Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ja Coetje, ik heb er vaak last van. Vannacht ook. Was te onrustig in mijn hoofd om te lezen, ben met Chicago P.D. begonnen op Amazon Prime en na twee afleveringen toch nog in slaap gevallen. En toen ging de wekker heel vroeg :nut: Vandaag namelijk 'lekker' op kantoor werken en ook 'lekker' veel vergaderingen.

Fijn Liz, voor zoon en voor jou.

Chris, ik zou lekker in bed gaan liggen lezen, als ik jou was. Er hoeft niet elke dag gepoetst te worden toch :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al gedoucht en ga zo ontbijten ben mij nu aan het optutten gaan straks nog even weg.
Nee ik wil niet lang in bed liggen half negen wil ik er op z.n laatst uit zijn al lukt dat niet altijd .
Mocht het echt regenen en stormen dan wil ik nog wel eens n half uurtje langer blijven liggen .
Dus ik kan en mag maar doe het niet ik begin heel rustig lekker kalm aan doen smorgens krant lezen na het ontbijt .
voor jullie is het moeten . ik geniet juist van het niks moeten en dan lekker alles in je eigen tempo vooral dat alles zonder gehaast . Dat was vroeger wel anders moest ik om half negen op mijn werk zijn. Kon nooit uit bed komen en daarna toen mijn man en ik samen in de catering zaten was er ook altijd wel iets dat moest .
Fijne dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Cookie, aah er is nog genoeg werk aan de winkel zo te lezen. Succes vandaag met je drukke werkdag!

Coetje, heel herkenbaar dat moe zijn maar niet kunnen slapen, zo stom altijd. Fijn dat je met een slaappil je rust hebt kunnen pakken. En dat vriend en moeder ook een goede/betere nacht hebben gemaakt.

Liz, fijn dat zoon weer naar school kan vandaag. Heb jij je handen ook vrij voor de andere dingen die moeten gebeuren. Bevalt je auto nog?

Chris, gezellig even eruit vandaag. Ik kan mij wel voorstellen dat ondanks je niets moet, er toch een beetje ritme in wil blijven houden.

Ontbijt was havermout met banaan en kaneel. Ondanks het wel een stevig ontbijt is, zit ik nu aan een kop thee en een stukje speculaas. Dat is wel weer een nadeel op het werk, al die traktaties en lekkers voor bij de koffie/thee.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Dat klinkt lekker viva, havermout met banaan en kaneel :-) kan ik zoon ook wel eens geven. Ik had vanmorgen een cracker met kaas en nu een zelfgebakken krentenbrood met roomboter en kaas met koffie.
De boodschappen zijn binnen, ik ga vandaag een nieuw verpakket van ah maken in de snelkookpan want ik werd gebeld dat de pflegedienst van zoon om 16.15 langs wil komen voor het kwartaalgesprek ivm het pflegegeld. Geen handig tijdstip, maar morgen en volgende week lukt het mij niet dus het moet maar.
Toen ze belde heb ik voor het eerst de handsfree gebruikt in de auto, dat werkt mooi :-) erg duidelijke verbinding ook zonder ruis oid. De auto bevalt sowieso nog steeds enorm goed, hij rijd heerlijk en ik krijg steeds een big Smile op mijn gezicht als ik er instap :yes:
Alle reacties Link kopieren
Met warme appel en kaneel en schuddebuikjes is ook een aanrader liz :biggrin: Lekker zelf gemaakt krentenbrood, altijd heerlijk als die dingen vers uit de oven komen. Succes met het gesprek zo, kon het niet telefonisch of via een mail/brief? Wel kort dag zo voor jou. Wat leuk om te horen dat je zo blij bent met je auto! En langzaam maar zeker alle snufjes ontdekken.

Officieel hoor ik nog een uur te werken, maar ik ben klaar met alles wat ik moest doen. Het begint hier ook leeg te lopen, dus ik ga zo ook maar richting huis.

Drink nog een kopje thee en eet een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Leuk Liz dat je steeds met een grote lach in je waggie stapt😀
Hoop dat de afspraak goed verlopen is.
Welk verspakket had je?

Viva,lekker een uurtje eerder kunnen stoppen?

Chris,jij hebt vlg mij altijd heel hard gewerkt dus heerlijk toch dat je dan nu s'ochtends rustig aan kan doen.

Cookie,de dag "lekker op kantoor" doorgekomen?

Ik heb gewerkt en even langs mijn ouders geweest.Onze band was de laatste jaren wat minder dan voorheen,door allerlei dingen,daar hebben we vanmiddag even over gepraat,dat was fijn.En ze waarderen het enorm met wat ik allemaal doe terwijl dat voor mij eigenlijk vanzelfsprekend is.Ik ben blij dat we mede door dit "ongeluk"weer een betere band krijgen.

Wij eten zuurkool en boerenkoolstamppot met rookworst en een speklapje.
Alle reacties Link kopieren
Zoiets, Coetje 😂 Zit nu in de trein terug. Wat fijn dat jullie zo’n goed gesprek hadden!
Alle reacties Link kopieren
Jij mag van mij best iets eerder weg Viva.🤪
Kaneel appel dat vind ik echt herfst dingetjes ik zag het bij Lidl in de aanbieding yoghurt met kaneel .o.i.d.

Morgen ben ik bij mijn nichtjes ,wel gezellig even bijkletsen zien elkaar opeist minder.door Corona ook.en een van de dames is intussen de man van overleden .konden we tijdens zijn ziekte ook nooit tussendoor langs gaan op ziekenbezoek vanwege de Corona. Altijd bang zijn dat hij nog erger ziek zou worden .

Wat heerlijk Liz dat je zo blij bent met de auto.zou jammer zijn als je achteraf spijt zou hebben .bij ons zit er wel n ruis op de telefoon .niet prettig bellen .ze vragen ook vaak zit u in de auto. We zeggen altijd wel terug te bellen of als het kan zetten we de auto aan de kant ,

Nog even weg geweest .niet naar n leeslamp gekeken .min of meer vergeten .ach heb ik ook niet altijd zin in . Was ook moe toen we thuis kwamen .
En hebben thuis n kop groentesoep gegeten .daarna chocolade pepernoten gegeten maar snel de zak weer opgeborgen .ging veel te snel .
Straks eten we sperziebonen .met aardappel puree. Mandarijn na.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier alvast morgen met je nichtjes Chris.
Coetje fijn dat jullie een goed gesprek hebben gehad en dat de lucht nu geklaard is met je ouders. Ik had de Hollandse stoofpot van de ah, was lekker. Maar de gebakken aardappeltjes met schil die hun er bij bedacht hebben vind ik niks, ik heb gewoon aardappelpuree er bij gedaan.

Viva dat gesprek moet eigenlijk elk kwartaal plaats vinden maar nu komt ze maar 1x per jaar echt langs en de andere 3 keren stopt ze het in mijn brievenbus om te ondertekenen en dan stop ik het ondertekend bij hun terug in de brievenbus. Het contact is dus al zeer geminimaliseerd in principe.
Alle reacties Link kopieren
Ik had jouw post niet goed gelezen coetje.of helemaal niet gelezen .
Fijn voor jullie allemaal . :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Coetje, wat fijn dat jullie zo'n goed gesprek met elkaar hebben gehad. Ook al was de aanleiding niet leuk (ongeluk). En al voelt het voor jou vanzelfsprekend, dan is het ook fijn dat dit gewaardeerd wordt en uitgesproken.

Cookie, heeft haar werkdag ook weer overleefd. Is het druk in de trein of merk je toch dat er nog een deel thuis werkt i.v.m. corona of maakt het geen verschil, dat kan natuurlijk ook.

Chris, appeltaart of appelflappen vind ik ook echt een bij de herfst horen. Al sla ik het hoogzomer ook niet af 😂. Wel lekker even eruit, ook al heb je niets gekocht. Gezellig morgen met je nichtjes, rot dat je er dan niet in real life voor elkaar kan zijn. Rot corona ook. Maar veel plezier in ieder geval!

Liz, dat het contact geminimaliseerd is, is natuurlijk niet zo erg. Zeker ook met corona enzo nu. Maar ik kreeg de indruk dat het onverwachts was en je zo even 123 kon komen opdraven. Jammer van de aardappelen met schil, maar goed opgelost met de puree.

Wij aten vanavond bloemkool, aardappelen en een gehaktbal en voor mij komkommer in het zuur.

Mijn plan was een uur eerder weg te gaan. Maar ik moet misschien wat minder praten :rofl: . Man zei tegen mij toen ik thuis kwam en enthousiast vertelde "wat ben je ook een pretletter, ik word direct weer verliefd op je en zou zo met je trouwen". Oudste keek hem aan en zei: jij bent écht niet lekker! Middelste zei: je bent al getrouwd met ons hoor!

Nu een kop thee en een bonbon.
Alle reacties Link kopieren
jullie meiden hebben het dus niet van een vreemde viva ;-) gezellig toch!
ik hoef niks te doen voor de afspraak gelukkig, zij komt gewoon bij mij thuis, vraagt hoe het met zoon gaat, of ik het nog steeds zelf aan kan en tot slot vraagt ze of er nieuwe hulpmiddelen bij zijn gekomen en dan kletsen we nog wat over koetjes en kalfjes voordat ze weer gaat. niet heel spannend dus an sich. het scheelt dat ze me ondertussen wel kent natuurlijk (zoon heeft zijn pflegegrad al sinds 2010) en weet dat ik de weg ken in regeltjesland door mijn werk en de boel voor zoon dus wel op orde heb.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik ben al gedouched en aangekleed, heb ook al een cracker met kaas en koffie op en mijn bankrekening laten slinken door het kopen van een voorraadje muesli voor zoon, kattenvoer voor de poezemeisjes en 12 geurkaarsen voor mezelf :-$
Ik vind maar 1 merk geurkaarsen prettig (lily flame) maar die moet ik in Engeland bestellen met veel bestelkosten of hier duur betalen. (Er is 1 website in nl die ze voor een normale prijs verkoopt, maar die heeft maar een klein deel van de geuren die er zijn. En ik wil meer keus) Nu kreeg ik een persoonlijke code in de mail voor 15 % korting van de Engelse website waardoor de verzendkosten bijna gratis waren, dus daar heb ik gebruik van gemaakt :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,dat heet goed voor jezelf zorgen! 😀
Je kan toch niet zonder geurkaarsen.

Viva,die meisjes weer met hun opmerkingen😂

Ik ben al op de zaak,hoop rond 12u klaar te zijn.Dan ga ik met oudste boodschappen doen voor onszelf en mijn ouders en dan weekend!
Ontbijt koffie en nu 2 crackers met filet americain.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al klaar met werken en wacht nu op vriend, om 11 uur wil hij vertrekken richting wuppertal voor de sprinter maar denk dat we wel eerder vertrekken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag, een ciabatta met beenham en honing mosterdsaus. Man heeft vanmorgen een gesprek gehad bij de psycholoog, voor zover je daar nu al iets over kan zeggen, had hij er wel een goed gevoel bij. De meisjes worden vandaag opgevangen door mijn broer en schoonzus en daar eten wij vanavond een hapje mee.

Liz, nee ze hebben het niet van een vreemde. Wel leuk om jezelf zo terug te zien in je kinderen. Ik denk dat ik je bericht over dat geld verkeerd gelezen/geïnterpreteerd heb. Fijn dat het op deze manier kan en dat jij je er geen zorgen over maakt. Heerlijk om jezelf even te trakteren, is gewoon nodig zo af en toe. Super dat je die korting kreeg, dat is in dit geval echt de moeite waard. Geurkaarsen komen bij mij ook heel precies. Ik heb er nu een ontdekt van HEMA en daar ben ik blij mee. Een lekkere geur, niet te zwaar en betaalbaar. Succes in wuppertal.

Coetje, bijna vrij! Heb je afgelopen nacht een beetje kunnen slapen? Ben benieuwd hoe het met je moeder is. Take care ook dit weekend voor jezelf hè. Ja, die dames ons dat is toch een stel. Wel heerlijk hoor, die pietpraat, grapjes en grollen en soms zo serieuze problemen voor hun leeftijd.
Alle reacties Link kopieren
Chris,ik hoop dat je een fijne middag hebt gehad.

Liz,is vriend al helemaal hersteld?

Viva,fijn dat de meisjes bij je broer konden zijn en dat jullie straks kunnen mee-eten.

Ik heb tot 13.30 gewerkt,afgelopen week wat minder gedaan en ik wilde dat perse af hebben,baas zegt,laat toch liggen maar hij is al zo meegaand.(had vandaag zelfs een fruitmand bij mijn moeder gebracht)
Nu heb ik ook een beter gevoel😀
Met oudste boodschappen gedaan en nu verheug ik me op een weekend F1.
Vriend en ik zijn alleen,heb allerlei lekkere tapas meegebracht voor avondeten.
Ik ga nu lekker douchen en mijn huispak aantrekken en doe helemaal niks meer vandaag 😂
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je ook verdiend coetje .maak er maar n rustige avond van .zo.n baas zoek ik ook nog 👍

Liz i in Wuppertal aan de Wupper.😅 was ooit iemand op t,v die altijd zei.
Hoop dat de dag succesvol is en gezellig .
Ik heb nog n heerlijke geurkaarten gekregen van de dochter van zus.en heb er nog n paar staan .man is er niet zo dol op. Steek ze ook maar af en toe aan .

Leuk Viva zo.n opvang bij broer en schoonzus .echt vertrouwd en eigen ook ook .

Ja ik heb n gezellige dag gehad lekker bij gekletst .ze had n heerlijk appeltaart gebakken . Na de koffie n wijntje .
Bij de lunch n heerlijke groentesoep en lekkere broodjes . En nu ben ik thuis en heb n klein kommetje erwtensoep gegeten .
En is het weekend begonnen .maar kijken wat dat weer brengt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag ga ik thuis wat huishouden en wat lekkers maken in de keuken,een appeltaart,stoofvlees,griekse balletjes in tomatensaus ,een pan stoofvlees en alvast frietjes snijden en voorbakken.
Nu eerst naar de bakker om mijn bestelling op te halen.
Ontbijt koffie en zometeen een warm worstenbroodje.

Fijne dag!!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen. coetje ik kom bij jou eten, goed. ;-) het klinkt heerlijk wat je allemaal gaat maken vandaag! heeft de relaxavond je goed gedaan? dat had je echt wel verdiend hoor! jouw baas lijkt me echt een fijn iemand, supernetjes dat er zelfs een fruitmand naar je moeder is gebracht door hem :-)
viva fijn dat man zijn eerste gesprek positief was, en lief dat de meisjes bij jouw broer mochten zijn en jullie daar mee konden eten.
chris jouw dag met je nichtjes van gisteren klinkt ook gezellig en leuk, fijn!
ik heb vandaag helaas weer last van mijn schaambeen en stuitje door de lange zit van gisteren :-( echt balen. maar goed, ik heb vriend een plezier gedaan door mee te gaan en dat is ook wat waard. soms moet je wat overhebben voor je lief nietwaar en het gaat vast wel weer over voor ik een jongetje wordt ;-)
het laatste stuk naar wuppertal is echt een vreselijke weg (want ruhrgebiet) en de stad zelf is ook niks voor ons, ondanks dat het in de bergen ligt. vreselijk om te rijden die smalle steile straatjes tussen de flats door met aan beide kanten geparkeerde auto's :-? zeker met een bestelbus.. maar goed, de sprinter is binnen dus vriend kan aan de slag .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .hier net ontbeten met koffie en n kruidenstokbroodje met kaas,
Ja lekker allemaal coetje..ik ga denk ik ook maar iets in elkaar frutselen vandaag kijken wat er in huis is .meestal wel genoeg eieren en blikjes vis.ik kom altijd uit op tonijn dat vind ik het lekkerst .

Ga in huis wat doen het is frisjes dus hard aan het werk.

Ik reed ooit met Duitse vrienden in het donker door het Ruhrgebied en zei moet je eens kijken wat lijkt dat mooi met al die lampjes en lichtjes.wacht maar tot je het overdag ziet zeiden ze pure armoe en fabrieken en smerig.

Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt helemaal Chris, zo vanaf de snelweg lijken de steden heel wat als je ze in de verte tegen de bergen opgebouwd ziet staan, maar eenmaal in de stad zelf is het niet meer zo mooi.. die grijze waas in de lucht ook daar, verschrikkelijk. Vriend deed het raam daar even los maar bedacht zich net zo rap, niet te doen gewoon.
Ik ben daar vlakbij jaren geleden eens geweest met zoon die moest daar naar een zh, wat een ramp was dat zeg zo alleen met hem daar heen en continu moeten opleoplettenlangzaam rijden of in de file staan. :-? Daarom ging ik ook met vriend mee, omdat hij rustiger is als ik er naast zit en 2 meer zien dan 1. druk verkeer is niks voor hem en in een stad rijden ook niet, dan fokt hij zich vreselijk op. :-|
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook eenvan de reden dat wij onze uitjes maar zelden naar de randstad maken . Friesland Groningen Drenthe Gelderland is allemaal veel parttimer rijden .je komt wel n enkele keer in n file .maar daar kun je nou eenmaal niks aan doen .
Het rijden zich is veel prettiger. Plus dat ik hou van de Noordeling .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lekker voor de tv, met verse groenten soep en stokbrood met smeersels.
Alle reacties Link kopieren
Je schuift maar aan hoor Liz,hoe meer zielen hoe meer vreugd😀

Ik heb mijn moeder nog even gedoucht en daar een pannetje griekse balletjes en een stokbrood achter gelaten.

Vriend komt zo thuis,die was samen met een vriend met het camerasysteem bij zijn moeder bezig, die vriend blijft dan hier eten en F1 kijken.

Chris,ik ben zeker blij met mijn baas! We waren al bevriend voor ik voor hem ging werken.We houden wel prive en zakelijk zoveel mogelijk gescheiden.

Viva,soms is dat fijn he,lekker eten voor de tv,doen wij zo ook 😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven