Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
We hebben zo allemaal op onze eigen manier geen zin in weer n lockdown .
Voor mij zelf heb ik ook niet zo veel last het raakt inschiet niet zo,.en grote groepen zit ik ook niet in .
Maarheeze werkt toch op mijn humeur .steeds het nieuws wat begint met de getallen van de besmettingen .ik wil dit gewoon niet steeds horen .
Maar als je opgroeiende kinderen hebt merk je het ook het is echt zonde voor die jongelui.

Ach ja thee je naailes.zou je dat al weer kunnen met je arm .dat zou mooi zijn .ook voor de afleiding .
Ik heb gelukkig mijn boeken nog en we zullen nog wel n keer n auto ritje maken .maar cabrio rijden is er even niet bij.
Ik weet eigenlijk niet of de boodschappen duur zijn .man is prijs bewust ik niet ik hoor m wel eens mopperen .Bij de drogist is het mij ook nog niet opgevallen .al let ik daar wel op de prijzen .denk dat we nog wel n keer naar de D.M .gaan moet ik daar maar flink inslaan.
Daar heb ik zo n grote tas vol spullen voor rond de twintig euro was de laatste keer echt verbaasd .
Natuurlijk geen luxe dingen gewoon normale douche zeep handzeep tandpasta shampoo wat je gewoon normaal gebruikt .

Nee Liz Münster doen we niet meer.deden we eerder vaak vlak voor de Kerst .
Het gaat mij niet om de kerstmarkt maar gewoon de winkels in kerstsfeer en de gezelligheid vind ik echt zo sfeervol daar.
Ik ga maar lezen en nog even n paar woordjes leggen op word feud en voor straks lekker slapen 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik werk thuis,schoondochter had een positieve thuistest,gister al getest bij ggd maar nog geen uitslag.Ik was not amused dat ik dat pas gisteravond laat hoorde want ze is gistermiddag hier nog geweest.

Ontbijt koffie en nu staat er een eitje te koken,dat zo op een cracker met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mogge.gatsiebah coetje ben benieuwd .

Heb nog niks te vertellen moet nog ontbijten .tot later. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Daar zou ik ook boos om zijn coetje, ze weet toch dat jouw vriend en jongste risico zijn of niet? Hoe kan ze dan bij jullie komen terwijl ze al een positieve sneltest heeft?? Erg onnadenkend van haar en ik hoop echt dat ze niemand in jullie gezin heeft aangestoken, dat kun je er echt niet bij hebben..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al druk geweest, zoon naar school, boodschappen gedaan, opgeruimd, en de was en afwasmachine lopen ook weer.
Chris nl is weer risicogebied he voor duitsland, als je naar de DM wilt moet je dus wel rekening houden met controle aan de grens. Gisteren en vandaag stonden ze er ook wel vertelde vriend, met 4 auto's. Drukke boel dus daar..
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk nog wel Liz. Wij hebben beide de code op de telefoon maar zit ook te denken om alles gewoon hier te kopen al maakt het weinig uit of je in Nederland of in Duitsland in n winkel loopt .

Een ding begrijp ik niet dat ze niet heel snel zorgen dat die derde prik er komt en met n sneltrein vaart gaan vaccineren .

Ontbijt was tosti met ham en kaas.en n rozijnen broodje .

Al bericht van schoondochter coetje ? Fijne dag
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Vandaag de dertigste sterfdag van Freddy Mercury .stond n herinnerings advertentie in de Telegraaf van zijn fanclub .
Vind zijn muziek nog steeds prachtig maar Barcelona samen met Monserat Caballe kan ik niet luisteren zonder brok in mijn keel .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Barcelona vind ik ook prachtig Chris. Ik hou sowieso wel van de muziek van queen, maar ben niet zo'n grote Fan als mijn ex is. Hij heeft echt alle cd's lp's DVDs en het een en ander voor aan de muur en gaat naar Musicals over queen. Ook hebben we een keer een Tour door
London gedaan langs Freddy's huis,het graf, en de plaatsen waar cd's zijn opgenomen. Dat het vandaag Freddy's sterfdag is is me dus wel goed bijgebracht door hem destijds en zal ik ook niet snel vergeten..
Alle reacties Link kopieren
Wauw dat is leuk Liz,zo'n tour!
Ik luister best vaak naar Queen,zet op mijn werk mijn spotify lijst aan en daar staat alles wel in.
En wat ik grappig vind,vrienden van middelste dus jongens van rond de 20 luisteren het ook,het komt hier dus vaak voorbij.

Schoondochter heeft nog geen uitslag.
Ze snapte ook wel dat ik een beetje boos was,dat ben ik niet snel dus ze was goed geschrokken.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat leuk Liz .ik heb vaker dat ik gewoon een nummer heel mooi vind .net als met Adèle vind ook niet alle nummers even mooi .
Kensington Uncharted vind ik ook prachtig ik vind het stemgeluid van de zanger heel mooi.maar dat is lang niet iedereen met mij eens ,mijn kleinzoon wel 😀
Vaak als je n cd koopt draai je toch alleen de nummers die je mooi vind .
Vaak liggen er wel cd .s bij het Kruidvat of Blokker en als er eentje van Queen tussen zit waar Barcelona op staat dan arresteer ik m .moet je net treffen hè,
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Warm worstenbroodje en een kopje groentensoep.

Ik kan jullie even niet bijhouden hier, probeer mee te lezen en te reageren. Maar bij dat laatste blijk ik steeds vergeten om op verzenden te drukken 🙈
Alle reacties Link kopieren
Oh ja dat nummer van kensington vind ik ook zo mooi chris :heart: daar moet ik alleen altijd van janken, heel verschrikkelijk :-$ net als van dat nieuwe nummer van abba; don't shut me down. Daar jank ik ook al bij :roll:

Viva we kunnen je hier niet missen hoor dus hup druk wat vaker op die knop om je berichten te plaatsen zodat wij je hier ook weer kunnen lezen ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een positieve test in de familie, mijn nichtje van nu nog 7 en dat terwijl ze morgen jarig is.. zo sneu. :-( En nu natuurlijk zus en zwager en Opa en Oma en de andere 2 ook in quarantaine en testen. Hopelijk heeft de rest het verder niet, vooral Opa en Oma is natuurlijk tricky.
Alle reacties Link kopieren
Schoondochter negatief.
Ach wat sneu voor je nichtje Liz! Zijn het jouw ouders die in quarantaine moeten?

Oudste maakt spaghetti en vriend heeft een pan tomatensoep gemaakt.
Ik heb het dus makkelijk vanavond.

Viva,wat Liz zegt 😂 fijn dat je je even kwam melden.Hoop dat alles een beetje naar wens gaat thuis met de meisjes en man.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig maar dat schoondochter negatief was coetje! Wel gek dat de thuistest wel positief was..
Nee niet mijn ouders gelukkig, ouders van zwager hebben samen met zus en zwager de boerderij. Die mensen zijn al over de 80 dus die kunnen het niet echt gebruiken..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met vriend besproken hoeveel geld ik kwijt ben aan de boodschappen en nu afgesproken dat hij me elke maand 200 Euro betaald. Hij was niet heel enthousiast en Volgens mij vond hij dat wat veel maar ik denk dat het een heel reeel bedrag is toch voor een volwassen man? Voor dat geld neem ik de boodschappen voor bij hem thuis mee (fruit, sap, koffie, brood , melk, broodbeleg en chips) en kan hij elke avond bij mij warm eten.
Alle reacties Link kopieren
Dat is niks teveel hoor Liz!
Zijn maaltijd wordt ook nog bereid he.
Denk dat hij met €200 zelf niet zou toekomen qua boodschappen in de maand.
Goed dat je dat bespreekbaar maakt.

Ik heb lekker gedoucht en hang in huispak op de bank,op tijd naar bed,morgen weer vroeg werken.
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig coetje dat schoondochter negatief was.en dat ze begreep dat je boos was.

En Liz die oudere mensen moeten zeker oppassen .ik wou dat ze eens wat opschoten met dat vaccineren .
Ze praten hier te veel en doen niks krijg steeds meer hekel aan die twee tuinkabouters die steeds maar zeggen we beslissen dit en we doen dat .en er gebeurt helemaal niks.
Zelf vinden ze het allemaal prima.ze blijven zitten waar ze zitten terwijl de hele Nederlandse bevolking ontevreden is .

Ik ben vanmiddag weggeweest met n vriendin ze moest iets hebben en ik had het gezien in n winkel en dus even meegegaan.
Was de bedoeling gelijk weer naar huis te gaan.zij wou nog graag winkelen was heel gezellig nog n cappuccino gedronken ergens .voor de tweede keer mijn corona code moeten laten zien met al pas om half zes thuis .is zij bij ons blijven eten .en nu lig ik gelukkig in bed.
Fijne avond :😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,dat was vast gezellig zo'n onverwachte leuke middag! Fijn voor je!

Ik had een rare droom,ik was met Zenzeo in een kaaswinkel en we bleven maar proeven omdat we niet konden kiezen. Met tassen vol kaas zijn we naar huis gegaan.❤

Ik ben al op de zaak.Thuis koffie gedronken,zometeen eens neuzen wat ik op mijn cracker wil.

Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen . Met onze zenzeo coetje ? in n droom kan ook alles .jammer dat je bij het wakker worden de tas met kaas dan niet meer hebt zou n droom ook nog lucratief zijn ..😜

Ik word ook altijd emotioneel bij Uncharted Liz moet dan altijd aan mijn zusje denken. Leuk dat jij dat ook zo.n mooi nummer vindt ..
Kleinzoon was naar n concert geweest ze speelden dat op het laatst vertelde hij was zo mooi.
Ik ga zo opstaan vandaag gewoon n inhuiswerkdag .
Straks ontbijten krant lezen .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Chris,ja met onze Zenzeo,zij was gek op een lekker stuk kaas.🙏

Cardioloog heeft gebeld naar vriend nav zijn laatste onderzoeken.
Die waren niet goed dus er moet weer gecatheteriseerd worden...ik ben daar even heel verdrietig van! Voorlopig gaat het ook niet gebeuren ivm drukte in het ziekenhuis.Dus wij moeten maar wachten en hopen dat vriend voor die tijd niet weer een infarct krijgt.Dat maakt mij echt boos en machteloos.
Nu koffie
Alle reacties Link kopieren
Kan ik mij voorstellen coetje .ik zou ook niet blij zijn .je mag niks zeggen maar ik denk dan wel. niet willen vaccineren verwacht dan ook geen ziekenhuis bed..
Ja ik weet dat klinkt hard .maar iedereen moet voor zich weten of hij of zij n vaccinatie wil. Daar oordeel ik ook niet over.wel dat ze dan in het ziekenhuis behandeld moeten worden .en de behandeling van andere patiënten daarom uit gesteld moet worden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Wij eten aardappels,spruitjes,sperciebonen en sucadelapje.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten zo macaroni en een wolken toetje toe.
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben n alles in een maaltijd gegeten blokjes aardappels .gebakken uien kleingesneden gehakt .en bruine bonen ,
Sla er bij.o
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven