Poeplucht blijft erg lang in wc hangen

16-10-2021 14:33 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Raam open, extra doortrekken, extra sprayen.. het werkt allemaal niet. Uren later ruikt het nog alsof de drol nog ergens stiekem ligt.

Heeft iemand de tip?
KamilleT schreef:
16-10-2021 17:39
Ik moet zeggen dat die van mij minder stinken dan van sommige anderen die ik ken.
Nou nee hoor, het is meer dat je aan je eigen meur gewend bent. Ik kan hier huis precies ruiken wie er gepoept heeft, en allemaal vinden ze dat ze zelf niet zo erg stinken en de ander wel.
OohBoy schreef:
16-10-2021 18:24
Tuurlijk joh.
M’n huisarts ziet me aankomen als ik een afspraak maak omdat m’n poep stinkt.

Zo gek is dat niet hoor. Als je poep meer stinkt dan normaal dan kan dat wel degelijk een aanwijzing zijn dat er in je darmen iets niet goed is. Heeft allemaal met de bacteriën in je darmen te maken.
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-10-2021 18:51
Zo gek is dat niet hoor. Als je poep meer stinkt dan normaal dan kan dat wel degelijk een aanwijzing zijn dat er in je darmen iets niet goed is. Heeft allemaal met de bacteriën in je darmen te maken.

Maar het gaat hier nergens over poep die meer stinkt dan anders.
Alle reacties Link kopieren
Stoutehond schreef:
16-10-2021 16:23
Ik heb niet lang lopen ruiken ofzo. Ik ben direct naar het andere toilet gevlucht.
En gelijk een topic geopend?

Eerst wat onderzoek doen schaadt weinig hoor. Je zult de bron en oorzaak van de stank moeten opsporen.
Dat kunnen (en willen :whistle: ) wij niet voor je doen.

Wel leuk topic overigens :lol:
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
16-10-2021 20:49
En gelijk een topic geopend?

Eerst wat onderzoek doen schaadt weinig hoor. Je zult de bron en oorzaak van de stank moeten opsporen.
Dat kunnen (en willen :whistle: ) wij niet voor je doen.

Wel leuk topic overigens :lol:
Ja joh, ik ga zo op zoek en zal flink inademen. Dan zal ik de bron te lijf gaan. Of sneuvelen. Een van de twee.
Alle reacties Link kopieren
Een mooie stompkaars in je toilet branden, staat leuk en je geur is direct weg.
Gisselle schreef:
16-10-2021 22:49
Een mooie stompkaars in je toilet branden, staat leuk en je geur is direct weg.
Niet iedereen heeft daar plek voor ;)
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
16-10-2021 22:52
Niet iedereen heeft daar plek voor ;)
Ik heb beneden ook maar een klein mini wc'tje, en kreeg eens een kaarshouder cadeau, was mijn smaak niet dus die heb ik in de toilet op de grond gezet met een stompkaars er in.
Gisselle schreef:
16-10-2021 22:57
Ik heb beneden ook maar een klein mini wc'tje, en kreeg eens een kaarshouder cadeau, was mijn smaak niet dus die heb ik in de toilet op de grond gezet met een stompkaars er in.
Zelfs dat kan hier niet. Staand plassen schijnt al problematisch te zijn. En ik heb niet eeens nog een wc boven :P
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
16-10-2021 22:58
Zelfs dat kan hier niet. Staand plassen schijnt al problematisch te zijn. En ik heb niet eeens nog een wc boven :P
fotoplank aan de muur.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
16-10-2021 23:19
fotoplank aan de muur.
Lekker voor het plafond….
Met het raampje open redden we ons prima ;)
Alle reacties Link kopieren
Vroeger met die plateautoiletten meurde het echt erg. Moest je altijd even een lucifer afsteken.
Ik brand ook altijd een kaarsje in de wc, een geurkaars in een aardewerken pot. Die zet ik op de grond als ik de wc verlaat.
Alle reacties Link kopieren
Stop eens met luchtverfrissers in sprayvorm.
Die combinatie met poeplucht, walgelijk.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
Is de lucifer al genoemd?
Alle reacties Link kopieren
cleo schreef:
17-10-2021 11:34
Ik brand ook altijd een kaarsje in de wc, een geurkaars in een aardewerken pot. Die zet ik op de grond als ik de wc verlaat.
Gadver, ik word zo ziek van geurkaarsen. Ook van die sprays trouwens, maar dat blijft vaak minder lang hangen.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
16-10-2021 18:42
Nou nee hoor, het is meer dat je aan je eigen meur gewend bent. Ik kan hier huis precies ruiken wie er gepoept heeft, en allemaal vinden ze dat ze zelf niet zo erg stinken en de ander wel.

Mijn man stinkt dus zelden. Ik vind dat altijd zo verwonderlijk.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Dahlia74 schreef:
17-10-2021 11:54
Gadver, ik word zo ziek van geurkaarsen. Ook van die sprays trouwens, maar dat blijft vaak minder lang hangen.
Geurkaarsen van tegenwoordig zijn wel super sterk, ik geloof zo dat het werkt. In een winkel waar ik regelmatig kom branden ze ook zo'n kaars en die ruik je zelfs buiten al! :O
Alle reacties Link kopieren
- direct doortrekken
- lucifer afstrijken
- geurkaars aansteken
- geurstokjes
- nooit meer poepen
- verhuizen
- anders eten
- mensen die vieze drollen maken niet meer in je huis laten
- in de tuin poepen
- bij de buren poepen
- op je werk poepen
Alle reacties Link kopieren
Henk-and-Roelie schreef:
17-10-2021 12:00
Geurkaarsen van tegenwoordig zijn wel super sterk, ik geloof zo dat het werkt. In een winkel waar ik regelmatig kom branden ze ook zo'n kaars en die ruik je zelfs buiten al! :O
En die winkels loop ik met een grote boog omheen, net als parfumeries bijvoorbeeld.
Beerlover schreef:
17-10-2021 05:37
Vroeger met die plateautoiletten meurde het echt erg. Moest je altijd even een lucifer afsteken.
Ik heb liever een beetje stank dan gespetter.
Alle reacties Link kopieren
Beerlover schreef:
17-10-2021 05:37
Vroeger met die plateautoiletten meurde het echt erg. Moest je altijd even een lucifer afsteken.
Het is inderdaad het plateautoilet dat meurt. Boven zit een spetterbak en die heeft het veel minder.
stoutehond wijzigde dit bericht op 17-10-2021 15:51
0.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een vlakspoeler is wel beter omdat je dan kunt zien of het er allemaal nog een beetje normaal uitziet.
KamilleT schreef:
17-10-2021 15:24
Een vlakspoeler is wel beter omdat je dan kunt zien of het er allemaal nog een beetje normaal uitziet....
...en ruikt.
Ik zie nog genoeg in mijn diepspoeler om te zien of alles nog oké is. En ik weet niet hoe die van mij is ontworpen, maar heb nooit dat het water opspat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven