Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Dat klinkt eng Chris,die bliksemschichten.Gelukkig heb je daar nu minder last van.

Ik ben vrij vandaag,moet de ramen zemen,gister een duif tegen mijn raam gevlogen en daar zit nu zo'n vieze afdruk.Verder wat boodschappen doen en naar mijn moeder.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net dat er weer van alles aan de hand is geweest gisteren in meerdere steden, de wereld is echt knettergek geworden als je het mij vraagt :-(
Daar word je humeur ook niet beter van..

Maandagochtend een arts aan de veren trekken is altijd een crime, ik probeer sinds 8.15 al te bellen voor zoon maar de lijn is nog steeds bezet :roll:
Vriend is ook alweer thuis, hij begint altijd om 7 uur maar hij voelt zich echt niet goed, heeft er ook hartkloppingen bij gekregen vannacht dus ik ga hem er maar eens van overtuigen dat hij ook langs de ha gaat, volgens mij kan dit nooit goed zijn nl, zo lang last na de enting en steeds meer klachten..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja ze moesten hier in de stad ook zo nodig rellen gisteravond .ik hoorde n helicopter rondvliegen toen wist ik al dat er wat aan de hand was .
Stelletje idioten .

Ik zou dat ook maar doen vriend Liz .lijkt mij niet goed dat dat zo lang duurt.
Hoop dat je de huisarts nog n keer te pakken krijgt .

Ja coetje was ook altijd heel naar dat geflits voor de ogen meestal een ook tegelijk maar gelukkig heb ik dat nog weinig .
Arme duif doif dood?

Ben er nog niet zolang uit en vind het erg koud nog .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gelukt om de arts te bereiken, ziekenbriefje tot en met woensdag word klaargemaakt en kunnen we ophalen. Sacgerijn op Kantoor ook op de hoogte gebracht, en nu heb ik mijn 2e bak koffie met een croissant verdiend vind ik zelf ;-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, ontbijt was havermout met banaan en honing. Nu een kop verse ginger thee en dan aan de schoonmaak.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Nog net goedemorgen!
VL lekker schoongemaakt?
Chris dode duiven zijn niet zielig, dode duiven zijn een zegen :worship: Zou je ook zeggen als je de ravage op mijn balkon ziet. Eenmaal een nest gehad krijg je ze van ze lang zal ze leven niet meer weg. Heb werkelijk van alles, een nep kraai, touwen gespannen met strookjes zilverfolie, zilverfolie in de bloembakken, pinnen op de reling van het balkon, Blijft een drama.
Coetje weer druk op je vrije dag dus. Benieuwd hoe het nu met je moeder gaat. Vanochtend zelf weer fysio gehad en ondanks dat ik al best wat kan heb ik nog een lange weg te gaan. Ga vanmiddag even naar het centrum en wil dan eigenlijk even langs de Mac. Kan me niet heugen wanneer ik daar voor het laatst ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja thee.ik hoor het wel vaker van mensen die last van duiven hebben alles schijten ze vol.
Dus geen zielige duif 🕊 wou net n in memoriam schrijven voor doif .
Ja dat zal best dat je er nog niet bent thee.ze hoeven mij nooit meer te vertellen dat n schouder of sleutelbeen simpel en vanzelf geneest .

Viva aan de poets .ik ga zo even naar Ici moet foundation kopen want de mijne is bijna op .en deze week is de hele week alles 30 % korting niet alleen Black Friday .
Scheelt toch weer .
Dus tot later
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Geniet van je Mac,Thee.Soms kan dat lekker zijn.
Mijn moeder heeft nu fentanyl pleisters,daarmee slaapt ze iets beter en kan ze wat oefeningen doen.
Fysio bij jou nog wel tevreden?

Liz,ik hoop toch dat vriend naar de arts is geweest! Die hart kloppingen zijn niet oke hoor.
Wat een gedoe voor jou deze ochtend om alles geregeld te krijgen.

Chris,gelukt met foundation? Welk merk heb jij altijd?

Ik heb flink mijn best gedaan thuis en bij mijn moeder.Ben nu nog wat was aan het wegwerken maar dat is een never ending story..

Viva,fijn gewerkt vandaag?

Wij eten vanavond andijviestamppot en een gehaktbal.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de foundation van Shiseido coetje .goeie bescherming tegen de zon .en zomers zweet het ook niet van mijn gezicht .
Ik koop twee kleuren die mix ik.en dan vind ik de kleur precies goed .als ik de lichtste kleur alleen gebruik vind ik m te bleek en de tint donkerder vind ik net iets te bruin .heb geen geurtje gekocht doe ik vlak voor de Kerst .komt er ook nog wel n mooie aanbieding .
Met n verjaardag sturen ze altijd n bon als cadeau voor 5€. Die had ik ook nog liggen plus de korting met mijn ici pas.en de Black Friday korting .
Kom graag bij ICI.
Nog even rondgeneusd bij de Hema voor make-up kwasten .en broodbeleg .
Nu weer thuis en zit stiekem kroepoek te snaaien .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Oh ik dacht dat thee naar de winkel van het make-up merk mac ging, maar McDonald's kan natuurlijk ook worden bedoeld idd :-$
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben al aan het werk,thuis alleen koffie gedronken en zometeen maak ik 2 crackers met filet amercain.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
lizenlotte schreef:
22-11-2021 17:54
Oh ik dacht dat thee naar de winkel van het make-up merk mac ging, maar McDonald's kan natuurlijk ook worden bedoeld idd :-$
Had ook gekund .😅
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik moet opstaan en heb geen zin gun mij zelf nog n half uurtje.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Chris hier waren we er ook pas om 9.30 uit, dus het ligt niet aan jou dat je er niet uit kon komen ;-)
Straks even naar de arts om het briefje op te halen en verder niks, morgen gaat zoon weer naar school en blijf ik nog thuis.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dat half uurtje is hier ook n uurtje geworden .
Intussen ontbeten brood met osseworst en n halve croissant .koffie
Verder weinig te melden .moet de gewone huishoudelijke dingetjes doen .
we eten witlof vandaag maak ik mijn eigen witlof salade klaar man eet gekookt .
Ik kan echt slecht uit bed komen momenteel .zou het liefst de hele dag blijven liggen .maar dat doen we maar niet.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook nog even naar de dierenwinkel geweest en hebben lekkere broodjes gehaald bij de bakker, zoon een chocobrötchen en een sonnenkorn met kaas en ik een broodje gezond.
Alle reacties Link kopieren
Ja Mac make up had ook gekund maar dit was toch echt de grote gele M en dat was heerlijk (gewone) hamburger en kleine friet met fritessaus maar die was niet zo lekker. Gezien de kleur moet het dubbel gebakken zijn en toch wat slap. Burger binnenkort weer een keer als ik weer keer in het centrum ben.
Mooie bh gekocht bij Hunkemoller. Heb misschien wel 10 mooie bh's waarvan 3 zgan tot nieuw maar mijn figuur is erg veranderd dus moest nieuwe. Voor de opratie al 2 gekocht en nu nog 1 vast. Zelfde als de champagnekleurige maar dan bordeaux. In gewoon fel rood was mijn maat er niet dus die komt nog wel een keer.
In de avond afbakstokbroodje met paar gekookte eitjes.
Moet even wat anders doen, dus later meer!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben dikker geworden en daarom doe ik wel eens zo,n extra sluitstukje aan de bb sluiting maar daar was de dame van de lingerie winkel niet zo over te spreken .Ik kan er slecht tegen als n B.H. strak zit het liefst wil ik m niet voelen brede schouderbanden vind ik wel prettig en die wil ik ook wel voelen maar die moet je echt zoeken of je moet n supergrote maat hebben .
Als n B.H strak zit kan ie op de rug zo aftekenen krijg je echt zo.n ouwe vrouwen rug.

Schoonzusje moest zich laten testen maar was gelukkig negatief .
Ja als je n griepje hebt moet je dat wel .
Had nog zo graag n dagje Münster willen doen voor de Kerst .maar doen we ook niet meer .
Liz ook lekker gesmuld .hoe is het met je vriend?
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wat is alles duur geworden he? Ik kom nu echt niet meer uit met mijn zelfopgelegde boodschappen budget en heb niks anders gekocht dan normaal. Ik zit er deze maand 95 euro overheen en dan word alles nog duurder volgend jaar :-? Ik las dat de stroom hier 10% duurder wordt en gas zelfs 21 % :-o gelukkig heb ik die laatste niet, wij zijn nog oalerwetse oliestokers hier. Maar je zult het maar hebben en niet genoeg inkomen om het te betalen, vreselijk toch :-|
Hier wil de sp het minimumloon naar 12 Euro doen, dat is ook wel nodig ja met de huidige prijzen..hopelijk komt dat er snel door dan.
Alle reacties Link kopieren
Chris vriend is er weer bovenop sinds gisterenmiddag, maar wil nu eigenlijk de booster niet halen over een half jaar en dat terwijl hij echt heel fel is op antivaxxers en ook niet wil samenwerken met iemand die niet gevaccineerd is. Hij is er dus best van geschrokken dat hij zo heftig reageerde op het vaccin en vind het onbegrijpelijk dat ik met niet 1 prik ergens last van heb gehad terwijl ik er 3 heb gehad.
Fijn dat schoonzusje negatief was!
De kerstmarkt zou ik ook maar overdlaan als ik jou was ja, als het al door gaat. Want dat kan ook zo maar veranderen natuurlijk..

Thee jammer dat de frietjes niet lekker waren, gelukkig de Hamburger wel. Fijn dat je geslaagd bent voor een nieuwe BH, die moet idd wel goed zitten altijd.
Alle reacties Link kopieren
Thee,jammer van de frietjes maar fijn dat de burger je wel smaakte!
Nieuwe passende bh's zijn ook fijn,ik wil dat ding tenminste zo min mogelijk voelen 😀 En als ik thuis kom doe ik hem meestal uit,heb dan wel een voorgevormd hemdje aan want teveel gebungel vind ik ook niet fijn.

Wij eten straks kip kerrie met rijst.
Alle reacties Link kopieren
Vertel m maar Liz dat als je Corona krijgt dat ie nog meer prikken en gedoe krijgt mocht ie in het ziekenhuis terecht komen . Wat ik natuurlijk niet hoop voor jullie
Maar beter nu n week ziek van de prik dan straks n heel lang van de Corona .
Ik heb met de eerste twee prikken geen last gehad en ook niet van de griepprik..
Ben eerlijk gezegd ook wel klaar met de ongevaccineerden. Laat er toch n paar spuiten in jassen .
Maar aan de andere kant zouden we klaar zijn met twee vaccinaties en nu is dat ook niet waar .moeten we nog n derde .en ik denk in de toekomst jaarlijks .net als de griepprik .
Maar ik weet het ook niet meer ik ga maar op mijn gevoel af en zie n complete Lockdown er wel aankomen .
Denk dat wij hier in Januari of februari aan de beurt zijn voor de derde.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat kan ik hem niet zeggen Chris, hij heeft immers al corona gehad een half jaar geleden . Hij weet dus wat corona bij hem doet, jouw argument gaat dus niet op in zijn geval.. maar hij draagt vast nog wel bij, hij heeft nog een half jaar om er over na te denken ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat het een jaarlijkse (minimaal) prik gaat worden en vrees ook weer een lockdown op korte termijn. Hoop het niet, eigenbelang, maar wat moet moet. Maar ik zou over 2 weken graag weer met naailes beginnen. De jurk die 2 jaar geleden in de planning zat wil ik nog steeds maken. Haha, heb zelfs al oorbellen voor erbij gekocht bij Action. Wel bij een nieuw iemand. Die waar ik jaren les had is ermee gestopt. Deze nieuwe is niet in mijn woonplaats maar daar is al iemand begonnen van mijn oude groepje en zij komt langs mijn huis om daar heen te gaan dus zij gaat me ophalen in principe.

Liz idd is alles erg duur geworden en dat gaat alleen maar erger worden. Kijk maar naar de invloed van de gasprijs op de gewassen. Groente en fruit zal vast ook flink duurder worden. Ja alles eigenlijk.

Ik heb vanavond de nieuwe cd van Rod Stewart besteld en voor 7,50 nog een kerstcd van hem. Kwam ik gelijk boven de 25 euro uit waardoor verzendkosten vervallen. De ene komt donderdag en de nieuwe rond 30-11. Had ooit bijna al zijn lp's en met mijn stomme kop ooit al mijn lp's weggegeven. Niet wetende dat de platenspeler ooit weer terug zou komen.

Vanavond at ik eindelijke krieltjes en schnitzel. Ga zo nog een kaki nemen. Lekker zijn ze!
Nou truste voor straks!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook "bang" dat we weer een lockdown krijgen..bang is het verkeerde woord,persoonlijk raakt het mij niet zo,heb een baan,ga niet vaak uit eten,soms een festival maar dat trekt vriend niet qua gezondheid en vrienden spreken we nu vaker 1 op 1 af.
Voor mijn kinderen een ander verhaal,weer thuis les,het niet uit kunnen gaan..en zo heeft iedereen zijn redenen waarom we er "bang" voor zijn denk ik.

Oh Thee,wat zou het fijn zijn als je eindelijk weer naar naailes zou kunnen!

Ik lig lekker een bed,truste en tot morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven