“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
29-04-2021 21:11
Andermans voeten en dan vooral tenen...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand pedicure wil zijn. :O
Haha ja!
Mensen die met hun vieze, dampende zweetsokken in mijn huis lopen wil ik ook niet binnen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
29-04-2021 21:14
Vind je dat gek, raar of vies?
vies.
Elfje* schreef:
29-04-2021 21:14
Nou, als ik zo uitgeput ben van het kotsen leg ik mijn gezicht wel eens op de rand.
Ik ook. Vooral na 2-3 dagen zonder slaap omdat je elk uur moet overgeven.
Elfje* schreef:
29-04-2021 21:14
Nou, als ik zo uitgeput ben van het kotsen leg ik mijn gezicht wel eens op de rand.
Ik zou dat niet zo gauw doen maar dat kan komen omdat ik weet wanneer voor het laatst de wc schoongemaakt is.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-04-2021 21:15
vies.
Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
29-04-2021 21:14
Nou, als ik zo uitgeput ben van het kotsen leg ik mijn gezicht wel eens op de rand.
Oh gatver. Dat heb ik nog nooit gedaan, zelfs niet toen ik door kotsen uitgeput en zoutloos in het ziekenhuis terecht kwam.
Alle reacties Link kopieren
_melon schreef:
29-04-2021 21:13
Of tandarts!

Allemaal mensen met vieze adem of ontstekingen die een nog viezere lucht opleveren. Brrr!
Ja, tandarts, of allerlei andere soorten artsen of mensen die anderen moeten wassen e.d.
Alle reacties Link kopieren
Timetraveler schreef:
29-04-2021 21:03
Mensen die eten en drinken tegelijk. Dat soppen, brrr.
Ja dat!
Mijn oma deed dat en mijn schoonvader doet het ook!!
Eerst een hap eten nemen, dan direct vermengen met een slok drinken.. even husselen door de mond, en dan nog voor er iets is doorgeslikt weer beginnen te praten.
Een heerlijke aanblik, zo'n gevulde cementmolen.
moeras schreef:
29-04-2021 21:15
Ik zou dat niet zo gauw doen maar dat kan komen omdat ik weet wanneer voor het laatst de wc schoongemaakt is.
Daarom zou ik het wel doen. Ik maak de wc elke week brandschoon. Soms 2 keer per week.
Alle reacties Link kopieren
Op stipt eetgeluiden. Moordneigingen krijg ik ervan.

Borden waarvan gegeten is. Dat moeten afruimen echt ik vind dat zo vies.

Mandarijnen pellen en een banaan uit de schil eten.

Echt alles zo bij elkaar zien is toch wel heel erg :facepalm:
PhiIae schreef:
29-04-2021 21:17
Daarom zou ik het wel doen. Ik maak de wc elke week brandschoon. Soms 2 keer per week.
Ik ook wel 1 keer per week maar mijn gezicht op dag 6 op de wc rand leggen brrr nee
Gatinmijnsok schreef:
29-04-2021 21:16
Waarom?
Je vraagt het niet aan mij, maar ik reageer toch even: van die plakkerige, klamme geslachtsdelen van het slapen en die geur uit monden ‘s ochtends... :sick:
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
29-04-2021 21:16
Waarom?
Mijn neus is iets te enthousiast door ontwikkelt. Ik ruik echt ALLES.

Met seks wil ik bij voorkeur schoon, fris en pas gedoucht zijn. Als je 's ochtends je ogen nog niet eens open hebt, ben je dat niet. Laat staan als er nog kwak van de avond ervoor zit. Nee bah, ik vind het echt vies.
knorretje28 schreef:
29-04-2021 21:18
Op stipt eetgeluiden. Moordneigingen krijg ik ervan.

Borden waarvan gegeten is. Dat moeten afruimen echt ik vind dat zo vies.

Mandarijnen pellen en een banaan uit de schil eten.

Echt alles zo bij elkaar zien is toch wel heel erg :facepalm:
Ja, borden waar nog saus/eten op zat die op elkaar gestapeld worden. Brrrrr.
moeras schreef:
29-04-2021 21:18
Ik ook wel 1 keer per week maar mijn gezicht op dag 6 op de wc rand leggen brrr nee
Daar denk ik niet aan als ik ziek en moe ben.
Alle reacties Link kopieren
Hond in bed.
Kat vind ik wel gezellig, maar hond vies.
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
29-04-2021 21:21
Ja, borden waar nog saus/eten op zat die op elkaar gestapeld worden. Brrrrr.
En dan zet je ze in de vaatwasmachine en dan grijp je vol in de mayo!

Ik pakte eens een boodschappenkrat uit de bijkeuken en toen voelde ik ook zoiets goors. Was het een naaktslak. Krijg nog rillingen als ik er aan denk.
_melon schreef:
29-04-2021 21:20
Mijn neus is iets te enthousiast door ontwikkelt. Ik ruik echt ALLES.

Met seks wil ik bij voorkeur schoon, fris en pas gedoucht zijn. Als je 's ochtends je ogen nog niet eens open hebt, ben je dat niet. Laat staan als er nog kwak van de avond ervoor zit. Nee bah, ik vind het echt vies.

Haha, dat er 's ochtends nog wat uitsijpelt. :-?
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
29-04-2021 21:22
Hond in bed.
Kat vind ik wel gezellig, maar hond vies.
Honden of katten boven, vind ik ook echt goor ja. Laat staan in bed, afschuwelijk. .
Alle reacties Link kopieren
Mensen die bij het nemen van een hap hun tong naar buiten doen, dus ipv de vork/lepel in de mond stoppen, eerst de tong eronder en dan pas naar binnen...weet niet of ik t helemaal duidelijk uitleg.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
29-04-2021 21:22
Haha, dat er 's ochtends nog wat uitsijpelt. :-?
Ik wou het zo niet zeggen, maar ja. :sun:
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk niks in dit topic stoor ik me heel erg aan, maar waar ik echt niet tegen kan is mensen die hun hond kussen of in het gezicht laten likken. Mijn ouders doen het wel eens en dan moet ik echt mijn blik afwenden, zo smerig.
Alle reacties Link kopieren
1. mensen die met hun huisdieren in bed slapen
2. voeten. ik vind het dan ook walgelijk die voetenfoto's die voorbij komen op social media om te laten zien dat ze aan het relaxen zijn.
3. mensen die bij een kraampje buiten staan te eten, met de saus in de mondhoeken.
4. een hondendrol oprapen en door het zakje heen voelen dat ie nog warm is, en dan niet je handen gelijk kunnen wassen - ook al zit er een zakje omheen.
5. als iemand met het bestek steeds over de bodem schraapt.
*
anoniem_117397 wijzigde dit bericht op 22-06-2021 10:41
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lily77 schreef:
29-04-2021 21:23
Mensen die bij het nemen van een hap hun tong naar buiten doen, dus ipv de vork/lepel in de mond stoppen, eerst de tong eronder en dan pas naar binnen...weet niet of ik t helemaal duidelijk uitleg.
Ik weet precies wat je bedoelt. Vind het vooral grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven