“Normale” dingen die je raar/vies/gek vindt

29-04-2021 21:01 740 berichten
Ik zit een film te kijken en zoals wel vaker een scene waar iemand onwel wordt en over de wc hangt met de kop in de wc pot :sick: Ben ik de enige die dit heel vies vind om te zien? Lekker al die poepbacterieen zo dicht op je lip.

Of van die mensen die de schoenen vastpakken bij de zool wanneer ze die aan willen doen. Blegh.

Wat zijn dingen die normaal (lijken te) zijn voor de meeste mensen maar waar jij niets van snapt?
Alle reacties Link kopieren
PhiIae schreef:
29-04-2021 21:21
Ja, borden waar nog saus/eten op zat die op elkaar gestapeld worden. Brrrrr.
Als mijn man de tafel afruimt dan stapelt hij de bakjes waar de yoghurt in heeft gezeten in elkaar. En dan moeten ze daarna weer uit elkaar en in de vaatwasser en zit de yoghurt dus overal. Brrrrrr. Dat vertik ik dus!
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
29-04-2021 21:52
Volgens mij bedoelde ze het idee van een vreemde die op je wc heeft gekakt. Ook al is de wc netjes achtergelaten. Ik vind dat ook vies. Laatst rook ik ook dat een vriendin hier had zitten schijten. Dan ga ik ook meteen schoonmaken.
Ja, dat dus. Gelukkig heb i nog nooit meegemaakt dat mensen het ook vies achter lieten. Ik denk dat ik dat serieus niet aan zou kunnen.
Am Yisrael Chai!
novaviva schreef:
29-04-2021 21:53
Bananen zijn echt afschuwelijk. Ik ga ook echt weg als er iemand in mijn buurt een banaan eet. De smaak, de geur en textuur, het is allemaal vreselijk. Maar ook te zien hoe iemand dat weeïge prakfruit eet is ondraaglijk.
Ik voerde ze aan mijn baby's, maar dat kostte me echt moeite.
S7rin schreef:
29-04-2021 21:53
Kan ik dus idd niet. Soms verzamel ik al mijn moed en ga er met een doorweekt wattestaafje langs. Ik begin nu al te kokhalzen als ik dit schrijf...
Oké, jij bent raar. :rofl:
novaviva schreef:
29-04-2021 21:52
Volgens mij bedoelde ze het idee van een vreemde die op je wc heeft gekakt. Ook al is de wc netjes achtergelaten. Ik vind dat ook vies. Laatst rook ik ook dat een vriendin hier had zitten schijten. Dan ga ik ook meteen schoonmaken.

Ja snap ik.

Wat ik ook enorm goor vind (volgens mij is dat wel 'uit' overigens) van die hoogpolige kleedjes om een wc pot heen... :misselijk:
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
29-04-2021 21:54
Duimende kinderen vind ik ook vies om te zien.
Oh ja, daar krijg ik echt rillingen van. Zo smerig.
Am Yisrael Chai!
Ik eet ook geen gehaktballen van anderen. Dat idee dat iemand zo’n bal zit te kleien, vreselijk. Ik zal ook nooit een broodje bal in kantine nemen. Hetzelfde met bijvoorbeeld voorgesneden fruitsalade op een barbecue of iets dergelijks.
Alle reacties Link kopieren
VANTA schreef:
29-04-2021 21:55
Oké, jij bent raar. :rofl:
Mijn vriend heeft het ook. Die gaat al kokhalzen als ik naar zijn navel wijs, maar hij heeft het ook als hij een ander in zijn/haar navel zit peuteren.
En laten wij nou net een peuter hebben die 'de navel' ontdekt heeft. :puh:
Spenen die op de grond vallen, even afgeveegd worden en weer in die mond gestopt worden (kind hier nooit een speen gehad)

Ballenbakken, de toiletruimtes bij indoor speeltuinen...

Jezus, ik lijk wel rijp voor de psych. :proud: :facepalm:
anoniem_318965 wijzigde dit bericht op 29-04-2021 21:59
1.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
29-04-2021 21:28
Haha soms kom ik nog weleens op inspiratie als ik een boodschappenlijstje zie liggen :proud:

Hihihi, ik vind het vaak wel leuk om even te kijken wat er op staat.
Alle reacties Link kopieren
novaviva schreef:
29-04-2021 21:58
Ik eet ook geen gehaktballen van anderen. Dat idee dat iemand zo’n bal zit te kleien, vreselijk. Ik zal ook nooit een broodje bal in kantine nemen. Hetzelfde met bijvoorbeeld voorgesneden fruitsalade op een barbecue of iets dergelijks.
De kans dat iemand die zelf heeft zitten kneden is vrij klein toch? Fabrieksballen?
Alle reacties Link kopieren
De eerste keer onder de douche in je nieuwe huis.
cuculuscanorus schreef:
29-04-2021 21:55
Ik voerde ze aan mijn baby's, maar dat kostte me echt moeite.
Ja, dat zou ik aan een ander over moeten laten ben ik bang. Als baby at ik het al niet.
Alle reacties Link kopieren
koekjes soppen in koffie/thee
honden of katten in of op bed
natte washandjes die blijven liggen
als je met de hand afwast en er eten in het water terecht is gekomen
rood vlees
jam of chocopasta in boter/margarine. Dat durft hier echt niemand ;-D
erg lange nagels
not all who wander are lost
_melon schreef:
29-04-2021 21:59
De kans dat iemand die zelf heeft zitten kneden is vrij klein toch? Fabrieksballen?
Het is ook het idee.

Maar huisgemaakte ballen van een ander eet ik ook niet.
Mevrouw75 schreef:
29-04-2021 21:59
De eerste keer onder de douche in je nieuwe huis.

Ongeveer het eerste wat een vriendin van mij doet in een nieuw huis: de wc brillen vervangen, maakt niet uit hoe brandschoon of hoe nieuw ze lijken te zijn. :biggrin:
cuculuscanorus schreef:
29-04-2021 21:45
Mensen die expres koekjes kopen die niet lekker zijn, terwijl ze er wel geld voor hebben. Het leven is te kort voor Pally theebiscuit.

Ik vind ze wel lekker, dus niet vanwege 'goedkoop', maar vanwege 'lekker'.
Alle reacties Link kopieren
Een bloeddoorlopen oog doordat er een adertje gesprongen is. Ik kan zo iemand niet eens aankijken, zo akelig vind ik het. Zelfs bij mezelf vind ik het afschuwelijk (in de spiegel bij het opmaken of zo). Je moet mij ook niet vragen of ik even wil kijken of er iets in je oog zit. Alles met ogen vind ik vreselijk. Ooit eens lenzen geprobeerd maar ik blokkeerde echt letterlijk bij het oefenen.
Nothing happens for a reason
novaviva schreef:
29-04-2021 22:01
Het is ook het idee.

Maar huisgemaakte ballen van een ander eet ik ook niet.

In dat programma 'We zijn er bijna', maakt iedere deelnemer altijd één keer hapjes voor een gezamenlijke borrel. Echt, ik zou niks nemen, nadat ik gezien heb hoe dat altijd tot stand komt.
lemoos2 schreef:
29-04-2021 21:54
Getver!

Zwager heeft ‘iets’ aan zijn darmen en iedere keer dat hij over de vloer komt zorg ik dat ik van tevoren al een laag bleek in de wc heb gedaan. Zal allemaal wel met ‘taboe’ en ‘shaming’ maar ik vind het zo goor. Ik ‘kan’ zelf ook niet op een vreemde wc. Op vakantie stuur ik iedereen de deur uit op dag drie en ben ik gewapend met iedere verkrijgbare luchtverfrisser in de lokale supermarkt.
Ik vind juist schijtlucht met luchtverfrisser erg vies.
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
29-04-2021 21:59
De eerste keer onder de douche in je nieuwe huis.
Deze vind ik echt grappig
Alle reacties Link kopieren
Ook vies: andermans kind. Tenzij ik een kind heel lief vind, dat weet ik dan gelijk omdat snot en dat soort smerigheid me dan minder deert.
[/quote]

Aah, van volwassenen vind ik veel vies maar van kinderen kan ik vrijwel alles verdragen. Ook als het niet de mijne zijn. Kots, snot, kak, noem maar op. Helemaal geen problemen mee ( tenminste, tot en met een jaar of 9 ). Maar ik werk dan ook met kinderen.

Wat ik wel vies kan vinden: haren van vreemden. Kapper zijn lijkt mij dan ook een horror.

Jaren geleden was er een deo reclame waarin een vrouw de oksel van een man kuste. Ik kon er gewoon niet naar kijken. :sick:
Mensen die etensresten met hun (wijs)vinger tussen hun kiezen uit zitten te graven. En daarna ook nog eens hun handen niet wassen.

Taartsnijders die tussen twee stukken door steeds het mes met de vingers "schoon" vegen en hun vingers aflikken, om vervolgens met die gore fikken weer aan de taart te gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Ben niet zo snel vies van iets behalve van lange nagels...
Ik vind dat zo ongeveer het vieste wat er is.
Andersom schreef:
29-04-2021 22:04
In dat programma 'We zijn er bijna', maakt iedere deelnemer altijd één keer hapjes voor een gezamenlijke borrel. Echt, ik zou niks nemen, nadat ik gezien heb hoe dat altijd tot stand komt.
Oeh ja, ik kijk graag Come Dine With Me, zo’n programma waar mensen bij elkaar eten. Wat een gorigheid. Onafgedekte dingen in de koelkast, rechtstreeks op het aanrecht snijden, koken met lange nagels en ringen. Je ziet het allemaal voorbij komen. Nee, dank u.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven