Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-07-2021 18:13
https://www.mediacourant.nl/2021/07/syl ... nbeschoft/

Die Guido den Aantrekker moet zich echt enorm schamen zeg!
Sylvie blijkt al vanaf haar 31ste in de overgang te zijn, met dank aan de medicatie en behandelingen die ze kreeg voor haar borstkanker. Naast de ziekte moet je dan ook nog eens dealen met die vervroegde overgang.
Toch sprak ze regelmatig de wens uit nog eens graag moeder te worden. Dat kan niet, mss wel met draagmoeder, of zoals ze zelf in het artikel zegt, stoppen met medicatie.

Mijnheer Den Aantrekker doet een Aansteller: Wij proberen als journalisten altijd op een eerlijke manier aan antwoorden te komen en die vragen wij ook. Als iemand je dan eigenlijk een beetje voor het lapje houdt door het elke keer uit te spreken, terwijl je weet dat het helemaal niet kan – wat heel pijnlijk voor haar is hoor, vergis je niet – dan vind ik dat wel opmerkelijk.”

Sylvie is, terecht, woedend op deze knurft. Echt, wat een eikel van een vent is het toch.


Dit gaat dan weer over deze kop:
Sylvie Meis loog showmedia jarenlang voor over babywens’
Ook te vinden op mediacourant.
Die Den Aantrekker snapt blijkbaar niet dat je oprecht iets kan wensen wat praktisch niet mogelijk is. Dat is geen leugen
Alle reacties Link kopieren
smulrol schreef:
16-07-2021 18:45
Dit gaat dan weer over deze kop:


Ook te vinden op mediacourant.
Die Den Aantrekker snapt blijkbaar niet dat je oprecht iets kan wensen wat praktisch niet mogelijk is. Dat is geen leugen
Ik zag die eerste ook inmiddels staan, maar ik vind het echt smakeloos.
Een beetje de beledigde man uithangen omdat Sylvie het om welke reden dan ook niet wilde delen. Haar goed recht.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Billy_Mean schreef:
16-07-2021 18:38
Wat leuk, al deze verhalen van ontmoetingen met BN'ers!

Ik kwam Ferry Somogy(?) een keer tegen en zei vanuit automatisme en als een bakvis: hee, dat is Rik uit GTST!

Hij keek zo ontzettend chagrijnig de andere kant op en als blikken konden doden was ik er niet meer geweest.
Vond dat vrij onbeschoft ondanks het feit dat ik best snap dat het irritant kan zijn om herkend te worden.
Arrogant figuur :)

Ik heb een tijdlang interviews gedaan met tv-sterren, meestal waren ze wel aardig (en ze konden de promotie goed gebruiken, dus logisch.)

De grappigste ontmoeting was met Philip Freriks. Om de een of andere reden wilde hij afspreken in het Hilton in Utrecht om over zijn boekje te praten. Nou, oké dan maar. Ik zat op hem te wachten toen er een man met baseball-pet en zwarte zonnebril rond mijn tafeltje begon te cirkelen. Hij keek schichtig rond, en ten slotte herkende ik hem. Ja, zei hij toen ik naar zijn uitdossing informeerde, iedereen herkent mij, ik heb geen leven zonder vermomming. Toen wilde hij ook nog aan een ander tafeltje zitten, want hier zat hij wel erg in zicht en had ik niet in de gaten dat iedereen naar hem keek?

Serieus: Helemaal niemand!

Ik begon eerlijk gezegd aan zijn mentale gesteldheid te twijfelen. Tot overmaat van ramp heeft hij daarna anderhalf uur een monoloog gehouden (vanonder die pet en die bril) zonder ook maar in te gaan op één vraag die ik stelde. Echt, wát een idioot.

Nog onbeschofter was Ome Willem, de grote kindervriend 😂 Hij vroeg me tot vier keer toe om terug te bellen om een afspraak te maken, en toen ik de vijfde keer belde, bleek het zondag te zijn en dat schoot hem in het verkeerde keelgat, maar niet omdat hij naar de kerk moest, denk ik: “Godverdómme, wie denk je wel dat je bent om mij op zondag lastig te vallen met je klote-interview!” :-)
Oh, Herman Brood heb ik ook geïnterviewd, maar die was geweldig! Zat om 10 uur ‘s morgens al aan een gifgroene cocktail en gaf spontaan een rondleiding door zijn atelier.

Ook memorabel: Martin Bril. Die was (maar dat wist ik niet) heel boos dat hij niet door de hoofdredacteur werd geïnterviewd maar door een of ander (toen nog) jong en irrelevant meisje. Hij zat heel bokkig in zijn steak tartaar te prikken (op mijn kosten besteld, hij vroeg niet eens of ik ook iets wilde eten) en gaf vreemde, pissige antwoorden. Toen, halverwege het gesprek, liep hij gewoon weg, mij verbijsterd achterlatend. De dag erna kwamen de excuses: zijn vrouw was hoogzwanger en hij had stress. Oké, opnieuw afgesproken en toen was hij wel aardig. Maar ik vond de eerste ontmoeting eigenlijk interessanter (en typerender) dus het grootste deel van mijn stuk ging dáárover. Ik moest het stuk eerst ter inzage bij Martin langs brengen. Ik was bloednerveus :hyper: want het was niet zo’n flatteus portret, zacht gezegd. Hij las het terwijl ik naast hem stond, en hij was dolblij! Vond het fantastisch en heeft de hoofdredacteur gebeld om mij te prijzen, dus uiteindelijk heb ik veel aan hem te danken gehad. Dus wél een leuke man, maar ietwat moeilijk :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, de reactie van Ome Willem snap ik wel eigenlijk. Natuurlijk had hij ook kunnen terugbellen na zoveel gemiste gesprekken, maar ik vind het wel gek dat je zegt "toen bleek het zondag te zijn". Je weet toch welke dag het is? En mensen op zondag lastig vallen met werk vind ik ook niet heel netjes.
laylalala schreef:
16-07-2021 20:25
Nou, de reactie van Ome Willem snap ik wel eigenlijk. Natuurlijk had hij ook kunnen terugbellen na zoveel gemiste gesprekken, maar ik vind het wel gek dat je zegt "toen bleek het zondag te zijn". Je weet toch welke dag het is? En mensen op zondag lastig vallen met werk vind ik ook niet heel netjes.
Ik had hem al meerdere keren persoonlijk gesproken en ik mocht hem terugbellen, niet voor de gezelligheid maar vanwege een deadline: op maandag moest het interview worden ingeleverd en Ome Willem had lang daarvoor toegezegd.
Alle reacties Link kopieren
Geweldige verhalen, Samarinde!
Vooral Philip Freriks🤣🤣
Alle reacties Link kopieren
En wat een tof beroep heb jij!
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
16-07-2021 20:30
Ik had hem al meerdere keren persoonlijk gesproken en ik mocht hem terugbellen, niet voor de gezelligheid maar vanwege een deadline: op maandag moest het interview worden ingeleverd en Ome Willem had lang daarvoor toegezegd.
Dan begrijp ik ook dat je op zondag belde, als je de dag erna het aan moest leveren.
Jammer, vond hem altijd erg leuk, maar dit is dan toch minder.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Billy_Mean schreef:
16-07-2021 20:34
En wat een tof beroep heb jij!
Had! Doe het al een tijd niet meer, maar het was zeker een leuke periode.

Bedacht net ook dat het heel opvallend was dat de grotere sterren vrij toegankelijk en aardig waren, die kon je bij wijze van spreken gewoon bellen, terwijl de soapies en de bijrol-acteurs met een soort cordon sanitaire werden afgeschermd, dan moest je je langs een heel leger aan agenten, pr-medewerkers en casting directeuren vechten.
Alle reacties Link kopieren
laylalala schreef:
16-07-2021 20:25
Nou, de reactie van Ome Willem snap ik wel eigenlijk. Natuurlijk had hij ook kunnen terugbellen na zoveel gemiste gesprekken, maar ik vind het wel gek dat je zegt "toen bleek het zondag te zijn". Je weet toch welke dag het is? En mensen op zondag lastig vallen met werk vind ik ook niet heel netjes.
Ja, ik snap zijn reactie ook wel
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-07-2021 20:36
Dan begrijp ik ook dat je op zondag belde, als je de dag erna het aan moest leveren.
Jammer, vond hem altijd erg leuk, maar dit is dan toch minder.
Dus door de ervaring van 1 iemand vind jij het gelijk een klootzak?

Het zijn momentopnamen. Misschien trof Samarinde hem op een lastig moment (ruzie met zijn vrouw of zo).
Dat wil niet zeggen dat het dan gelijk een kwal van een vent is
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
16-07-2021 21:16
Ja, ik snap zijn reactie ook wel
Serieus?
Iemand doet verwoede pogingen tot een interview en iemand wordt steeds gedisst?
Deze persoon probeert op de allerlaatste dag waar mogelijk een interview te organiseren waar de geinterviewde mee akkoord is gegaan en zeikt dan over dat het zondag is?
Ik had allang een pisbericht over deze kneusartiest uitgebracht.
OW had zich toegelegd over een interview. Dat hij zich terugtrekt valt niet de interviewer te verwijte. Wel onze Ome Willem.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
calvijn1 schreef:
16-07-2021 21:16
Ja, ik snap zijn reactie ook wel
Misschien als het alleen om Ome Willem ging, maar hij was gewoon een schakeltje in de tv-industrie en zijn bazen vonden dat interview (=promotie =hogere kijkcijfers=geld) belangrijker dan de rustige zondag van Ome Willem, die zich contractueel had verplicht om promotie te doen, maar die het interview eindeloos bleef afzeggen. Deadlines zijn heilig en hij had toegezegd, dus ik ben het niet met je eens. Het hoort bij zijn werk, zoals deadlines halen bij het mijne hoorde, en we werkten allebei in dezelfde industrie. Hij heeft overigens later zijn excuses moeten aanbieden.
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
16-07-2021 21:41
Misschien als het alleen om Ome Willem ging, maar hij was gewoon een schakeltje in de tv-industrie en zijn bazen vonden dat interview (=promotie =hogere kijkcijfers=geld) belangrijker dan de rustige zondag van Ome Willem, die zich contractueel had verplicht om promotie te doen, maar die het interview eindeloos bleef afzeggen. Deadlines zijn heilig en hij had toegezegd, dus ik ben het niet met je eens. Het hoort bij zijn werk, zoals deadlines halen bij het mijne hoorde, en we werkten allebei in dezelfde industrie. Hij heeft overigens later zijn excuses moeten aanbieden.
Aha, ja dan is zijn reactie niet kies inderdaad.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
16-07-2021 21:41
Misschien als het alleen om Ome Willem ging, maar hij was gewoon een schakeltje in de tv-industrie en zijn bazen vonden dat interview (=promotie =hogere kijkcijfers=geld) belangrijker dan de rustige zondag van Ome Willem, die zich contractueel had verplicht om promotie te doen, maar die het interview eindeloos bleef afzeggen. Deadlines zijn heilig en hij had toegezegd, dus ik ben het niet met je eens. Het hoort bij zijn werk, zoals deadlines halen bij het mijne hoorde, en we werkten allebei in dezelfde industrie. Hij heeft overigens later zijn excuses moeten aanbieden.
Groot gelijk. Dan had 'ome Willem' lekker op kantoor moeten gaan werken toch. Het lijkt me afgezien hiervan eigenlijk wel een vervelende man. Als ome Willem vond ik eigenlijk ook al nooit leuk met die kinderen.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-07-2021 17:55
https://www.story.nl/artikel/showbizz/n ... kert-voort

Lilly en Boris Becker zijn gescheiden en vooral Lilly kan het niet laten om de socials daarvan volop te laten meegenieten.

Zo was Boris met hun zoon Amadeus en zijn nieuwste vlam op vakantie en spotte Lilly een foto waarin de vlam Amadeus insmeerde met zonnebrandolie. Lilly ontstak in woede:
Blijf van hem af!’ schreef Lilly bij die foto’s op Instagram. Ze haalde haar commentaar snel weer weg, maar het was al viraal gegaan. En onlangs deelde ze een video waarin iemand zich afvroeg waarom sommige vaders hun snor drukken en waarom het altijd de moeders zijn die zich opofferen voor hun kinderen. Het was een niet te missen sneer richting Boris, waardoor de verhouding tussen de twee ex-echtelieden alleen maar giftiger wordt.

Wel een beetje van het padje af als je zo raar doet dat de vriendin de jongen insmeert tegen de zon.

Lily is sowieso een aparte tante :nope:
Relax we're all crazy, it's not a competition
samarinde schreef:
16-07-2021 20:30
Ik had hem al meerdere keren persoonlijk gesproken en ik mocht hem terugbellen, niet voor de gezelligheid maar vanwege een deadline: op maandag moest het interview worden ingeleverd en Ome Willem had lang daarvoor toegezegd.
Ik ken ome Willem nog van vroeger, een van zijn dochters zat bij mij op school. Dat was o.a een lagere school en kan me voorstellen dat het soms verveelde al die enthousiaste kinderen, maar hij was altijd heel erg naar en chagrijnig tegen al de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-07-2021 18:13
https://www.mediacourant.nl/2021/07/syl ... nbeschoft/

Die Guido den Aantrekker moet zich echt enorm schamen zeg!
Sylvie blijkt al vanaf haar 31ste in de overgang te zijn, met dank aan de medicatie en behandelingen die ze kreeg voor haar borstkanker. Naast de ziekte moet je dan ook nog eens dealen met die vervroegde overgang.
Toch sprak ze regelmatig de wens uit nog eens graag moeder te worden. Dat kan niet, mss wel met draagmoeder, of zoals ze zelf in het artikel zegt, stoppen met medicatie.

Mijnheer Den Aantrekker doet een Aansteller: Wij proberen als journalisten altijd op een eerlijke manier aan antwoorden te komen en die vragen wij ook. Als iemand je dan eigenlijk een beetje voor het lapje houdt door het elke keer uit te spreken, terwijl je weet dat het helemaal niet kan – wat heel pijnlijk voor haar is hoor, vergis je niet – dan vind ik dat wel opmerkelijk.”

Sylvie is, terecht, woedend op deze knurft. Echt, wat een eikel van een vent is het toch.
Wat een klootzak. Sylvie is aan niemand iets verplicht.
Alle reacties Link kopieren
polydox schreef:
16-07-2021 22:35
Ik ken ome Willem nog van vroeger, een van zijn dochters zat bij mij op school. Dat was o.a een lagere school en kan me voorstellen dat het soms verveelde al die enthousiaste kinderen, maar hij was altijd heel erg naar en chagrijnig tegen al de kinderen.
Ha, zie je wel! Hij lijkt me net zo'n figuur als Bassie. Zogenaamd een kindervriend maar intussen gewoon een chagrijnig stuk vreten.
Nothing happens for a reason
polydox schreef:
16-07-2021 22:35
Ik ken ome Willem nog van vroeger, een van zijn dochters zat bij mij op school. Dat was o.a een lagere school en kan me voorstellen dat het soms verveelde al die enthousiaste kinderen, maar hij was altijd heel erg naar en chagrijnig tegen al de kinderen.
Verbaast me niks! :) Ik kreeg ook het idee dat hij zichzelf véél te goed en te getalenteerd vond voor de rol van kindervriend.
Alle reacties Link kopieren
Nou wij kunnen dus na 1 augustus hier blijven roddelen :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Koen Kardashian is onderweg naar Zuid Afrika om in rehab te gaan. Het staat bij Fawry op ig. Hopelijk lukt het hem om, eenmaal weer in Nederland, om clean te blijven. Ik geloof nu al helemaal niet meer dat zijn bestie niet gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
16-07-2021 20:36
Dan begrijp ik ook dat je op zondag belde, als je de dag erna het aan moest leveren.
Jammer, vond hem altijd erg leuk, maar dit is dan toch minder.
Ik vond hem altijd zo onecht overkomen in dat kinderprogramma. Volgens mij heeft hij een bloedhekel aan kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Bassie heb ik ooit ook eens meegemaakt. Dat zo’n stuk chagrijn voor clown speelt! En zo ontzettend onaardig tegen kinderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven