Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2021

13-08-2021 13:21 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 augustus start het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

Deze deelnemers zijn tot nu toe bekendgemaakt:
Stefano Keizers (cabaretier)
Jasmine Sendar (actrice)
Jan van Halst (oud-voetballer)
Eva van de Wijdeven (actrice)
Défano Holwijn (rapper)
Annemiek Koekoek (Boer zoekt vrouw)
Britte Lagcher (actrice)
Robbert Rodenburg (YouTuber)
Dyantha Brooks (Shownieuws)
Jasper Demollin (acteur)
Sandra Ysbrandy (tv-kok)
Sterrin Smalbrugge (ecologe en herpetologe)
John de Bever (zanger)
Sylvana IJsselmuide (presentatrice)
René van Meurs (cabaretier)
Dennis Schouten (verslaggever)
Sieneke (zangeres)
Yuki Kempees (zanger)
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager

Er zullen 2 uitzendingen per week zijn, op zondag en donderdag geloof ik. Ben benieuwd waar het is opgenomen!
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 29-08-2021 22:03
46.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
FeeLucifer01 schreef:
28-11-2021 21:33
Hij heeft op Jasmine gestemd anders was Jasmine er niet uit.
Maar hij heeft al idd genaaid, hij heeft namelijk nog stemmen en een ring en Britte heeft niets en ze moest wel met zijn aangepaste spel mee doen anders was anders gelopen net.

Hij is de puppet master en zo goed dat de meeste hier het niet zien.
Britte heeft zich verspeeld. Die had vast moeten houden aan Renee. Zij had een plan met yuki en yuki bedenkt zich ineens dat hij er dan bij inschiet tav Britte. Logisch dat Yuki aan zichzelf denkt. Britte doet dat namelijk ook.
Ik gun het Britte iig niet. Ik hoop echt dat zij de volgende is.
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik vond het een hartstikke mooie aflevering :biggrin: Uiteraard zeer sneaky, maar gewoon goed gespeeld. Ik hou er wel van, hoort er gewoon bij. Jasmine is gewoon te naïef voor dit spel. Ze zei nota bene zelf nog dat Britte al zo vaak gelogen had. Waarom dan nu ineens wel geloven dat Britte het meent als ze zegt: stem maar op mij, maar niet met alle stemmen, want dan heb je de volgende ronde nog wat over. Als je weet hoe Britte speelt en hoe graag zij verder wil, dan is het niet handig om nu ineens te geloven dat ze zich er zomaar uit laat stemmen.
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

Ik was het tussendoor ook een beetje kwijt, maar ik denk dat Britte dan 3 stemmen heeft ingezet en Yuki 1 stem. Of allebei 2, dat zou op zich ook kunnen (heb de opname verwijderd dus kan niet meer naar de handschriten kijken haha). Dus Yuki heeft nu nog 3 of 4 stemmen en de ring en Britte heeft nog 1 stem of helemaal geen stemmen meer.

Vond het wel lef hebben dat Yuki die ring niet inzette. Hij zei van tevoren zo stellig dat hij in ieder geval niet naar huis zou gaan, maar hij kon natuurlijk nooit helemaal zeker weten dat er niet op hem gestemd zou worden.

Oh en heel leuk dat Anouk gewonnen heeft! Zware proef hoor; knap dat ze het allemaal zo lang uithielden.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
Yuki en Britte hebben beide 2 stemmen ingezet. Britte had er nog maar 2 zei ze volgens mij steeds. Vind het goed gespeeld van ze. Al snap ik echt niet dat Britte niet samen met Jasmine op Yuki is gegaan. Dat was helemaal een meesterlijke zet geweest namelijk! Wel met risico, als hij toch zijn ring in had gezet. Denk dat ze dat niet durfden.
Wat is die Britte een loeder zeg. Ik had echt te doen met Jasmine. Terwijl Jasmine helemaal in tranen is, glashard doorgaan met haar "ge- acteer".
Graag Yuki en Britte eruit.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Jasmine ook wel een beetje dom.
Alsof Britte, zeker in deze fase, zichzelf zou opofferen?
En ze is al twee keer eerder door deze groep in de maling genomen.

Wat dat betreft terecht dat ze er uit wordt gespeeld: zo is het spel.
Yuki is trouwens sowieso de slimste speler hier, hij zorgt ervoor dat hij steeds het sterkste staat maar laat anderen (René, Britte) voor hem de kastanjes uit het vuur halen.
Alle reacties Link kopieren
Wiens idee was het om de immuniteitsring te verstoppen/verzwijgen?
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Dat hadden Yuki, Britte en Anouk met z'n drieën bedacht, voor de zekerheid, omdat het misschien tactisch handig kon zijn als Jasmine dat niet wist.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
29-11-2021 12:07
Dat hadden Yuki, Britte en Anouk met z'n drieën bedacht, voor de zekerheid, omdat het misschien tactisch handig kon zijn als Jasmine dat niet wist.
Ah oke. Maar kwamen ze alledrie tegelijkertijd op dat idee of was er iemand anders dan Yuki die dit als eerste bedacht heeft? Want ik snap wel dat Yuki later denkt: ja hallo, ik snij me hiermee in mijn vingers.

Gatver wat was dat naar gisteren zeg, dat toneelspel. Ik moest haar al niet dus dit ging echt te ver. Die (gespeelde) verbaasdheid van haar ook ook tijdens de uitslag van het stemmen, niet normaal.

Nogmaals; Jasmine verdient respect voor haar reactie op dit hele gebeuren. Je kan het dom of naïef noemen door haar stemmen op Britte in te zetten maar haar reactie was oprecht en eerlijk.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
29-11-2021 12:15
Ah oke. Maar kwamen ze alledrie tegelijkertijd op dat idee of was er iemand anders dan Yuki die dit als eerste bedacht heeft? Want ik snap wel dat Yuki later denkt: ja hallo, ik snij me hiermee in mijn vingers.

Gatver wat was dat naar gisteren zeg, dat toneelspel. Ik moest haar al niet dus dit ging echt te ver. Die (gespeelde) verbaasdheid van haar ook ook tijdens de uitslag van het stemmen, niet normaal.

Nogmaals; Jasmine verdient respect voor haar reactie op dit hele gebeuren. Je kan het dom of naïef noemen door haar stemmen op Britte in te zetten maar haar reactie was oprecht en eerlijk.

Weet ik zo niet. Volgens mij hebben we alleen gezien dat ze het er met z'n drieën over hadden, niet wie erover begon. Het kan zijn dat Yuki het zelf had bedacht, maar pas later realiseerde dat het voor hem nadelig was, dus logisch dat hij dan van tactiek verandert.

Misschien was Britte wel oprecht verbaasd dat het gelukt was, dat kan natuurlijk ook hè. Ze wist natuurlijk niet zeker Jasmine wel of niet al haar stemmen ging inzetten, en ze kon ook niet zeker weten hoeveel stemmen Yuki zou inzetten.
Here am I in my little bubble
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
29-11-2021 12:24
Weet ik zo niet. Volgens mij hebben we alleen gezien dat ze het er met z'n drieën over hadden, niet wie erover begon. Het kan zijn dat Yuki het zelf had bedacht, maar pas later realiseerde dat het voor hem nadelig was, dus logisch dat hij dan van tactiek verandert.

Misschien was Britte wel oprecht verbaasd dat het gelukt was, dat kan natuurlijk ook hè. Ze wist natuurlijk niet zeker Jasmine wel of niet al haar stemmen ging inzetten, en ze kon ook niet zeker weten hoeveel stemmen Yuki zou inzetten.
Het lijkt erop dat Anouk met het idee kwam voor het verstoppen van de ring (in hoeverre dit zo gemonteerd is, weet ik natuurlijk niet).
Yuki en Britte hadden allebei voor het stemmen nog drie stemmen. Nu dus allebei nog 1.
Alle reacties Link kopieren
Toetie2020 schreef:
29-11-2021 13:42
Het lijkt erop dat Anouk met het idee kwam voor het verstoppen van de ring (in hoeverre dit zo gemonteerd is, weet ik natuurlijk niet).
Yuki en Britte hadden allebei voor het stemmen nog drie stemmen. Nu dus allebei nog 1.
Volgens mij hadden ze niet allebei nog evenveel stemmen. Yuki had er 5 zei Britte en volgens mij had ze er zelf nog maar 2.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat Britte er nog 3 had?

Ik vond het een leuke spannende aflevering, ondanks dat niet alles eerlijk gespeeld werd. Maar hé, zo is het spel!
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg de kriebels van die Britte. Jasmine was idd naïef om haar opnieuw te vertrouwen, maar wat een staaltje in-your-face bedrog was dat zeg. En dan op de biechtstoel zitten janken dat ze figureert in de Yuki-show.

Yuki heeft zijn immuniteitsring en stemmen verdiend door te winnen in de proeven. Ik kijk ER al vanaf het allereerste begin. Blijkbaar is het hele idee van het programma nu dat je pas met perfect uitgespeelde konkelcomplotjes een echte Robinson bent? Hopelijk wordt ze er snel uit gestemd.
Alle reacties Link kopieren
Zilver7 schreef:
29-11-2021 16:53
Ik krijg de kriebels van die Britte. Jasmine was idd naïef om haar opnieuw te vertrouwen, maar wat een staaltje in-your-face bedrog was dat zeg. En dan op de biechtstoel zitten janken dat ze figureert in de Yuki-show.

Yuki heeft zijn immuniteitsring en stemmen verdiend door te winnen in de proeven. Ik kijk ER al vanaf het allereerste begin. Blijkbaar is het hele idee van het programma nu dat je pas met perfect uitgespeelde konkelcomplotjes een echte Robinson bent? Hopelijk wordt ze er snel uit gestemd.
Compleet eens!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Irregular_Choice schreef:
29-11-2021 15:46
Volgens mij hadden ze niet allebei nog evenveel stemmen. Yuki had er 5 zei Britte en volgens mij had ze er zelf nog maar 2.
Volgens mij ook.
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
29-11-2021 15:46
Volgens mij hadden ze niet allebei nog evenveel stemmen. Yuki had er 5 zei Britte en volgens mij had ze er zelf nog maar 2.
Tijdens interview momentje staan de naam van de persoon en het aantal stemmen die de persoon heeft in beeld. Voor het stemmen hadden ze allebei 3 stemmen.
Zilver7 schreef:
29-11-2021 16:53
Ik krijg de kriebels van die Britte. Jasmine was idd naïef om haar opnieuw te vertrouwen, maar wat een staaltje in-your-face bedrog was dat zeg. En dan op de biechtstoel zitten janken dat ze figureert in de Yuki-show.

Yuki heeft zijn immuniteitsring en stemmen verdiend door te winnen in de proeven. Ik kijk ER al vanaf het allereerste begin. Blijkbaar is het hele idee van het programma nu dat je pas met perfect uitgespeelde konkelcomplotjes een echte Robinson bent? Hopelijk wordt ze er snel uit gestemd.
Ja, hoor alsof dat niet al jaren zo gaat.
Maar dacht Jasmine dan dat ze met zijn drieën hadden afgesproken dat Britte eruit zou gaan?
Alle reacties Link kopieren
Irregular_Choice schreef:
29-11-2021 15:46
Volgens mij hadden ze niet allebei nog evenveel stemmen. Yuki had er 5 zei Britte en volgens mij had ze er zelf nog maar 2.
Dat is wat ze jasmine wijsmaakten volgens mij
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
NoPepsiPlease schreef:
28-11-2021 22:07
Als Britte slim was geweest had ze daarna een bondje met Jasmine gesloten om Yuki eruit te bonjouren. Ze is nu zoals ze zelf al zei gewoon een poppetje in het grote Yuki-spel.

Eens!
En vervolgens had ze Jasmine ook nog als trouwe hond aan haar zijde gehad.
Yuki is zo ontzettend slim in dit spel, die hadden ze er uit moeten wippen, met nóg beter toneelspel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het vooral irritant dat ze dan na het stemmen met zo’n nep blik gaan zitten kijken. Grote ogen opzetten van hoe kan dit nou?
Jullie zij met z’n drieën dus net doen alsof je het niet snapt heeft geen nut Britte.
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
29-11-2021 10:58
Ik vind Jasmine ook wel een beetje dom.
Alsof Britte, zeker in deze fase, zichzelf zou opofferen?
En ze is al twee keer eerder door deze groep in de maling genomen.

Wat dat betreft terecht dat ze er uit wordt gespeeld: zo is het spel.
Yuki is trouwens sowieso de slimste speler hier, hij zorgt ervoor dat hij steeds het sterkste staat maar laat anderen (René, Britte) voor hem de kastanjes uit het vuur halen.
Ja, enorme intrigant is Yuki. Wel fascinerend om naar te kijken.
Alle reacties Link kopieren
RainyDays schreef:
28-11-2021 23:59
Nou, ik vond het een hartstikke mooie aflevering :biggrin: Uiteraard zeer sneaky, maar gewoon goed gespeeld. Ik hou er wel van, hoort er gewoon bij. Jasmine is gewoon te naïef voor dit spel. Ze zei nota bene zelf nog dat Britte al zo vaak gelogen had. Waarom dan nu ineens wel geloven dat Britte het meent als ze zegt: stem maar op mij, maar niet met alle stemmen, want dan heb je de volgende ronde nog wat over. Als je weet hoe Britte speelt en hoe graag zij verder wil, dan is het niet handig om nu ineens te geloven dat ze zich er zomaar uit laat stemmen.
Ben erg benieuwd hoe het verder gaat.

Ik was het tussendoor ook een beetje kwijt, maar ik denk dat Britte dan 3 stemmen heeft ingezet en Yuki 1 stem. Of allebei 2, dat zou op zich ook kunnen (heb de opname verwijderd dus kan niet meer naar de handschriten kijken haha). Dus Yuki heeft nu nog 3 of 4 stemmen en de ring en Britte heeft nog 1 stem of helemaal geen stemmen meer.

Vond het wel lef hebben dat Yuki die ring niet inzette. Hij zei van tevoren zo stellig dat hij in ieder geval niet naar huis zou gaan, maar hij kon natuurlijk nooit helemaal zeker weten dat er niet op hem gestemd zou worden.

Oh en heel leuk dat Anouk gewonnen heeft! Zware proef hoor; knap dat ze het allemaal zo lang uithielden.

Helemaal mee eens, met alles. :)
En wie precies hoeveel stemmen heeft ingezet (allebei 2 of toch 1 om 3) dat zien we in de volgende aflevering wel als ze in beeld komen (in de biechtstoel).
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel, die 'o wat ben ik verbaasd'-blikken van Britte, vreselijk.
Such fun!1
Ik vond ook mooi, beetje reuring is toch wat de meeste wilden?

Er werd nogal geklaagd over de kumbaja in het begin. :-D :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven