Mode & Beauty alle pijlers

Boxer die niet opkruipt

26-09-2021 09:30 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een boxer/broekje met pijpjes die niet na 1 stap als een string tussen m’n billen zit. Heb van de Hema alle soorten in diverse maten geprobeerd, van de action eea gekocht en nog wat andere maar ze zitten allemaal hetzelfde qua opkruipen.

Ik draag maat 38 en heb de boxers van de Hema in 3 maten gehaald maar alledrie hetzelfde. Dus denk niet dat het een maat probleem is maar een boxer probleem.

Welk broekje zit lekker, heeft iets langere pijpjes en bovenal kruipt niet op!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ook met de hema seamless broekjes.

Ik ben nu meer fan van de hipsters geworden die ik bij mijn lingerie koop. Maar hier ook nog zoekende naar zwarte fijne boxershorts, voor bijvoorbeeld onder een rok
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
26-09-2021 09:52
Ik heb dit ook met de hema seamless broekjes.

Ik ben nu meer fan van de hipsters geworden die ik bij mijn lingerie koop. Maar hier ook nog zoekende naar zwarte fijne boxershorts, voor bijvoorbeeld onder een rok
Misschien ligt het dan gewoon aan de Hema broekjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd de shorts van Anni Rolfi, te koop bij het Kruidvat. Die bevallen me erg goed en zijn niet duur. Met regelmaat zijn ze in de aanbieding.

https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-kato ... /p/2543955

Onder een (lange) rok draag ik Ten Cate shorts met extra lange pijpjes.

https://www.wehkamp.nl/ten-cate-basic-s ... lsrc=aw.ds
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd de boxers van de HEMA. De pijpjes rollen wel wat op, maar ik herken verder helemaal niet wat je zegt.

Edit: heb je natuurlijk niets aan, je zoekt tips. Die kan ik je dus niet geven. Sorry.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
Strakke herenboxers van o.a. H&M, C&A of Action. De pijpjes zijn net iets langer waardoor ze bij mij niet opkruipen
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
26-09-2021 10:54
Strakke herenboxers van o.a. H&M, C&A of Action. De pijpjes zijn net iets langer waardoor ze bij mij niet opkruipen
Welke maat haal je dan? Je eigen damesmaat? Of is dat een hele stomme vraag?
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
bleempje schreef:
26-09-2021 10:19
Ik draag altijd de shorts van Anni Rolfi, te koop bij het Kruidvat. Die bevallen me erg goed en zijn niet duur. Met regelmaat zijn ze in de aanbieding.

https://www.kruidvat.nl/anni-rolfi-kato ... /p/2543955

Ik hoorde dat ze dat merk niet meer verkopen. De filialen bij ons in de buurt heeft ze ook niet meer. Maar ze hebben nu van eigen merk een lijn. Ik heb daar het broekje met de lange pijpjes en hoog in de taille van. Volgens mij is het een corrigerend broekje. Maar die zit echt heel fijn, kruipt niet op en zakt niet af. Heb ze gekocht voor onder rokjes en jurkjes. Omdat ze zo goed bevallen, was ik van plan ook het “echte” ondergoed ervan te gaan proberen.
Vond wel dat de maten er wat krap van vallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook die van het Kruidvat uit de link van bleempje.
Ik heb er ook heel wat uitgeprobeerd maar deze zitten lekker, kruipen niet op en tekenen niet af.
Alle reacties Link kopieren
Voor onder een jurk heb ik de broekjes met pijpjes van Zeeman. Ze zitten aan de bovenkant niet charmant, maar de pijpjes krullen niet om.
Alle reacties Link kopieren
Die van het Kruidvat waren fijn helaas nu niet meer . Ik heb nu ten cate die zitten ook fijn
https://www.tencateondergoed-vetex.nl/d ... xershorts/
Alle reacties Link kopieren
MockTurtle schreef:
26-09-2021 10:57
Welke maat haal je dan? Je eigen damesmaat? Of is dat een hele stomme vraag?
Dat is een hele logische vraag eigenlijk! Herenboxer S of M werkt voor m’n S of M/36 of 38 damesbillen.
Alle reacties Link kopieren
Met de ‘gewone’ hemabroekjes heb ik na enige tijd een bizarre vetrol van stof rond mijn benen en tussen mijn benen.
Met de lange broekjes van bamboe van de Hema heb ik dat niet.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
nimue_iparis schreef:
26-09-2021 11:13
Dat is een hele logische vraag eigenlijk! Herenboxer S of M werkt voor m’n S of M/36 of 38 damesbillen.
Dank je! Ik ga het eens proberen.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
26-09-2021 11:19
Met de ‘gewone’ hemabroekjes heb ik na enige tijd een bizarre vetrol van stof rond mijn benen en tussen mijn benen.
Met de lange broekjes van bamboe van de Hema heb ik dat niet.
Heb je daar misschien een linke van?
motorbloemetje schreef:
26-09-2021 10:58
Ik hoorde dat ze dat merk niet meer verkopen. De filialen bij ons in de buurt heeft ze ook niet meer. Maar ze hebben nu van eigen merk een lijn. Ik heb daar het broekje met de lange pijpjes en hoog in de taille van. Volgens mij is het een corrigerend broekje. Maar die zit echt heel fijn, kruipt niet op en zakt niet af. Heb ze gekocht voor onder rokjes en jurkjes. Omdat ze zo goed bevallen, was ik van plan ook het “echte” ondergoed ervan te gaan proberen.
Vond wel dat de maten er wat krap van vallen.
Echt? Hier nog wel hoor, schappen vol. Ik moest er een paar voor m’n moeder halen. Op Kruidvat online hebben ze het ook nog gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Anni rolfi kan ik ook proberen die heb ik ook liggen als maxi slip en die zitten fijn.
Alle reacties Link kopieren
MockTurtle schreef:
26-09-2021 10:51
Ik heb altijd de boxers van de HEMA. De pijpjes rollen wel wat op, maar ik herken verder helemaal niet wat je zegt.
Misschien een hele rare gedachte, maar wellicht maakt je bouw hierbij nog wel wat uit? Ik heb redelijk volle billen en heupen en dan rolt/schuift het er echt snel van af. Met plattere billen heb je dat misschien wat minder snel?
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
.
flipje2 wijzigde dit bericht op 26-09-2021 14:25
Reden: Dubbel
99.43% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
26-09-2021 14:24
Misschien een hele rare gedachte, maar wellicht maakt je bouw hierbij nog wel wat uit? Ik heb redelijk volle billen en heupen en dan rolt/schuift het er echt snel van af. Met plattere billen heb je dat misschien wat minder snel?
Daar zit wellicht wat in, ik denk dat ik zo te lezen een vergelijkbare bouw heb als jij.
Alle reacties Link kopieren
De boxers van de Hema zitten bij mij ook niet goed. Ik heb maat M, maar mijn billen floepen er gewoon uit. Nu heb ik meestal de naadloze hipsters. Niet zo sexy, maar ze zitten goed en je ziet ze niet onder kleding.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
26-09-2021 15:02
De boxers van de Hema zitten bij mij ook niet goed. Ik heb maat M, maar mijn billen floepen er gewoon uit. Nu heb ik meestal de naadloze hipsters. Niet zo sexy, maar ze zitten goed en je ziet ze niet onder kleding.
Ja precies dat, billen die er uit floepen.

Heb je een linkje van die hipsters?
Alle reacties Link kopieren
sparoodislekker schreef:
26-09-2021 15:07
Ja precies dat, billen die er uit floepen.

Heb je een linkje van die hipsters?
Ik zie op de plaatjes niet goed welke ik heb. Volgens mij zijn ze 8 euro en van een stof die ‘feels like cotton’.
Alle reacties Link kopieren
Björn borg en sloggi.. Omdat ik ze nogal aan de prijs vind heb ik ook goedkopere varianten geprobeerd maar die kruipen altijd op. Hier ook maat 38 met heupen en volle billen.
Alle reacties Link kopieren
Die van de Kruidvat zijn komende week met 25% korting, zag ik toevallig net in de folder.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven