Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ja echt he coetje, onvoorstelbaar hoe snel je iets kunt krijgen door een stomme val :-| dat heb ik natuurlijk zelf ook goed gemerkt vorig jaar en nu met mijn vader weer..
Ik vind het voor jouw moeder zo naar dat ze geen fatsoenlijke pijnstillers kan verdragen :-( , ik heb echt met haar te doen wat dat betreft. Hoe oud is jouw moeder eigenlijk?
Mijn vader mag weer naar huis straks, vanmiddag ga ik even bij ze op de koffie om te kijken hoe hij er bij zit. Ik kon helaas niet naar het zh dit keer omdat ik zoon momenteel vrijwel continu heb, alleen maandag niet en dan is mijn enige ontspanningsmoment (paardrijden) die ik hard nodig heb nu. Gelukkig snappen mijn ouders dat wel. Ik moet zoon vanmiddag ook weer ophalen van de opvang om 17 uur, dus lang kan ik niet bij mijn ouders blijven maar dan ben ik er iig geweest.
Alle reacties Link kopieren
Mogge. jij hebt zeker je ontspanning ook nodig Liz .ach en als je er maar even geweest bent en m gesproken het lijkt mij ook best zwaar die constante zorg voor je zoon .hoop dat je vader snel opknapt dat je daar geen zorgen meer over hebt .

Mijn vader had daar altijd wel begrip voor mijn moeder minder. achteraf denk ik dat toen de ouderdom al echt begon mee te spelen ,oudere mensen denken vaak alleen aan zich zelf .maar ze was wel n lieverd hoor .❤️

Ontbijt was Turks brood met brie ,halve rozijnen bol.koffie .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Thee, welcome back :hello: gezellig dat je weer mee schrijft.

Lunch is een salade en een beker karnemelk.

Fijne dag allemaal en tot later.
Alle reacties Link kopieren
Liz,fijn dat je vanmiddag even naar je ouders kon gaan.Hoe gaat het nu met je vader?

Ik ben klaar voor vandaag,morgen nog een paar uurtjes werken en dan weekend.Doe vandaag ook niet veel meer,trek zo mijn huispak aan en plof op de bank 😂
Alle reacties Link kopieren
Gelijk heb je coetje! Mijn vader zag er goed uit, hij was wel erg moe doordat de bacterie nog niet uit zijn lichaam is en zijn bloeddruk is te hoog, maar hij was verder goed te pas en kon nog grapjes maken dus dat zit wel goed.
Ze zijn wel erg geschrokken en hebben nu toch maar de thuiszorg ingeschakeld, daar ben ik erg blij mee. Verder zijn ze nu ook erg voorzichtig met de corona omdat ze daar eerst aan dachten vorige week, dus ze houden nu buiten de thuiszorg en mij iedereen buiten de deur en oefenen zelf thuis verder ipv naar de fysio te gaan.
Ze hebben er voor gekozen om mij nog wel binnen te laten omdat ik als enige 3 prikken heb gehad en elke week 2x moet testen voor het werk.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik mij wel iets bij voorstellen Liz .ik baal ook vreselijk van die enorme opmars .Dochter van mijn zus had ik aan de telefoon zij heeft de griep geen Corona .en zij zegt ook ik heb zo veel ongevaccineerden in mij omgeving en ik begrijp dat niet. Ik hier ook .en ik wil ze er niet op aanspreken want iedereen moet het zelf weten .of ik er mee in een ruimte wil zitten dat beslis ik zelf wel en daar ben ik ook nog niet uit .
De de derde prik laat ik er ook wel injassen .ik hoorde dat de 60 plussers in Januari de derde krijgen heb ik dat goed?

Zo is dat coetje lekker weekend nu .wij hebben n paar boodschappen gehaald nog even koffie gedronken bij n kennisje .nu thuis en eten straks patat.met n schnitzeltje .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz en Chris,ik denk dat je alleen nog maar zelf heel goed kunt oppassen.Er is zoveel onvrede in ons land,kijk maar naar gisteravond in Rotterdam,verschrikkelijk!

Ik ben op de zaak,werk tot 13u denk ik.
Thuis koffie gedronken en zometeen 2 crackers met filet americain.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Ja in Rotterdam zijn ze helemaal gek geworden als je het mij vraagt.. verschrikkelijk :-(
Werkze vandaag coetje! Hier is zoon gisterenavond snotterig thuis gekomen van de opvang, ik heb wel een zelftest bij hem gedaan die negatief was maar ben niet van Plan om hem officieel te laten testen eigenlijk, hij heeft ja al corona gehad en zijn prik zit er ook net 2 weken in dus die zal nu de sterkste bescherming moeten bieden toch? Daarbij was zijn oppas ook verkouden en die heeft zich deze week wel officieel laten testen, negatief. Het lijkt mij dus waarschijnlijker dat zij hem heeft aangestoken met haar verkoudheid dan dat hij corona heeft. We gaan toch nergens heen dit weekend dus ik wacht nog even af hoe het zich ontwikkeld. Ikzelf heb nergens last van, had gisterenochtend een negatieve zelftest en moet maandagochtend ook weer een zelftest doen. Vriend blijft wel thuis dit weekend voor de zekerheid, hij gaat zo zijn 2e prik halen bij een inentingsactie omdat hij bij de ha pas over 3 weken terecht kan.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .als je tegenwoordig n gewone verkoudheid is het al vervelend .
Wat n idioten gisteren daar in Rotterdam .hoop dat ze goed aangepakt worden .straks komt natuurlijk Grappenhaus op t.v en zegt voor de zoveelste keer dit mogen we niet tolereren .en daarna Rutten dit is onacceptabel.
En daarna gebeurt het gewoon weer .ik zou geen agent willen zijn momenteel al heb ik niet zo.n hele hoge pet op van de politie .enkele uitzonderingen daargelaten.
Ik denk dat wij ook het weekend thuis zijn .rustig net n hapje en n drankje en n boekje op n bankje 😅

Ontbijt was brood met lever en kaas. Koffie .
Fijne dag . :bye: ga nu de was in de droger doen
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier in de stad is vanmiddag ook een demostratie tegen het 2g beleid,hoop toch dat dat vreedzaam gebeurt.
Ik wilde na mijn werk nog even de binnenstad in voor wat Sint kadootjes,maar dat stel ik wel uit.Geen zin om "ergens"middenin te belanden.

Nu koffie en een warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Wat super Liz dat jij uit de lappenmand bent, dat heeft ook wel een tijd geduurd. En nog fijner dat je ook weer kunt paardrijden, zeker als dat voor jou DE ontspanning is. Ook fijn dat zoon zijn nieuwe bed heeft goedgekeurd.
Fijn dat je vader weer naar huis mag al heb ik natuurlijk niet meegekregen wat er gebeurd was.

Lekker coetje, Chinees over voor nog een maaltijd is nooit verkeerd. En ja mijn vis was wel lekker maar itt woensdag bleef deze helemaal aan de pan vastplakken. Zelfde pan, zelfde boter en zelfde vis. Raar dus. Als toetje 2 kaki fruit gegeten.

Dankjewel VL. Met joiu, je man en drie spruiten alles goed? Hoe oud is jongste nu al?

Ik denk niet dat ze in Rotterdam goed aangepakt worden. Met die hoodies en evt. mondmaskers zullen er niet veel te herkennen zijn. Maar wat een toestand :(
Ik zou ook niet op pad gaan voor cadeautjes coetje. Als het nou al bijna 5 december was, maar je hebt nu nog tijd genoeg.
Voor gister had ik een bakje uit de vriezer gehaald met iets met kleine gehaktballetjes, perzik, rozijnen, kaneel en wat andere dingen. Smaakte me nergens naar. Heb het dus maar weg gedaan. Bakje wat nog in de vriezer staat doe ik ook maar weg.
Vanavond eet ik kalkoenschnitseltje, bistro kriieltjes en iets van groente. Dadelijk nog even naar AH voor wat kleine dingen.
Alle reacties Link kopieren
Thee mijn vader is begin juni gevallen, waarbij er niet adequaat is gereageerd. Pas na een paar weken is hij naar het zh gebracht met blaasproblemen en uitval van zijn benen, toen geopereerd aan 5 ingezakte ruggenwervels (waarvan er 1 gebroken bleek en de blaas heeft beschadigd) hij heeft sindsdien een incomplete dwarsleasie en een katheter, en heeft tot halverwege vorige maand gerevalideerd in een revalidatiecentrum. Vorige week had hij ineens hoge koorts en was hij in no time buiten bewustzijn en blauw om zijn mond, toen is hij weer opgenomen in het zh. Ze dachten eerst dat het corona was maar dat was het gelukkig niet, het bleek een bloedvergiftiging door de catheter.. :-( dat was dus ff schrikken maar gelukkig waren ze dit keer wel adequaat en oplettend en hebben ze op tijd gereageerd. Nu is hij dus weer thuis gelukkig!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Liz, dat is niet niks, Hoop dat hij vooruit blijft gaan!

Mijn geplande eten doorgeschoven naar morgen. In plaats daarvan een afbakbaguette gegeten in plakjes met verschillend beleg, o.a. rookvlees en farmersalade (van AH, vind 'm van Lidl veel lekkerder).
Alle reacties Link kopieren
Het is in de stad gelukkig rustig gebleven.
Wij aten grieks,nu staat er wat stokbrood op tafel met ei-bieslook salade,zalmsalade,filet martino en brie.
En ik drink een trappist.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar coetje! Ik zal ook niet op m'n gemak zijn als er een demonstratie in de buurt zou zijn dus begrijpelijk dat je toch maar niet de stad in bent gegaan vandaag voor je cadeaus.
Alle reacties Link kopieren
Heb net het een en ander online besteld,wil eigenlijk sowieso de drukte van de winkels wat vermijden.

Liz,kreeg weer kippenvel bij het verhaal van je vader,zeker nu je het zo achter elkaar leest.Gelukkig gaat hij nu weer de goede kant op!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .je vader is n sterke man Liz want dit is heel wat .wat ie voor z.n kiezen heeft gekregen. En hij is natuurlijk niet zo heel jong meer .

Ben nog maar net opgestaan en het is nog frisjes even rustig de dag beginnen .
Fijne Zondag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb geslapen tot 9.30,daarna gedoucht,de was aangezet,vaatwasser uitgeruimd en nu staat de oven aan voor warme worstenbroodjes.
Daarna gaan vriend en ik een boswandeling maken en vanmiddag F1 kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb intussen ontbeten met koffie en n boterham met lever .en van de echte bakker n rozijnenbrood met spijs eigenlijk is het n soort van stol. echt heerlijk en mijn man proeft geen verschil tussen supermarkt en echte bakker 😫 dan eet ik dit brood wel op laat hij maar supermarkt eten .
Denk dat wij niks doen vandaag het is hier ook niet supergezellig .geen ruzie maar ook geen gezelligheid .
Blijf vandaag veel in mijn eigen hol .(slaapkamer) ga ik lekker puzzelen en lezen .
Hij gaat ook formule 1 kijken en ik heb mijn eigen dingen .
Lopen we elkaar ook niet in de weg .ik ruik het wel als er iets te eten is 😅
Fijne zondag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat is niet zo leuk Chris als de sfeer niet gezellig is thuis :-|
Hier heeft vriend erg veel bijwerkingen van de prik, vreselijke hoofdpijn, koude rillingen en spierpijn. Zoon is natuurlijk ook niet helemaal lekker met zijn gesnotter dus het is hier rustig. Morgen blijven we ook nog thuis, vonden ze op het werk niet leuk maar om eerlijk te zijn interesseert me dat momenteel nul :-$
Ik vind het wel jammer dat ik paardrijden nu heb moeten afzeggen voor morgen maar ik heb gelukkig vrijdag nog een priveles staan dus dat verzacht het een beetje en ik mag de groepsles nog inhalen. Geen man overboord dus gelukkig ;-)
Alle reacties Link kopieren
Is minder leuk Liz maar soms gebeurt dat ,heb ook nergens zin in hij ook niet hij wou er nog even uit .moet er niet aan denken .
Ach we praten wel gewoon.maar bij mij blijft het hangen plus dat ik toch al ontzettend baal van die Corona toestanden zou het leven ooit weer normaal worden ?
Vervelend dat je vriend zo veel bijwerking heeft van de prik en jij voelt je goed?
Weet wel dat er veel mensen griep hebben .daar blijf ik ook uit de buurt .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me prima tot nu toe chris, nergens last van. Vriend is echt goed ziek van de inenting, dat begon gisterenmiddag, hij is de hele nacht wakker geweest en het duurt nu nog. :-( hij is bekend met clusterhoofdpijn maar geeft aan dat dat niks voorstelt in vergelijking met de hoofdpijn die hij nu heeft. Best gek eigenlijk dat hij er zo ziek van is,hij heeft immers al corona gehad en ook al een Johnson vaccinatie dus je zou denken dat het lichaam de ziekte wel moet kennen nu toch?
Alle reacties Link kopieren
Op naar betere tijden dus Chris. Morgen mooi weer, iig aantal zonuren. Misschien er dan even uit?
Vriend nog steeds zo beroerd Liz?
Lekkere boswandeling gemaakt coetje? Het zal er nog om spannen met de F!!
Hier niks te melden over vandaag eigenlijk. Beetje mijn tijd verlummeld vandaag terwijl ik best veel plannen had. Nou morgen weer een dag denk ik dan maar.
Welterusten alvast voor wie nog komt lezen. Ik ga nog even een kakifruit schillen.
Alle reacties Link kopieren
Thee,ja het is prachtig in het bos.En dat op 5 min van mijn huis.
Het is zeker spannend in de F1.
Een dagje lummelen is ook niet erg toch,morgen idd weer een nieuwe dag.

Wij hadden vanmiddag stokbrood met salade's en wat tapas achtige dingen.
Kinderen hadden vanavond broodje shoarma.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat we dat morgen maar gaan doen thee.😅mannen ik denk dat n lat relatie veel beter is.alletwee je eigen stek en je eigen gewoontes en rommel..
Al is hier geen ruzie maar zo stront eigenwijs is de persoon die hier woont .
Gegeten hebben we van alles de restjes soep.laatste saucijzenbroodje.lekkere chocolaatjes en n paar mandarijnen .

Ik vind dat hele gedoe rond de Corona ook zo vervelend .komende week n verjaardag en vanmiddag appte de jarige dat ze ziek is .ze moet morgen testen maar denkt dat het n gewoon griepje is .

Clusterhoofdpijn is ook erg Liz .vroeger had ik veel hoofdpijn en zag dan vaak n soort van bliksen schichten voor mijn ogen .half uurtje liggen met twee paracetamol was het over.
Na mijn herseninfarct niet meer zo veel last van gehad. n enkele keer nog maar.
Gelijk heb je coetje dat je wat dingen online besteld .je bent altijd al zo druk .
Nou deze zondag n rustige zondag is ook weer voorbij. nu maar zien hoe de komende week gaat worden. Gelukkig heb ik nog heel veel mooie boeken .mijn troost in bange dagen 😅
Fijne avond 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven