Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Realityprogramma waarin zes alleenstaande eigenaren van een B&B verspreid over Europa op zoek gaan naar de liefde van hun leven. Welke Nederlandse partner durft over de grens te kijken en maakt het avontuur van de B&B-eigenaren compleet?

Bert - Saint-Seine, Frankrijk
Op het mooie Franse platteland woont de 59-jarige Bert. Hij heeft een eigen mening en zoekt een vrouw die stevig in haar schoenen staat. Iemand die initiatiefrijk, zelfstandig en ondernemend is. Hij had in Nederland een goedlopend financieel bedrijf, maar heeft dit in 2010 verkocht en is naar Frankrijk gegaan om een B&B te beginnen. Hij heeft alles zelf verbouwd met hulp van vrienden.

Bert is niet zo bezig met de toekomst en leeft in het nu. De enige dames die nu rondlopen op zijn erf, zijn de kippen. Een leuke Nederlandse vrouw wil hij hier wel aan toevoegen.

Caroline - Bad Kleinchirchheim, Oostenrijk
Caroline (49) woont sinds mei 2019 in Bad Kleinkircheim in Oostenrijk, waar ze een stijlvolle lodge met vijf appartementen verhuurt. De voormalig stewardess kreeg door een zwaar ski-ongeluk in 2018 het besef dat het belangrijk is om je dromen na te jagen. Ze zoekt een sportieve Bourgondiër die ook nog eens charmant is. Op dit moment leeft ze haar droom, maar die zou ze wel het liefst willen delen met een partner.

Debbie - Salerno, Italië
In het centrum van de Italiaanse havenstad Salerno heeft de 31-jarige Debbie in december 2019 haar eigen Bed & Breakfast geopend. Debbie is een chique, intelligente en ondernemende dame én hartstikke vrijgezel. Op jonge leeftijd had Debbie al de focus op dans (latin American). Het is een belangrijk onderdeel van haar leven geweest en het heeft haar gemaakt tot wie ze nu is.

Ze zoekt iemand die gezellig en warm is, maar ook zijn mannetje kan staan. Iemand die haar kan verrassen. Alles wat ze wil bereiken in het leven is gelukt, maar ze mist nog één ding, en dat is een leuke man.

Jacob - Albufeira, Portugal
Jacob woont al 35 jaar in het zonnige Portugal. De 60-jarige bezit een mega villa met een grote cactustuin en een tennisbaan aan de kust in de Algarve. In de zomer verhuurt hij dit aan groepen. Hij is een sportieve man die met de filosofie 'work hard, play hard' door het leven gaat. Hij is veel bezig met de natuur en dieren.

De ondernemer valt op vrouwen die eerlijk zijn en openstaan om nieuwe dingen te leren. Jacob kan niet wachten om met trots zijn plek aan de Nederlandse dames te laten zien en hoopt een liefdespartner voor de rest van zijn leven te vinden.

Roxanne - Roosendaal, Nederland
In het prachtige Brabant startte Roxanne in de monumentale woonboerderij van haar ouders een B&B. De 32-jarige is spontaan, positief en gek op koken en reizen en houdt van glamour, maar in de tuin loopt ze het allerliefst gewoon op haar klompen. Na een carrière in de fashion industrie, heeft ze het roer omgegooid en is ze uit de grote stad Amsterdam teruggegaan naar haar Brabantse roots.

Roxanne is op zoek naar een ondernemende en verzorgde man die houdt van lekker eten en die haar weer kan laten zien en voelen wat liefde is.

Vincent - Valduggia, Italië
De sportieve Vincent heeft naast zijn passie voor wielrennen, ook van jongs af aan al liefde voor Italië gehad. Daarom is hij zijn droom achternagegaan en vertrokken naar het land van pizza’s en pasta’s om samen met een compagnon een groot pand te kopen. De 33-jarige heeft als doel om binnenkort open te gaan, maar er moet nog een hoop gebeuren. Hij kan de hulp van de dames dan ook goed gebruiken.

Hij valt op spontane vrouwen met een lieve glimlach die zelf ook het initiatief durven te nemen. Vincent hoopt een leuke dame te ontmoeten die het ook echt ziet zitten om samen met hem de B&B tot een groot succes te maken.
Klinkt leuk, beetje boer zoekt vrouw idee. Bedankt voor de tip!
Lijkt me wel leuk, maar ik elke dag een uitzending wel wat veel
Ik neem 't wel op. Sowieso want er zit reclame in wat ik door wil spoelen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ga kijken
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Yep ik ga ook kijken, lijkt mij erg leuk. Heb zelf ook altijd nog de droom om in het buitenland iets te gaan beginnen. Dus inspiratie is welkom.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het proberen!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 2 afleveringen op Videoland gezien. Of is dat een spoiler?
Alle reacties Link kopieren
Vivamensje schreef:
12-07-2021 19:44
Ik heb net 2 afleveringen op Videoland gezien. Of is dat een spoiler?
Zeggen dat je het geZien hebt, niet.
Zeggen wat je ervan vond etc wel. Ook al ga je niet op inhoud in.
Als je wilt spoileren kun je beter even een apart spoilertopic openen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aflevering 1 aan het kijken, heerlijke cringe tv weer dit.
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net een stukje gezien.
Klopt het dat er bij Bert één vrouw was die -blijkbaar later- onherkenbaar is gemaakt? Spijt van haar deelname?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat was een gaste van de B&B
Alle reacties Link kopieren
HobbeltVerder schreef:
12-07-2021 19:48
Zeggen dat je het geZien hebt, niet.
Zeggen wat je ervan vond etc wel. Ook al ga je niet op inhoud in.
Als je wilt spoileren kun je beter even een apart spoilertopic openen.
Ik heb ook gekeken. En ik vond wel wat van de deelnemers :facepalm:

Maar ik zal niet spoileren!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Bert is vrouwelijk gezelschap niet meer gewend volgens mij. 'Er is geen kast' roept Romana. 'Nee, maar er is wel een plank onder de wastafel.'

En de 'lodge' van Caroline gezellig? Lijkt wel een grote zwart wit foto en dan al die lijstjes met prenten van de Kwantum. De beide heren bij haar zijn wel leuk vind ik, die gaan echt hun best voor haar doen.

De andere twee B&B eigenaren spreken me nog niet zo aan.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Die Ramona en Bert, wie heeft dat gematcht?
Ramona doet vanaf moment 1 super kortaf en Bert is inderdaad ook stug.
Hier komt toch nooit een ‘spark’?
Alle reacties Link kopieren
Ik begin nu. In de romantische zwartwitlodge van Caroline :P
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Ik vond die 'lodges' bij Caroline ook wel erg klein....die tv vlak bij het bed en dan zo'n klein plankje om aan te eten...
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
12-07-2021 21:47
Die Ramona en Bert, wie heeft dat gematcht?
Ramona doet vanaf moment 1 super kortaf en Bert is inderdaad ook stug.
Hier komt toch nooit een ‘spark’?
Het is heel pijnlijk om te zien. Maar Ramona is denk ik heel verlegen en Bert toch een beetje een hork. Ik vind hem trouwens lijken op de zanger van Racoon.
Vivamensje schreef:
13-07-2021 07:17
Het is heel pijnlijk om te zien. Maar Ramona is denk ik heel verlegen en Bert toch een beetje een hork. Ik vind hem trouwens lijken op de zanger van Racoon.
Helemaal eens met je post.
Ik vind Bert geen leuke man.

Ik kwam er aan het einde van de uitzending pas achter dag dit 4x in de week komt. Dat vind ik veel te veel. Maar ik hoef natuurlijk niet dagelijks te kijken. Ik denk niet dat ik dan veel mis. Zeker bij mooi weer ga ik niet voor de tv zitten.
Alle reacties Link kopieren
Romana komt niet sympathiek en ongeïnteresseerd over. Bert is een hork maar hij doet wel z’n best.
Alle reacties Link kopieren
Bert vind ik nu ook niet zo leuk over komen, heel stug. De vrouw die daar nu is ook niet. Je komt om elkaar te leren kennen, niet om de b&b (af) te keuren. Die hond stak gelijk zijn kop bij die vrouw onder haar rok.

Vincent is een stuk positiever en noemt alles old-school. Eigenlijk is het gewoon oude rommel maar hij is er blij mee.
Bergje65 schreef:
13-07-2021 08:56
Romana komt niet sympathiek en ongeïnteresseerd over. Bert is een hork maar hij doet wel z’n best.
Inderdaad! Ik vind Romana echt niet aardig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven