Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
LuciFee2022 schreef:
22-04-2022 10:32
Die reacties daaronder ook.... :rofl:
Ja! ‘schrijf je ook voor De Speld?’ :HA:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.ditjesendatjes.nl/lil-klein ... -bruiloft/

Er werd vermoed dat Lil’ Kleine en Jaimie beiden een ander moment kozen om aanwezig te zijn, maar de twee zouden elkaar toch tegen het lijf zijn gelopen. En daarom moest één van de twee vertrekken. ,,Jaimie werd weggestuurd van de bruiloft gisteren”, onthult een bruiloftsgast aan showbizzkanaal RealityFbi. ,,Ze waren er op hetzelfde moment. Ik was daar.”

Hoogstwaarschijnlijk moest Jaimie vertrekken omdat Lil’ Kleine optrad op de bruiloft. Het was het eerste optreden van de rapper sinds het geweldsincident.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat is dit dan weer?

https://www.weekend-online.nl/nieuws/in ... imie-vaes/
Alle reacties Link kopieren Quote
Sjaantje37 schreef:
16-05-2022 09:37
Wat is dit dan weer?

https://www.weekend-online.nl/nieuws/in ... imie-vaes/
Het is een bericht van 2 jaar geleden, maar je vraagt je wel af, wat zitten die mensen toch aan elkaar te klitten.
Verschrikkelijk.

Ik hoop dat Jaimie inmiddels verstandiger is. Helaas zie ik alleen maar lege foto's van feestjes her en der, en heel af en toe wel een schattige foto van Lio, maar daar houdt het op.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
16-05-2022 09:41
Het is een bericht van 2 jaar geleden, maar je vraagt je wel af, wat zitten die mensen toch aan elkaar te klitten.
Verschrikkelijk.

Ik hoop dat Jaimie inmiddels verstandiger is. Helaas zie ik alleen maar lege foto's van feestjes her en der, en heel af en toe wel een schattige foto van Lio, maar daar houdt het op.
Dank voor de opheldering.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jaimie is lekker bezig. Ik zie op haar iG allemaal foto's van roze waterpistooltjes voorbij komen en juichberichten van haar vrienden.
Ze lanceert een juwelenlijn.

Verder op Yv een foto van haar met een mooie meneer (staat niet bij wie het is) op Ibiza. Hij is een stuk groter, breder en gespierder dan Jorik, maar goed, dat heb je al snel met een gemiddelde man naast deze onderkruiperige tuinkabouter.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
De stoere man bij Jaimie schijnt Maurice te heten. Op Yvonne d'r IG vind je zijn foto en account.

Hij is eigenaar van Odeaur, waar Jaimie luchtjes van draagt, dat zien we ook op haar IG.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Juice meldt dat ze een foto hadden van Jaimie die het meer dan gezellig had met een man, maar ze moesten 'm weghalen want verkocht aan Shownieuws....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Yvonne: Lil werd gesignaleerd met een blonde dame. Het was even gissen en onderzoek, maar het blijkt Robin de Rebound (Robin Singels) te zijn. Ze was even verdrietig dat Lil het deed met Anne Rose (die van Andre Hazes, ja) omdat zij op vakantie was, maar ws. heeft hij dusdanige krokodillentranen geplengd waarnaast zijn sorry-filmpje een scheldkanonnade was dat zij hem vergeven heeft. Want hij zal het nooit meer doen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
18-05-2022 10:20
Jaimie is lekker bezig. Ik zie op haar iG allemaal foto's van roze waterpistooltjes voorbij komen en juichberichten van haar vrienden.
Ze lanceert een juwelenlijn.

Verder op Yv een foto van haar met een mooie meneer (staat niet bij wie het is) op Ibiza. Hij is een stuk groter, breder en gespierder dan Jorik, maar goed, dat heb je al snel met een gemiddelde man naast deze onderkruiperige tuinkabouter.
Ik vind haar er heel ongelukkig uitzien op de verschillende foto's. Nou heeft ze daar alle reden toe met de gebeurtenissen van de afgelopen jaren, natuurlijk. En wellicht valt het mee, foto's , zijn natuurlijk een momentopname.

Snap alleen nooit zo goed dat die lui altijd zo in de tiende versnelling leven en meteen met een ander aanpappen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Yvonne zie je wel de foto's die Juice heeft verwijderd, namelijk de meneer waar het om gaat.
Het lijkt om een Fransman te gaan.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik ga er niet voor betalen, maar ben wel benieuwd wat Yvonne nu weer heeft over hun.
Alle reacties Link kopieren Quote
andnowwedance schreef:
30-05-2022 22:40
Ik vind haar er heel ongelukkig uitzien op de verschillende foto's. Nou heeft ze daar alle reden toe met de gebeurtenissen van de afgelopen jaren, natuurlijk. En wellicht valt het mee, foto's , zijn natuurlijk een momentopname.

Snap alleen nooit zo goed dat die lui altijd zo in de tiende versnelling leven en meteen met een ander aanpappen.

Waarschijnlijk alleen maar uit wraak. Om aan hun ex te kunnen laten zien 'kijk eens. jij boeit mij niet, want ik heb al iemand anders'.
Liefst met zoveel mogelijk kiekjes en maar hopen dat ex gaat kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lil schijnt ook ene Shayna Senior aan het lijntje te houden begrijp ik via via uit de video.

Wel kassa: sinds dat Yv aankondigde een roddel te hebben kwamen er bijna 80 leden bij. Dat is toch even bijna 800 euro kassa in een paar uurtjes verdiend...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gevonden: Shayna is een fotomodel, heeft wel wat weg van Jaimie: lichte ogen, donker haar, maar ik vind haar ook wel wat op Anne Rose (de ex van Andre Hazes) lijken.

Ze had ooit een relatie met Quincy Kluivert en kennelijk Maxim Froger, zoon van Rene Froger. Ik vond een artikel: https://www.weekend-online.nl/liefde/ma ... -vriendin/
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
En ook onderdeel van een fittie: https://www.shownieuws.nl/entertainment ... de-frogers
Hierin ook dat ze al eerder gelinkt werd aan Lil Kleine...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
koreana schreef:
31-05-2022 22:43
Gevonden: Shayna is een fotomodel, heeft wel wat weg van Jaimie: lichte ogen, donker haar, maar ik vind haar ook wel wat op Anne Rose (de ex van Andre Hazes) lijken.

Ze had ooit een relatie met Quincy Kluivert en kennelijk Maxim Froger, zoon van Rene Froger. Ik vond een artikel: https://www.weekend-online.nl/liefde/ma ... -vriendin/
Haha ik ken haar! Al die dames zijn zo inwisselbaar, snap niet dat ze zich zo laten ringeloren door die paupers. Die op hun beurt ook zo inwisselbaar zijn natuurlijk.

En dat met Maxim was niet zo lang geleden. In het najaar 2021 waren er in het Amsterdamse veel geruchten over Lul en Shayna. Dat is ook de reden het het uit is met Maxim. Er is zelfs ruzie over ontstaan tijdens een familievakantie omdat de Frogers hem waarschuwden voor haar.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is dus die zomervakantie in Marbella. Toen hadden de vriendinnen van Didier en Maxim dus ruzie met elkaar. Van Didier heet Sammy. Vermoedelijk hebben ze toen aangegeven dat Shayna niet zo zuiver op de graad was.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lees ik net dat Lió een peperduur jetset restaurant is op Ibiza. En dat Jamie en Lil hun kind daar inderdaad naar vernoemd hebben :facepalm:
.
impala schreef:
10-06-2022 07:46
Lees ik net dat Lió een peperduur jetset restaurant is op Ibiza. En dat Jamie en Lil hun kind daar inderdaad naar vernoemd hebben :facepalm:
Je kind als accessoire...
Haha zo grappig die naam! Ja leuk doen we!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik lees net in een kop bij RTL Boulevard dat Jamie alleen voor Lip zorgt en Lil hem niet meer ziet. Sneu, maar misschien ook wel zo rustig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Maar hoezo betaalt die schoft geen alimentatie?
Alle reacties Link kopieren Quote
VergeetachtigeJan schreef:
20-06-2022 21:00
Ik lees net in een kop bij RTL Boulevard dat Jamie alleen voor Lip zorgt en Lil hem niet meer ziet. Sneu, maar misschien ook wel zo rustig.
Ja klopt, zegt ze ook in het interview.
Ze heeft ook alimentatie geweigerd, want dat leverde ongetwijfeld gedoe op.

Ik weet wel dat Lil voorlopig geen omgang mocht met Jaimie en Lio, maar ik kan mij ook voorstellen dat dat contact met hem en Lio, onder stringente voorwaarden, hersteld zou worden. Hij is toch de vader van het ventje.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wickedwitch schreef:
20-06-2022 21:06
Maar hoezo betaalt die schoft geen alimentatie?
Kan me zomaar voorstellen dat een eerste, tweede e.d. bedrag dat voorgesteld werd gestoeld was op zijn inkomen in het verleden. Wat nu door de toestanden gekelderd is. En dat J. er klaar mee is en zegt ' ik doe het wel zelf'. Buiten wat ik vind van Kleine: als de inkomsten er in een gezin niet zijn, moet het hele gezin de tering naar de nering zetten.
Ik denk stiekem dat Lil best veel investeringen heeft gedaan maar dat de inkomsten (liquiditeit) nu bepaald niet in het businessplan opgenomen was.
En een kind hoeft niet op te groeien met merken en Ibiza en en en .....
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
20-06-2022 21:21
Kan me zomaar voorstellen dat een eerste, tweede e.d. bedrag dat voorgesteld werd gestoeld was op zijn inkomen in het verleden. Wat nu door de toestanden gekelderd is. En dat J. er klaar mee is en zegt ' ik doe het wel zelf'. Buiten wat ik vind van Kleine: als de inkomsten er in een gezin niet zijn, moet het hele gezin de tering naar de nering zetten.
Ik denk stiekem dat Lil best veel investeringen heeft gedaan maar dat de inkomsten (liquiditeit) nu bepaald niet in het businessplan opgenomen was.
En een kind hoeft niet op te groeien met merken en Ibiza en en en .....
Zolang Lil Kleine kan stappen en vakantievieren is er geld voor zijn kind. Alimentatie is geen kijkgeld en hij moet eerst maar eens normaal gaan doen. Wat een figuur.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven