Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Het schijnt ook niet de eerste keer te zijn dat Lil'Kleine zo uit de hoek komt.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat er vaak drugs in het spel zijn en dat ze denken dat ze een gepassioneerde relatie hebben. Geld en een luxe leventje zullen voor haar ook wel een rol spelen. Triest voor het kindje die dit als voorbeeld krijgt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Alleen al omdat zij willen dat wij er niet over praten kom ik hier meekletsen.. we gaan dit niet onder tafel vegen!
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
03-06-2021 17:11
Ik heb het gevoel dat ze misschien wel ernstig gevaar loopt als ze bij hem weg gaat. Groter gevaar dan wanneer ze blijft. Hij gaat met zulke penoze om en is het zelf ook.

Ik vermoed dat Lil Kleine zich niet laat dumpen en ik denk dat hij haar nooit zal laten gaan. Dat straalt die hele video uit voor mij. Ik krijg er de rillingen van in ieder geval.

Of dat hij zegt "ik hou het kind hier en dan ga jij maar naar Nederland". Dat ze blijft om bij haar zoon te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat ik al eerder zei: ik denk dat er veel meer speelt, haar vriend Koen Kardashian zei ook al iets als dat 'gewoon weggaan niet zo simpel is'

Het zou me niet verbazen als hij dreigt dat hij haar leven tot een hel maakt als ze weg gaat bij hem.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Pergamon schreef:
03-06-2021 17:25
Of dat hij zegt "ik hou het kind hier en dan ga jij maar naar Nederland". Dat ze blijft om bij haar zoon te zijn.
Ja, zoiets ja. Zie ik hem ook wel voor aan.
Renee* schreef:
03-06-2021 17:02
[…]
Ik denk dat je geen idee hebt hoe zo iets werkt.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 09:52
Reden: Quote verwijderd
64.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
LaLoupe schreef:
03-06-2021 17:23
Triest voor het kindje die dit als voorbeeld krijgt.
ja die krijgt wel een heel vertekend beeld van hoe het leven moet zijn.
Met zijn peperdure horloge om.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
03-06-2021 17:26
Het zou me niet verbazen als hij dreigt dat hij haar leven tot een hel maakt als ze weg gaat bij hem.
Dat zou mij ook niet verbazen. Hij had toch ook best wel een bijzondere quote geplaatst net na dat incident? Iets met dat zij van hem is en dan een slotje als plaatje erbij.
anoniem_402361 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 17:36
0.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
03-06-2021 17:26
Wat ik al eerder zei: ik denk dat er veel meer speelt, haar vriend Koen Kardashian zei ook al iets als dat 'gewoon weggaan niet zo simpel is'

Het zou me niet verbazen als hij dreigt dat hij haar leven tot een hel maakt als ze weg gaat bij hem.
Mij ook niet.
Maleficent schreef:
03-06-2021 17:26
Wat ik al eerder zei: ik denk dat er veel meer speelt, haar vriend Koen Kardashian zei ook al iets als dat 'gewoon weggaan niet zo simpel is'

Het zou me niet verbazen als hij dreigt dat hij haar leven tot een hel maakt als ze weg gaat bij hem.
Ik denk dat hij dat dan ook gaat doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
03-06-2021 17:26
Wat ik al eerder zei: ik denk dat er veel meer speelt, haar vriend Koen Kardashian zei ook al iets als dat 'gewoon weggaan niet zo simpel is'

Het zou me niet verbazen als hij dreigt dat hij haar leven tot een hel maakt als ze weg gaat bij hem.

Ze wordt dan sowieso kapot geprocedeerd m.b.t. omgangsregeling/co-ouderschap zoon. Zij heeft nooit de financiële middelen die hij wel kan inzetten in zo'n gevecht.
pergamon wijzigde dit bericht op 03-06-2021 17:29
0.21% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij schijnt inderdaad veel om te gaan met hele zware criminelen:

https://www.mediacourant.nl/2021/06/joh ... riminelen/


https://www.parool.nl/nieuws/nederlands ... ~ba7cc58e/
Alle reacties Link kopieren Quote
LaLoupe schreef:
03-06-2021 17:23
Ik denk dat er vaak drugs in het spel zijn
Persoonlijk denk ik dat zij zich helemaal gek snuiven. Zeker als ze op Ibiza zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat zijn ego het echt niet zou trekken als ze bij hem weg zou gaan.
Dreigen met geweld en hun kind inzetten zie ik hem zo doen.
Misselijk, kleinzerig,intriest mannetje.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij lifeofyvonne in haar story dat stukje van de speld zou bijna moeten lachen als het niet zo treurig was .
Deze verklaring van hen heeft het er niet beter opgemaakt vrees ik .
Alle reacties Link kopieren Quote
Pergamon schreef:
03-06-2021 17:28
Ze wordt dan sowieso kapot geprocedeerd m.b.t. omgangsregeling/co-ouderschap zoon. Zij heeft nooit de financiële middelen die hij wel kan inzetten in zo'n gevecht.
Zou veilig thuis zich er dan niet mee gaan bemoeien?
Zoiets zei een advocaat gisteren bij RTL boulevard.
granny71 schreef:
03-06-2021 17:33
Zou veilig thuis zich er dan niet mee gaan bemoeien?
Zoiets zei een advocaat gisteren bij RTL boulevard.
Ik heb van dichtbij gezien hoe dat gaat en daar gaat zij en de zoon niet blijer van worden hoor.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk dat als zij weggaat met de kleine ze onderduiken moet .
Maar met zo veel connecties in het criminele milieu van hem .heeft ze geen enkele kans .
Dus de enige optie is blijven .tot hij haar zat is .hoop voor haar dat die dag ooit komt .en dat het dan nog niet te laat is .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Dopperfles schreef:
03-06-2021 17:28
Dat zou mij ooo niet verbazen. Hij had toch ook best wel een bijzondere quote geplaatst net na dat incident? Iets met dat zij van hem is en dan een slotje als plaatje erbij.
Hij heeft denk ik ook wel een bepaalde obsessie met haar. Toen hij een jong ventje was was hij al weg van Jaimie, maar zij zag hem niet staan. Pas toen hij geld verdiende en beroemd werd het voor haar interessant. Niet bepaald een goed uitgangspunt.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Twee jaar geleden hebben we ook die story met dat hondje gehad. Daar mocht ook niet meer over gepraat worden. Lekkere omgeving om een kind in groot te brengen.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Yildizlar2 schreef:
03-06-2021 17:32
Bij lifeofyvonne in haar story dat stukje van de speld zou bijna moeten lachen als het niet zo treurig was .
Deze verklaring van hen heeft het er niet beter opgemaakt vrees ik .
Juist alleen maar slechter.
Hoe kan je nu glashard beweren dat het een meningsverschilletje is geweest terwijl iedereen weet dat ze bloedend en in paniek de lobby in kwam rennen.
Hij zich verstopte voor de politie en hij twee nachten in de cel heeft gezeten.

Je maakt jezelf het lachertje van de klas.
granny71 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 17:37
0.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
03-06-2021 17:29
Hij schijnt inderdaad veel om te gaan met hele zware criminelen:

https://www.mediacourant.nl/2021/06/joh ... riminelen/


https://www.parool.nl/nieuws/nederlands ... ~ba7cc58e/
Zo dat is niet misselijk zeg ik had werkelijk waar geen idee . Dacht dat het alleen een irritant ventje was maar dit is andere koek .
Alle reacties Link kopieren Quote
FeeLucifer01 schreef:
03-06-2021 17:34
Ik heb van dichtbij gezien hoe dat gaat en daar gaat zij en de zoon niet blijer van worden hoor.
Misschien niet maar ik ben bang dat ze dit niet gaat overleven.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven