Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Hallo weer thuis het ging goed vandaag.ook best wel gelopen viel ook niet tegen ..
Wel moe nu maar da is niet erg natuurlijk.
Het zit in onze genen Liz .mijn moeder kon ook nooit ergens de weg vinden.als ze in n warenhuis de lift uitkwam kon ze helemaal verdwaasd staan te kijken waar moet ik nu naar toe..ik heb het zelf ook als ik in n warenhuis kom met meerdere in en uitgangen moet ik heel goed opletten waar ik binnen gekomen ben .meestal staat er wel vermeld welke straat of noord zuid o.i.d.

Heb nu vla gegeten met aardbeien .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vandaag ben ik vrij,ga even de stad in om kado voor mijn vader op te halen,die is morgen jarig.
Verder wat huishouden en van de zon genieten.

Ontbijt koffie en zometeen een cracker met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .pik lekker n terrasje mee coetje .👍
Kado voor mannen weet ik nooit .mijn man wil en krijgt niks als hij wat hebben wil koopt hij het zelf .en mijn vader vroeger .n puzzelboek of n fles drank .soms n mooie trui.

Fijne dag .misschien straks n paar boodschappen .misschien ook niet .kijk wel :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Zo lekker was het vandaag niet,er stond veel wind en als de zon dan weg was vond ik het best fris.

De vlag hangt uit hier want middelste heeft zijn propedeuse gehaald vandaag.
Hij zit nu met wat vrienden in de tuin.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd coetje, wat goed van middelste! :thumbsup:
Het was idd niet echt mooi weer vandaag, jammer want ik had dus wel afgesproken om met mijn ouders op een terras te gaan zitten lunchen in de stad maar dat werd dus binnen zitten eten uiteindelijk omdat het zo winderig was. Maar goed, jammer dat we niet buiten konden eten maar het was erg gezellig en daar gaat het om :-)

Verder vandaag rijles gehad bij de manege wat fijn was en morgen heb ik weer eens geen uren op het werk dus ga ik dan weer naar Hanna :-)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .coetje gefeliciteerd met je vader.fijne dag.met je middelste natuurlijk maar dat heb ik op fb ook al gedaan

Nee het was erg veel wind gisteren Liz.maar het gaat ook om de gezelligheid toch.?
d dag moet nog beginnen maar zien wat ie vandaag weer brengt l

Fijne dag allen met veel zon :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je vader coetje!
Alle reacties Link kopieren
Lunch is een boterham met kaas en tomaat en een boterham met ham en gekookt ei, wat verdwaalde rauwkost en een beker karnemelk.

Meisjes hebben vandaag een studiedag, dus ik heb gisteren gewerkt en vandaag mijn vrije dag genomen. Zij zitten nu aan een tosti.

Vannacht allemaal erg slecht geslapen, ze weten het nog niet, maar de jongste twee gaan zo naar bed. Ik denk niet dat ik de oudste zover krijg, dus zwicht ik voor haar naar een filmpje op de bank en hopelijk valt ze even in slaap.

In een privébericht zal ik later vandaag nog even de stand van zaken laten weten 😘.
Alle reacties Link kopieren
Coetje, dubbel gefeliciteerd 🥳 🇾🇪!

Liz, balen dat je geen uren hebt op je werk. Groot gelijk dat je haar Hanna gaat. Hoe ging de les gisteren?

Chris, ik las dat je toch weer een blaasontsteking had. Wat ontzettend rot zeg!
Alle reacties Link kopieren
Doe maar rustig aan viva :hug: heb je eigenlijk mijn pb wel gehad vorige week? Bij mij staat die nl nog steeds bij postvak uit dus ik weet niet of dat betekent dat jij hem gewoon nog niet hebt gelezen of dat hij gewoon helemaal niet verstuurd is?

De les gisteren was op de manege,We hebben lekker in de buitenbak gereden en ik had na een heel lange tijd mijn vroegere vaste paardje weer eens dus dat was fijn vertrouwd.

Vanmorgen had ik les bij de instructrice waar Hanna ook staat, ik heb toen eerst op 1 van haar paarden rijles gehad en daarna heb ik Hanna gepoetst en geoefend met het longeren van haar, dat heb ik nog nooit gedaan nl en zal straks wel eens moeten. Daarna heeft mijn instructrice haar nog onder het zadel getraind en toen was het ook wel dringend tijd om naar huis te gaan anders zou zoon voor een dichte deur staan. We hebben afgesproken dat Hanna eerst wat zekerder moet zijn voor ik er op ga, omdat ze toch wat minder kan dan mij gezegd was en ik het belangrijker vind dat alle knoppen er goed op worden gezet dan dat ik haar zelf kan rijden, dat kan ik als het goed is nog lang genoeg als de training eenmaal is afgerond toch.
Hanna is heel nieuwschierig, staat er meteen met haar snufferd in je nek als je iets doet in haar paddock en eist dan heel veel knuffels en aandacht op. Je moet haar soms echt even afremmen en uit je ruimte zetten omdat je anders nergens aan toe komt :lol:
Alle reacties Link kopieren
Qua uren op het werk is het momenteel echt drama, maandag 1 uur, dinsdag vrij, woensdag 2 uur, donderdag 3 en vrijdag weer 2. En daarvoor mag je dan elke dag 13 km enkele reis heen en weer rijden :-| nou dat loont zich maar niet heus :roll:
Alle reacties Link kopieren
Ik wou Liz dat er eens iets leuks aan werk op je pad kwam.dat de tijden dan kloppen ook voor zoon.❤️
Wat leuk dat Hanna zo.n aanhankelijk paard is .je hebt en neemt de tijd om haar grondig te leren kennen.
Vanavond n paar kippen pootjes gegeten.wat gebakken champignons .
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dat sturen van n privé bericht dat is en blijft n ramp hier.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank voor de felicitaties,drukke dag gehad,eerst vanochtend versierd bij mijn ouders,tot 13u gewerkt,weer naar mijn ouders om de visite te verzorgen,einde middag naar huis,gedoucht en toen naar de Griek gegaan waar mijn broertjes en hun gezinnen ook waren,mijn vader wist daar niks van dus die stond wel even te kijken.Lekker gegeten en gezellig gekletst en miss net een wijntje teveel op 😂 Truste en tot morgen😘
Alle reacties Link kopieren
En daar ben ik weer😀

Viva,een dikke knuffel van mij😘

Liz,krijg je dan wel je contract uren uitbetaald?

Ik sta op het kampterein voor jongste,die blijft hier tot vrijdag.
De eerdere groepen zijn de tenten nog aan het leegmaken,ik neem vriendinnetje van jongste mee terug en zet haar thuis af en ga dan werken.
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat de verjaardag zo gezellig was gisterencoetje!
Nope, geen vaste contracturen hier dus alleen dat wat ik werk word uitbetaald. :-|
Alle reacties Link kopieren
Wat n prachtig mooie dag heerlijk.volgens mij ben ik vandaag in jouw geboorteplaats geweest Liz..

Coetje leuke dag gehad met de familie 👍fijn zo.
Ik hoop dat het iedereen naar de zin heeft gehad.hier ook wel nu morgen en overmorgen nog goed weer zondag schijnt het afgelopen te zijn .
Oh ja ik zat vanmorgen ook al om 9 uur bij de kapper. Ook al de volgende keer afgesproken omdat ze de eerste drie weken van augustus vakantie heeft .
Ga nu nog even iets doen daarna ga ik douchen .en lekker lezen .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net ook lekker gedoucht en zit nog buiten,heerlijk hoor dit weertje❤

Wij aten maar met 3en,ik heb een traybake gemaakt,krieltjes,ovengroenten en wat chipolataworstjes.Vind ik met dat warme weer wel makkelijk,schuif het zo de oven in.

Liz,wat stom van die uren.Jij hebt toch ook gewoon je vaste lasten.
Alle reacties Link kopieren
Die vaste lasten kan ik gelukkig helemaal opvangen met het geld wat ik voor zoon krijg coetje, en daarnaast heb ik mijn uitkering nog wat genoeg is voor de boodschappen en mijn spaarpot van uncle Sam is er ook nog 😉 , maar daar blijf ik natuurlijk het liefste zoveel mogelijk van af. Mijn loon is voor de extra dingen en de benzine. Het is dus geen ramp dat ik nu minder uren heb, maar wel zonde van de benzine en reistijd steeds omdat de uren verdeeld zijn over 5 dagen, terwijl het ook in 2 ochtenden gedaan kan worden..

Chris je was idd in mijn geboorteplaats, wat je schrijft in je pb herken ik niet van vroeger maar je kunt natuurlijk net aan de verkeerde kant van het dorp zijn geweest. Wel stom hoe ze tegen je deden trouwens! Ouderwets gedoe..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,gelukkig dat je je vaste lasten gewoon kan betalen! Zou zonde zijn als daar iedere maand geld van uncle Sam naartoe moet.

Vandaag gaan wij naar Rotterdam voor de second opinion voor vriend.
Hoop dat ze iets voor hem kunnen betekenen.
Vanmiddag ga ik lekker niksen in de tuin.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Veel succes vandaag coetje, hopelijk hebben jullie een goed gesprek met een uitkomst waar jullie wat mee kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Succes vandaag coetje en vriend .ben benieuwd ,

Ik schrok er eerlijk gezegd van Liz zo ouderwets en dan toch best dicht in de buurt.mijn man moest vreselijk lachen vooral om die broeken wat ik m vertelde .
En dat we bij de volgende er uit moesten vanwege de middag pauze. Mijn schoonzusje die ik het vertelde wist het wel. Erg gereformeerd zei ze .
Het is ook geen dorp waar je naar toe gaat als je er niks te zoeken hebt .maar man moest iets afhalen en dat ging prima .ook zeer aardige mensen .
Ik kom wel eens in Duitsland als je daar tussen de middag in dorpen komt het ook zo,
Er was trouwens wel n klein marktje in jouw dorp.daar is mijn man nog wel even overheen gelopen .maar ik had er geen zin in .vind de markt geen trekpleister meer .ga hier ook nooit .
Hoop dat ik je niet beledigd heb .❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Mij beledigd? Wel nee, ik ben daar gillend weggerend toen ik 18 was en heb er ook niet echt veel fijne herinneringen aan, dus ik begrijp je best. Sterker nog, het eerste wat ik gisteren dacht is wat moet je daar dan insvredesnaam vrijwillig doen? :lol:
Maar wat ik zeg, het dorp bestaat uit 2 delen en de ene kant is idd erg gereformeerd, de andere kant van het dorp waar wij woonden viel wel mee. Waren ook wel veel gelovigen (waaronder mijn ouders) maar niet zo streng als de gereformeerden.
Alle reacties Link kopieren
Oké Liz . 👍 Nee inderdaad je komt er niet als je er niet gericht iets moet doen.
maar ik woon er mijn leven lang al redelijk dichtbij.maar nooit geweest .zal er ook nooit meer komen denk ik.of we moeten er iets moeten brengen of afhalen .

Vandaag thuis gewerkt vanmiddag bij n kennis in de tuin gezeten ..
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Vriend heeft andere medicijnen,er komen een hoop nieuwe onderzoeken en arts wil weer catheteriseren nadat alle onderzoeken geweest zijn.
Wordt vervolgd dus...

Vandaag ga ik eerst jongste van kamp halen,die kan thuis douchen en naar bed vermoed ik😀
Daarna werken en vanavond komen er vrienden bbqen.
Nu eerst koffie,straks een cracker met kaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven