Napraattopic deel 146, met gekets!

03-09-2021 14:58 3084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 146!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Birdie schreef:
21-10-2021 07:49
Is gewoon zo.

Ik verdenk pepernootliefhebbers van een massapsychose.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
21-10-2021 07:49
Is gewoon zo.

Ik verdenk pepernootliefhebbers van een massapsychose.
Is daar een vaccin voor (tegen?)?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
21-10-2021 07:32
Ik heb al een zakje leeg. Zit soïso al in de decembermodus want heb ook al een aantal oliebollen gehad.
Ik zit in zomermodus: verwarming nog niet aan.
Kapotte ketel, maar ik doe net alsof ik meedoe aan de challenge.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-10-2021 07:57
Ik zit in zomermodus: verwarming nog niet aan.
Kapotte ketel, maar ik doe net alsof ik meedoe aan de challenge.
Ja wat shit, Solo, hoop dat het niet lang meer duurt. Ik ben beetje schizo: lekker zonder jas rondhuppelen bij de paarden, 's avonds open haard aan,'s nachts met raam wijd open slapen. Wat best dom was, want het stormt hier....
"Ah! Tu vois que ce n'est pas drôle!!"
Ik ging gistermorgen ook even naar buiten om te doen alsof ik een echt leven heb. Met jas aan was te warm en met jas uit was te winderig. Stom weer. Straks nog maar een keer proberen met een andere jas aan.

Zit je dan ook zonder warm water Solo? Die kachel is nu nog net te doen, maar niet kunnen douchen is wel heel vervelend. Hopelijk snel een monteur, want die challenge win je niet zo makkelijk. Sommige mensen zitten liever met een ijspegel aan hun neus dan hun kachel aan te zetten.
Alle reacties Link kopieren
We zijn er bijna. Wordt deel 147:
- Mét gekets
- Zónder gekets
?
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
Ik was een dag misselijk, toen las ik even “met gekots”
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
21-10-2021 10:26
Ik was een dag misselijk, toen las ik even “met gekots”
Zwanger natuurlijk van al dat gekets!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Birdie schreef:
21-10-2021 07:49
Is gewoon zo.

Ik verdenk pepernootliefhebbers van een massapsychose.

Ik doe mee!

De cappuchino kruidnoten van de Jumbo... :love:

En hier in onze regio zijn er weer anijs-krollen...die zijn er maar één maand per jaar. Dik boter erop en een speculaasje ertussen. De hel met die diabetes! :bye:
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
Hunniebunnie schreef:
21-10-2021 08:11
Ja wat shit, Solo, hoop dat het niet lang meer duurt. Ik ben beetje schizo: lekker zonder jas rondhuppelen bij de paarden, 's avonds open haard aan,'s nachts met raam wijd open slapen. Wat best dom was, want het stormt hier....
Wat toevallig, hier ook.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Citronella schreef:
21-10-2021 09:38
Ik ging gistermorgen ook even naar buiten om te doen alsof ik een echt leven heb. Met jas aan was te warm en met jas uit was te winderig. Stom weer. Straks nog maar een keer proberen met een andere jas aan.

Zit je dan ook zonder warm water Solo? Die kachel is nu nog net te doen, maar niet kunnen douchen is wel heel vervelend. Hopelijk snel een monteur, want die challenge win je niet zo makkelijk. Sommige mensen zitten liever met een ijspegel aan hun neus dan hun kachel aan te zetten.
Nee, gelukkig niet. De ketel is terminaal, maar nog net niet dood. Omanido zeg maar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-10-2021 07:57
Ik zit in zomermodus: verwarming nog niet aan.
Kapotte ketel, maar ik doe net alsof ik meedoe aan de challenge.
Airco aan hier. 8-)

Verder :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
21-10-2021 11:11
Airco aan hier. 8-)

Verder :hug:
Ik heb echt zo'n ongelofelijke hekel aan jou. (6)
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
doornroosje9 schreef:
21-10-2021 11:11
Airco aan hier. 8-)

Verder :hug:
Owww wat heeeerlijk, Roos!! :sun:
Alhoewel we hier nu ook mooi blauw en zon hebben maarrrr de wind is wel frisjes
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-10-2021 11:12
Ik heb echt zo'n ongelofelijke hekel aan jou. (6)
:bigkiss:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Helaholalala schreef:
21-10-2021 11:21
Owww wat heeeerlijk, Roos!! :sun:
Alhoewel we hier nu ook mooi blauw en zon hebben maarrrr de wind is wel frisjes
En dan zeggen ze dat Griekenland in oktober te fris is. Het is gewoon nog heel warm en het blijft voorlopig ook zo. Vaak is het hier met Kerst rond 23 gr. Dus dat wil ik hier ook wel eens meemaken! Eiland wel, vasteland is frisser.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook naar Griekenland :cry:

Of überhaupt weer eens op vakantie. Gewoon NL is ook prima, maar ja, pauper ende zo.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook getwijfeld hoor. Maar aan de coronacijfers te zien kunnen we beter even hier blijven. :-?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Wat een straf Roos :mrgreen:

Maar zelfs zonder Corona had het er niet in gezeten vrees ik. Nou ja, dood gaan we er niet van.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
Citronella schreef:
21-10-2021 09:38
Ik ging gistermorgen ook even naar buiten om te doen alsof ik een echt leven heb. Met jas aan was te warm en met jas uit was te winderig. Stom weer. Straks nog maar een keer proberen met een andere jas aan.

Zit je dan ook zonder warm water Solo? Die kachel is nu nog net te doen, maar niet kunnen douchen is wel heel vervelend. Hopelijk snel een monteur, want die challenge win je niet zo makkelijk. Sommige mensen zitten liever met een ijspegel aan hun neus dan hun kachel aan te zetten.
sommige mensen willen aan het einde van het jaar graag hun rekeningen kunnen blijven betalen, dan maar een ijspegel aan je neus...
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
21-10-2021 11:00
Wat toevallig, hier ook.
😂 Dat heb je hè, als je buren bent!
"Ah! Tu vois que ce n'est pas drôle!!"
rosanna08 schreef:
21-10-2021 11:48
sommige mensen willen aan het einde van het jaar graag hun rekeningen kunnen blijven betalen, dan maar een ijspegel aan je neus...
Dat kan en dan is het heel vervelend.
Maar voor anderen is het de 'sport' om zo laat mogelijk de kachel aan te steken, ook als ze het zich wel kunnen veroorloven.
Prima natuurlijk, iedereen kiest eigen prioriteiten, dus ze gaan hun gang maar met kaarsen, dekentjes, dikke vesten en pantoffels. Ik heb daar niets mee. Mijn prioriteit is om behaaglijk warm in m'n eigen huis te leven en ik ben dankbaar dat ik dat me kan veroorloven. Ik heb m'n energiecontract op een gunstiger moment voor 3 jaar vast kunnen zetten, dus voorlopig hoef ik me geen zorgen te maken.
Alle reacties Link kopieren
Citronella schreef:
21-10-2021 12:05
Dat kan en dan is het heel vervelend.
Maar voor anderen is het de 'sport' om zo laat mogelijk de kachel aan te steken, ook als ze het zich wel kunnen veroorloven.
Prima natuurlijk, iedereen kiest eigen prioriteiten, dus ze gaan hun gang maar met kaarsen, dekentjes, dikke vesten en pantoffels. Ik heb daar niets mee. Mijn prioriteit is om behaaglijk warm in m'n eigen huis te leven en ik ben dankbaar dat ik dat me kan veroorloven. Ik heb m'n energiecontract op een gunstiger moment voor 3 jaar vast kunnen zetten, dus voorlopig hoef ik me geen zorgen te maken.
Goed geregeld! Ik moet nu voor de scheiding al mijn verzekeringen en contracten nalopen, hopelijk kan ik daar nog wat voordeel uit halen. En dan koop ik de grootste kerstboom ooit! Soort vakantie....
"Ah! Tu vois que ce n'est pas drôle!!"
Helaholalala schreef:
21-10-2021 11:21
Owww wat heeeerlijk, Roos!! :sun:
Alhoewel we hier nu ook mooi blauw en zon hebben maarrrr de wind is wel frisjes
Serieus?
Hunniebunnie schreef:
21-10-2021 12:10
Goed geregeld! Ik moet nu voor de scheiding al mijn verzekeringen en contracten nalopen, hopelijk kan ik daar nog wat voordeel uit halen. En dan koop ik de grootste kerstboom ooit! Soort vakantie....
Nuttige bezigheid, maar de reden is klote.
Sterkte en daarna inderdaad die boom doen, dat helpt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven