Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Desayuno schreef:
13-02-2022 23:13
Het jochie mag vast wel blijven, hooguit met wat begeleiding, want ik geloof er zelf ook niks van dat er een filmpje is die erg genoeg is om haar moederschap in gevaar te brengen. Zoals hierboven gezegd moet je dan echt heel erg ver zijn gegaan, een x coke snuiven terwijl hij ernaast slaapt is niet best maar met wat cursus/rehab/begeleiding komt dat wel goed.

Mocht het filmpje dus wel zo erg zijn, dan zou dat jochie wel beter af zijn. Maar dat denk ik echt niet. Lil mag toch ook z’n vrouw blijven meppen terwijl kind binnen/boven zit, die maakt zich blijkbaar ook geen zorgen om z’n vaderschap.
Nou reken maar dat VT op de stoep staat nu hoor. Is altijd als politie erbij komt. Die zetten dit dan door naar VT.
Vreselijk. Ergens maar goed dat het op camera staat, geen ontkennen meer mogelijk. Wat een loser. Hele enge vent.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wanderlust schreef:
13-02-2022 23:39
Vreselijk. Ergens maar goed dat het op camera staat, geen ontkennen meer mogelijk. Wat een loser. Hele enge vent.
Idd... dat het doek maar gauw voor hem valt. Over en uit.. engnek
Alle reacties Link kopieren Quote
Op reality.fbi wordt gemeld dat Jaimie Vaes vanavond aangifte heeft gedaan.
Good for her!
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
13-02-2022 23:43
Op reality.fbi wordt gemeld dat Jaimie Vaes vanavond aangifte heeft gedaan.
Good for her!
Heeft ze vorige keer (in Ibiza) ook geen aangifte gedaan ... om die vervolgens terug in te trekken?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
13-02-2022 23:44
Heeft ze vorige keer (in Ibiza) ook geen aangifte gedaan ... om die vervolgens terug in te trekken?
Staat mij ook bij, alhoewel er ook werd gezegd dat er helemaal geen aangifte werd gedaan.
Ik weet wel dat John vd Heuvel er toen iets van zei, dat als de aangifte ingetrokken zou worden op Ibiza, Nederland niets kan doen want Spaans grondgebied.
Misschien dat Nederland nu wel iets kan doen omdat het dus in Amsterdam gebeurde, zelfs als Jaimie hem in zou trekken. Mogelijk dat het OM toch ondanks geen aangifte dit gaat oppakken. Maar dat weet ik dus niet, ik hoop op meer juridisch onderlegden hier die daar meer van weten.
Ik hoop dat er nu echt iets tegen die pauperkabouter wordt ondernomen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Een aangifte als deze kun je in Nederland niet intrekken. Je kan hooguit verzoeken om er niets mee te doen. Ik betwijfel of daarmee wordt ingestemd in het geval van mishandeling die zo duidelijk is door camerabeelden en wanneer er een kind in het spel is.
Van internet:

In zaken van huiselijk geweld (mishandeling / bedreiging / vernieling) geeft de Aanwijzing huiselijk geweld van het Openbaar Ministerie aan dat in beginsel altijd wordt vervolgd, mits er voldoende bewijs is. De aanwijzing vermeldt hierover het volgende:
"Indien een slachtoffer in een later stadium aangeeft de aangifte te willen intrekken, moet worden uitgelegd dat dit juridisch niet mogelijk is, maar dat het slachtoffer wel een brief aan de officier van justitie kan schrijven met de eigen mening over de wenselijkheid van strafvervolging. Ook wanneer het slachtoffer in een dergelijke brief de aangifte nuanceert of aangeeft niet te willen dat de verdachte wordt gestraft, blijft vervolging in beginsel geïndiceerd.
Alle reacties Link kopieren Quote
mabelle schreef:
13-02-2022 23:37
Nou reken maar dat VT op de stoep staat nu hoor. Is altijd als politie erbij komt. Die zetten dit dan door naar VT.
Ja daar ga ik ook wel vanuit, vandaar mijn opmerking over begeleiding. VT moet ook zeker ingeschakeld worden maar we hadden het hier over dat er wellicht (oude) beelden zijn van bijv iets als cokegebruik oid, en dan is het echt niet meteen VT’s hoogste doel om een kind uit huis te plaatsen. Als je dan laat zien dat je je fout inziet, eraan wil werken en begeleiding/toezicht krijgt, wordt je kind echt niet zomaar uit huis geplaatst. En wat je mening daar ook over is, mijn punt is vooral dat Jaimie zich waarschijnlijk onnodig heel erg bang laat maken. Maar ik zei dus in mijn eerste post ook al dat als er situaties zijn waarbij het terecht is dat haar moederschap in gevaar komt, dat filmpje maar snel uit moet komen. Arm kind.

Ik twijfel wel aan het bestaan van dergelijk filmpje, ik denk gewoon dat Jaimie zo onzeker als de pest is en net als vele andere mishandelde vrouwen denkt dat ze niet weg kan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wissewis schreef:
13-02-2022 23:44
Heeft ze vorige keer (in Ibiza) ook geen aangifte gedaan ... om die vervolgens terug in te trekken?
In NL kun je aangifte niet intrekken. Arme Jaemy, trouwens. Hoop dat zij er nu eens een punt achter zet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Er staat nu op Instagram bij een juice Channel dat Lil schijnbaar beelden van zijn verloofde heeft, die consequenties kunnen hebben voor haar moederschap? Cocaïne gebruik schat ik ik? Wat een zooitje maken ze er beide van.
Alle reacties Link kopieren Quote
Desayuno: klopt inderdaad. En daarom vreselijk voor haar dat ze niet eerder durfde te gaan.
Alle reacties Link kopieren Quote
Katjaishier schreef:
14-02-2022 00:35
Een aangifte als deze kun je in Nederland niet intrekken. Je kan hooguit verzoeken om er niets mee te doen. Ik betwijfel of daarmee wordt ingestemd in het geval van mishandeling die zo duidelijk is door camerabeelden en wanneer er een kind in het spel is.
Ja klopt. Vannacht (jawel.... laat Koreano het maar niet horen) moest ik er weer aan denken dat hier juist werd uitgelegd dat 'intrekken' niet kan (maar wel in de volksmond zo heet). Je kan wel verzoeken dat het deel om de OvJ te verzoeken tot vervolging over te gaan, terzijde wordt geschoven, maar 'intrekken' kan inderdaad niet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het zijn allebei gewoon tokkies en *** ouders.
Don’t grow up, it’s a trap
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik denk ook dat Jaimie onzekerder is dan ze mogelijk zou moeten zijn. Let wel, als het allemaal echt heel erg is, staat VT eigenlijk te laat en niet te vroeg op de stoep, maar ik gok ook dat Lil haar bang maakt, en die angst lijkt mij niet geheel onterecht. Daarnaast is zij wellicht onzeker over hoe haar leven eruit gaat zien zonder Lil. Het heeft in het verleden ook veel vrouwen tegen gehouden om te gaan scheiden: de man hoefde maar te zeggen dat ze geen cent kregen, kinderen afpakken, in de goot belanden etc en zeker als de vrouw geen eigen inkomen had of gemakkelijk kon genereren na een scheiding, kwamen ze op hun schreden terug. Met alle gevolgen van dien voor het voortzetten van het machtsspel.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Desayuno schreef:
14-02-2022 03:32
Ja daar ga ik ook wel vanuit, vandaar mijn opmerking over begeleiding. VT moet ook zeker ingeschakeld worden maar we hadden het hier over dat er wellicht (oude) beelden zijn van bijv iets als cokegebruik oid, en dan is het echt niet meteen VT’s hoogste doel om een kind uit huis te plaatsen. Als je dan laat zien dat je je fout inziet, eraan wil werken en begeleiding/toezicht krijgt, wordt je kind echt niet zomaar uit huis geplaatst. En wat je mening daar ook over is, mijn punt is vooral dat Jaimie zich waarschijnlijk onnodig heel erg bang laat maken. Maar ik zei dus in mijn eerste post ook al dat als er situaties zijn waarbij het terecht is dat haar moederschap in gevaar komt, dat filmpje maar snel uit moet komen. Arm kind.

Ik twijfel wel aan het bestaan van dergelijk filmpje, ik denk gewoon dat Jaimie zo onzeker als de pest is en net als vele andere mishandelde vrouwen denkt dat ze niet weg kan.
Misschien wil ze niet bij hem weg omdat ze helemaal niet wíl afkicken.
.
Alle reacties Link kopieren Quote
Zoals reality.fbi terecht opmerkt op de IG, 'schoothondje' (RF) Kiana betuigt nu dat ze geen enkele verkeerde bedoelingen had met haar camera's en dat ze tegen huiselijk geweld is.

Natuurlijk zou ik ook zo'n bericht maken als ik volledig uitgekotst zou zijn op mijn eigen IG.

Edit: Fawry gelooft haar op haar blauwe/bruine/groene/grijze ogen. De naïeveling..
koreana wijzigde dit bericht op 14-02-2022 08:28
13.34% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
14-02-2022 08:21
Misschien wil ze niet bij hem weg omdat ze helemaal niet wíl afkicken.
Of misschien vooral: niet KAN afkicken? Lijkt mij namelijk wel lastig, als we afgaan op de geruchten die daaromtrent circuleren.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ook op reality.fbi staat dat Jaimie haar reacties op IG heeft uitgezet maar dat volgers hopen dat ze inzicht krijgt.
Daarop geeft RF aan dat het verstandig is dat Jaimie nu niet reageert, ws. op advies advocaat want dat kan ooit tegen haar gebruikt worden. Wel verwacht RF eerdaags een halfstaltige verklaring van het management.
Hopelijk niet zo'n gedrocht als van de zomer...

Edit: ook Lil heeft zijn reacties uitgezet.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaimie weet al, dat ze mishandeld wordt, dat weet ze al heel lang
Veel mensen om hen heen, weten dat ook
De rest van Nederland dacht het, maar heeft nu bewijs

Maar voor Jaimie is er niet veel veranderd hoor, er is weinig aanleiding om te denken, dat ze nu anders gaat reageren
Alle reacties Link kopieren Quote
Werd echt misselijk van de beelden. De vorige keer met die fles ook al. Straks vermoordt hij haar nog eens. Ik hoop dat ze close familie en oprechte vrienden heeft die haar uit het hoofd praten om naar hem terug te gaan. Als jeugdzorg daar ooit op de stoep staat kan ze ook maar beter bij zo'n doorgeflipt figuur weg zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
impala schreef:
14-02-2022 08:21
Misschien wil ze niet bij hem weg omdat ze helemaal niet wíl afkicken.
Zou idd kunnen. Maar laat dan in elk geval dat kind opgroeien in een veilige omgeving.
Zij met haar drugsgebruik en hij (ook?) met losse handjes.
Bah, bah. Weer een kind van de rekening.
En maar denken dat je met geld alles goed kunt maken.
Tuig dat het is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Moet ook weer denken aan dat minihondje, dat opeens 'weg' was en later in geheel andere vachtkleuren weer opdook op zij socials toen mensen daarom vroegen. Hij werd toen pislink toen iemand van Telegraaf daar naar vroeg tijdens een interview, ging helemaal uit zijn plaat terwijl alleen werd gevraagd waar het hondje was. De geruchten gingen toen dat het hondje coke had gegeten van de tafel en was overleden. En dat zal ook niet goed vallen bij jeugdzorg als daar een klein kind in huis loopt.

Als je Jaimie ziet, met dat dunne lijfje en al dat gefeest kun je eigenlijk ook alleen maar denken, die zit zwaar aan de coke.
Alle reacties Link kopieren Quote
MobWife schreef:
14-02-2022 09:05
Moet ook weer denken aan dat minihondje, dat opeens 'weg' was en later in geheel andere vachtkleuren weer opdook op zij socials toen mensen daarom vroegen. Hij werd toen pislink toen iemand van Telegraaf daar naar vroeg tijdens een interview, ging helemaal uit zijn plaat terwijl alleen werd gevraagd waar het hondje was. De geruchten gingen toen dat het hondje coke had gegeten van de tafel en was overleden. En dat zal ook niet goed vallen bij jeugdzorg als daar een klein kind in huis loopt.

Als je Jaimie ziet, met dat dunne lijfje en al dat gefeest kun je eigenlijk ook alleen maar denken, die zit zwaar aan de coke.
En een bepaalde levensstijl. Ik zie vooral peperdure restaurants met gerechten zoals kreeft, kaviaar etc. En veel champagne. Ik denk dat een gewone boterham met kaas daar een uitzondering is voor een avondmaaltijd.
Als je haar IG bekijkt, is het vooral leeg. Leeg, ondanks mooie kleding, luxe eten, mooie omgeving en feestjes.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
14-02-2022 09:12
En een bepaalde levensstijl. Ik zie vooral peperdure restaurants met gerechten zoals kreeft, kaviaar etc. En veel champagne. Ik denk dat een gewone boterham met kaas daar een uitzondering is voor een avondmaaltijd.
Als je haar IG bekijkt, is het vooral leeg. Leeg, ondanks mooie kleding, luxe eten, mooie omgeving en feestjes.

John van den Heuvel zei toen ook al dat Kleine zich in Dubai met criminelen omringt. En qua eigen inkomsten is het nu ook dubieus; hij is geen coach meer bij The Voice, optredens zijn er niet en cd's verkoopt niemand meer in die mate dat je er zo van kunt leven. Wel Insta followers maar vaak wordt dat betaald in gratis hotelverblijf hier en daar, kleding, sieraden, zonnebrillen etc. maar niet zozeer in geld. Plus dat daar door deze toestanden ook steeds minder sponsorspul en geld zal binnenkomen. En dan is zo'n levensstijl wel heel duur.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven