Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 20:32
Met stip op 2 bij vrouwen die tenenkrommende columns schrijven is Vala van der Boom.
Na Rethmans.
Daar had ik vaag van gehoord, maar ik moest mijn geheugen weer even opfrissen dus heb haar even gegoogeld.
Die is ook erg zeg. Lijkt me ook wel zo'n #moederhart type.
Nothing happens for a reason
Ik kan die column nergens vinden op Facebook of online. Heeft iemand een linkje?
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
12-04-2021 20:24
Daar heeft hij geen actieve herinnering aan.
:HA:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Mikmakmadame schreef:
12-04-2021 20:46
Ik kan die column nergens vinden op Facebook of online. Heeft iemand een linkje?
van wie? van Suzanne Rethans?

Hier: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 206&type=3
Nothing happens for a reason
Ja die, bedankt juliet.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-04-2021 20:46
Daar had ik vaag van gehoord, maar ik moest mijn geheugen weer even opfrissen dus heb haar even gegoogeld.
Die is ook erg zeg. Lijkt me ook wel zo'n #moederhart type.
Nou dat niet, ze is wel pro vaccinaties.
maar het woord nuance heeft ze nooit van gehoord, zo zwart/wit, zo oordelend en alleen haar manier is de goede manier.

https://www.me-to-we.nl/over-attachment ... ort-onzin/
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-04-2021 20:50
van wie? van Suzanne Rethans?

Hier: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 206&type=3
OMG wat laat je je dan kennen zeg :facepalm:
Stressed is just desserts spelled backwards
Daar ken ik haar dus van, de Flair. Die presteerde het nog om een pagina te vullen over t-shirts van haar man maar dat ze toch maar een eigen nachthemdjes ging kopen of zo.

Zelfs de columns van Sonja Silva in de Vriendin waren leuker om te lezen.
Alle reacties Link kopieren
In de Telegraaf:

Mees (21), Tijl (18) en Kate (12) komen regelmatig voor in je columns. Zijn ze daar altijd blij mee?

„Ik heb ooit met ze afgesproken dat ik alles vooraf zou overleggen, maar dat vergeet ik nogal eens. Dan zijn ze soms flink kwaad op me.”



:facepalm: i
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 22:14
In de Telegraaf:

Mees (21), Tijl (18) en Kate (12) komen regelmatig voor in je columns. Zijn ze daar altijd blij mee?

„Ik heb ooit met ze afgesproken dat ik alles vooraf zou overleggen, maar dat vergeet ik nogal eens. Dan zijn ze soms flink kwaad op me.”



:facepalm: i
Male, hadden wij vroeger hier geen fitties met Rethans? Staat me iets van bij.
Toen stond de reactiemogelijkheid bij de column aan.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-04-2021 22:17
Male, hadden wij vroeger hier geen fitties met Rethans? Staat me iets van bij.
Toen stond de reactiemogelijkheid bij de column aan.
Ik niet.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 22:21
Ik niet.
Hm. Het komt mij ineens weer boven. We sabelden haar neer omdat zij haar kinderen verliet.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Over die column, wat zou die zure achterban van Saar dan gedaan hebben?
Alle reacties Link kopieren
Mikmakmadame schreef:
12-04-2021 22:22
Over die column, wat zou die zure achterban van Saar dan gedaan hebben?
Er werd regelmatig doorgelinkt naar columns van haar vanaf die Facebook pagina van Saar.
En ja, daar kwamen reacties op. Gewoon tegengas en kritiek, onder meer over het feit dat ze al 80 jaar over hetzelfde schrijft, maar dat is niet de bedoeling natuurlijk, dan ben je meteen zuur.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
12-04-2021 20:50
van wie? van Suzanne Rethans?

Hier: https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 206&type=3
:rofl:

Wat is het toch een sneu wijf. :rofl:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-04-2021 22:22
Hm. Het komt mij ineens weer boven. We sabelden haar neer omdat zij haar kinderen verliet.
Nee, ik heb een legendarische fittie met haar gehad over die abortus. Dat ze me een kutwijf vond en helemaal uit haar plaat ging hier op het forum.

Edit: Of misschien was het niet eens die abortus, al is dat het enige wat me bijstaat van toen. Volgens mij heb ik haar verbaal alle hoeken van het toen nog mini-forum laten zien over het feit dat een abortus plegen automatisch tot gevolg heeft dat je dan GEEN moeder bent.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 22:14
In de Telegraaf:

Mees (21), Tijl (18) en Kate (12) komen regelmatig voor in je columns. Zijn ze daar altijd blij mee?

„Ik heb ooit met ze afgesproken dat ik alles vooraf zou overleggen, maar dat vergeet ik nogal eens. Dan zijn ze soms flink kwaad op me.”



:facepalm: i

Dat meisje heet trouwens Keet, althans zo heette ze toen ze net geboren was. Ze heeft hier gecolumnd totdat ze Mees had, en toen ging ze hier weg omdat wij ook al zure wijven waren :D .
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-04-2021 22:17
Male, hadden wij vroeger hier geen fitties met Rethans? Staat me iets van bij.
Toen stond de reactiemogelijkheid bij de column aan.
Nee, ze had gewoon een account hier en er was een topic over haar, waar ze dan zelf in kwam reageren als wij te zuur waren. Volgens mij stonden haar columns alleen in het blad, er waren nog geen online columnisten. Was echt in 99-00-01.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 22:49
Dat meisje heet trouwens Keet, althans zo heette ze toen ze net geboren was. Ze heeft hier gecolumnd totdat ze Mees had, en toen ging ze hier weg omdat wij ook al zure wijven waren :D .
Dat bedoelde ik. Weet jij dat nog van die reacties hier op haar stukjes?
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
12-04-2021 22:51
Nee, ze had gewoon een account hier en er was een topic over haar, waar ze dan zelf in kwam reageren als wij te zuur waren. Volgens mij stonden haar columns alleen in het blad, er waren nog geen online columnisten. Was echt in 99-00-01.
O ja! Zo zat dat! :proud:

Hilarisch was het 🤣
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-04-2021 22:22
Hm. Het komt mij ineens weer boven. We sabelden haar neer omdat zij haar kinderen verliet.
Maar dat gebeurde pas veel later.
Ze zat eerst bij Viva, toen Flair en Jan. Toen ze net bij Jan startte was ze er vandoor met Peter Buwalda.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Zie boven jou, Male 😀
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
12-04-2021 22:52
Maar dat gebeurde pas veel later.
Ze zat eerst bij Viva, toen Flair en Jan. Toen ze net bij Jan startte was ze er vandoor met Peter Buwalda.
Ja, Yasmijn d'r geheugen laat haar in de steek. Destijds was ze nog student of net afgestudeerd en ze schreef in de Viva over haar gehoeresloer in Amsterdam. En toen werd ze zwanger van een of ander pril vriendje en schreef een tenenkrommende column dat ze zeker wist dat ze een goede moeder was omdat ze een abortus had gepleegd. Volgens mij was die column zelfs in de vorm van een brief aan het embryo. Echt TE-NEN-KROM-MEND.

Maar goed die abortus was dus geweest, en een week of wat later komt ze Pieter tegen, dumpt de vader-van-het-embryo en is vervolgens 2 weken later zwanger van Pieter.

Nou, daar vond het Vivaforum (lees: vooral ik :D) wat van.

Zo zat het volgens mij en ik heb toen een fittie met haar gehad dat zelfs de toenmalige hoofdredacteur van Viva ook kwam reageren en enorme toestand, hahaha.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Het komt allemaal weer boven haha.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Ik weet nog wel dat we een topic over haar hadden. Heb het een tijdlang gevolgd, maar het / de fittie staat me niet meer bij.

Genoeg gespreksstof over haar iig. En nog. En daar doet ze het natuurlijk voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven