Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo :heart: :heart: :heart:

Wat een tegenvaller, Coetje. Ik vind het ook vreselijk dat het zo de verkeerde kant opgaat.

Ik at alleen (dochter bij vriendin) en heb een curry met groente en kabeljauw in elkaar geflanst. Zo klaar en het was erg lekker. Nu ga ik thee zetten en de krant lezen, hoewel ik voor mijn gemoedsrust beter een chicklit kan gaan lezen O_o
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader appte net dat ie volgende week zaterdag een booster krijgt, fijn!
Alle reacties Link kopieren
Fijn cookie!
Coetje wat kun je soms toch raar dromen he.. was het maar waar dat je nog met zenzeo naar de kaasmarkt kon, dan was ze nog op aarde geweest bij haar zoon en kleindochter en konden wij nog gezellig met haar kletsen :heart:

Wat een klotenieuws trouwens wat je vriend betreft :-( begrijpelijk dat je boos en verdrietig bent nu omdat het zo onzeker is wanneer hij gedotterd kan worden.. laten we idd heel hard hopen dat het op tijd zal zijn voor hem..

Chris mijn vriend zegt precies hetzelfde als jij en ik snap het ook zeker wel, ben het er op zich ook wel mee eens maar helaas is een groot deel van mijn familie ook niet ingeënt en als ik er dan aan denk dat hun niet worden geholpen heb ik daar toch moeite mee.. wat natuurlijk begrijpelijk is want het is familie.
Alle reacties Link kopieren
Hi CL en VL :cheer:
Wat een ontzettend naar nieuws over vriend Coetje en de wachttijden nemen alleen nog maar toe :( en snap ook je reactie mbt schoondochter. Beetje onnadenkend! En Zenzeo :heart:
Chris lekker een onverwacht uitje, zo kun je even shoppen wel zien onderhand.
Liz vind het een heel schappelijk bedrag voor vriend. Zeker omdat het veel meer is dan alleen mee-eten.
Ik heb niks met Queen. De kerst cd van Rod Stewart kwam vandaag, is blijkbaar al van 2012. Als het goed is kan ik 'm vanaf morgen weer beluisteren.
Gisteren roti gegeten en de helft met een losse rotiplaat in de vriezer gedaan. Vanavond weer krieltjes en een tartaartje en een kaki die niet rijp genoeg was.
Verder geen nieuws hier.
Alle reacties Link kopieren
Goede avond allemaal.

Coetje wat een rot nieuws van vriend vreselijk weer.

Liz wat zielig voor je nichtje. Hier nicht ook positief. 2 jaar oud zo zielig

Cookie wat saai dat man en dochter weg waren, of vind je het niet erg alleen te eten?

Viva :hug:

Ben tijdje niet op viva geweest. Druk met familie. Broertje en relatie problemen enzo ;-)

Man ik ik eten een paar kruidnoten nu
Alle reacties Link kopieren
Ben jij n fan van Rod Stewart thee? Vind ik ook enkele nummers wel heel mooi van

Fijn voor je vader cookie. 👍

Ik mag dat ook eigenlijk niet zeggen Liz van dat vaccineren.maar ik baal zo ontzettend van dat zwarte scenario wat er nu aan zit te komen.
Door het bezuinigen in de zorg hebben ze nu te weinig mensen.en je zal maar steeds te horen krijgen dat je niet geholpen wordt ..
Fijne avond allen 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik zou Mijn familie het liefste zelf een vaccin in willen jassen chris, vind het zo Dom en het gaat nergens over want mijn ouders willen hem alleen niet omdat ze denken dat ze er last van krijgen net als bij de griepprik. :roll: nou ms wel ja en dat is dan ff rot maar hee in je uppie doodgaan in het zh is nog veel rotter denk je ook niet? Echt. Ik had gehoopt dat ze zich na dat gedoe met pa laatst zouden bedenken, maar helaas. Ze zijn wel voorzichtiger geworden maar goed er komt natuurlijk nog steeds 2 keer per dag thuiszorg en om de week een poetshulp en sorry dat ik het zeg maar ik vind ze niet zo oplettend als hier, de thuiszorg huppelt gewoon zonder mondkapje binnen en de poetshulp ook en testen in de zorg ondanks vaccinatie is bij jullie ook al niet zo normaal als hier weet ik inmiddels.
Alle reacties Link kopieren
Lieve wat sneu voor je nichtje, zo jong. Is ze er erg ziek van?
Ik vond het trouwens wel grappig; vriend zei eerder altijd als ik een opmerking maakte dat de boodschappen zo duur waren ach maakt het uit je moet gewoon lekker leven en je kunt het betalen toch? Nu heb ik hem de rekening gepresenteerd en nu zei hij ineens neem maar gewoon 1 pakje harde worst mee ipv 2 of nee laat ook maar zitten en sap en chips mag ook wel eigen merk zijn, terwijl hij diezelfde ochtend nog zei dat ik wel dubbelfris moest meenemen en lays chips en geen eigen merk :@@: blijkbaar is hij dus toch wel geschrokken wat alles kost want ik zag dat hij 225 euro heeft overgemaakt ipv 200 en hij zei dat hij er een maandelijkse overboeking van had gemaakt om het niet te vergeten :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,boodschappen doen is ook niet leuk meer! Ben telkens een godsvermogen kwijt.Fijn dat vriend het ook inziet en je daar geen meningsverschil om krijgt.

Ik ga werken,heb een drukke dag voor de boeg.
Een :hug: voor iedereen,op afstand natuurlijk en een fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .fijn Liz dat vriend het zo inziet .👍
We moeten straks ook nog boodschappen doen .ook geen zin in .maar ik gooi mijn dingen in de kar en ga weer naar buiten .wasmiddel wasverzachter etc moet ik zelf uitzoeken .
Denk dat als we thuis komen ook het hele weekend niet meer de deur uitgaan ,
Het weer is ook niet fijn .er staat n koude wind .
Lekker warm bij de kachel lekkere dingen maken boek lezen .heerlijk rustig al moet mij dat ook niet te lang duren.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag.

Liz ja ze was best ziek. Steeds hoge koorts.
Fijn dat vriend het nu ook wel inziet dat alles duur is.

Lunch bruine bol met gebraden gehakt en bruine bol met een gekookt eitje
Alle reacties Link kopieren
Wat sneu voor je nichtje lieve, hopelijk gaat het nu wel wat beter met haar?
Ik ga zo mijn gewonnen stamppotbuffet voor 4 Personen en soep naar Keuze ophalen bij een cateraar in de buurt, ben benieuwd! (En bang dat er nog wel wat aan mijn vingers blijft plakken als het er heel lekker uitziet :-$ ) en dit weekend ga ik voor het eerst dit jaar weer eens snert maken.
Alle reacties Link kopieren
Gewonnen Liz.heb ik daar overheen gelezen? wat leuk .
Wij hebben geen spliterwten kunnen krijgen vandaag .hadden we nog weer naar n andere winkel gemoeten ..
Had geen zin meer en vind de wind zo koud .lekker weer thuis bij de warme kachel nu .
Heb n kommetje groente soep gehad .straks n broodje haring ..voor mij hoeft er dan niet meer gekookt te worden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik moest vanmiddag naar de opticien,zie het de laatste tijd niet zo goed meer,geen wonder ook,moet een bril voor veraf en een leesbril.Dus gekozen voor multifocale glazen en door allerlei akties hoef ik niks bij te betalen.

Liz,wat een leuke prijs!! Hoe had je die gewonnen?

Lieveke,wat sneu zo ziek!

Wij eten straks chili con carne met rijst.
Alle reacties Link kopieren
Uit frustratie over alle ellende heb ik alvast wat kerstspul en lichtjes naar beneden gehaald,morgen het laatste spul en volgende week de kerstboom,ik wil licht,knus,warmte,gezelligheid.Zo,dat is eruit!❤
Alle reacties Link kopieren
Liz wat lekker een stamppotbuffet.
Wat een goed idee snert maken. Dat kan ik ook wel weer eens doen, het is er koud genoeg voor.

Coetje ik zie hier ook al kerstbomen staan, denk dat de mensen idd de gezelligheid en warmte binnen willen halen.

Chris lekker broodje haring!

Vanavond aten wij teryaki noodles
Alle reacties Link kopieren
Ja echt weer voor erwten soep en boeren kool.
Alles goed bij jou Lieveke .druk in de winkel?

Ik ga ook vroeg de Kerst spullen te voorschijn halen.tijd genoeg .man kan de vergeten dingetjes morgen wel alleen halen of anders kan het volgende week ook nog .
Het was zo ontzettend koud vandaag.en lijkt mij morgen niet veel beter te worden.
Lekker slapen voor straks 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je cd, thee? Ik koop nooit meer cd’s, heb er nog wel een boel!

Beterschap voor je nichtje, Lieveke!

Ik pak niet uit met kerstversiering, ik ontken dit seizoen :biggrin:

Heb net een boterham met kaas op en drink nu een glas spa rood.

Slaap lekker, voor nu of straks!
Alle reacties Link kopieren
Pfff al vanaf 02.00 uur wakker :bonk: ga er nu maar uit denk ik. Wie weet dommel ik op de bank met een dekentje nog wel even in.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ik hoop dat je nog even hebt kunnen slapen Viva.ik had je nl vannacht ook al gelezen was vaak wakker en dommelde wel steeds weer in .
Blijf nu nog even liggen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk hebben jullie toch nog wat kunnen slapen viva en chris! Ik was er ook al vroeg uit, 5.45 wakker en 6.30 er uit gegaan.
De stamppot was wel lekker, maar wel wat weinig voor 4 Personen (wij hebben het met 2 gegeten en iets over wat ik vanmiddag alleen als lunch kan eten) en ik moest vragen naar de soep, die bleek op te zijn :-? Beetje gek toch. Ze heeft ipv de soep 2 shoarmabroodjes en een bakje met 400 gram rundvleessalade meegegeven, dat is op zich wel meer waard dan de beloofde soep maar daar gaat het niet om, het is gewoon raar als je een loterij doet omdat je 5 jaar bestaat en dan niet de beloofde prijs hebt voor de winnaar toch. Of ben ik een zeur? kan ook hoor. Ik vind het iig geen reclame zo, en dat lijkt me toch wel het doel van zo'n loterij. Ik heb dan ook niks extras meegenomen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat je de soep niet kreeg Liz .weet niet of je zeurt.😂
Shoarma broodje gewoon alleen n kaal broodje?had ik toch minimaal vleees in willen hebben en geen koude salade. Maar je kent het gezegde n gegeven paard.in dit geval n gewonnen paard .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,dat vind ik ook raar! Ik zou ook niets extra's hebben meegenomen.

Viva,lag je te piekeren? Hopelijk heb je nog wat geslapen :hug:

Ik ga boodschappen doen en nog wat kerstversiering wegzetten/hangen.
Maar eerst koffie en een warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen,

Liz, als die soep bij je prijs hoorde, dan is dat best vreemd.

Ik ben net terug van boodschappen doen. Was heel druk bij AH, afstand houden was onmogelijk.

Vanmiddag gaan dochter en ik wandelen, mits het droog is. En verder een rustig en lui weekend :biggrin:

En nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
De prijs was een liter soep naar keuze en een stamppotbuffetje, dus ja de soep was deel van de prijs. De shoarmabroodjes waren wel incl. Vlees, dat wel. En dan daarnaast dus het laatste bakje salade dat ze nog in de vitrine had.

Wij zijn vanmorgen naar oosterik geweest, daar was het niet druk (we waren er dan ook meteen om 9 uur) maar wel rommelig wat het minder aantrekkelijk maakte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven