Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Ja was niet fijn!😂
Hij klopt dus zit maar beetje omhoog met mijn hand.
Hoe was het gister op de manege?En vandaag met Hanna?

Wij aten een slaatje en kinderen hadden nog nasi van gister.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad coetje hoog houden .erg vervelend en pijnlijk.

Vandaag naar Duitsland geweest .drogist en tanken .voor het tanken rijden we er niet extra naar toe .maar we waren er toch .
Het is prachtig weer steeds maar ook dat weten jullie
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik ben al aan het werk,wilde wat eerder stoppen ivm highlights laten doen bij de kapper,appt ze mij net af,ze is ziek.
Hopelijk kan ik snel een andere afspraak maken.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ach als je er op rekent is dat ontzettend vervelend coetje.
Als ik gaan wil moet het ook gelijk gebeuren als ik wil.
Kan natuurlijk niet altijd maar word daar heel chaggerijnig van .helemaal onterecht natuurlijk.

Ontbijt was koffie plak suikerbrood en broodje osseworst.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Blij dat ik niet de enige ben die daar chaggerijnig van wordt😀
Ze gaat ook nog op vakantie volgende week..

Nu koffie in de zon.
Alle reacties Link kopieren
Oh bah kun je dan voor die tijd niet terecht?
Andere kapster geen optie ? Soms. Moet je wat hè?
Kun je zelf niet wat blonde highlights er in krijgen..dat lukt mij wel bij mij zelf in geval van nood.maar knippen niet..
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen. Coetje wat balen dat je kapster ziek is, hopelijk hoef je niet al te lang te wachten op een nieuwe afspraak. Hoe voelt je duim vandaag aan?
Chris was het leuk in dld? Het was mooi weer hier gisteren maar niet te warm, goede dag uitgekozen dus om hierheen te gaan.

Ik ben maandag niet bij de manege aangekomen, de weg bleek afgesloten en de omleiding was zo ver om dat ik veel te laat zou aankomen dus ik ben maar weer naar huis gereden van ellende :-|
Bij Hanna was alles goed, ze begint een beetje praatjes te krijgen en laat duidelijk zien waar ze wel en niet zin in heeft. Dat is prima, maar we gaan toch doen wat wij willen en als je daarbij boos wilt kijken dan mag dat daar worden wij niet warm of koud van, wel werkt het op onze lachspieren als ze zo boos kijkt :lol:
Met water bijvullen moet je ook oppassen wat ze van plan is weet de stagiaire nu, want die werd gewoon natgespoten nadat Hanna haar de slang uit de hand had getrokken :rofl: ze is zo grappig soms he :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk Liz..lollig paardje.
Dat omrijden is minder leuk maar ook hier in de stad is het n drama.ben gisteren van Duitsland over de snelweg naar huis gereden .ook de singels schijnen afgesloten te zijn of te worden .
Als je van hier naar Losser moet is het ook heel vervelend ,en vandaag zijn we ook maar thuis gebleven met al die trekkers op de weg.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ja ik lig soms echt in een deuk om haar Chris, ze kan zo grappig zijn :lol:
Ik kan echt niet wachten tot ze volgende week echt bij mij is, het wachten is op het bericht dat de pensionhouder 7corona vrij is dan kan ze worden verhuisd.
Alle reacties Link kopieren
Ben aan het wakker worden met een kopje thee. Het gaat hier niet zo goed, maar ik wilde wel even laten weten dat ik aan jullie denk ❤️ en af en toe jullie hier lees.
Alle reacties Link kopieren
Och lieve viva, ik gun het je zo dat alles weer een stuk makkelijker is en zijn gewone gangetje gaat. Dikke :hug: voor jou en sterkte met alles.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Viva,ik geef je even een dikke :hug: en ik mail je in de loop van de ochtend even.

Ik ga werken en vanmiddag met jongste naar de tandarts.
Ontbijt koffie en een cracker met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook aan jou lieve Viva.❤️

Gaat het weer beter met je vinger coetje?.

Wij waren even in de Achterhoek in de bossen op n bankje n gebakken visje gegeten smaakte heerlijk.
Toen weer naar huis gereden omdat het te warm was. Het was daar en hier 32 graden .
Thuis gekomen even geslapen .en nu zit ik te zitten .zou morgen met n kennisje weg ook maar uitgesteld .
Zou morgen regenen maar dan zien we dan wel weer.

We waren onderweg gestopt bij n weiland vol metkoeien die heel hard aan het rennen waren richting schaduw..
Toen ze ons zagen kwamen ze allemaal onze kant oplopen en bleven heel nieuwsgierig bij het draad staan kijken .ze waren elkaar aan het verdringen om maar vooraan te staan zodat ze alles konden zien 😂gewoon n stelletje nieuwsgierige oude wijven .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind koeien erg leuke beesten!
Vroeger heel vaak geholpen bij een bevriende boer,vond ik heerlijk om te doen.
Klinkt als een gezellige dag Chris.
Het is idd erg warm,hier in de tuin staat de thermometer op 34.
Ik ben op tijd gestopt en heb een dutje gedaan in de shaduw😀
Ik steek zo de bbq aan,gepofte aardappels,groentenspiesjes en een hamburger of shaslick of allebei.
Kinderen zijn allemaal laat thuis ivm werk of omdat ze naar de zwemplas zijn.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen geen zon vandaag vannacht heeft het geregend .Wil wel graag de zon terug .
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Even een paar uurtjes werken en dan weekend.
Ontbijt koffie en 2 crackers met parmaham.

Fijne vrijdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Hier vandaag zon en regen,wel fijn dat het niet zo benauwd is als gister.

Wij eten straks tomatensoep met brood en er is pasta voor de liefhebber.
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog even n stukje wezen rijden ,nieuwe broek voor mijn man gekocht .werd tijd hij wil wel shirts en polo’s en truien kopen maar geen broeken .heeft nooit zin om te passen .moest hij toch maar doen anders loopt ie straks zonder broek rond .
Zelf kan ik moeilijk slagen momenteel..ik vind bij iedereen n lange jurk mooi staan maar niet bij mij. En het is allemaal lang .
Broeken zijn veel van die dunne gebloemde .ben ik ook niet zo gecharmeerd van .
Ik
N mooie wijde broek van n beetje goeie kwaliteit kom ik steeds uit bij broeken van 140€.ik wil graag kobalt blauwe of n rose .ik zie ze nu nog alleen van Claudia Strater.en die zijn zo duur maar erg mooi.
Straks maar eens even verder zoeken op internet.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Chris,jouw man dus ook geen shopper😀 hier ook niet,als ie eens wat nieuws nodig heeft moet ik het maar halen/bestellen,intereseert hem helemaal niks.

Ik heb schandalig uitgeslapen tot 10.45u.Net boodschappen gedaan en ik ga nu de ramen zemen.Straks nog even langs een vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja wel coetje hij mag best graag shoppen maar koopt alleen polo’s truien en shirts daar heeft hij geen hekel aan om die te passen .maar aan broeken wel.ik wordt daar wel eens kwaad om..heb al gedreigd om zijn benen er af te hakken 😀
Vandaag moesten we even naar Borne.leuk plaatsje hier in de buurt.maar met dit weer heb ik ook geen zin om iets te passen .veulste warm.
Nu thuis weer lekker aan de soep .en straks peultjes met worteltjes aardappels en n paar stukjes varkenshaas,
En veel drinken heel veel.ik transpireer ook veel dus drink glazen vol weg.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 25-06-2022 20:57
0.53% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier de hele dag wat buien,maar tussendoor wel lekker buiten bezig geweest.
Jongste viert vanavond zijn verjaardag voor wat vrienden dus het gezellig gemaakt met vlaggetjes en ballonen.

Wij aten broodjes shoarma en een salade.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag n paar spatjes regen hier.niet noemenswaardig .maar het is nog steeds warm en erg plakkerig.
Fijne avond.😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Hier droog en warm weer vandaag :-) wij zijn alvast uit eten geweest voor mijn verjaardag, gezellig buiten gezeten en lekker gegeten. Vriend heeft 2 gerechten besteld en ligt nu ontploft ach en wee te roepen op de bank, het was toch een beetje te veel geloof ik..
Alle reacties Link kopieren
Goede avond

Viva :hug:

Coetje wij hadden hetzelfde weer. Gezellig een feestje bij jullie! Hoe is het met je moeder?

Chris idd veel drinken met dit warme weer, Dat is goed voor je.

Liz wat leuk uiteten geweest. Hier eet man ook altijd teveel dan, hoor je steeds kreunen en steunen van de bank haha.

Ik hebben vanavond Chinees gehaald
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .Chinees is bij ons al best weer n tijdje geleden.ook maar een weer eens. bestellen .

Liz snel jarig dus.gezellig alvast uit eten geweest .tja te veel eten krijg je last van
Ik ga zo opstaan het ziet er donker uit buiten weet niet of het droog is gaan we zien straks
Fijne zondag. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven