Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
15-07-2021 13:05
Qua celebs: ooit met Martijn Krabbé in het vliegtuig gezeten. Dat vond ik echt een rare snuiter.
Hij is in het echt heel aardig. Mijn tienerdochter stond ooit bij de GTST-studio met een vriendin buiten te wachten tot er acteurs naar buiten kwamen en Martijn kwam toen langs. Hij beloofde dat als ze over een week er op een bepaalde tijd zouden zijn, hij ze een rondleiding door de studio’s zou geven.
Ik had er een hard hoofd in , maar de meiden stonden een week later op de afgesproken tijd. En ja hoor, Martijn kwam ze ophalen en ze kregen de beloofde rondleiding van hem. Sindsdien kan hij hier niet meer stuk.
Alle reacties Link kopieren
Fizz schreef:
15-07-2021 19:20
Hij is in het echt heel aardig. Mijn tienerdochter stond ooit bij de GTST-studio met een vriendin buiten te wachten tot er acteurs naar buiten kwamen en Martijn kwam toen langs. Hij beloofde dat als ze over een week er op een bepaalde tijd zouden zijn, hij ze een rondleiding door de studio’s zou geven.
Ik had er een hard hoofd in , maar de meiden stonden een week later op de afgesproken tijd. En ja hoor, Martijn kwam ze ophalen en ze kregen de beloofde rondleiding van hem. Sindsdien kan hij hier niet meer stuk.
Wat leuk en lief van Martijn!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
Martijn vind jonge meiden leuk. Toen ik jong was, tiener, was er bij ons een bekende uitgaansgelegenheid, een grote RnB/swingbeat disco. Ik mocht er niet heen, maar een vriendinnetje van 14/15 wel. Martijn was toen al dik in de 20 (meer dan 10 jaar ouder) en heeft geprobeerd om haar te versieren.
viva-amber wijzigde dit bericht op 15-07-2021 19:32
4.39% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
15-07-2021 14:04
Shit, ik hoor net dat Peter R de Vries is overleden. Speciale uitzending RTL.
Verdorie!
ik was aan de telefoonop mijn werk toen ik in mijn ooghoek het push bericht kreeg ik schrok me echt lam :'( vind het echt moeilijk te geloven dat hij er niet meer is :'(
vind het zo erg voor de familie en alle mensen die hij heeft bijgestaan en geholpen :'( :rose:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
15-07-2021 19:26
Wat leuk en lief van Martijn!
Ja. Ik heb hem bij tvoh gezien. En een jongen stond daar aan de poort en toen heeft hij geregeld dat die met zijn moeder diezelfde avond bij de opnames kon zijn. Hij kwam in de pauze met ze kletsen om te kijken hoe ze het hadden...
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-07-2021 19:27
Martijn vind jonge meiden leuk. Toen ik jong was, tiener, was er bij ons een bekende uitgaansgelegenheid, een grote RnB/swingbeat disco. Ik mocht er niet heen, maar een vriendinnetje van 14/15 wel. Martijn was toen al dik in de 20 (meer dan 10 jaar ouder) en heeft geprobeerd om haar te versieren.
Ik heb het over 12-jarigen hoor!
Alle reacties Link kopieren
Ik was gastvrouw op n beurs jaren geleden iets van bedrijven contact dagen liep daar Mart Smeets rond .
Nou die liep rond met n air van spreek mij niet aan ik ken niemand .

En Caroline Tensen heb ik al eens eerder over gehoord dat ze met n gezelschap in n bootje over de grachten voer.tegen iemands boot aan knalde .en dat gewoon weg wuifde .lijkt ook niet zo heel aardig te zijn in het echie .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
15-07-2021 19:28
ik was aan de telefoonop mijn werk toen ik in mijn ooghoek het push bericht kreeg ik schrok me echt lam :'( vind het echt moeilijk te geloven dat hij er niet meer is :'(
vind het zo erg voor de familie en alle mensen die hij heeft bijgestaan en geholpen :'( :rose:
Dat ook. Dat het voor zijn partner en familie ongelofelijk niet te bevatten afschuwelijk is, is een feit, maar ook de gezinnen die hij heeft geholpen, Verstappen, Vaatstra, Viets & Dubois, maar ook nu van Tanja, en Romy en Marion, en dat zijn de grote geruchtmakende zaken, maar wellicht ook onbekendere zaken, wat zal er door die families heengaan vanavond?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-07-2021 19:27
Martijn vind jonge meiden leuk. Toen ik jong was, tiener, was er bij ons een bekende uitgaansgelegenheid, een grote RnB/swingbeat disco. Ik mocht er niet heen, maar een vriendinnetje van 14/15 wel. Martijn was toen al dik in de 20 (meer dan 10 jaar ouder) en heeft geprobeerd om haar te versieren.
Niet de enige BN-er is die van een groen blaadje houdt.

Mijn zusje, toen net 20, kwam Gullit tegen op een feest. Hij was notabene met Estelle, maar dat weerhield hem er niet van om achter mijn zusje te zitten.

Hij was toen al dik in de 40.

En zo nog een paar BN-ers.

Martijn via voormalige partner paar keer tegen gekomen, aardige vent.
Alle reacties Link kopieren
Estelle was rond de 18 toen zij Gullit ontmoette.

Martijn lijkt mij ook niet naar ofzo, mijn vriendin had een leuk verhaal op school en verder niets gebeurd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik ken Sinan Can sinds een paar maanden en dat is echt een schatje
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
15-07-2021 17:59
Hé hé kippenkontjes hebben ook liefde nodig! ( Ja, hier ook een kippenkontje :lol:
Ik zelf ook hoor
Maleficent schreef:
15-07-2021 13:26
Dat dus, 'ze laten de vorm los', dus Marco kan zijn gang gaan, zal proberen discreter rond te neuken, maar als hij weer betrapt wordt dan kunnen ze het daarop gooien.
Ik snap het wel hoor. Zij heeft een relaxt leventje zo.
Arena89 schreef:
15-07-2021 23:16
Ik snap het wel hoor. Zij heeft een relaxt leventje zo.
En het is denk ook tactisch goed voor de BV Borsato.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees op Ditjes en Datjes (link op verzoek) dat Touriyah en Prins Bernhard met elkaar afspraken vanwege het feit dat ze allebei lymfeklierkanker hebben gehad. Hij heeft haar gevraagd om zich in te zetten voor zijn stichting Lymph & Co.

In dat opzicht kunnen twee bekende gezichten enorm veel betekenen voor bekendheid en aandacht voor deze afschuwelijke ziekte.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
16-07-2021 08:43
En het is denk ook tactisch goed voor de BV Borsato.
Precies, de fans willen dit, want ze zijn zo'n mooi stel samen. Liefde overwint alles enzo


Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Arena89 schreef:
15-07-2021 23:16
Ik snap het wel hoor. Zij heeft een relaxt leventje zo.
Het gerucht gaat dat Leontien ook vreemd is gegaan. Ik geloof dit wel. Dan is het denk ik ook makkelijker om weer bij elkaar te komen. Omdat je beide vreemd bent gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Charlène van Monaco zit al een tijdje in Zuid Afrika. Nu lees ik net dat dat al bijna een half jaar is! De druk in haar oren blijft niet gelijk en daarom mag ze niet vliegen.
Oké, kan Maar als Mozes niet naar de berg komt.....
Maar volgens Charlene 'vergt het erg veel planning' in verband met alle COVID-reisbeperkingen.

Haar kinderen zijn pas 6! Veel planning? Heeft Albert geen privévliegtuig staan? En anders huurt hij er toch eentje. Maar je kinderen zo lang niet zien.....
Hier is echt meer aan de hand.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 16-07-2021 13:13
0.39% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
viva-amber schreef:
15-07-2021 19:52
Estelle was rond de 18 toen zij Gullit ontmoette.
17 zelfs. Ze zat nog op de Havo. Op de dag van de diploma-uitreiking zat zij s'avonds op een vlucht naar Engeland waar hij toen was.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
16-07-2021 13:07
Charlène van Monaco zit al een tijdje in Zuid Afrika. Nu lees ik net dat dat al bijna een half jaar is! De druk in haar oren blijft niet gelijk en daarom mag ze niet vliegen.

...
Haar kinderen zijn pas 6! Veel planning? Heeft Albert geen privévliegtuig staan? En anders huurt hij er toch eentje. Maar je kinderen zo lang niet zien.....
Hier is echt meer aan de hand.
Als er iets met haar oren is dan kun je ook niet met een privévliegtuig lijkt me.
Maar met zoveel geld ter beschikking en alle reisbeperkingen zou ik dan een boot regelen ofzo denk ik.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
SweetFirefly schreef:
16-07-2021 13:07
Charlène van Monaco zit al een tijdje in Zuid Afrika. Nu lees ik net dat dat al bijna een half jaar is! De druk in haar oren blijft niet gelijk en daarom mag ze niet vliegen.
Oké, kan Maar als Mozes niet naar de berg komt.....
Maar volgens Charlene 'vergt het erg veel planning' in verband met alle COVID-reisbeperkingen.

Haar kinderen zijn pas 6! Veel planning? Heeft Albert geen privévliegtuig staan? En anders huurt hij er toch eentje. Maar je kinderen zo lang niet zien.....
Hier is echt meer aan de hand.
Ze hebben elkaar wel gezien, heb ik laatst nog hier geplaatst. Genoeg kiekjes te vinden.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-07-2021 10:28
Ik lees op Ditjes en Datjes (link op verzoek) dat Touriyah en Prins Bernhard met elkaar afspraken vanwege het feit dat ze allebei lymfeklierkanker hebben gehad. Hij heeft haar gevraagd om zich in te zetten voor zijn stichting Lymph & Co.
Story én Ditjes en Datjes zitten een beetje suggestief rare teksten te plaatsen vind ik, over 'meer dan vriendschap'

Afbeelding

Openhartig vertelt Touriya hoe de date verliep. ,,In het begin was hij een beetje verlegen tegenover mij, maar uiteindelijk kwam hij helemaal los. Ik werd gegrepen door zijn passie om met zijn stichting nog meer onderzoek te doen om mensen te helpen.”

De samenwerking tussen de twee kwam er. ,,Inmiddels heb ik een fotoshoot voor Lymph&Co gedaan”, aldus Touriya. Dat de twee het gezellig hebben is wel duidelijk. Maar of er ook meer dan een samenwerking gaat ontstaan zullen we moeten afwachten…


Dat ik denk WTF, dat is een getrouwde man.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
https://www.story.nl/artikel/showbizz/n ... kert-voort

Lilly en Boris Becker zijn gescheiden en vooral Lilly kan het niet laten om de socials daarvan volop te laten meegenieten.

Zo was Boris met hun zoon Amadeus en zijn nieuwste vlam op vakantie en spotte Lilly een foto waarin de vlam Amadeus insmeerde met zonnebrandolie. Lilly ontstak in woede:
Blijf van hem af!’ schreef Lilly bij die foto’s op Instagram. Ze haalde haar commentaar snel weer weg, maar het was al viraal gegaan. En onlangs deelde ze een video waarin iemand zich afvroeg waarom sommige vaders hun snor drukken en waarom het altijd de moeders zijn die zich opofferen voor hun kinderen. Het was een niet te missen sneer richting Boris, waardoor de verhouding tussen de twee ex-echtelieden alleen maar giftiger wordt.

Wel een beetje van het padje af als je zo raar doet dat de vriendin de jongen insmeert tegen de zon.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
https://www.mediacourant.nl/2021/07/syl ... nbeschoft/

Die Guido den Aantrekker moet zich echt enorm schamen zeg!
Sylvie blijkt al vanaf haar 31ste in de overgang te zijn, met dank aan de medicatie en behandelingen die ze kreeg voor haar borstkanker. Naast de ziekte moet je dan ook nog eens dealen met die vervroegde overgang.
Toch sprak ze regelmatig de wens uit nog eens graag moeder te worden. Dat kan niet, mss wel met draagmoeder, of zoals ze zelf in het artikel zegt, stoppen met medicatie.

Mijnheer Den Aantrekker doet een Aansteller: Wij proberen als journalisten altijd op een eerlijke manier aan antwoorden te komen en die vragen wij ook. Als iemand je dan eigenlijk een beetje voor het lapje houdt door het elke keer uit te spreken, terwijl je weet dat het helemaal niet kan – wat heel pijnlijk voor haar is hoor, vergis je niet – dan vind ik dat wel opmerkelijk.”

Sylvie is, terecht, woedend op deze knurft. Echt, wat een eikel van een vent is het toch.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Wat leuk, al deze verhalen van ontmoetingen met BN'ers!

Ik kwam Ferry Somogy(?) een keer tegen en zei vanuit automatisme en als een bakvis: hee, dat is Rik uit GTST!

Hij keek zo ontzettend chagrijnig de andere kant op en als blikken konden doden was ik er niet meer geweest.
Vond dat vrij onbeschoft ondanks het feit dat ik best snap dat het irritant kan zijn om herkend te worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven