Entertainment alle pijlers

Expeditie Robinson 2021

13-08-2021 13:21 1808 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op 29 augustus start het nieuwe seizoen van Expeditie Robinson.

Deze deelnemers zijn tot nu toe bekendgemaakt:
Stefano Keizers (cabaretier)
Jasmine Sendar (actrice)
Jan van Halst (oud-voetballer)
Eva van de Wijdeven (actrice)
Défano Holwijn (rapper)
Annemiek Koekoek (Boer zoekt vrouw)
Britte Lagcher (actrice)
Robbert Rodenburg (YouTuber)
Dyantha Brooks (Shownieuws)
Jasper Demollin (acteur)
Sandra Ysbrandy (tv-kok)
Sterrin Smalbrugge (ecologe en herpetologe)
John de Bever (zanger)
Sylvana IJsselmuide (presentatrice)
René van Meurs (cabaretier)
Dennis Schouten (verslaggever)
Sieneke (zangeres)
Yuki Kempees (zanger)
Anouk Maas
Do
JayJay Boske
Loek Peters
Loiza Lamers
Rob Geus
Saar Koningsberger
Wietze de Jager

Er zullen 2 uitzendingen per week zijn, op zondag en donderdag geloof ik. Ben benieuwd waar het is opgenomen!
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 29-08-2021 22:03
46.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In voorgaande seizoenen zag je die mevrouw die hen opvangt nadat ze zijn weggestemd, ik denk dat zij dat was. Een soort begeleider?
Alle reacties Link kopieren
OK. Seizoen voorbij. Ik heb weer genoten! Als ik het goed heb zijn ze nu bezig met een Videoland-editie. Met, hopelijk, onbekende deelnemers, die seizoenen zijn vaak spannender.
Hoe dan ook: Expeditie Robinson vind ik een van de weinig goede series! Je ziet dat het met veel energie en liefde is gemaakt; geen bordkarton zoals bij (in ieder geval vroeger, kijk die zender niet meer) SBS.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
21-12-2021 16:55
Wie is die vrouw met dat blonde korte haar die champagne spuit?
Ik denk de kandidatenbegeleider

https://www.ad.nl/tv-en-radio/kandidate ... ~af4961f9/
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvroeg is waarom ze zo geheimzinnig doen over het prijzengeld. Het is toch leuk om te weten wat de winnaar krijgt? In dat filmpje met Robbert (Telegraaf) zei hij dat hij niet wist wat hij zou krijgen, ik vind dat gek.
Hakika schreef:
21-12-2021 22:45
Wat ik me afvroeg is waarom ze zo geheimzinnig doen over het prijzengeld. Het is toch leuk om te weten wat de winnaar krijgt? In dat filmpje met Robbert (Telegraaf) zei hij dat hij niet wist wat hij zou krijgen, ik vind dat gek.
Waarschijnlijk omdat je wil dat mensen meedoen omdat ze het een gaaf programma vinden.
Ik ben nu op youtube de eerste seizoenen aan het bekijken. Mooi trouwens om te zien hoe de montage en proeven in die tijd steeds verbeteren...

Valt me zelfs bij seizoen 1 en 2 al op dat de beste overlevers er eerder uitgestemd worden en dat de mensen die op het strand hangen, en dus overleggen op wie ze gaan stemmen, dus een bondje vormen, er langer in blijven.
Zonde vind ik dat.....

Hoewel ik dit jaar wel blij ben met Robbert als winnaar 😀
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws: het seizoen wat verderop dit jaar alleen op videoland zou komen, wordt nu toch op RTL uitgezonden!
Dit omdat er een gat in de programmering valt omdat TVOH (en wie weet meer?) voorlopig niet uitgezonden worden. Opgenomen op Zanzibar.

De verraders (gepland voor feb) wordt voorlopig niet uitgezonden, er staat niet bij waarom niet.
De naam, of misschien een deelnemer die ze even geen platform willen geven?

(Bron: AD)
Alle reacties Link kopieren
Is dat een seizoen verraders dat alleen op Videoland zou komen, of zou deze reeks ook op tv komen? (Er is al een reeks alleen op Videoland uitgekomen toch?)

Ik zie liever ER dan The Voice, haha!
Alle reacties Link kopieren
De videoland versie van De verraders is al op videoland uitgezonden
Er zou in feb? maart? een nieuwe versie op tv komen.
Maar die wordt voorlopig dus niet uitgezonden.
Alle reacties Link kopieren
https://www.ad.nl/show/expeditie-robins ... ~a92eec1d/

Expeditie Robinson komt met All Stars-editie: ‘Bijna niemand heeft zich voorbereid’
Expeditie Robinson komt over twee weken met een All Stars-editie op RTL 4. Zes oud-winnaars en tien(halve) finalisten strijden elf weken lang om de hoogste eer. ,,Het enige wat ik heb gedaan, is in de aanloop meer eten.”

De nieuwe reeks , gepresenteerd door Art Rooijakkers en Geraldine Kemper, zou eerst op Videoland worden uitgezonden, maar is nu wekelijks te zien bij RTL 4. Op Zanzibar, een eiland aan de oostkust van Afrika, kwamen afgelopen december zestien kandidaten bijeen voor de opnames: oud-winnaars Hugo Kennis (2019), Jan Bronninkreef (2018), Carlos Platier Luna (2017), Bertie Steur (2016), Kay Nambiar (2014) en Edith Bos (2013). De verliezende (half)finalisten zijn Domique Hazeleger, Gegory Sedoc, Diorno Braaf, Thomas Dekker, Krystl Pullens, Mariana Verkerk, Rita Berger, Sebastiaan Labrie, Niels Gomperts en Doedens dus. ,,Ik zei het zeven jaar geleden al: als er ooit een All Stars-editie komt, mogen ze mij belle
Alle reacties Link kopieren
Ja, leuk ! Zag net wat kandidaten bij Boulevard.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een nieuwe lichting leuker eigenlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Leuk dat Bertie weer meedoet! Die anderen zijn niet bij me blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
10-02-2022 19:34
Ik vind een nieuwe lichting leuker eigenlijk.

Ik denk dat de BN'ers op zijn.

En jammer van Geraldine. Ik stoor me jaarlijks aan Nicolette, maar ik vind dit niet echt een verbetering. De makers moeten toch ook zien dat zij zo'n programma niet kan dragen?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
10-02-2022 20:13
Ik denk dat de BN'ers op zijn.

En jammer van Geraldine. Ik stoor me jaarlijks aan Nicolette, maar ik vind dit niet echt een verbetering. De makers moeten toch ook zien dat zij zo'n programma niet kan dragen?

Waarom kan zij zo'n programma niet dragen? Lijkt me vooral stukjes voorlezen en er is niks live. Ik vond haar wel goed bij Geraldine en de vrouwen.
Tijd om 't weer gewoon met onbekende Nederlanders te doen. En Geraldine vind ik bij BB stom, ze kunnen beter voor Bridget kiezen. Leuke vrouw met zelfspot.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
10-02-2022 20:24
Waarom kan zij zo'n programma niet dragen? Lijkt me vooral stukjes voorlezen en er is niks live. Ik vond haar wel goed bij Geraldine en de vrouwen.

Ze heeft geen overwicht.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ik vind haar echt niet goed presenteren :|
Alle reacties Link kopieren
Ik las het ook vanochtend.
Ik heb er weer zin in. Ik vind het wel leuk met oud winnaars en halve finalisten.
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
10-02-2022 20:25
Afbeelding
Bertie heeft nooit een korte broek aan #melkflessen :-] ik hoop dat ze weer ver komt
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er klaar voor! En andere presentatoren... vind ik persoonlijk wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
24-02-2022 20:39
Ik zit er klaar voor! En andere presentatoren... vind ik persoonlijk wel fijn.
Ik kijk ook.
Alle reacties Link kopieren
“Mijn” Gregory er al uit? Zucht. Ben nu al
Klaar met dit seizoen.
Alle reacties Link kopieren
Wat is die Ferry irritant zeg.

En wat wordt er ontzettend veel gescholden! Kan best een tandje minder.

Ik girlcrush Edith. En Dio vind ik ook leuk. En Sebastiaan ♡. Met de eerste afvallers had ik niks.

Bertie mag weer winnen van mij. Zou een regel moeten zijn: Gij zult niet op Queen Bertie stemmen.
"I'd like a coke". " Is Pepsi ok?" " Is Monopolymoney ok?"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven