Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
coetje je best weer gedaan voor je moeder.

Hoe gaat het nu Liz met lopen en zitten ,weer iets minder pijn ?

Wat is n soep toch altijd lekker hè. Wij heetten bijna elke dag wel iets van soep.
Vandaag n ossenstaart.en geen pakjes of blikjes .dat vind ik iets voor de camping .
.maar ik heb ook mazzel met n man die vaak en veel aan het fornuis staat.
Vanavond snijbonen met gebakken zalm .al heb ik de zalm wel eens lekkerder gegeten .
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb te horen gekregen dat 2 van mijn patiënten overleden zijn gisteren, bij 1 Was ik 6 jaar lang 4 uur per week en de ander was nog jong en had 2 kinderen van 7 en 10 dus ben wat van slag vandaag. :-(
Alle reacties Link kopieren
Pfff heftig nieuws is dat Liz! Sterkte :hug: Was het onverwachts? Niet dat dat wat uitmaakt want blijft heel verdrietig natuurlijk.

Vriend en ik hebben een boswandeling van ruim 2 uur gedaan,was heerlijk met een zonnetje erbij.Nu is het hier helemaal grijs.
Vanavond eten wij zelfgemaakte frietjes met stoofvlees en er staat een appeltulbandcake in de oven,heb veel appels die op moeten.
Verder wat wasjes draaien en ik poets zo de wc en badkamer nog even.
Alle reacties Link kopieren
Bij de 1 was het wel onverwachts bij de ander niet. Het ergste vond ik nog om te horen dat de familie van de Vrouw die in het zh lag niet eens is gezegd dat het slechter met haar ging en dat ze de doodsoorzaak ook niet te horen hebben gekregen. Ik heb de Partner van deze Vrouw aangeraden om een gesprek met de ha aan te gaan, omdat het zh haar wel de antwoorden zal moeten geven die ze de familie nu niet geven. Ik vind het echt asociaal van het zh dat ze zo met mensen omgaan, corona of niet. ze hebben haar ook eerst naar huis gestuurd omdat het zh vol Was en later alsnog opgenomen nadat de Partner herrie is gaan schoppen. En moet je nu en week later eens zien; ze is er niet meer :-(
Alle reacties Link kopieren
Nou wat een verhaal zeg!! Wat erg voor die partner om zo behandeld te worden.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk Liz sterkte er mee :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Wat een geweldige race van Max gisteravond,ik verheug me nu al op volgend weekend 😀

Liz,voor jou nogmaals een :hug:

Ik ga deze ochtend naar mijn moeder,vanmiddag thuis wat poetsen en naar de cardioloog.
Nu koffie en zometeen een cracker met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja man keek ook en ik kreeg wel mee dat Max het geweldig deed.

Ontbijt was koffie .brood met katenspek .
Fijne Maandag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de knuffel. Ik ben er eerlijk gezegd zelf van geschrokken hoeveel het me nog doet, terwijl ik zoveel patiënten verloren heb natuurlijk in de afgelopen 8 jaar, ook wel jonge mensen. Maar deze 2 doen me meer dan ik tot nu toe gewend was :-(
Alle reacties Link kopieren
Misschien door de rottijd nu Liz,miss juist doordat het al de zoveelste keer is...goed dat je je er van bewust bent,is er bij jullie iemand op het werk waarmee je daarover kunt praten eventueel?

Wij eten straks spaghetti en een salade.
Alle reacties Link kopieren
Ja Liz dit moet je even weer verwerken heel jammer dat je niet zo.n prettige werksfeer hebt zal allemaal er mee te maken hebben dat je wat overgevoelig bent momenteel.
Als je het van je af wil schrijven stuur je het maar in n privé bericht of n privé chat op Facebook.mocht je dat willen .
Het gaat ook weer n moeilijk winter worden .denk dat er n Lock Down op de loer ligt .
Bah niks aan . vanavond is er ook n extra uitzending op Z,D.F om 19:uur20. Het loopt weer vreselijk op
Wij eten straks soep en n saucijzenbroodje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,ik ben ook bang dat het een moeilijke winter wordt.

Ik ben op de zaak,thuis koffie gedronken en nu 2 crackers met filet americain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .koffie en brood met katenspek.cracker met jam.
Fijne dag .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Cappucinno en een appelflap.
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
07-11-2021 14:55
Ik heb te horen gekregen dat 2 van mijn patiënten overleden zijn gisteren, bij 1 Was ik 6 jaar lang 4 uur per week en de ander was nog jong en had 2 kinderen van 7 en 10 dus ben wat van slag vandaag. :-(
Ach wat ontzettend naar! In al die jaren bouw je toch een band met mensen op. Ik kan mij voorstellen dat je van slag bent. Met dit soort situaties wordt ik mij altijd weer even bewust van het feit dat het leven zomaar voorbij kan zijn. Sterkte :hug: en als je erover wil praten of gewoon van je afschrijven, mijn privé boxen staan altijd open. :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Chris, wat fijn om te lezen dat je een gezellige dag hebt gehad met je nichtjes! En wat lief dat je een geurkaars kreeg. De Duitse steden en havens zijn prachtig inderdaad, maar daaromheen ......

Liz, hoe gaat het nu met je stuitje en schaambeen? Balen dat je daar weer last van kreeg. Wel fijn dat vriend geslaagd is en aan de slag kan.

Coetje, wat ontzettend lief van je baas dat hij een fruitmand naar je moeder heeft gestuurd! Fijn zo'n betrokken baas én vriend. Ja af en toe moet dat kunnen zo voor de tv eten. Al vinden vooral de oudste twee het leuk, de jongste gaat toch snel weer spelen. Maar dat is prima.

Lieve en cookie, ik zwaai even naar jullie.

Ontbijt was speltbrood met kaas en thee. Tussendoor een kop koffie en een koek. Lunch is een ciabatta met mozzarella, rauwe ham, tomaat, basilicum en pijnboompitten en een beker karnemelk. Vanavond staat er hete kip op het menu.

Ja het is heel fijn dat de kinderen naar broer en schoonzus konden en ook dat wij mochten mee eten. Als het goed is, is in december de opvang geregeld, wij wachten nu op de officiële bevestiging. Tot die tijd vangt onze familie en vrienden de kinderen op waar nodig, daar zijn wij heel blij mee uiteraard. En ook erg blij dat man zo snel terecht kon. Ik heb nu het gevoel dat alles wel weer op zijn pootjes terug komt. Toen alles samen viel van werk, opvang en man, had ik daar grote vraagtekens bij. Natuurlijk hebben we nog een lange weg te gaan en moeten we nog zien hoe het uitpakt .... maar er zijn stappen gezet.

Nou ik ga de was doen .... stapelt zich weer heerlijk op. Maandag is mijn vrije dag, maar door omstandigheden op het werk, heb ik deze week een keer geruild.
Alle reacties Link kopieren
Wat is het stil hier ....
Ik drink mijn kop thee leeg en dan naar bed.

Welterusten allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Ik had gewerkt tot 17u,daarna gekookt,gedoucht,was opgevouwen en met oudste expeditie terug gekeken,zondag ging F1 voor 😀
Nu lig ik net in bed,morgen weer een nieuwe dag.

Viva,stapje voor stapje komen jullie er ook wel!😘
Alle reacties Link kopieren
Ja het is stil hier Viva. Komt wel vaker voor .voor jou ook lekker slapen .😴😴

Ik lig er ook al in ben nog even aan het lezen .het nieuwste boek van Simone van der Vlugt .De zonde waard,
Zit er nog niet goed in maar komt wel .
Gegeten hebben we goulash soep .bami schijf .en yoghurt na.
Trusten allemaal 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Liz wat erg zeg, veel sterkte.

Viva probeer ook goed op jezelf te letten.

Coetje jij ook weer erg druk met werk, en verzorgen. Het houdt niet op bij jullie.....

Chris lekker op bed even lezen, ik kan dat niet zo goed. Ik lees mezelf wakker haha.

Hier rustig momenteel. Heb weer een paar dagen migraine gehad, dus niet veel te melden....
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,wat naar weer die migraine!! :hug: Is dochter weer helemaal opgeknapt?

Ik heb slecht geslapen,er heeft heel lang een helicopter boven ons dorp gecirkeld maar kan niet vinden waarvoor..heel irritant😀

Ik ga eerst werken en daarna naar mijn moeder.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ,dat scheelt n hoop geregel en zorg Viva dat je zo.n goeie opvang voor de kinderen hebt .
Lieveke erg vervelend migraine sterkte . Ik val juist in slaap tijdens het lezen .

coetje ook weer druk .hoop dat het goed gaat net je moeders pijnstilling dat ze die verdragen kan .

Ontbijt was brood koffie .snel snel .man moet weg en mij komt straks om 13:uur de buurvrouw afhalen gaan we even bij n tuincentrum kijken ,
Voor de tijd nog even opruimen etc, fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier bij het tuincentrum chris! (Kom ik je nog tegen als ik die kant uit ga straks om zoon op te halen of ga je naar een ander tuincentrum? ;-))

Lieve wat naar dat je weer migraine had :-(
Coetje dat was een lange werkdag voor jouw doen of niet? Normaal werk je smorgens toch dacht ik? Hoe is het met je moeder nu.

Viva fijn dat er bij jullie ook meer rust is nu alles geregeld is aan opvang, dat is toch een fijn gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet straks nog weer naar het werk, we krijgen de 3e prik en daarna hebben we een vakantiebespreking. Zoon zit zolang op de opvang en eet daar ook, vriend zorgt voor zichzelf en ik heb nog een bakje macaroni waar ik een eitje bij bak in de vriezer.
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is voor mij jeugdsentiment Liz,macaroni met een gebakken eitje.
Als ik bij mijn opa en oma ging eten dan bakte opa het eitje voor de macaroni.❤
Succes met de prik,hopelijk geen last van!
Was zeker een lange dag voor mij,normaal werk ik tot ongeveer 13u.En dan thuis altijd nog bestellingen verwerken die later binnenkomen maar dat doe ik gedurende de middag/avond.

Chris,nog iets leuks gekocht.Hier in de buurt is een hele grote kerstshow bij het tuincentrum,dat is altijd slecht voor mijn bankrekening😀

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven