Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
jo12345 schreef:
03-06-2021 17:35
Twee jaar geleden hebben we ook die story met dat hondje gehad. Daar mocht ook niet meer over gepraat worden. Lekkere omgeving om een kind in groot te brengen.

Afbeelding
:-o
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
03-06-2021 17:26
Wat ik al eerder zei: ik denk dat er veel meer speelt, haar vriend Koen Kardashian zei ook al iets als dat 'gewoon weggaan niet zo simpel is'

Het zou me niet verbazen als hij dreigt dat hij haar leven tot een hel maakt als ze weg gaat bij hem.
Dat denk ik ook. Ik denk dat hij haar wat laat aandoen als ze weggaat.
Die jongen heeft zo'n last van grootheidswaanzin en hij kent mensen die niet zo'n moeite hebben om anderen te laten verdwijnen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze kan geen kant meer op..vreselijk .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
Las ergens dat bij dat incident toen hij werd opgepakt ook andere mensen in die hotelkamer waren. Dus die hebben daar dan blijkbaar aangezien dat Jaimie werd mishandeld, haar kleding werd gescheurd en hij die hotelkamer kort en klein sloeg.

Zit me af te vragen wat voor invloed dat moet hebben op je vertrouwen in medemensen.
Misschien is het ook wel gewoon heel moeilijk om stappen te zetten als je eigenwaarde eruit geramd is.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bibi Breijman postte een cirkel van huiselijk geweld en ik kan me niet voorstellen dat het hier anders gaat.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
_CarmiggelT_ schreef:
03-06-2021 17:44
Las ergens dat bij dat incident toen hij werd opgepakt ook andere mensen in die hotelkamer waren. Dus die hebben daar dan blijkbaar aangezien dat Jaimie werd mishandeld, haar kleding werd gescheurd en hij die hotelkamer kort en klein sloeg.

Zit me af te vragen wat voor invloed dat moet hebben op je vertrouwen in medemensen.
Misschien is het ook wel gewoon heel moeilijk om stappen te zetten als je eigenwaarde eruit geramd is.
De kamer waar hij opgepakt is, was niet de hotelkamer van hem en Jaimie.
Hij had zich in die andere kamer verstopt (in de prullenbak op het toilet of in de minibar. Is die 'grap' ook meteen weer gemaakt).
Yildizlar2 schreef:
03-06-2021 17:37
Zo dat is niet misselijk zeg ik had werkelijk waar geen idee . Dacht dat het alleen een irritant ventje was maar dit is andere koek .


Ik ben ook verbaasd. Niet verwacht van dit joch. Dacht dat het gewoon een kabouter was met een veel te grote bek en ego.
Alle reacties Link kopieren Quote
meisje22 schreef:
03-06-2021 17:47
De kamer waar hij opgepakt is, was niet de hotelkamer van hem en Jaimie.
Hij had zich in die andere kamer verstopt (in de prullenbak op het toilet of in de minibar. Is die 'grap' ook meteen weer gemaakt).
Ah, oké.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maleficent schreef:
03-06-2021 17:34
Hij heeft denk ik ook wel een bepaalde obsessie met haar. Toen hij een jong ventje was was hij al weg van Jaimie, maar zij zag hem niet staan. Pas toen hij geld verdiende en beroemd werd het voor haar interessant. Niet bepaald een goed uitgangspunt.

Misschien is dat wel iets waar zijn agressie vandaan komt.
Ik heb medelijden met haar. Weggaan is niet zo makkelijk bij zulke mannen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Als hij in Nederland niet meer gevraagd wordt voor optredens en geen uitnodigingen om op T.V te komen als niemand meer iets met hem te maken wil hebben .
Maar dan is het toch Jaimys schuld .want aan hem ligt het niet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
sakamanga schreef:
03-06-2021 17:48
Misschien is dat wel iets waar zijn agressie vandaan komt.
Ik heb medelijden met haar. Weggaan is niet zo makkelijk bij zulke mannen.
Hij zal het gevoel hebben dat hij haar gekocht heeft (omdat ze hem pas zag staan toen hij bekend werd en geld had) en ze dus zijn bezit is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mij is inmiddels wel heel erg duidelijk dat hij veel bescherming krijgt en nog steeds overal mee weg komt.
Toch zal jeugdzorg wel actie moeten ondernemen wanneer ze weer in nl zijn. Je zult daar maar werken en deze case toegeschoven krijgen....
Arm kind.
Arme Jamie? Nee, echt niet. Zij is wel een volwassen vrouw, die echt zelf beslissingen moet nemen, zeker na de zoveelste escalatie. Denk dat zij samen met Lio best wel wat bescherming geniet tegen Jorik en consorten. Deze story zal niet snel vergeten worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
03-06-2021 17:52
Als hij in Nederland niet meer gevraagd wordt voor optredens en geen uitnodigingen om op T.V te komen als niemand meer iets met hem te maken wil hebben .
Maar dan is het toch Jaimys schuld .want aan hem ligt het niet.
Ik hoop echt met heel mijn hart dat hij bij de jeugd van zijn voetstuk is gevallen maar ik ben bang dat zijn fans er niets verkeerds in zien.
Ze blèren namelijk al jaren zijn enorm vrouwonvriendelijke teksten mee.
granny71 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 17:56
7.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ad.nl/show/lichaamstaalexpe ... ~a19c5c75/

Was deze al geplaatst ?
Alle reacties Link kopieren Quote
Renee* schreef:
03-06-2021 17:02
[…]
Ik begreep 3500 maar hoe dan ook, ze komt er niet mee uit als ze al een tas van 2000 euro koopt (zag laatst een foto dat het ding zoveel waard was).
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 09:56
Reden: Quote verwijderd
50.06% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
OMG dat heb ik gemist, maar is dat hondje echt overleden aan coke dat op tafel lag????
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
chrisjoh schreef:
03-06-2021 17:52
Als hij in Nederland niet meer gevraagd wordt voor optredens en geen uitnodigingen om op T.V te komen als niemand meer iets met hem te maken wil hebben .
Maar dan is het toch Jaimys schuld .want aan hem ligt het niet.
Dan krijgt ze misschien nog wel meer klappen.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
03-06-2021 17:59
OMG dat heb ik gemist, maar is dat hondje echt overleden aan coke dat op tafel lag????
:cry: Dat zou vreselijk zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij heeft zelf volgens mij nog al een heftige jeugd gehad met zijn moeder als treedt hij niet in details. Hele grote kans dat hij nu precies zelf doet bij een ander dat wat hem is aangedaan. Zo gaat het heel vaak gek genoeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
03-06-2021 18:00
Dan krijgt ze misschien nog wel meer klappen.
Ik denk dat jorik voor de onderwereld een stuk minder interessant is als hij compleet uitgescheten wordt in Nederland.
Dan is hij die steun kwijt en dat zou haar redding kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die kerel houdt straks toch geen één fatsoenlijk tv-optreden of optreden tout court meer over?

Welke normale organisator wil zo'n kerel nog boeken?
Welk normaal tv-programma wil zo'n kerel nog vragen als ie elk moment uit zijn plaat kan gaan?


(Hij zal heus nog hier en daar bij een schimmige organisator geboekt worden.
Maar een halflege agenda oogt ook weer zo leeg.)
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Juice Channel in de stories een foto van Jaimie, vlak na het incident. Ze heeft echt een kapotgeslagen bovenlip.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Wissewis schreef:
03-06-2021 18:04
Die kerel houdt straks toch geen één fatsoenlijk tv-optreden of optreden tout court meer over?

Welke normale organisator wil zo'n kerel nog boeken?
Welk normaal tv-programma wil zo'n kerel nog vragen als ie elk moment uit zijn plaat kan gaan?



(Hij zal heus nog hier en daar bij een schimmige organisator geboekt worden.
Maar een halflege agenda oogt ook weer zo leeg.)

Ongeveer allemaal. Of leef jij in een andere wereld dan de rest?

Het is heel normaal om mensen een platform te blijven bieden die gewoon niet oke zijn. Muziek, politiek, bedrijfsleven.
Dagelijkse kost en dus de norm.
anoniem_404927 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 18:12
13.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Die Yvonne Coldewijer vind ik ook een beetje een rare vrouw... Heeft voor alles in de media haar oordeel klaar staan en in YouTube video’s op laats en tussen door nog even snel reclame maken voor de sieraden van haar webwinkel die ze draagt... Ze is zelf ook voor slechte mannen gevallen in verleden, Ben Saunders ook niet bepaald een pareltje.

Ik zag Jaimie Vaes altijd als een sterke vrouw die Lil kleine beter leek aan te kunnen dan Monica geuze.
Ze komt altijd stabiel over ( kan ook aan haar stem liggen die klinkt zo standvastig / zelfverzekerd).

Maar nu na dit gebeuren denk ik dat zij ook niet zo sterk in haar schoenen staat als dat ze doet overkomen.
Ook omdat ze besluit verder te gaan met hem

Kan me voorstellen dat het moeilijk is om afstand te doen van een toxic relatie die toch een soort van verslavend werkt. Lastig om dat patroon te doorbreken.
linnylow wijzigde dit bericht op 03-06-2021 18:19
7.64% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Het grootste deel van zijn kapitaal komt misschien niet eens uit muziek.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven