Entertainment alle pijlers

B&b vol liefde

12-07-2021 17:37 2035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie gaat ook kijken?

Afbeelding

Iedere maandag t/m donderdag 20.30 uur op RTL 4.
huisduif wijzigde dit bericht op 12-07-2021 17:42
21.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
17-07-2021 11:10
Was toch bedrijfsmatig en niet haar vrienden?
Dat dacht ik ook.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wel dat die Jessie vertrokken is bij Vincent. Je denkt in een B&B te komen die (bijna) af is en dan blijkt dat je daar meer in een aflevering komt van 'Ik Vertrek'. Zo niet mijn ding.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
17-07-2021 12:06
Ik snap wel dat die Jessie vertrokken is bij Vincent. Je denkt in een B&B te komen die (bijna) af is en dan blijkt dat je daar meer in een aflevering komt van 'Ik Vertrek'. Zo niet mijn ding.

Nee, maar dan interesseerde die hele Vincent je ook niks toch?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
C⨀urage schreef:
17-07-2021 11:10
Was toch bedrijfsmatig en niet haar vrienden?
Oh, oké, was mij niet duidelijk. Leek wel alsof zij die mensen goed kenden.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Erg leuk om hier mee te schrijven, ik kijk wel via videoland dus zal mijn best doen om niet te spoileren :cencored:

Ik vond het echt heel raar dat Jessie zo snel vertrok, kom je dan voor de b&b of voor de man?

Roxanne en Debbie lijken vooral een man te zoeken die hen kan helpen in de b&b voor de klusjes.

Die man van Caroline, ik weet even z'n naam niet meer maar die is wel heel needy. Brr zou er snel van doorgaan als ik haar was.

In ieder geval wel een leuk programma om lekker "doelloos" naar te kijken :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Fakename schreef:
16-07-2021 21:45
Zij zit in een film heb ik het idee steeds
Inderdaad met zo'n hoog stemmetje. En die eerste jongen opdrachtjes geven, brr
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
17-07-2021 13:15
Nee, maar dan interesseerde die hele Vincent je ook niks toch?
Ik denk dat het de combinatie is: ze schatte die Vincent al niet in als een echte liefdeskandidaat en toen ze zag wat hij er tot die tijd van gebakken had in zijn B&B werd dat nog minder. Ze gooide het vervolgens op dat ze had verwacht in een B&B terecht die komen die min of meer af was. Ze was inderdaad wel erg snel weg en gaf het niet heel veel kans maar als ze zelf had gedacht wel verliefd te kunnen worden was ze echt wel gebleven.

Ysolde blijft juist terwijl ik denk: vrouw, pak je spullen. Er zijn echt wel leukere mannen in de wereld.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk ook, leuk programma. Heb ook videoland, dus zal vanaf nu niet meer vooruit kijken haha, zodat ik niks kan verklappen!

Debbie herhaalt bijna elke keer wat tegen haar gezegd wordt, aardig irritant.

Melvin: ik ga m'n koffers uitpakken..
Debbie: ga je je koffers pakken?
Melvin: nee uitpakken
Debbie: oh uitpakken..
Melvin: Ja ik blijf
Debbie: oh je blijft

:roll:
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
18-07-2021 08:17
Ik denk dat het de combinatie is: ze schatte die Vincent al niet in als een echte liefdeskandidaat en toen ze zag wat hij er tot die tijd van gebakken had in zijn B&B werd dat nog minder. Ze gooide het vervolgens op dat ze had verwacht in een B&B terecht die komen die min of meer af was. Ze was inderdaad wel erg snel weg en gaf het niet heel veel kans maar als ze zelf had gedacht wel verliefd te kunnen worden was ze echt wel gebleven.

Ysolde blijft juist terwijl ik denk: vrouw, pak je spullen. Er zijn echt wel leukere mannen in de wereld.
Ik vond jessie ook wel heel rationeel reageren. Zo van als ik blijf word ik verliefd maar ik wil niet in een bb die niet af is dus ik ga alvast. Ik vind het wel een fantastisch gebouw. Maar het kost wel heel veel geld om hier iets van te maken
PurpleMauve schreef:
18-07-2021 16:21
Ik kijk ook, leuk programma. Heb ook videoland, dus zal vanaf nu niet meer vooruit kijken haha, zodat ik niks kan verklappen!

Debbie herhaalt bijna elke keer wat tegen haar gezegd wordt, aardig irritant.

Melvin: ik ga m'n koffers uitpakken..
Debbie: ga je je koffers pakken?
Melvin: nee uitpakken
Debbie: oh uitpakken..
Melvin: Ja ik blijf
Debbie: oh je blijft

:roll:
Haha ja dat ook. Rete irritant
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor vast tot de minderheid maar ik vind Bert en Romana best leuk.
Van Ysolde krijg ik jeuk.
Alle reacties Link kopieren
fretra schreef:
18-07-2021 21:51
Ik hoor vast tot de minderheid maar ik vind Bert en Romana best leuk.
Van Ysolde krijg ik jeuk.
Nee snap ik wel. Allebei lekker direct en passen volgens mij ook goed bij elkaar. Ysolde en Bert gaat het zeker niet worden, snap ook niet dat ze volgende dag niet alsnog weggegaan is..die discussie gaan ze nooit anders krijgen..hij vindt haar geloof een sekte en zij voelt zich aangevallen omdat ze zich daar al zo vaak voor moet verdedigen..
Dat is toch best groot onderdeel van je persoonlijkheid uiteindelijk, lijkt me niet dat dat naast elkaar kan bestaan..
Alle reacties Link kopieren
Fakename schreef:
18-07-2021 20:53
Haha ja dat ook. Rete irritant
Ik vind haar vreselijk, de ergste van allemaal. Ze heeft iets kleinerends over zich, beetje pesterig gedrag. Een vrouw die als meisje een soort aanvoerders-rol had en daar misbruik van maakte. Ik zou gillend bij haar wegrennen als ik die mannen was. brrrr
Alle reacties Link kopieren
Roxanne heeft vorig jaar dus meegedaan aan 'Steen rijk, Straat arm' samen met haar zus

Wil zij niet gewoon op tv?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
19-07-2021 11:48
Roxanne heeft vorig jaar dus meegedaan aan 'Steen rijk, Straat arm' samen met haar zus

Wil zij niet gewoon op tv?
Ik zie het idd, net opgezocht. Er zijn ook al roddels dat ze al een vriend heeft en die foto’s op insta had gezet en nu heeft verwijderd.
groentuintje wijzigde dit bericht op 19-07-2021 12:04
19.93% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Bergje65 schreef:
19-07-2021 10:41
Ik vind haar vreselijk, de ergste van allemaal. Ze heeft iets kleinerends over zich, beetje pesterig gedrag. Een vrouw die als meisje een soort aanvoerders-rol had en daar misbruik van maakte. Ik zou gillend bij haar wegrennen als ik die mannen was. brrrr
Ik trek haar ook heel slecht. Het neppe voor mijn idee en alsof ze God's gift to man is
Alle reacties Link kopieren
calvijn1 schreef:
19-07-2021 11:48
Roxanne heeft vorig jaar dus meegedaan aan 'Steen rijk, Straat arm' samen met haar zus

Wil zij niet gewoon op tv?
en die oostenrijkse mevrouw zat in "het mooiste meisje"

allemaal hoop op 15 minuten fame
Alle reacties Link kopieren
Fakename schreef:
19-07-2021 12:02
Ik trek haar ook heel slecht. Het neppe voor mijn idee en alsof ze God's gift to man is
Ik vind haar ook de ergste van allemaal. Ik vind haar ook een raar gezicht hebben, ze zal zichzelf vast heel mooi vinden maar ik vind van niet. Wat een tuthola. Als ik Melvin was was ik al lang weggeweest.

En roxanne is ook geen relatie materiaal, die vind zichzelf een hele dame en ik denk dat je bij haar vooral aan het werk gezet wordt maar dan wel op haar manier! Want zij weet alles beter.
Alle reacties Link kopieren
Debbie heeft een disneyhoofd, alsof er een disneyfilter overheen is gegaan ofzo.. :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Lasvegas-84 schreef:
19-07-2021 12:50
Debbie heeft een disneyhoofd, alsof er een disneyfilter overheen is gegaan ofzo.. :mrgreen:
Inderdaad. Ik trek niks van haar… haar stem, hoofd, houding, niks
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-07-2021 12:43
en die oostenrijkse mevrouw zat in "het mooiste meisje"

allemaal hoop op 15 minuten fame
Joh, wanneer dan? Ik heb die afleveringen allemaal gezien maar ze komt me niet bekend voor.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-07-2021 12:43
en die oostenrijkse mevrouw zat in "het mooiste meisje"

allemaal hoop op 15 minuten fame
Ow echt?!
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Lasvegas-84 schreef:
19-07-2021 12:50
Debbie heeft een disneyhoofd, alsof er een disneyfilter overheen is gegaan ofzo.. :mrgreen:
Ja ik word er ook kriegelig van :wtf:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-07-2021 12:54
Joh, wanneer dan? Ik heb die afleveringen allemaal gezien maar ze komt me niet bekend voor.
ik heb de aflevering niet gezien hoor, Las dat ze mee had gedaan
Lasvegas-84 schreef:
19-07-2021 12:50
Debbie heeft een disneyhoofd, alsof er een disneyfilter overheen is gegaan ofzo.. :mrgreen:
Ja inderdaad!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven