Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.story.nl/artikel/showbizz/l ... and-praten

In een video op Instagram lieten Jaimie Vaes en Lil' Kleine gisteren weten dat er geen sprake is geweest van fysiek geweld op Ibiza. De rapper beloofde zijn aanstaande echtgenoot 'iets liever te zijn' en is nu op zoek naar professionele hulp.

Dat laat zijn management aan Shownieuws weten. Of dat in de vorm van therapie gaat zijn of op een andere manier, blijft nog gissen. Wel zou de rapper hebben aangegeven dat hij ‘met iemand wil praten.'
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
03-06-2021 18:20
https://www.story.nl/artikel/showbizz/l ... and-praten

In een video op Instagram lieten Jaimie Vaes en Lil' Kleine gisteren weten dat er geen sprake is geweest van fysiek geweld op Ibiza.


Dan mag Jaimie wel eens naar de dokter gaan want spontane bloedingen zijn over het algemeen geen goed teken.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 18:24
Dan mag Jaimie wel eens naar de dokter gaan want spontane bloedingen zijn over het algemeen geen goed teken.
De Spaanse politie die spontaan even langs een hotel wandelt om waarschijnlijk een klacht te noteren gebeurt ook niet elke dag.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
03-06-2021 17:59
OMG dat heb ik gemist, maar is dat hondje echt overleden aan coke dat op tafel lag????
Volgens deze bron niet. De hond zal wel permanent verkast zijn naar de stylist wegens ‘helemaal kunnen focussen op de beeb’

https://www.rtlboulevard.nl/entertainm ... -ontrafeld
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
jo12345 schreef:
03-06-2021 17:35
Twee jaar geleden hebben we ook die story met dat hondje gehad. Daar mocht ook niet meer over gepraat worden. Lekkere omgeving om een kind in groot te brengen.

Afbeelding
Dit soort dingen kunnen vaak ook verzonnen zijn.
Maar dat ze niet geslagen is geloof ik niet nee alleen ze hadden beide niet verwacht dat het zo erg “uitvergroot” werd door de media. Dus daarom opeens beide spijt dat ze het zo ver hebben laten komen omdat er geen weg meer terug is als zoiets uitkomt.

Is het zelfde als je een vriend hebt en je zegt tegen je ouders na een uit de hand gelopen ruzie dat hij je slaat en een week later heb je er spijt van dat je het gezegd hebt ( want je weet zelf ook dat het te ver gaat en daarna ga je weer bij hem terug...

Dat kan gewoon echt niet en dat weten ze zelf ook want het beeld wat de ouders / media van hem hebben wordt nooit meer bijgesteld. en jij laat je kennen als je dat pikt en bent dus onstabiel persoon. En dat is nu een beetje de situatie van Jaimie en lil kleine denk ik.
linnylow wijzigde dit bericht op 03-06-2021 18:56
20.40% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
lemoos2 schreef:
03-06-2021 18:41
Volgens deze bron niet. De hond zal wel permanent verkast zijn naar de stylist wegens ‘helemaal kunnen focussen op de beeb’

https://www.rtlboulevard.nl/entertainm ... -ontrafeld

Dit is an sich al een raar verhaal. De hond gaat logeren bij de stylist en die wil hem niet meer teruggeven. Uh okay 🤷🏻‍♀️
Alle reacties Link kopieren Quote
Ach ja als mijn hond ergens logeert en ik krijg hem niet mee als ik hem ophaal dan haal ik ook mijn schouders op en ga ik weer zonder hond, da's logisch :roll: .
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zelf met huiselijk geweld te maken gehad. Ik heb hiervan aangifte gedaan en dan komt idd veilig thuis om de hoek kijken. Ik heb het idee dat ze dit filmpje hebben gemaakt om veilig thuis buiten de deur te houden. Het is nl zo dat wanneer zij bij hem blijft en hun kind dus in een onveilige omgeving houd dat het kindje uit huis geplaatst kan worden.

Je ziet de angst in haar ogen, hoop zo dat veilig thuis dit filmpje ook ziet en dat er toch actie op word ondernomen. Ik denk dat ze idd bang is om weg te gaan en dat ze echt niet blijft vanwege de centen. Volgens mij verdient zij zelf ook met vloggen toch? Ik herken dit patroon zo erg. Ze zit vast en zie daar maar eens uit te komen zonder kleerscheuren. Mijn ex dreigde ook met mijn kinderen af te nemen en mij te vermoorden. Als Lul kleine idd zoveel criminele vrienden heeft word het voor haar echt heel erg moeilijk om weg te komen. Ik hoop zo dat ze de moed vind om dit wel te doen, desnoods naar een safe house.
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 18:54
0.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
lizenlotte schreef:
03-06-2021 18:51
Ach ja als mijn hond ergens logeert en ik krijg hem niet mee als ik hem ophaal dan haal ik ook mijn schouders op en ga ik weer zonder hond, da's logisch :roll: .
Hebben ze dan trouwens wel even de chip aangepast?

Dat ze Lil en Jaimie niet meer lastig vallen als die hond gaat lopen.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Zooo dan, die Jorik is wel hele dikke maatjes met de penoze zeg. En dan losse handjes hebben en denken dat de wereld te koop is. Dood eng.
isabella98765 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 19:04
Reden: typo
2.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
lizenlotte schreef:
03-06-2021 18:51
Ach ja als mijn hond ergens logeert en ik krijg hem niet mee als ik hem ophaal dan haal ik ook mijn schouders op en ga ik weer zonder hond, da's logisch :roll: .

Ja en dan heb je verder ook geen issue met diegene en heb je daar verder normaal contact mee. Die vent is duidelijk gewend te liegen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dwarrel75 schreef:
03-06-2021 18:52
Je ziet de angst in haar ogen, hoop zo dat veilig thuis dit filmpje ook ziet en dat er toch actie op word ondernomen.
Ik begreep gisteren (van advocaat bij RTL boulevard) dat actie pas kan als ze (in ieder geval moeder en kind) in Nederland zijn en ze zelf toe moet geven dat er sprake is van een onveilige situatie.
Ik zie dat ettertje er rustig voor aan dat hij hun paspoorten verborgen houdt zodat ze geen kant op kan
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
03-06-2021 18:47
Dit is an sich al een raar verhaal. De hond gaat logeren bij de stylist en die wil hem niet meer teruggeven. Uh okay 🤷🏻‍♀️
De hond is ook nooit meer gezien. Dat verhaal van die Koen en die Richie kwam pas toen ook dat verhaal uit de hand dreigde te lopen.

Voor die tijd is het diverse keren aan Lil gevraagd waar de hond gebleven is en toen werd hij heel erg kwaad en gaf hij geen antwoord.
Pas toen dat verhaal echt uit de hand dreigde te lopen kwam opeens dat l*lverhaal van mensen die dik geld verdienen aan Lil.
jo12345 wijzigde dit bericht op 03-06-2021 19:06
27.18% gewijzigd
granny71 schreef:
03-06-2021 17:53
Hij zal het gevoel hebben dat hij haar gekocht heeft (omdat ze hem pas zag staan toen hij bekend werd en geld had) en ze dus zijn bezit is.




Dit heb ik nergens gelezen maar dit waren altijd wel mijn gedachten over haar en deze relatie. Hier is ook mijn 1e post op gebaseerd dat het geld en status voor haar wel een dingetje zijn om te blijven.

Kom op wat heeft die kleine lul nou waar een vrouw op valt. Hier iemand die zegt nou hij heeft wel wat? Een klein ielig joch, niks geen vent aan, en dat zou niet eens zo onaantrekkelijk hoeven zijn maar zijn aso gedrag. Het pochen met geld, dikke vinger op vakantie in coronatijd, altijd die sneekylach van hem. Het is gewoon een aso, blijkt ie nog erger een crimineel te zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
granny71 schreef:
03-06-2021 17:53
Hij zal het gevoel hebben dat hij haar gekocht heeft (omdat ze hem pas zag staan toen hij bekend werd en geld had) en ze dus zijn bezit is.

Ik denk dat je hier de spijker op zijn kop slaat. Vóór lul kleine datete ze ook alleen maar criminele vriendjes met geld.
Alle reacties Link kopieren Quote
Renee* schreef:
03-06-2021 19:05
Dit heb ik nergens gelezen maar dit waren altijd wel mijn gedachten over haar en deze relatie. Hier is ook mijn 1e post op gebaseerd dat het geld en status voor haar wel een dingetje zijn om te blijven.

Kom op wat heeft die kleine lul nou waar een vrouw op valt. Hier iemand die zegt nou hij heeft wel wat? Een klein ielig joch, niks geen vent aan, en dat zou niet eens zo onaantrekkelijk hoeven zijn maar zijn aso gedrag. Het pochen met geld, dikke vinger op vakantie in coronatijd, altijd die sneekylach van hem. Het is gewoon een aso, blijkt ie nog erger een crimineel te zijn.

Dat ze op zijn geld gevallen is zou misschien kunnen, maar de suggestie dat ze zich laat mishandelen en bij hem blijft voor het geld is een ander verhaal. Dat vind ik op zijn minst een nare opmerking als het geval is dat ze niet bij hem weg durft. Neigt naar victim blaming in mijn ogen
Alle reacties Link kopieren Quote
Dwarrel: :hug:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloof niet dat ze niet bij hem weg durft. Maar wel dat deze relatie haar geen goed doet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Poeszie schreef:
03-06-2021 19:10
Dat ze op zijn geld gevallen is zou misschien kunnen, maar de suggestie dat ze zich laat mishandelen en bij hem blijft voor het geld is een ander verhaal. Dat vind ik op zijn minst een nare opmerking als het geval is dat ze niet bij hem weg durft. Neigt naar victim blaming in mijn ogen
Ik vatte het anders op.
Dat ze niet weg kan vanwege het feit dat hij veel geld heeft.
Hij kan makkelijk een hele kudde advocaten inhuren om het kind bij haar weg te halen.
Alle reacties Link kopieren Quote
linnylow schreef:
03-06-2021 19:11
Ik geloof niet dat ze niet bij hem weg durft. Maar wel dat deze relatie haar geen goed doet.
Als hij dreigt je kind bij je weg te halen dan is begrijpelijk dat je niet weg gaat.
koreana schreef:
03-06-2021 17:56
Ik begreep 3500 maar hoe dan ook, ze komt er niet mee uit als ze al een tas van 2000 euro koopt (zag laatst een foto dat het ding zoveel waard was).

Idd dus aan Estelle heeft ze niets 😁.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het wachten is op de hashtag #freejaimie
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind het wel erg voor Jaimy als dit waar is. Wat er nu allemaal rondgaat over Lil Kleine. Hoe moet je daar in godsnaam zonder kleerscheuren uit komen? Ben je nog bekend ook dus onderduiken gaat hem niet worden. Meest sterke vrouwen kan dit overkomen.

Zie maar eens overeind te blijven als er zoveel dreiging voor haar is. En dan is er nog een kind ook wat veilig gehouden moet worden. Kan me zomaar voorstellen dat als er een kern van waarheid in zit, dat je er juist voor kiest je kind regelmatig ergens anders onder te brengen in de hoop dat hij minder meekrijgt en veiliger is (als dat dus waar is, zag ergens voorbij komen dat hun kind regelmatig ergens anders is dan bij hun). Goed nee, maar wel begrijpelijk als het om die redenen gebeurd.

Na het lezen van die berichten over Lil Kleine met wat voor figuren hij in aanraking komt... jeetje ik kan me zelfs voorstellen dat je in zo’n situatie teruggrijpt naar verslavingen om jezelf te verdoven (als dat waar is). Omdat je dood ongelukkig bent en je geen raad weet. Goed nee, maar wow als dit waar is... hoe stap je daar dan veilig uit?...

Hopelijk vind ze ooit de kracht hier veilig uit te stappen... Maar wat zal dat moeilijk zijn. Als die dreiging echt op zo’n hoog niveau zou kunnen zijn, kan je volgens mij niet eens zomaar hulp van geliefden om je heen aanpakken. Lopen zij weer gevaar...

Makkelijk gezegd dat ze er maar uit moet stappen. Of dat gelul wat ik overal voorbij zie komen dat ze voor het geld blijft. Die lichaamstaal in dat filmpje... Ik zag ook een filmpje ergens voorbij komen dat Lil Kleine net uit de bak kwam volgens mij. Kan het niet meer terugvinden. Maar man man wat liep die er opgefokt helemaal het mannetje in dat filmpje bij... gevaarlijk ventje...

En als hij minder aan de bak komt door dit gebeuren. Zal hij er alleen maar gevaarlijker op worden ben ik bang. Hopelijk gaat ze op tijd weg bij hem...
Give a man a fish and you feed him for a day; teach a man to fish and you feed him for a lifetime
Alle reacties Link kopieren Quote
Hij verkeert al jaren in de kringen van Holledeer. De vader van Jorik steunde dat.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven