Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ik mocht uitslapen van man, maar dat ging wat moeizaam met 3 stuitende kinderen. #ietsmetstoombootenspanje

Ontbijt waren mini oven broodjes en verse sap.

Coetje, oudste twee hebben het heel leuk gehad. Jongste was er al snel zat van, dus heeft man haar weer thuis gebracht. Ze hebben heel veel snoep gekregen, meer dan mij lief is. Maar met de oudsten heb ik een deal gemaakt. Voor elk snoepje wat in de grote pot mocht, kregen ze geld voor hun spaarpot 😁. Wat balen dat je je niet lekker voelt. Hoop dat je vandaag nog kan testen bij jou in de buurt. Kan mij voorstellen dat je blij bent met zo'n dorp.

Liz, gelukkig dat je vader goed reageert op de ab. Hopelijk hersteld hij snel weer en kan hij ook weer zonder zuurstof. Ook al weet je dat je ouders op een gegeven moment beginnen te kwakkelen met hun gezondheid, je kan je er nooit echt op voorbereiden. Sterkte.

Lieve, wat sneu voor jouw dochter. Hopelijk knapt zij ook snel weer op. Gaan jullie de intocht van Sinterklaas nog kijken?

Chris, je hebt mij dat verhaal weleens verteld :hug: . Wel fijn dat het contact met je schoonzus is gebleven. Ben benieuwd wat de dag jou gaat brengen.

Ik ga vanmiddag met de meisjes naar de intocht hier in de buurt. Daarna ga ik met ze naar mijn ouders warme chocolademelk drinken.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier bij de intocht en je ouders viva! Slim bedacht, centen geven in ruil voor de snoepjes.. maar nu niet zelf die pot stiekum leegeten he ;-)
Lieve wat sneu dat dochter nog niet lekker is, hopelijk heeft ze er niet veel last van? Gaan jullie ook nog naar de intocht kijken?

Mijn vader is van de zuurstof af, dus dat is fijn :-) nu hopen dat het bergopwaarts blijft gaan.
Coetje dat is zeker prettig ja, dat je gewoon aan de achterdeur kunt komen bij de bakker om je bestelling op te halen.
Alle reacties Link kopieren
Viva jazeker we zitten voor de tv haha. Van de week sinterklaasjournaal, maar dochter was aan het spelen en moeders zat voor tv haha. Voor niks gehaast. Bij ons komt sinterklaas volgende week pas aan

Liz wat een fijn nieuws dat je vader van het zuurstof af is.

Ik denk dat ik zo maar worstenbroodjes warm ga maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben jammer genoeg al helemaal uit het Sinterklaas gedoe .ook de kleinkinderen niet meer.
Ze krijgen d3 laatste jaren geld met de Kerst .hun wensen heb ik geen verstand van moeten ze toch echt zelf kopen .
Vorige week was ik bij kleinzoon .er waren meerdere vriendjes bij hem .Duitsers en Nederlanders en dan communiseren ze in het Engels .ik zeg waarom is dat in hemelsnaam. Ja de een spreekt geen Duits en de ander geen Nederlands .ik verbaas mij over hun talen kennis .Engels is nog steeds mijn minst sterke kant .
Al ben ik wel bezig met Duo Lingo om het op te krikken .
Ben pudding aan het mokken lekker ouwerwets en heb n blikje tonijn gehusseld met mayo ketchup en nog wat ingrediënten .tegen de avond lekker met n paar crackers op de bank .koken doen we niet we hebben ook nog b saucijzenbroodje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met oudste voor de tv😀 en vannacht krijgen ze allemaal een letter in hun schoen.Ik blijf dat leuk vinden.
Alle reacties Link kopieren
Liz, chocolade is geen snoep toch :biggrin: ssst 😉. Nee hoor, ze hebben alle drie een kleine pot met hun Sint Maarten snoep, op = op. Overigens zijn ze nu in al weer helemaal in de Sinterklaas sfeer met kruidnoten en chocolade letters en cadeautjes. Dus de grote snoeppot is voorlopig lekker gevuld. Wat fijn dat je vader van het zuurstof af is! Ik hoop het ook, dit klinkt in ieder geval al positief.

Chris, ik kan mij voorstellen dat je helemaal uit de Sinterklaas sfeer bent. Met kinderen is dat toch anders, ook al kan je als volwassenen ook leuk pakjes avond vieren. Maar dat is dan één avond en niet een aantal weken. Ik verbaas mij niet dat die kinderen allemaal Engels spreken, dat begint tegenwoordig al bij het niveau van Nijntje en dan al die liedjes. Is de pudding gelukt en was die lekker?

Coetje, heb je nog kunnen testen vandaag? Wat gezellig dat je met oudste hebt zitten kijken en leuk een chocolade letter in de schoen.

Hier was het een gezellige dag. Met de meisjes geknutseld en de intocht op tv gezien. Daarna mochten ze zich verkleden en zijn we naar de stad gegaan. Bij mijn ouders stond al een zak met cadeautjes. Kinderen hebben nog wat yoghurt met fruit gehad, die zaten al zo vol van al dat lekkers. Man heeft voor ons thaise wok gemaakt. Nu zit ik nog aan een witte wijn en hierna naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen was er even uit maar het is mij nog te koud nog even tuttelen hier ..

Fijn dat je vader vooruit gaat Liz .hij lijk mij ook iemand die alles makkelijk accepteert geen moeilijk gedoe voor hem ik doe zo als ze mij zeggen dat ik het doen moet dan knap ik het snelst weer op.

Viva huis in Sinterklaas sferen gezellig .en coetje heeft ook n letter in de schoen gestopt. Deed het vroeger wel eens bij mijn man maar dat is toch zo.n nuchter kalf die snapt niet dat ie heel verrast moet doen als ie wat in zijn schoen vind .
Op pakjes avond drinken we altijd chocolademelk met gevulde speculaas er bij.

Lieveke in haar eentje voor de buis zie je zo zitten met dochter die geen interesse toont 😅

En nee mijn man vond de pudding te dik .maar als hij vla wil eten moet ie maar n pak gaan halen pudding is nou een keer geen vla .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Precies Chris, je moet wel weten of je vla of pudding eet, en dat zie je aan de dikte wat mij betreft. Jij hebt dus gelijk wat mij betreft ;-)
Ik heb vanmorgen bij sm op de koffie gezeten en daarna thuus de slaapkamer opgeruimd en het bed van zoon de schuur ingebonjourd zodat het nieuwe bed morgenmiddag in elkaar kan worden gezet. Het nieuwe beddengoed heb ik vandaag ook uitgewassen zodat het er morgen meteen op kan. Ben benieuwd wat zoon er van vind als hij dinsdag thuis komt :-)

Nu zit ik even met een Italiaanse kipsalade van ah als lunch en een glas dubbelfriss erbij.
Alle reacties Link kopieren
Kan hij die verandering wel aan Liz?
Wel fijn dat je het straks klaar hebt .wij zitten vandaag met z.n tweetjes de hele dag .man gaat straks formule 1 kijken .
Heb net n restantje hutspot gegeten .vanavond misschien nog n paar hapjes .maar ik heb n beetje n vol gevoel ben n beetje slaperig ook .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er op gelet dat het nieuwe bed zo veel mogelijk op het oude bed lijkt en ik zet het nieuwe bed op dezelfde plek neer als waar het oude stond dus ik denk dat het wel meevalt Chris. We zullen het dinsdag zien.
Alle reacties Link kopieren
Chris, ik moest lachen om je verhaal van de chocoladeletter en je man. Warme chocolademelk drinken en een stukje gevulde speculaas eten is ook een leuke traditie op 5 dec. Is je man nog naar de winkel gegaan voor vla of deed hij het toch maar met de pudding?

Liz, fijn dat het bed morgen komt voor zoon. Weet hij het al wel? Verder lekker bezig geweest zo te lezen.

Hier is het een rustige dag. Man ligt veel op bed, dat vind ik wel lastig, als in machteloosheid. Kinderen hebben met hun nieuwe speelgoed gespeeld en ik ben vanmiddag met ze naar zee geweest. Verder wat huishouden.

Vanavond aten wij spinazie met gebakken aardappelen en een kipschnitzel. Straks mogen de meisjes nog een wolken toetje en dan naar bed. Nu eerst het Sinterklaas journaal.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik begrijp dat je dat n beetje verontrust Viva je kunt zo weinig doen voor je man .Allen hem maar n beetje verwennen en steunen ❤️

Ben ook benieuwd Liz of je zoon het goed keurt .als alles n beetje bij het oude blijft gaat het vast lukken .en jij bent er bij voelt hij zich wel veilig .

Vanavond nog n kort bezoekje van zoon en kleinzoon snel n paar saucijzenbroodje s warm gemaakt en n glas koud drinken .koffie willen en lusten ze niet kleinzoon nog wel maar die heeft net zo lief iets fris .
Verder ook weinig te vertellen .was n naar weekend op de weg veel ongevallen met dodelijke afloop erg om te zien op t.v .
Fijne avond en voor straks lekker slapen 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
En nee man heeft geen vla gehaald klein beetje pudding geproefd .😅en ik vind het zo lekker dikke stevige pudding ook griesmeel tis dat ik in bed lig anders nam ik nog n paar hapjes .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Gister mijn bericht hier niet geplaatst.
Test was negatief gelukkig.
Vandaag ga ik met mijn kapster mee,die doet een scholing,de xsara cut,speciaal voor krullen.Duurt van 10-15u.

Ik deel even wat :hug: uit en kom later vandaag nog wel terug.

Fijne maandag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen ben benieuwd coetje ik heb het even opgezocht hoop dat je super tevreden bent .

Ontbijt koffie .broodje en cracker met zalm .halve rozijnenbol.

Fijne Maandag al is het n grijze Maandag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ontbijt was een muesli bol met kaas en een kop thee. Nu zit ik aan een kop koffie en een boterham met kipfilet.

Middelste had niet zoveel zin vanmorgen, nu had ze ook een slechte nacht gehad. We gaan het zien, ik ben thuis, dus ik kan haar ophalen als het niet gaat.

Chris, haha goed geslaagd dus die pudding. Jammer dat je er dan eerst je bed weer voor uit moest hè 😂. Gezellig dat zoon en kleinzoon langskwamen. Ja komt waarschijnlijk door de omslag van herfst en donker en verlichting die mensen nog weleens vergeten aan te doen etc.

Coetje, fijn dat de test negatief is! Veel plezier vandaag, leuk dat je mee mag.

Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk valt het mee met de vermoeidheid van middelste en blijft ze gewoon lekker op school viva.
Coetje fijn dat de test negatief Was, en leuk dat je mee mag als Model vandaag. Hopelijk ben je supertevreden als je terug komt! :-)
Chris er zijn idd weer een boel ongelukken gebeurd :-( het is wat viva zegt, vaak hebben mensen ook niet door dat je alleen licht voor hebt als je je autoverlichting op automatisch hebt staan.
Alle reacties Link kopieren
Mandarijn en wat kruidnoten en een kopje thee.

Middelste heeft het vol kunnen houden op school. Maar ik merk nu wel dat ze op is. Vanavond optijd eten (als ik er nog iets in krijg) en naar bed.

Las ook een verhaal over een ambulance die in botsing kwam met een auto waar jongeren onder de 18 in zaten en geen rijbewijs hadden. Daar waren 1 of 2 personen van overleden. Dit zijn situaties die ik echt niet begrijp en die dus gewoon voorkomen had kunnen worden.

Liz, is het bed van zoon er al?
Alle reacties Link kopieren
Het wachten is ook op coetjes terug keer van de kapper.

Ja vreselijk die jonge jongens geen rijbewijs. overmoedig. blij met n uitgaansavond .
Het is n drama .moet niet aan de ouders denken die zo’n boodschap thuis krijgen😥 de ouders worden wel aangevallen op Twitter .en dat vind ik niet terecht .je kunt zulke knapen niet 24/7 in de gaten houden ..het verdriet is al groot genoeg .

Heb de hele schaal pudding vanmiddag opgegeten .en net lasagne niet zelfgemaakt gewoon van de Aldi .wij doen met zo.n groot pak twee x .
en het smaakt goed.al is het natuurlijk wel n verschil met zelfgemaakte.
En nu hoor ik op tv dat rozijnen gif bommetjes zijn .veel bestrijding middelen dus ook maar geen rozijnen meer voor de kinderen .en ik ook niet meer .
Denk dat Liz druk is met het klaarmaken van de slaapkamer en zoon .👍
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Voor de dames die mij op facebook hebben,ik heb een filmpje erop gezet.Super blij met mijn haren!!
En een hele leuke dag gehad,veel tips gekregen en lekker gekletst.

Viva,ik hoop dat het bij middelste wat met de spanning te maken heeft omtrent het Sinterklaas gebeuren en dat er niet iets zit te wringen en ze ziek wordt.

Chris,precies wat jij zegt,soms heb je geen idee wat die pubers uitspoken.Ik hoop altijd maar dat ze mij alles vertellen maar dat zal heus niet zo zijn.
Ze kunnen ook nog niet de consequenties zien van hun gedrag.
Maar een heel triest verhaal,je zou het maar te horen krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
coetje wijzigde dit bericht op 15-11-2021 20:11
98.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
3 dubbel..
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg coetje, jouw bericht 3 keer en mijne van vanmiddag is niet geplaatst.. raar forum soms. Fijn dat je zo blij bent met je haar en goede tips hebt gekregen! Ik ga zo ff loeren op fb naar je filmpjes, leuk :-)

Chris dat is idd een vreselijk ongeluk geweest waar jij over schreef, 3 zijn er overleden en de vierde is zwaargewond :-( ik wil ook niet aan het verdriet van de ouders van deze jongens denken, en ook niet in de schoenen staan van de enige jongen die dit overleefd heeft.. vreselijk gewoon. En dat er dan ook nog mensen zijn die denken dat ze de ouders de schuld moeten geven dat dit heeft kunnen gebeuren, onbegrijpelijk. Die mensen hebben het al moeilijk genoeg en zitten echt niet op zulke uitspraken te wachten of zo..
Alle reacties Link kopieren
Prachtig coetje .als ze je vraagt ga je zeker weer mee hopen dat ze snel weer n krullen model nodig heeft.

Je moet gewoon niet te lang stilstaan bij wat je kinderen kan overkomen.word je stapelgek .
Hoe is het met de kamer van zoon Liz?
Wat was het n grijze dag vandaag .dit is geen weer voor mij.denk voor bijna niemand .
Ben niet buiten geweest vandaag morgen maar n kort ommetje maken.
Trusten allemaal 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heel mooi geworden je haar coetje :heart:
Chris ik was echt aangenaam verrast dat het bed zo zwaar is, dat is wel even wat anders dan dat waaiboomhout wat hij had.. en de matras is ook dikker dan verwacht, hij bleef maar groeien in de hoogte dat gekke ding :-o ik ben nou wel een beetje jaloers op zoon hoor, heerlijk alles weer nieuw :-) hopelijk is hij er morgen ook blij mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven