Het Grote Viva Katten Topic deel 4

18-09-2021 00:22 1824 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hier is ie dan, deel 4 van het Grote Viva Katten Topic! Waar iedereen die dol is op katten lekker mee kan komen kletsen over het wel en wee van onze lieve poezels 🐈❤️ en waar we ook weleens afdwalen om het over andere zaken te hebben. Een fijn kletstopic dus!

Afbeelding

Welkom!!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Ach de kat op fe foto is net zo scheel als mijn KC of te wel schele Keessie :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemorgen!
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
:cat: Goedemorgen.
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
18-09-2021 09:20
Ach de kat op fe foto is net zo scheel als mijn KC of te wel schele Keessie :)
:HA: wel heeeel aandoenlijk!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
MockTurtle schreef:
18-09-2021 10:22
Goedemorgen!
Goedemiddag!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedeavond!
Fijn om weer wat bekenden te lezen. Het is zo stil op het forum, tenminste zo voelt het voor mij.

Ik heb het weekend gewerkt en begin nu " mijn weekend". De achterdeur staat net zoals de afgelopen dagen een stukje open zodat de katten vrij naar buiten kunnen maar voor het eerst zit een gedeelte van de katten vrijwillig binnen. Het is duidelijk merkbaar dat het een (behoorlijk) stukje kouder is geworden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Goedemiddag!
Ik heb hier al een jaar of 2 geleden eerder mee geschreven.
Ik werd in 2019 opgenomen in een kliniek, waar ik vorige week met ontslag ben gegaan.

Maar, in die periode is mijn kat Mia bij mijn ouders geweest, en vanaf vandaag woont ze weer bij mij!

Dus ik zou graag weer mee schrijven!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
20-09-2021 12:11
Goedemiddag!
Ik heb hier al een jaar of 2 geleden eerder mee geschreven.
Ik werd in 2019 opgenomen in een kliniek, waar ik vorige week met ontslag ben gegaan.

Maar, in die periode is mijn kat Mia bij mijn ouders geweest, en vanaf vandaag woont ze weer bij mij!

Dus ik zou graag weer mee schrijven!
Wat leuk dat je weer mee schrijft. Voor jullie alle twee vast wennen, ik hoop dat jullie snel je draai weer kan vinden.
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
20-09-2021 10:43
Fijn om weer wat bekenden te lezen. Het is zo stil op het forum, tenminste zo voelt het voor mij.

Ik heb het weekend gewerkt en begin nu " mijn weekend". De achterdeur staat net zoals de afgelopen dagen een stukje open zodat de katten vrij naar buiten kunnen maar voor het eerst zit een gedeelte van de katten vrijwillig binnen. Het is duidelijk merkbaar dat het een (behoorlijk) stukje kouder is geworden.
Hier ook Mieke, raam naar de grote ren staat open maar alle 4 liggen ze lekker binnen te slapen. Even wennen voor ze denk ik en voor mij ook 😉 ik vond het vanmorgen ook echt wel fris hoor! Gelukkig lopen de temperaturen hier toch nog wat op deze week want ik wil nog geen herfst…..
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kohaku schreef:
20-09-2021 12:11
Goedemiddag!
Ik heb hier al een jaar of 2 geleden eerder mee geschreven.
Ik werd in 2019 opgenomen in een kliniek, waar ik vorige week met ontslag ben gegaan.

Maar, in die periode is mijn kat Mia bij mijn ouders geweest, en vanaf vandaag woont ze weer bij mij!

Dus ik zou graag weer mee schrijven!
Welkom! Het zal inderdaad voor jullie beide wennen zijn maar wat heerlijk dat je weer elke dag met haar kunt knuffelen, is het een knuffelpoes?
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Hendrikje106 schreef:
20-09-2021 16:28
Hier ook Mieke, raam naar de grote ren staat open maar alle 4 liggen ze lekker binnen te slapen. Even wennen voor ze denk ik en voor mij ook 😉 ik vond het vanmorgen ook echt wel fris hoor! Gelukkig lopen de temperaturen hier toch nog wat op deze week want ik wil nog geen herfst…..
Ik ook niet, het leeft zoveel gemakkelijker in de zomer en ik ben dol op zwoele zomerdagen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bedankt voor het warme welkom!

Ja ze is een echte knuffelkat, alleen nu kijkt ze de kat nog uit de boom want ze vind alles snel eng.
Logisch als je ineens ergens anders woont, maar ze doet het goed.
Zal inderdaad wel wennen zijn, maar het voelt al zo fijn.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Leuke naam Mia :heart:
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
20-09-2021 16:37
Ik ook niet, het leeft zoveel gemakkelijker in de zomer en ik ben dol op zwoele zomerdagen.
Vind ik dus ook, ik ben echt een zomermens. Helemaal in mijn nopjes als ik lekker in een zomerjurkje met slippers de hele dag kan rondlopen. Lekker in de tuin bezig en zitten, voor mij kan de zomer niet lang genoeg duren. Aan het eind van de winter zit ik er vaak ook helemaal doorheen, kun je dan rustig een winterdepressie noemen…
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kohaku schreef:
20-09-2021 17:20
Bedankt voor het warme welkom!

Ja ze is een echte knuffelkat, alleen nu kijkt ze de kat nog uit de boom want ze vind alles snel eng.
Logisch als je ineens ergens anders woont, maar ze doet het goed.
Zal inderdaad wel wennen zijn, maar het voelt al zo fijn.
Ja katten zijn erg gehecht aan hun omgeving, verandering daarin kan soms echt voor stress zorgen. Komt vast snel goed 😊 Mia is inderdaad een hele mooie naam!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kohaku schreef:
20-09-2021 12:11
Goedemiddag!
Ik heb hier al een jaar of 2 geleden eerder mee geschreven.
Ik werd in 2019 opgenomen in een kliniek, waar ik vorige week met ontslag ben gegaan.

Maar, in die periode is mijn kat Mia bij mijn ouders geweest, en vanaf vandaag woont ze weer bij mij!

Dus ik zou graag weer mee schrijven!
Oh, dat weet ik nog! Wij kregen tegelijkertijd een kitten en zou mijn lapje ook Mia noemen. Is het uiteindelijk toch niet geworden…

Hoe gaat het nu met je?

Ik vind dit heerlijk weer, net even weer wat frisser. Ik hou zo van de herfst. Maar dan niet van die natte herfst zoals wij het meestal hebben. Maar zoals het vandaag was. Lekker zonnetje, blauwe lucht, oranje bladeren en de frissere lucht. Heerlijk!

Mijn katten mogen niet buiten, wil het niet hebben. Ze kunnen in mijn afgesloten tuintje, meer niet. Kitten komt nog niet buiten zonder toezicht, lapje wel. En die vindt binnen en buiten prima, maakt haar niet zoveel uit. Als ze maar ergens lekker kan snorren.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Hendrikje106 schreef:
20-09-2021 20:16
Vind ik dus ook, ik ben echt een zomermens. Helemaal in mijn nopjes als ik lekker in een zomerjurkje met slippers de hele dag kan rondlopen. Lekker in de tuin bezig en zitten, voor mij kan de zomer niet lang genoeg duren. Aan het eind van de winter zit ik er vaak ook helemaal doorheen, kun je dan rustig een winterdepressie noemen…
Ik zag net op het nieuws dat we nog weer naar boven de 20 graden gaan.
MockTurtle schreef:
20-09-2021 20:20
Oh, dat weet ik nog! Wij kregen tegelijkertijd een kitten en zou mijn lapje ook Mia noemen. Is het uiteindelijk toch niet geworden…

Hoe gaat het nu met je?

Ik vind dit heerlijk weer, net even weer wat frisser. Ik hou zo van de herfst. Maar dan niet van die natte herfst zoals wij het meestal hebben. Maar zoals het vandaag was. Lekker zonnetje, blauwe lucht, oranje bladeren en de frissere lucht. Heerlijk!

Mijn katten mogen niet buiten, wil het niet hebben. Ze kunnen in mijn afgesloten tuintje, meer niet. Kitten komt nog niet buiten zonder toezicht, lapje wel. En die vindt binnen en buiten prima, maakt haar niet zoveel uit. Als ze maar ergens lekker kan snorren.
Ik had altijd wel iets met de herfst maar het is die vreselijke winter wat er achteraan komt :)
De katten vinden de zomer ook helemaal geweldig en onderling krijgen ze toch meer ruzies als ze op elkaars lip zitten in wintertijd. Ik ben nou al speelgoed aan het verzamelen. Als ik iets zie liggen gaat het mee.
Alle reacties Link kopieren Quote
MockTurtle schreef:
20-09-2021 20:20
Oh, dat weet ik nog! Wij kregen tegelijkertijd een kitten en zou mijn lapje ook Mia noemen. Is het uiteindelijk toch niet geworden…

Hoe gaat het nu met je?
Oh ja ik herinner je username ook ja!

Gaat, is lastig, zo'n verhuizing. Al zit ik hier nu een week, en Mia is er sinds gisteren.
Samen gestrest maar hopelijk zakt het snel.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Kohaku schreef:
21-09-2021 11:37
Oh ja ik herinner je username ook ja!

Gaat, is lastig, zo'n verhuizing. Al zit ik hier nu een week, en Mia is er sinds gisteren.
Samen gestrest maar hopelijk zakt het snel.
Het is voor jullie allebei een grote verandering neem vooral de tijd.
Alle reacties Link kopieren Quote
miekemv schreef:
20-09-2021 20:47
Ik zag net op het nieuws dat we nog weer naar boven de 20 graden gaan.
Heerlijk!! Deze week nog even enorm van genieten 🤩🌞
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Af en toe slepen de volwassen katten muizen aan en omdat de achterdeur openstaat sleept KC ze mee naar binnen om mee te spelen (en te oefenen) denk ik. Er zitten zulke grote tussen dat het volgens mij een soort apart is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heeft er iemand ervaring met het laten verwijderen van de kiezen en mogelijk ook de tanden bij een kat? Een van mijn katten heeft al een tijdje last van ontstoken tanden en de oplapmiddeltjes hebben niet geholpen. Zijn tanden moeten er waarschijnlijk allemaal uit :cry:
Kunnen ze na verloop van tijd weer normaal eten bijvoorbeeld?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven