welkom om mee te komen schrijven :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen.

Coetje ik wist niet dat Derek nog bestond haha.

Liz nee ik snap dat je daar niet heen wil

Viva hoop zo dat het snel beter met man gaat. Heeft echt een aanslag op je gezin zo. En heel veel sterkte bij vriendin.

Het is een beetje hectisch, ouders waren ziek. Nu gelukkig weer opgeknapt.
Vanavond aten we macaroni, en nu eten man en ik wat toastjes met brie, gerookte makreel, paturain en zalmsalade
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
29-10-2021 21:49
Denk maar heel erg aan mij coetje en vraag m dan of ik nog binnenkort n ander huis krijg.😅

Dat zal ik doen Chris! 😀

Hi Lieveke,leuk dat je er weer even bent.
Wat een lekkere toastjes,ik schuif even aan 😀

Ja dat die Derek nog steeds volle zalen trekt snap ik ook niet 😂😂

Net lekker gedoucht en kruip zo mijn schone bed in.
Tot morgen lieve mensen.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig zijn je ouders weer opgeknapt Lieveke.Brengt toch altijd zorgen met zich mee. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Chris je bent welkom!! Het is hier altijd de zoete inval, dus iedereen is welkom ;)

Coetje ja dat is zo, het lijkt nu wel erger te zijn in deze tijd. En best veel besmettingen in de gemeente brrr

Ik lig inmiddels op bed. Slaap lekker allemaal😘
Alle reacties Link kopieren
Beste loempia ooit via Jumbo. Echt goed gevuld, dus én groente en kip, bij iedere hap. Was uren geleden, maar wow…echt lekkerste loempia ever.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ontbijt koffie .kaiserbrotchen met tonijn salade zelfgemaakt en n salade van iets met kruiden had man mee genomen uit Duitsland en die mag hij ook verder lekker zelf opeten .
En natuurlijk koffie .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Vandaag binnen ons zien te vermaken, het is erg regenachtig :P

Ontbijt was witte tijgerboterham met rookvlees, beschuitbol met kaas en koffie
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al vanaf 8.30 op de eerste hulp met mijn moedertje,die is van de trap gevallen en kan haar arm niet bewegen.
Ik werd uit bed gebeld dus net hier koffie en een broodje gehaald.
Alle reacties Link kopieren
Oh jemig Coetje nu dit weer. Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Moet meteen aan Thee denken met haar schouder,die ellende die zij heeft meegemaakt.Dat vertel ik maar niet aan mijn moeder.Het is gebroken maar nu moeten we weer wachten want ze moet miss geopereerd worden.
Alle reacties Link kopieren
Oh bah coetje nu dat weer .en met de breuk van thee in gedachten .zal je nog n verhaal vertellen .mijn moeder brak haar sleutelbeen op 73 jarige leeftijd en ze is tot dat ze overleden is met 86 nooit meer pijnvrij geweest . nu achteraf vind ik dat zo sneu ..ik had flinker moeten zijn en doorpakken dat er eens foto’s gemaakt werden o.i.d. Maar de huisarts zei steeds ja daar is niks aan te doen . Zou mij op deze leeftijd niet meer zo weglaten sturen zou meer doorpakken .
Ze kunnen ook weinig natuurlijk met de schouder kan niet gegipst worden alleen n sling om de schouder op z.n plek te houden .
Ik hoop voor je moeder dat de techniek voor n schouder intussen verbeterd is .vertel haar dit ook maar niet . Sterkte voor jullie .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben nog n paar boodschappen gehaald .maar Lieveke het is inderdaad prut weer .we moeten het er maar mee doen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik zit echt in de stress,mijn moeder werd onwel en ik ben naar de wachtkamer gestuurd,mijn vader is er ondertussen ook.Vriend heeft net wat broodjes gebracht.
We mochten eigenlijk naar huis en zaten te wachten op een recept,ineens trekt ze wit weg en geen contact meer mee te maken.Ik snel iemand geroepen maar toen moest ik de kamer af.

Ach Chris,arm moedertje van je,zolang met pijn gelopen.Snap dat je dat jezelf weleens kwalijk neemt maar aan zo'n schouder is niks te doen zoals je zegt,een sling aan en morfine tegen de pijn.
Alle reacties Link kopieren
Wat naar lieve Coetje :hug: en wat een schrik zal dat voor jou zijn geweest toen je moeder ook nog eens onwel werd :-( hoe is het nu met haar? En trek je het zelf nog een beetje. Het is immers niet niks om je moeder zo veel pijn te zien hebben.. veel sterkte voor jou en je beide ouders, hopelijk is je moeder weer bij en kunnen ze haar pijn voldoende verdoven.
Alle reacties Link kopieren
Zuurstof en hartslag was veel te laag,ze moet blijven.
Ik nu thuis ff eten en dan naar die mafkees 😂
Alle reacties Link kopieren
coetje schreef:
30-10-2021 18:27
Zuurstof en hartslag was veel te laag,ze moet blijven.
Ik nu thuis ff eten en dan naar die mafkees 😂
Ik ben blij dat je er zelf om kunt lachen. Maar wat een dag weer voor jullie zeg! Fijn dat ze mag blijven, lijkt mij wel een veilig gevoel.

Sterkte ermee lieverd :hug:
Alle reacties Link kopieren
Chris, wat een nare situatie met je moeder toen. Achteraf is altijd makkelijker praten, maar ik denk dat je toen gedaan hebt wat in jouw/jullie mogelijkheden lag.

Lieve, gelukkig weer uit de ziekenboeg, fijn dat je ouders weer opgeknapt zijn.

Liz, de cijfers van corona beginnen weer flink op te lopen. Hopelijk zijn jullie straks goed genoeg ingeënt om in ieder geval niet zo ziek te worden. Liever helemaal niet natuurlijk.

Wij aten vanavond pannenkoeken, ik had niet zoveel inspiratie. Daarna hebben de meisjes nog een ijsje gehad. Net allemaal gebadderd en nu liggen we met elkaar in het grote bed.

Morgenochtend ga ik naar mijn vriendin. Ik zie er erg tegenop, maar het is mijn laatste kans om hem te zien.

Fijne avond allemaal en vergeet de klok niet terug te zetten vannacht ;-).
Alle reacties Link kopieren
Sterkte morgen lieve Viva! Ik denk aan je ❤

Ik ben weer thuis,was een enerverende avond,er waren maar 50 mensen en sommige verhalen zijn wel heftig om tw horen,ik zit vol adrenaline van de hele dag dus moet alles even verwerken.
Hij zei wel bepaalde dingen die hij echt niet kon weten,rare gewaarwording.
Nu ga ik lekker de dag van me afspoelen en naar bed.
Tot morgen lieve dames😘
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik hoop dat je goed geslapen hebt coetje .na zo.n enerverende dag en avond .en dat het naar omstandigheden goed gaat met je moeder .

Viva voor jouw ook sterkte .heel naar om te gaan met het idee dat je iemand nooit meer terug ziet,

Ik weet het Viva ik heb destijds mijn best wel gedaan met mijn moeder maar je wil haar sommige dingen zo graag besparen .zelf zat ik volop in het werk rennen van hot naar her.maar als je jong bent lukt dat prima .
Zo zat ze op n keer te huilen toen ik bij haar kwam.de zus van mijn vader zat in n verzorgingshuis .en de medewerkers daar hadden haar gezegd dat zij de was wekelijks mee moest nemen .ik kan dat niet meer zegt ze dat is mij te veel .
Ik heb haar huisarts opgebeld en het hem verteld .hij vond het ook van de zotte .
En heeft dat gelijk daar even verteld .kwam ik later n keer op bezoek bij mijn tante .kreeg ik te horen van de verzorging dat dat ook anders had gekund ik had de huisarts niet in hoeven schakelen .
Ik zegt hadden jullie op mij wat uitgedaan dan ,ze probeerden het gewoon als het gelukt was was het ja goed geweest
Met de schouder ben ik niet alert genoeg geweest ik was nog aan het denken en rekenen ze moet veel jonger geweest zijn iets van begin 60.
Maar doet niks meer ter zake de zon schijnt hier en we gaan vanmiddag nog even weg .fijne Zondag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz ik heb hier nog niks gehoord over n derde prik.is wel over gepraat maar ik dacht dat dat nog niet aan de orde was.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris ik meen gelezen te hebben dat in NL alleen mensen met een verzwakt immuunsysteem een derde prik krijgen, de rest niet.
Hier in duitsland krijgen naast deze groep ook de 70 plussers en het zorgpersoneel (ik dus) een derde prik, maar de rest van de bevolking dus ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Lieve viva veel sterkte vandaag en coetje ik hoop dat je redelijk hebt kunnen slapen naalden gebeurtenissen van gisteren en dat je vandaag een rustige dag hebt zodat je wel voldoende uitgerust bent voor je werkweek morgen.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie sterkte wensen! Ik vond het erg zwaar, na omstandigheden ziet hij er goed uit, je zou niet zeggen dat hij aan het eind van zijn leven is. En dan komt het moment van afscheid nemen en besef je dat dit de laatste keer is dat je hem ziet. Nu is het afwachten .....

Verder hebben we vanmiddag een lange boswandeling gemaakt, helemaal nat geregend, maar ach, thuis douchen en droge kleren aan en aan de borrel ;-). Nu zitten de meisjes te knutselen, ik weet alleen niet wat er meer versierd wordt, de tafel, het papier of de meisjes zelf.

Vanavond eten wij Marokkaans, man kookt.


Chris, daar twijfel ik geen moment aan, dat je alles hebt gedaan voor je moeder wat toen in je vermogen lag. Makkelijk van zo`n instelling om de was aan een ander uit te besteden, ze hebben geen flauw idee wat voor extra zorgen/taken/belasting er dan wordt gelegd om die persoon. Goed dat je toen met de huisarts hebt gebeld en dat die er werk van heeft gemaakt. Nog wat leuks gedaan vanmiddag?

Coetje, ik hoop ook dat je een beetje hebt kunnen slapen afgelopen nacht. Hoe gaat het nu met je moeder? Lijkt mij heel bizar om dingen van hem te horen die hij niet kon weten. Ben je alleen geweest of ging er nog iemand met je mee?

Liz, ik heb het ook alleen maar gelezen dat er misschien een derde en zelfs vierde prik kan komen. Het gaat er dan niet om dat de andere prikken niet werken, maar je hebt een boots nodig ofzo ..... ik weet niet, we wachten het af.
Alle reacties Link kopieren
Lieve dames, we zitten al weer (op één bericht na) op de 3000 berichten.
Ik heb een nieuw topic geopend, hier is de link.

eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-21/l ... #p33407650

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven