Viva’s hondenveldje the sequel

24-05-2021 15:47 3374 berichten
Alle reacties Link kopieren
En welkom terug allemaal. Op verzoek van de mod een nieuw topic voor ons virtuele hondenveldje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
“Ik denk niet dat een koningin ben, ik ben er een. From the kingdom of Gran Canaria”
:proud:
temporary upload
lemoos2 wijzigde dit bericht op 28-10-2021 01:20
39.47% gewijzigd
Nee heb je, ja kun je krijgen
Hier ook IPad.
Vind het echt superleuk.

Blijerd ligt hier nu tegen me aan gekronkeld, kop op mijn been, te genieten van een full body massage. Wanneer ik mijn hand stil laat liggen stoot hij met zijn poot tegen me aan om duidelijk te maken dat dat echt niet de bedoeling is. Doorgaan vrouwtje!!
Die ogen Lemoos, die betoveren echt iedereen. Ik raak in trance. Volgens mij kan ze me vanaf een afstand opdrachten geven die ik gewillig allemaal uitvoer op die manier.
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 22:26
Hier ook IPad.
Vind het echt superleuk.

Blijerd ligt hier nu tegen me aan gekronkeld, kop op mijn been, te genieten van een full body massage. Wanneer ik mijn hand stil laat liggen stoot hij met zijn poot tegen me aan om duidelijk te maken dat dat echt niet de bedoeling is. Doorgaan vrouwtje!!
Jongedame krabbelt dan met haar voorpootje aan mijn hand.

Dat kuifje en baardje moet ik iedere dag uitborstelen anders zie je haar ogen niet meer :-)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ttroeteltje schreef:
27-10-2021 21:56


Blijerd met modderneus.
Wat een cutie! Echt heel leuk om te zien.
anoniem_401365 wijzigde dit bericht op 28-10-2021 21:42
7.05% gewijzigd
Goedemorgen dames,

heb een PB gestuurd of jullie de link naar de foto willen weghalen uit jullie berichten. Ik krijg deze zelf namelijk niet meer weggehaald…..gisteren lukte dat wel, vanochtend niet meer.

Ik denk dat die PB niet is gelukt, ik zie deze nergens terug. Dus ook maar even een berichtje hier.

Thnx!
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad geen pb ontvangen maar verwijderd.

OT: jongedame heeft haar onvrede over mijn geklus geuit door een permanente marker te jatten van zoons bureau en deze te ontleden op het bed van zoon. Alle inkt over dekbed en haar snoet. Het was een rode dus ze ziet eruit alsof ze klaar is voor Halloween als Hannibal lector. Ik heb geprobeerd met micellair water het weg te krijgen en met gezichtsreiniger (milk). Maar het blijft net zo rood. Iemand een tip?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Iemoos ik heb jou pareltje ook gezien.
Wat een heerlijk eigenwijs snoetje

Hier net even het veld in geweest
Witje helemaal uitgelaten.
Lekker rennen en gek doen.
Graven en door plassen rennen.
En nu stinkt ze een uur in de wind en ligt uitgeteld in haar mand.
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Thnx!

Oeps, rode permanent marker. Het is wel stylish verantwoord,, ze weet dus wel wat ze doet.
Bedoel je tips voor het beddengoed, of voor Jongedame’s snoet?

Oh jeetje, geen idee. Hond van mijn kapster was door kind met permanent marker beschilderd. Dat moest eruit groeien. Was wel een witte hond. Met ultra kort glad haar.
Alle reacties Link kopieren
Snoet. Dekbedovertrek heb ik direct ‘afgeschreven’.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Lexeflex schreef:
27-10-2021 22:14

Iones, hij wil héél graag hun poepjes opeten en als het te lang duurt (cavia's poepen veel!) drukt ie met z'n pootje op hun rug, alsof het Pez-dispensers zijn.
:-D Net als wanneer honden paardenvijgen op eten of konijnenkeutels. Daar zit goed verteerd groenvoer in, wat ze zelf niet zo goed kunnen verteren. Ik denk dat het ook best goed voor ze kan zijn.
Wolven krijgen groenten binnen via de darminhoud van hun vegetarische slachtoffers.
Oh ja, en dan heb je verschillende voersoorten zoals Wolf of Wilderness waarin dan bosbessen, wortels, wilde kruiden etc verwerkt zijn. Alles wat de Wolf in de natuur ook vinden kan.

Als ik Blijerd daarvan geef fantaseert hij altijd dat hij door de bossen jaagt. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Ttroeteltje schreef:
28-10-2021 19:58
Oh ja, en dan heb je verschillende voersoorten zoals Wolf of Wilderness waarin dan bosbessen, wortels, wilde kruiden etc verwerkt zijn. Alles wat de Wolf in de natuur ook vinden kan.

Als ik Blijerd daarvan geef fantaseert hij altijd dat hij door de bossen jaagt. :biggrin:
Ja, zo wil onze kleine Pietertje graag levensgevaarlijk over komen. Ook al ben je klein, ambitie moet je hebben.
Alle reacties Link kopieren
Pez-dispensers :rofl:

Ik zie het al helemaal voor mij, Boef met een pootje op zo’n caviaatje.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ttroeteltje schreef:
28-10-2021 05:55
Goedemorgen dames,

heb een PB gestuurd of jullie de link naar de foto willen weghalen uit jullie berichten. Ik krijg deze zelf namelijk niet meer weggehaald…..gisteren lukte dat wel, vanochtend niet meer.

Ik denk dat die PB niet is gelukt, ik zie deze nergens terug. Dus ook maar even een berichtje hier.

Thnx!
Sorry, ik lees dit nu pas. Direct de link weggehaald!
Alle reacties Link kopieren
Jongedame ging met haar ‘Slayer’ look de straat op. Komt man zojuist van het avondrondje terug met een flesje zilvershampoo. Gekregen van de poedelmevrouw die jongedame om 18.00 met haar ‘nieuwe look’ zag :-)

Dat is toch gewoon een soort verfspoeling? Zilvershampoo? Ik ga het niet in haar baardje smeren i.i.g.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
28-10-2021 13:13
Inderdaad geen pb ontvangen maar verwijderd.

OT: jongedame heeft haar onvrede over mijn geklus geuit door een permanente marker te jatten van zoons bureau en deze te ontleden op het bed van zoon. Alle inkt over dekbed en haar snoet. Het was een rode dus ze ziet eruit alsof ze klaar is voor Halloween als Hannibal lector. Ik heb geprobeerd met micellair water het weg te krijgen en met gezichtsreiniger (milk). Maar het blijft net zo rood. Iemand een tip?
Mijn toen 4 jarige kleinzoon had verf in zijn haar gesmeerd, mijn dochter in paniek want er zouden foto's gemaakt worden bij haar schoonfamilie. Kapper had geen idee, behalve kortwieken.
Ik heb door mijn werk vaak te maken met inkten en kleurstoffen. Om dat spul van je handen te krijgen gebruik ik een speciale zeep, Reduran. Insmeren, beetje vochtig maken, masseren en weer uitspoelen. Het ruikt niet echt lekker maar het krijgt zo'n beetje alle kleurstoffen weg.
Ik weet alleen niet waar je deze zeep als particulier kunt kopen.
Je zou eens kunnen kijken bij een een bedrijf waar drukinkten gebruikt wordt, dus een boek drukkerij, kartonfabriek, verpakking fabriek, textieldrukker, T-shirt drukker. Je hebt natuurlijk niet veel nodig, misschien kun je daar iets regelen.
Alle reacties Link kopieren
F1823 schreef:
29-10-2021 04:05
Mijn toen 4 jarige kleinzoon had verf in zijn haar gesmeerd, mijn dochter in paniek want er zouden foto's gemaakt worden bij haar schoonfamilie. Kapper had geen idee, behalve kortwieken.
Ik heb door mijn werk vaak te maken met inkten en kleurstoffen. Om dat spul van je handen te krijgen gebruik ik een speciale zeep, Reduran. Insmeren, beetje vochtig maken, masseren en weer uitspoelen. Het ruikt niet echt lekker maar het krijgt zo'n beetje alle kleurstoffen weg.
Ik weet alleen niet waar je deze zeep als particulier kunt kopen.
Je zou eens kunnen kijken bij een een bedrijf waar drukinkten gebruikt wordt, dus een boek drukkerij, kartonfabriek, verpakking fabriek, textieldrukker, T-shirt drukker. Je hebt natuurlijk niet veel nodig, misschien kun je daar iets regelen.
Bedankt voor de tip! Kom morgen in het ouderlijk dorp, daar zit nog een ouderwetse drukkerij. Niet geschoten is altijd mis
Nee heb je, ja kun je krijgen
Thnx dames, voor het ontlinken. :rose:

Wat een goede tip, daar zou ik nooit aan hebben gedacht.
Ik zag Jongedame nu de rest van de Haloweenperiode met rode snoet rondlopen.
Blijerd maakt mij op de vroege ochtend al blij met duidelijk hoorbare en ruikbare scheetjes.
Hij rekt zich uit…..pffffffff.
Hij staat rechtop tegen aanrecht om naar buiten te kijken……..pfffffffff.
Hij draait zich om en loopt mijn kant op…….pfffffffff.


Hij loopt leeg………en doet vervolgens alsof ik de boosdoener ben.
Alle reacties Link kopieren
Boef laat 99% van de tijd stille windjes. Heb in al zijn 4 jaren 1 keer een windje gehoord en daar schrok hij zelf van. :mrgreen:
Hier hoor je ze echt luid en duidelijk. En soms dan schrikt hij er ook zelf van. Dan ontwaakt hij uit zijn dromerige toestand, draait zijn hoofd naar zijn kont waar het geluid vandaan komt, zit dan met neus per ongeluk zo dicht op zijn gat dat ook de geur hem bereikt……staat dan vliegensvlug op omdat hij het zelf niet kan geloven en loopt snel weg uit de situatie.

Onder het mom van: it never happend!
Alle reacties Link kopieren
Troeteltje :rofl:
Een kus is een indruk, die met nadruk vraagt om een herdruk
Alle reacties Link kopieren
Zo jongedame is ontkleurd, slechts nog een klein gloedje. Dankzij F1823 :yes:

De drukkerij kende niet de genoemde zeep maar had wel een half tubetje Kresto special. Zal wel hetzelfde stofje zijn geweest. Jongedame loopt nu te mokken want zoon en ik hebben met ons tweeën moeten werken om te voorkomen dat ze daar spul gelijk zou aflebberen als het erop kwam :roll:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
29-10-2021 15:08
Zo jongedame is ontkleurd, slechts nog een klein gloedje. Dankzij F1823 :yes:

De drukkerij kende niet de genoemde zeep maar had wel een half tubetje Kresto special. Zal wel hetzelfde stofje zijn geweest. Jongedame loopt nu te mokken want zoon en ik hebben met ons tweeën moeten werken om te voorkomen dat ze daar spul gelijk zou aflebberen als het erop kwam :roll:
Eindelijk, Mijn eerste nuttige bijdrage op dit forum!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven