Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Je suis wappie aussi

04-06-2021 17:33 4832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic van bloesem een tijdje gevolgd en nu dat gesloten is, besloten een eigen topic aan te maken.

Net als haar geloof ik dat Corona bestaat en dat mensen er erg ziek van kunnen worden, maar geloof ik op dit moment niet in de maatregelen en de vaccinaties voor de gezonde bevolkingsgroep. Ik heb vandaag de oproep voor vaccinatie op de mat ontvangen maar zal hem (voorlopig?) aan mij voorbij laten gaan.

Ik merk dat ik nu best wel tegen sterke meningen aanloop en dat ik vaak mijn mond maar hou, omdat de discussie gelijk zo heftig wordt. Daarom zou ik graag met gelijkgestemden bespreken waar jullie tegenaan lopen en hoe jullie er mee omgaan.

Ik ben NIET op zoek naar mensen die mij een andere mening willen aanpraten. Die mening kan ik lezen op zo'n beetje alle andere corona topics die er op dit forum zijn. En net zo goed als ik daar mijn mening niet loop te verkondigen, hoop ik dat die mensen dat ook niet hier komen doen.
Solomio schreef:
20-07-2021 17:28
Die mensen die angst hebben voor het vaccin zeg maar.
En voor Corona. Maar als alle domme schapen zich nou maar lieten vergiftigen vaccineren zouden zij lekker ook beschermd zijn hahahahihihi.
Sjaantje37 schreef:
20-07-2021 17:07
Dit dus en ik merk dat veel mensen die gevaccineerd zijn denken dat de maatregelen niet meer voor hun gelden. Een vriendin heeft hier zelfs ruzie door gekregen in de supermarkt omdat ze vroeg aan een bejaarde dame of ze afstand wilde houden en deze antwoordde dat dit niet hoefde omdat ze al gevaccineerd was.
Als die bejaarde haar foldertje gelezen had welke ze bij haar vaccinatie gekregen heeft dan zou ze dit ook weten.
Ik heb hem voor me liggen en citeer:
Het is mogelijk dat u na de vaccinatie het virus nog kunt doorgeven aan andere mensen. Volg daarom na vaccinatie nog steeds de coronamaatregelen. Zoals
-houdt 1.5 meter afstand
-nies en hoes in u elleboog
-was vaak u handen
-draag een mondkapje als dat moet
- als u klachten krijgt die passen bij corona: laat u testen en blijf thuis.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
20-07-2021 17:27
Ja, soms wel.
Ik leer mijn kind als je gaat schelden dan heb je de discussie verloren.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2021 17:32
En voor Corona. Maar als alle domme schapen zich nou maar lieten vergiftigen vaccineren zouden zij lekker ook beschermd zijn hahahahihihi.
Ik ben niet bang voor corona. En ook niet voor het vaccin.
Geen vaccin gehad, en toch was ik beschermd.
Antistoffen in mijn bloed gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic heeft de 3000 postings ruim overschreden, dus ik ga er slotje op plaatsen.
Een nieuw topic is prima, maar het moet klaar zijn met alle op de man berichten naar elkaar! Discussie is prima, persoonlijk worden niet.

Met vriendelijke groet,

Moderator Vivaforum.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 09:49
Reden: Offtopic
96.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hé, dit topic was gesloten toch?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven