Entertainment alle pijlers

Een Huis Vol - deel 11 (ZONDER SPOILERS)

28-08-2021 12:09 3002 berichten
GEEN SPOILERS S.V.P. Op het spoilen van afleveringen die nog niet op televisie zijn geweest staat een ban.

Klets hier mee over de families uit Een Huis Vol.

Gezinnen van seizoen 2021:
- Familie Buddenbruck, ook wel afgekort als BB. Rob en Thaila verhuizen van Heerlen naar Duitsland en nemen al hun kinderen mee (10-11 stuks). Oudste zoon Miguel en schoondochter Chayenna hebben inmiddels zelf een dochter.
- Familie Adema: Na vier jaar zien we het Bathmense gezin met de vierling en hun andere twee dochters weer terug!
- Familie Jelies: Gelovig gezin uit Tollebeek, met vader Johan en moeder Janneke, 9 kinderen.
- Familie Cudogham: Voor het eerst zien we dit Amsterdamse gezin, bestaande uit moeder Cynthia, vader Iven en hun zeven kinderen.

Gezinnen uit eerdere seizoenen die hier ook wel eens ter sprake komen:
- Familie Nagelkerke, met moeder Sofie en vader Jan en acht kinderen.
- Familie Kraan, Samengesteld gezin van Linda en Ivan uit Boskoop, 8 kinderen en negende op komst.
- Familie Deijs, Marcel en Ingridt en heel veel kinderen en prins Jordy.
- Papa Jay en zijn 5 lieve kinderen.
- Familie Baumgard: bekend van Eugene en het bakimperium van Samantha, 13 kinderen in Den Haag.
- Familie Quaedackers: alleenstaande moeder Nadine en haar 12 kinderen uit Heerlen.
anoniem_636f8b86cbe89 wijzigde dit bericht op 28-08-2021 12:12
6.55% gewijzigd
Linkjes naar vorige delen:

Deel 1 entertainment/een-huis-vol/list_messages/249622
Deel 2 entertainment/een-huis-vol-deel-2/list_messages/316491
Deel 3 entertainment/een-huis-vol-deel-3/list_messages/433888
Deel 4 entertainment/een-huis-vol-deel-4-zonde ... ges/454679
Deel 5 entertainment/een-huis-vol-deel-5-zonde ... ges/460340
Deel 6 entertainment/een-huis-vol-deel-6-zonde ... ges/465425
Deel 7 entertainment/een-huis-vol-deel-7-zonde ... ges/467050
Deel 8 entertainment/een-huis-vol-deel-8-zonde ... ges/470757
Deel 9 entertainment/een-huis-vol-deel-9-zonde ... ges/472685
Deel 10 entertainment/een-huis-vol-deel-10-zond ... ges/478528
Alle reacties Link kopieren
Dank Brokkel! Happy new topic!
:popcorn: :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
:yes:
HNT! :cheer2:
:cheer2: :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Hoewel de familie Cudogham in mijn irritatie zone zit met hun ge-oozie vind ik het wel een mooi gezin om te zien.

Moeder vind ik echt een voorbeeld hoe je er als een wat steviger vrouw heel mooi uit kan zien !
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
:hello:
Ik*ben*ik schreef:
28-08-2021 12:33
Hoewel de familie Cudogham in mijn irritatie zone zit met hun ge-oozie vind ik het wel een mooi gezin om te zien.

Moeder vind ik echt een voorbeeld hoe je er als een wat steviger vrouw heel mooi uit kan zien !
Ja, heel erg eens. Ik vond haar in deze serie er altijd mooi uitzien. Goede kledingkeuze, kleur&type.
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
28-08-2021 12:23
HNT! :cheer2:
Brokkeltje👍👍👍👍
Alle reacties Link kopieren
Jeej!
Zit weer even snel terug te kijken, zonder de Adema's dan. Doorspoelen! Ik vond de Cudoghams ook behoorlijk boring. Iven...is die weleens chagrijnig? Dit is toch onnatuurlijk, altijd een blij ei zijn?

Mooi hoe ze de bevalling hebben gefilmd.

Ik ben nu bij de pizza's. Wat zien die er vies uit. 500 euro lijkt me heel sterk, Rob!
Oma Astrid is geweldig. Echt een topwijf.

En waar is de algehele verontwaardiging dat Sofie Maaikeko heeft weggerausd? :)
't Is al met al een heel gedoe
Brokkel schreef:
28-08-2021 12:42
Ja, heel erg eens. Ik vond haar in deze serie er altijd mooi uitzien. Goede kledingkeuze, kleur&type.
Eens. Ze heeft een mooie uitstraling.
Hoe oud is ze eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Rosalind* schreef:
28-08-2021 12:52
Eens. Ze heeft een mooie uitstraling.
Hoe oud is ze eigenlijk?
42 dacht ik. Prachtige vrouw.
Alle reacties Link kopieren
[quote=Pingu post_id=33234870 time=1630147826 user_id

En waar is de algehele verontwaardiging dat Sofie Maaikeko heeft weggerausd? :)
[/quote]

Soof vertoont echt huftergedrag. Ik heb wel het gevoel dat steeds meer mensen dit opvalt. Ze graaft haar eigen graf en dat is maar goed ook in het belang van haar kinderschare
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:
Pingu schreef:
28-08-2021 12:50
En waar is de algehele verontwaardiging dat Sofie Maaikeko heeft weggerausd? :)
Zou ze nog steeds niet snappen dat het wel zo aardig zou zijn Sandra af en toe wat aandacht te geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik herken dat extreme schoonmaken wel uit het dorp waar ik vandaan kom. Daar wordt nog steeds gekeken naar iemands gordijnen of voortuin. Gelukkig is er ook een nieuwe generatie die niet zo zijn en daar hoor ik bij. Tot afgrijzen van mijn schoonmoeder :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo grappig dat de vraag of ze weleens meewerkt in de bakkerij, de druppel bleek!
't Is al met al een heel gedoe
Rosalind* schreef:
28-08-2021 12:59
Zou ze nog steeds niet snappen dat het wel zo aardig zou zijn Sandra af en toe wat aandacht te geven?
Ze hebben elke dag maar hooguit 25 reacties op het dagverslag. Ze is sowieso niet van de interactie, want ze reageert nergens op. Alleen bij reclamepostings is er meer interactie.

Als Sofie elke dag een dagplanning maakt met stempels dan kunnen we in 1 foto zien wie waar was op die dag.
Pingu schreef:
28-08-2021 12:50
En waar is de algehele verontwaardiging dat Sofie Maaikeko heeft weggerausd? :)
Ik heb me erover verbaasd dat Sofie het al 2 weken (of zo?) elke dag liet staan, haha.
Alle reacties Link kopieren
Pingu schreef:
28-08-2021 12:50
Jeej!
Zit weer even snel terug te kijken, zonder de Adema's dan. Doorspoelen! Ik vond de Cudoghams ook behoorlijk boring. Iven...is die weleens chagrijnig? Dit is toch onnatuurlijk, altijd een blij ei zijn?

Mooi hoe ze de bevalling hebben gefilmd.

Ik ben nu bij de pizza's. Wat zien die er vies uit. 500 euro lijkt me heel sterk, Rob!
Oma Astrid is geweldig. Echt een topwijf.

En waar is de algehele verontwaardiging dat Sofie Maaikeko heeft weggerausd? :)
Volgens mij had niemand echt zin in dat boottochtje van Iven. Cynthia ziet er inderdaad leuk uit met haar kapsel en kleding, Jazz lijkt ook veel op zijn moeder. De miskraam vond ik sneu voor haar. Alex Adema vond ik erg leuk met zijn dochters, een fijn gezin is dat. Dat Janneke de bevalling liet filmen had ik niet verwacht, het was wel netjes gedaan maar toch extra mensen nog erbij….wel ontroerend allemaal. Rob en Thaila al 25 jaar gelukkig getrouwd, dat is een mooi voorbeeld voor de kinderen. Op naar het volgende seizoen!
Reageren op nagelkerkjes staat op beperkt aantal dus is het dan alleen voor volgers ofzo?
Ik kijk af en toe nav wat ik hier lees maar volg ze niet
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nav dit topic eens gekeken op Youtube bij de Nagelkerken. Reactie gegeven en daar kwam gelijk tig commentaar op van de aanhang 😁

Pa Iven leuke vent juist! Enige wat ik daar echt naar vindt is zo ontzettend weinig ruimte. In die badkamer met tandenpoetsen. Echt, ik zou gek worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Adema's juist heel leuk om naar te kijken. Voor mij hoeft het niet altijd dramatisch ofzo. Juist het liefdevolle vind ik ook leuk. En dat terwijl ik niet eens zo veel met kinderen heb, ze zelf ook niet heb en niet mis. :)
Alle reacties Link kopieren
Pa Iven leuk?
Is het jullie ook opgevallen dat hij meeste van de tijd echt schreeuwt? Ja, vaak positieve dingen, maar toch. Met zo'n man en zoveel kinderen staat dat gezin de helft van de tijd op standje hyper. ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven