Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.rtlnieuws.nl/entertainment/ ... olex-feest

De rapper wilde rond half twaalf het feest verlaten om naar huis te gaan. Net buiten de deur werd hij echter opgewacht door drie personen en volgens een omstander met een pistool hard op zijn hoofd geslagen. Een van de daders rukte vervolgens zijn horloge van zijn pols.

Een omstander zag het gebeuren en waarschuwde vervolgens alle genodigden in de zaal, waarna uit voorzorg niemand de zaal meer mocht verlaten. Volgens de omstander werd Jorik onder schot gehouden en daarna met het pistool geslagen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
girasole3 schreef:
05-11-2021 09:15
Geen Rolex een Pattek Philippe van € 174.000 , die hij eerder opvallend showde in een insta post
Hatzee! Wat een GELD voor een horloge! Dan heb je toch drie beveiligers nodig?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hé Kori je bent me net voor :biggrin:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Moest wel lachen: iemand op Facebook noemde het kindermishandeling
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
05-11-2021 09:32
Ik heb er geen medelijden mee eerlijk gezegd, als je je geld zelfs in de fik steekt om te patsen.
En ik zou ook niet verbaasd zijn als de overval met wat van zijn louche vriendjes in scène is gezet. Hij zat toch krap, na de onverzekerde overstroming van zijn marmeren kelder?
Nou hier kan ik mij ook wel wat bij voorstellen.. verzekeringsfraude.
En anders.. op al dat pochen komt natuurlijk een hoop fout volk af.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren Quote
Karma

er loopt ook nog een rechtszaak tegen Lil Kleine, mishandeling.
Hopelijk leert hij hier van.

Niet dat ik het oké vind dat mensen beroofd worden.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
polydox schreef:
05-11-2021 10:19
Moest wel lachen: iemand op Facebook noemde het kindermishandeling
:rofl:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Lil kleine stond ook nog even lekker te knuffelen met ex monica geuze. Gaf haar zelfs nog een kus op haar hoofd. Zal Jaimie leuk vinden. :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
polydox schreef:
05-11-2021 10:19
Moest wel lachen: iemand op Facebook noemde het kindermishandeling
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Dopperfles schreef:
05-11-2021 11:06
Lil kleine stond ook nog even lekker te knuffelen met ex monica geuze. Gaf haar zelfs nog een kus op haar hoofd. Zal Jaimie leuk vinden. :rofl:
Dit was volgens mij de eerste keer dat ze elkaar weer zagen sinds ze uit elkaar zijn.

Volgens mij was die relatie ook niet fijn. Hij ging in ieder geval vreemd.
Dopperfles schreef:
05-11-2021 11:06
Lil kleine stond ook nog even lekker te knuffelen met ex monica geuze. Gaf haar zelfs nog een kus op haar hoofd. Zal Jaimie leuk vinden. :rofl:
Ze hebben elkaar toch ook weer ontvolgd?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly1234 schreef:
05-11-2021 12:08

Volgens mij was die relatie ook niet fijn. Hij ging in ieder geval vreemd.
Klopt en dan kocht hij een dure designer handtas en dan was t weer goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Mensen spreken ook van een mogelijke publiciteitsstunt. De gebeurtenis zou lijken op een of andere film of serie.
Alle reacties Link kopieren Quote
*Sally* schreef:
05-11-2021 12:10
Ze hebben elkaar toch ook weer ontvolgd?
Gottegot wat een kleuters toch. En dat moet een kind opvoeden.
O nee dat doet de nanny al.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien kan hij één of een paar schakels uit het horloge van zoonlief verwijderen en deze om zijn polsje gaan dragen. Of is dat horloge van slechts enkele tienduizenden euro's te min voor Lul Kleine?
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Mintel88 schreef:
05-11-2021 12:31
Mensen spreken ook van een mogelijke publiciteitsstunt. De gebeurtenis zou lijken op een of andere film of serie.
Wie fotosjopt er even een filmposter in elkaar met als filmtitel 'Lul Kleine En Het Gestolen Horloge'?
A question that sometimes drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Alle reacties Link kopieren Quote
Lilly1234 schreef:
05-11-2021 12:08
Dit was volgens mij de eerste keer dat ze elkaar weer zagen sinds ze uit elkaar zijn.

Volgens mij was die relatie ook niet fijn. Hij ging in ieder geval vreemd.
Ze hebben elkaar al wel eens eerder gezien! Ik kan mij heugen dat Lil Kleine ooit een award won in 2017 en hem van Monica in ontvangst moest nemen. Toen hoorde je nog Boef nog zeggen ''geef dr een kusje van mij''.

Affijn volgens mij wel voor het eerst dat ze elkaar (in ieder geval publiekelijk) opzoeken. Kan mij voorstellen dat die wellicht tegen haar zei dat die trots is op wat ze heeft bereikt. Dit vul ik helemaal zelf in. Maar dat idee kreeg ik bij het zien van de beelden :P
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoop dat de klap die ie met dat pistool kreeg hard genoeg was. Met z'n agressieprobleem en anderen het voor hem laten opknappen als het uit de hand loopt.

Wat een kneus die gast. Ik gun het hem echt van harte.
Het zou eigenlijk niet mogen maar met dat gepats, dure horloges tonen op insta en soms dikke pakken geld, plus altijd maar tonen waar hij is, was het een kwestie van tijd dat je een keer een verkeerde tegenkomt. Of het is voor de show, dat kan ook. Maar vraag me af of hij verzekerd is, want het is een knieperd en zo’n verzekering is redelijk aan de prijs.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ergens op internet las ik.
n Grote L*L kan altijd n nog grotere L*L tegen komen..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren Quote
polydox schreef:
05-11-2021 14:54
Het zou eigenlijk niet mogen maar met dat gepats, dure horloges tonen op insta en soms dikke pakken geld, plus altijd maar tonen waar hij is, was het een kwestie van tijd dat je een keer een verkeerde tegenkomt. Of het is voor de show, dat kan ook. Maar vraag me af of hij verzekerd is, want het is een knieperd en zo’n verzekering is redelijk aan de prijs.

Dat las ik ook.
Hij liep vreselijk te pochen.
Als er al kwade geesten zijn dan was het inderdaad een kwestie van tijd.

Echter hoor ik ook dat het een vooropgezet plan is.
Een verwijzing naar een of andere vage film.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.shownieuws.nl/entertainment ... val-gespot

Lil' Kleine is een dag na de heftige overval op straat gespot. De rapper raakte hierbij lichtgewond en helaas voor hem is dat nog duidelijk te zien...

'Het gaat goed'

Jorik, zoals Lil' Kleine eigenlijk heet, raakte donderdagavond lichtgewond, nadat enkele overvallers zijn peperdure horloge probeerden te roven. "Los van wat kleerscheuren maakt Jorik het goed", laat de manager van Lil' Kleine, Nathan Moszkowicz, vrijdagmiddag weten aan Shownieuws in een reactie op de gewelddadige beroving van de rapper.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.mediacourant.nl/2021/11/tim ... rme-eikel/

Op de vraag welke ster het meest overschat wordt, antwoordt Tim in Veronica Superguide: “Nou, ik vind Lil’ Kleine gewoon een enorme eikel. Ik snap niet dat hij nog iets doet. Hij wordt enorm overschat en hij is een lul.”
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lil' Kleine maakt zelf grappen over dat hij zijn horloge kwijt is. Hij plaatste een filmpje dat hij ergens aan het eten is, filmpt zijn vrienden en vraagt aan een van hen: hoe laat is het?
Alle reacties Link kopieren Quote
Zou me niets verbazen als ie het in scene heeft gezet.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven