Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Oostrik moet je gelijk na de Kerst naar toe gaan Liz .alles voor de helft.
Heb ik toen de kleinkinderen nog klein waren ook n keer gedaan.had ik hele leuke kerstfiguren echt grote en op windbaar voor de helft.
Jaar daarop met de Sinterklaas aan de kleinkinderen gegeven vonden ze prachtig nu staat het allemaal nog bij mijn ex schoondochter .
Waren echt mooie dingen bij .
Maar dat doe ik nu niet meer ik moet opruimen niet bijkopen .hooguit wat makkelijke kleine licht snoertjes op batterij. Om op n schaal te leggen of in n vaas.
Waren ze nog aan het opbouwen dan dat het zo rommelig was?
Ik zit weer te veel op mijn iPad vandaag en ik moet nog wat doen .en dat ga ik nu doen .dus snel.🏃‍♀️🏃‍♀️🏃‍♀️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Kruidnoten met warme chocolademelk.

Ik heb niet meer geslapen, ben een beetje druk in mijn hoofd en lijf.
Een banaan
Alle reacties Link kopieren
:hug: voor jou viva! Hopelijk gaat het snel beter bij jullie.
Ik weet dat je na de kerst mooie koopjes kunt scoren bij oosterik Chris, maar ja schoonouders hadden de buitenverlichting weer neergezet en opgehangen aan de gevel en in de tuin en er was een streng verlichting van de slee kapot dus toen dacht vriend dat kunnen Liz en ik ook wel halen en dan meteen ff rondneuzen.
Alles is al een tijdje opgebouwd, daar lag het niet aan dat het rommelig was, dat kwam gewoon doordat het personeel nog geen tijd had gehad om alles wat gisteren overhoop is gehaald weer netjes te maken. Dat doen ze altijd in de 1e 2 uur dat ze open zijn omdat het dan nog rustig is.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten zelfgemaakte pizza.
Alle reacties Link kopieren
Goed zo Liz zorgen jullie maar de verlichting van schoonouders .ziet het er daar tenminste netjes uit, nee ik doe dat ook niet meer na de Kerst. Heb er geen zin meer in .de kleinkinderen zitten er niet meer op te wachten .
Gegeten hebben we boerenkool met worst .na ja ik heb mijn jaarlijkse boerenkool weer gehad .wat er nog over is moet man maar in de vriezer doen voor hem zelf .
En n paar oliebollen als toetje .vanmiddag ook vers gebakken .en ze waren heerlijk .wat er morgen gaat gebeuren wet ik nog niet .

Viva :hug: :hug: :hug:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Viva :hug: naar gevoel onrustig in hoofd en lijf.
Hier was het ook geen beste nacht, nu had dochter weer oorpijn. Pfff sinds ze naar de peuterspeelzaal gaat is het om de haverklap wat.....

Vandaag niet veel gedaan even bij nicht binnen gelopen, verder niks.

Vanavond aten we friet met kaassoufle
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .wat naar Lieveke oorpijn voor je dochtertje hoop dat het nu wat beter gaat.
Het was n koude nacht .ik ga nog even niet opstaan wens jullie n fijne zondag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,dat is zo naar voor die kleintjes,oorpijn.Hele nachten heb ik met jongste opgezeten,die had heel vaak oorpijn,tot ie buisjes kreeg en zijn amandelen eruit gehaald waren.Vanaf toen nooit meer oorpijn.
Ik duim dat het bij dochter snel over is.

Viva,van mij ook een knuffel! Kan je zelf je ei wel kwijt bij iemand?

Chris,ik had het ook koud vannacht,ben eruit gegaan om een extra dekbed te pakken.

Iedereen slaapt hier nog,vind die rust altijd fijn op de zondagochtend.
Nu eerst koffie.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Ik heb bij vriend de boel opgeruimd en was/afwas gedaan, hij had weer nek en hoofdpijn gisterenavond en vannacht en vanmorgen. Nu ben ik in mijn eigen huis en hopen we dat vriend vanavond met eten beter te pas is.
Ik heb hem gezegd dat hij eens naar de ha moet gaan en vragen om een doorverwijzing naar de Chiropractor net als ik toen heb gedaan, het zou me nl niet verbazen als die nek en hoofdpijn van de val van de motor komt, zo zachtjes ging dat niet nl. ..

Vanmorgen had ik een boterham met hagelslag en koffie en vanmiddag neem ik mijn broodje shoarma, en vanavond weer snert.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou een logische verklaring zijn Liz.

Veel gedaan vandaag,alle potten en spulletjes die kapot kunnen vriezen uit de tuin opgeruimd.
Beneden alles gepoetst,bij mijn moeder op de koffie geweest en een wandeling gemaakt en ondertussen wat wasjes gedraaid.
Alle reacties Link kopieren
Wij eten kriel uit de oven,salade en een filetlapje.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn nog even weggeweest naar de Achterhoek maar het begon heel hard te regenen we wilden nog ergens koffie drinken maar besloten naar huis te rijden.
Onze jassen waren ondanks de plu natgeregend ook mijn broekspijpen .
Lekker thuis eerst soep .half kaasbroodje daarna koffie met apflelstrudel met slagroom .n vriendin is met ons mee geweest heeft hier mee gegeten en is nu naar huis, en wij zitten hier lekker bij de warme kachel te lezen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Lieveke wat dat je broertje relatieproblemen heeft en wat sneu voor nichtje. Is ook nog geen leeftijd waarop je het goed kunt uitleggen. Heb van de week mijn eerste en ook laatste (denk ik) zakje kruidnoten gehaald. Een paar wel lekker af en toe maar heb het na deze zak denk ik wel gezien. Wat een getob met dochter. Ja ze pikken dan vaak van alles op :(

Ja Chris groot RS-fan, ook een keer of 5 of 6 live gezien. Een keer De Kuip en andere keren Ahoy :heart: Hou je niet van boerenkool? Andere stamppotten wel? Ik vind de gangbare stamppotten heerlijk muv hete bliksem.

Da's idd wel slording van thuiszorg en poetshulp Liz. Bij mijn ouders is de thuiszorg erg secuur met handschoenen en mondkapjes. En fijn dat hij wat meer heeft overgemaakt. Kwartje dus wel gevallen nu bij hem! Maar de boodschappenprijzen gaan echt enorm snel omhoog en ja coetje dat zal zeker flink schelen bij jouw huishouden. Waar heb je dat stamppotbuffet mee gewonnen en is de snert gelukt?
Lees al waar je de stamppot mee hebt gewonnen en idd beetje slordig van ze.
Wie of wat is oosterik? Blijkbaar een tuincentrum als ik even verder lees :P

Vrijdag was het idd waterkoud hier door de wind. Na de fysio even bij een vriendin op de thee geweest en daar, via via, radio-cd speler meegenomen. Ben dus de hele tijd cdtjes aan het draaien. Vooral RS en Il Divo. Die laatste moet je eigenlijk vrij hard draaien maar zal ik nu maar niet doen.

Coetje had je helemaal nog geen bril? Ik heb geen varifocus, lijkt me niks voor mij. Heb een bril voor veraf en voor lezen en laptop zet ik mijn bril af. Gelijk heb je met de kerstversiering/verlichting. Ik doe er dit jaar weinig/niks aan. Heb wel redelijk wat kaarsjes staan (kost me een kapitaal aan waxinelichtjes, snel maar weer eens de Action bezoeken). En misschien hang ik mijn grote kerstbal nog op, is formaat voetbal. En heb een amaryllis gekocht maar die zal tegen die tijd wel uitgebloeid zijn.

Cookie wat doe je als je nieuwe muziek wilt, of wil je dat nooit meer?

Viva wat vervelend dat je al vanaf 2 uur wakker was en dus zelfs niet meer kunnen dommelen :(
Dikke knuffel voor jou :hug:

Coetje wat ben jij actief geweest vandaag, petje af!

Gisteren en vrijdag at ik stukje hamlap met gek. aardappel en rode kool, en dubbelvla als toetje. Heerlijk en beide dagen goed (voor mijn doen) gegeten, Vandaag beetje patat en een bamischijf, smaakte me niet echt ondanks dat ik weer de échte bamischijven had. Nog geen toetje op en ik eet nu salmiakballen, de echte van Napoleon en ik luister hoe verrassend naar RS, nu een dubbel cd met het royal philharmonic orchestra. Over 12 uur de kou weer in naar de fysio. Heb best aardig pijn aan mijn arm laatste tijd. Kan ook komen omdat hij het vrijdag vrij hardhandig gemasseerd heeft, die spieren moet soepel blijven.
Voor wie nog leest, truste voor straks :zzz: :zzz:
Alle reacties Link kopieren
:rolling: beetje lang bericht geworden
Alle reacties Link kopieren
Haha, gezellig juist, Thee! Ik gebruik al zo’n tien jaar Spotify voor muziek. Heel handig.

Lekker actief geweest, Coetje.

Ik ben de hele dag lui geweest, heb kranten en een boek zitten lezen, series gekeken op Netflix en net een kerstfilm gezien. Vermaak me altijd prima, ook met af en toe op het forum loeren natuurlijk :hihi:
Alle reacties Link kopieren
O, en ik heb vanavond ook stamppot gegeten; boerenkool met vegetarische worst.

En door Chris nu zin in oliebollen :yum: Ga er morgen wat halen hier bij de kraam bij het station. Als ie geopend is op maandag, maar anders wordt het dinsdag.

Ik hoop ook dat je vriend een afspraak bij de huisarts maakt, Liz.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig thee zo.n lang bericht .je klinkt opgewekt maar toch nog pijn aan de arm .ga je dat de fysio nog vertellen ?
Ik vind eerlijk gezegd alleen hutspot erg lekker en dan met extra veel uien .

De oliebollen zijn op cookie. De buurvrouw van om de hoek heeft er nog n paar opgehaald gisteren vandaag de laatste opgegaan.
Ik brei er nu ook zo n eind aan .lekker slapen voor straks 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk om te lezen Thee, sowieso weer om jou te lezen ;-)
Maar van dat oppikken dat merk ik haha. Ze was nooit ziek, en nu om de haverklap....

Chris het klinkt als een gezellige dag, de natte broekspijpen maar op de koop toe nemen :lol:

Cookie klinkt als een heerlijke zondag, niets moet, alles mag.

Liz wat naar voor vriend die hoofdpijn. Was het gezakt bij hem, om te kunnen komen eten?

Coetje lekker als de beneden verdieping weer schoon is. Hoe gaat het met je moeder?

Hier was het ook een lam dagje, niet bij ouders geweest vanwege dochter...
Vriendin appte heel het gezin positief getest, gelukkig niet echt ziek van alleen moe en verkouden. Ben er blij om, ze is zwanger. Zou haar graag helpen door boodschappen te doen. Maar ze woont in Zwammerdam, helaas iets te ver...

Vanavond aten we tomatensoep met stokbrood en allerlei soorten kaasjes.

Nu maar proberen te slapen haha. Ben ik he goed in ahum, en s morgens slecht eruit kunnen als het koud en nog donker is :facepalm:
Weltruste allemaal :zzz:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Lieveke,herkenbaar dat s'ochtends niet uit bed willen😀 ik had mijn wekker vandaag een kwartiertje later gezet.

Thee,gezellig juist dat je zoveel gekletst hebt.Komt de pijn omdat je nu meer doet misschien?

Ik ben vrij,ga wat poetsen bij mijn moeder en boodschappen doen voor mijn ouders.
Nu koffie.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie knuffels ❤!! Meisjes zijn vandaag vrij van school, studiedag. Nu een boterham met kaas en een boterham met kipfilet en een kop koffie. We zitten allemaal nog in onze pyjama, maar ik ga zo één voor één de haren knippen van iedereen en dan kunnen ze direct douchen en aankleden.

Fijne dag allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Coetje jij dus ook weer een poetsdagje. Hier ook. Vitrage net gewassen, bank uit elkaar gehaald en gestofzuigd.

Viva lekker een relaxed dagje van maken. Knap dat je dat durft haren knippen. Ik durf er niet aan te beginnen. Nu heeft dochter lange haren, denk dat de dan een pony vanaf haar kruin heeft haha.

Lunch is poffertjes met wat.boter en poedersuiker
Alle reacties Link kopieren
Broodje knakworst voor de meisjes en voor man en mij een restje salade van gisteren.
Alle reacties Link kopieren
Paar stukjes kroepoek eet ik nu.
Heb alle kledinghangers omwonden aan beide einden met antislip en n elastiekje omgedraaid zodat het blijft zitten .ik hoop dat ik nu niet steeds meer alles onder in de kast heb liggen .Gladde brede plastic hangers zijn mooi maar de kleding glijd er steeds van af .denk dat het zo prima blijft hangen .
Ook al gestreken en nu is het goed geweest eerst pauze.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Brrr wat is het koud vandaag!

Chris,goede tip! Hier helaas ook vaak iets op de grond in de kast.

Veel gedaan en nu zit ik even te relaxen met een cappucino en milka oreo.
Er staat een pan goulasch te pruttelen,eten we straks met rijst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven