Wat eet je op dit moment deel 21

31-10-2021 17:07 3436 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in dit topic :hello:

De titel is een beetje misleidend ;-)) want wij praten hier niet alleen over ons eten en drinken. We kletsen ook heel wat af :-D over leuke dingen maar ook over minder leuke dingen.

Iedereen is welkom om mee te schrijven!


Een link naar het vorige deel: eten/wat-eet-je-op-dit-moment-deel-20/l ... #p33407572
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,jij bent toch morgen jarig?

Lieveke,mijn moeder is thuis maar daar is alles mee gezegd.Ze levert iedere keer veel in.
Hoe gaat het met jouw vader?

Het is vandaag de sterfdag van schoonvader,we gaan vanmiddag naar schoonmoeder en gaan samen eten.Wat weet ik nog niet.

Ontbijt koffie en warm worstenbroodje.
Alle reacties Link kopieren
Goede avond

Chris bij ons was het ook al een tijdje geleden. Ik heb dat altijd met Chinees, als we dat eten ben ik voor een paar maanden klaar mee haha.

Coetje wat zielig zeg. Hier gaat het nog hetzelfde. Dan denk je ineens ja ik zie vooruitgang, en nu al 2 dagen helemaal niks waard.

Vanavond hadden we restjes van de chinees
Alle reacties Link kopieren
Nee coetje, ik moet nog 2 nachtjes slapen morgen voor het zover is. Nog even wachten dus 😉
Wat rot dat het nog niet goed gaat met je moeder, maar gelukkig is ze wel weer thuis begrijp ik, dat is tenminste iets.
Alle reacties Link kopieren
Lieveke,wat hakt dat stomme corona er bij sommigen toch in he :hug:
Lastig ook he om zulke zorgen om je ouder te hebben,dat maak ik nu ook mee.

Wij waren bij een grillrestaurant,was lekker en we konden buiten zitten en de zon scheen.Mooi kadootje van schoonvader❤

Net thuis slingers opgehangen want jongste wordt 15 morgen en nu lig ik moe maar voldaan in bed.
Truste en tot morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik trakteer vandaag op taart🥳
Ik ga zo taart ophalen en vanaf vanmiddag komt er visite,er blijven ook mensen eten,frietje stoofvlees wat ik gister al klaargemaakt heb.

Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.

Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Coetje gefeliciteerd met de jongste, altijd leuk een feestje.
Ja het is een erg naar gevoel die zorgen, als de telefoon gaat slaat je hart al over bij wijze van :facepalm:

Liz nog 1 nachtje slapen en dan is het bij jou dus ook feest.

Ontbijt was boterham met kaas en koffie
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen gefeliciteerd coetje .

De zorgen om ouders herken ik nog van vroeger.sterkte Lieveke en coetje.

Ontbijt koffie boterham met kaas .cracker met aardbeienjam.
Fijne dag :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met jongste coetje, maak er een leuk feestje van vandaag :cheers:
Nee lieveke, we moeten nu nog 2 keer slapen voor het hier feest is 😉
Zorgen moeten hebben om je ouders is heel naar, daar merken we denk ik allemaal wel wat van op onze leeftijd.

Ik heb vanmiddag een gesprek op de pensionstal om alles te bespreken en op papier te zetten, de beste man is weer corona vrij dus kan Hanna deze week ergens eindelijk verhuizen. Dat had eigenlijk afgelopen week al moeten gebeuren, maar dat kon dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja Liz de Corona gooit nog steeds roet in het eten .zelfs de onaantastbare Mick Jagger 😀kreeg het vlak voor zijn concert .zo sneu voor de bezoekers van die avond. En ook voor hem zelf natuurlijk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Over onze ouders nog even .ik zag ze op n gegeven moment zienderogen ouder worden .mijn moeder zeker die vond ik al vroeg oud ze wou ook niet veel meer.alles was haar te veel en te vermoeiend zo jammer. .en mijn vader kreeg de klap toen mijn oudste broer overleed.dat kon ie niet aan.
We krijgen er allemaal mee te maken als de ouders werkelijk bejaard worden .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,nu nog maar 1 nachtje😀

Chris,wat erg dat jouw vader daar nooit meer bovenop is gekomen.Al kan ik mij er iets bij voorstellen.. :hug:

Ik ben aan het werk en vanmiddag lekker niks.
Ontbijt koffie en 2 crackers met kaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen .ja coetje dat was destijds n drama.mijn vader heeft toen ook met de kerk afgedaan .niet dat ie nu zo gelovig was .hij heeft nooit meer plezier aan het leven gehad .mijn moeder ging toen dementeren kon hij totaal niet mee omgaan hij kon niks meer hebben .alleen als wij bij hun waren was ie nog n beetje blij.
Hij is n jaar na mijn broer overleden. Ik was blij voor hem.❤️
En was zeker blij dat ze geen van tweeën de ziekte en het overlijden van mijn zusje meer mee gemaakt hebben .

Het ontbijt was n boterham met gebakken ei met ham .en n boterham met jam.
Ga vanmiddag n iPad kopen in Duitsland ( Ahaus )daar hebben ze de iPad die ik hebben wil op voorraad. Hier moeten ze ze bestellen en in Gronau kraakte de verkoper die iPad af die wou mij de duurdere van 679€ verkopen .die andere had ie niet op voorraad.maar ik wil n gewone normale is mij al duur genoeg .
Hoop dat het met iedereen goed gaat .❤️
Fijne dag allemaal :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me goed voorstellen dat dat heel heftig is geweest voor je ouders Chris, zeker voor je vader omdat je moeder daarna ook nog hard achteruit ging.. vreselijk. :hug:
Coetje heeft jongste een leuke verjaardag gehad?
Ik ben momenteel een beetje gestressed want de Pensionhouder Was onze afspraak blijkbaar vergeten,hij was in elk geval in geen velden of wegen te bekennen :-?
Niet zo mooi omdat Hanna dus eigenlijk al weg had moeten zijn bij mijn instructrice, en haar trainingsplek maandag word ingenomen door een ander. Dan moet ze dus echt weg zijn en het word nu toch wel wat krap vind ik :-| morgen krijg ik natuurlijk visite en donderdag heeft hij een veulenkeuring, en ik heb hem tot nu toe nog niet kunnen bereiken. Om 14 uur staat zoon voor de deur en als hij thuis is is het natuurlijk wat lastiger om zo'n gesprek te hebben waarbij een contract moet worden getekend, dat snappen jullie denk ik wel. Eigenlijk is vrijdag dus de eerste mogelijkheid weer zoals ik het nu zie, en dan zal ze dus ook meteen moeten worden opgehaald haast omdat zoon dit weekend bij mij is..
Alle reacties Link kopieren
Hé bah wat n gestres Liz.daar zou ik ook niet tegen kunnen en dan zon man niet kunnen bereiken.
Misschien kan de instructrice Hanna nog even bij haar houden ?dat ze in ieder geval n plekje heeft voor een of twee dagen .
Ze hoeft m niet meer te trainen hij hoeft alleen maar n plekje .of praat ik nu dom.?

Heb n nieuwe iPad gekocht. Moet ik gebruiksklaar maken .denk wel dat ik er hulp bij nodig heb.heb meerdere studentes naast mij wonen morgen maar eens vragen.
Ik ben al zenuwachtig van de iPad .dat zou wat zijn als ik in de schoenen van Liz stond pffffffffff.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Je praat niet dom Chris maar het is wel iets ingewikkelder dan jij het je voorstelt, omdat het trainingspaard bij mijn instructrice altijd apart van de kudde staat in een roundpen. Zo kunnen ze elkaar wel zien en ruiken en zelf kiezen of ze wel of geen contact willen maar kunnen ze elkaar niet opjagen of trappen om de rangorde te bepalen (iets wat paarden wel gaan doen als er een paard bij een bestaande kudde in word gezet) die rangorde bepaling is heel natuurlijk maar wel stressvol voor alle paarden in de kudde daarom zet je een paard wat je maar tijdelijk hebt staan liever in een roundpen of paddock/ apart weiland. Snappie?
Maar goed, ik heb nu een nieuwe afspraak staan voor vrijdagmiddag, wel wat laat maar goed ik begreep van mijn vriendin dat het wel ok is dat ze dit weekend daarheen komt. Daar ga ik dus maar vanuit. En in het uiterste geval zet ik d'r desnoods een paar dagen bij mij in de tuin, kan mij het schelen :lol:
Alle reacties Link kopieren
Oh en fijn dat je geslaagd bent voor de ipad, hopelijk komt het installeren goed met of zonder hulp, dat is allebei ok. Zolang je er maar mee kunt werken toch. veel plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het opgelost is Liz.zou er anders niet van geslapen hebben als ik jou was.

Nee de iPad is niet gelukt kan nu 8 uur lang niet inloggen te veel en te vaak ingelogd .heb ook n beetje n rommeltje van al die inlogcodes en wachtwoorden en e-mailadressen.
Heb alles verder wel goedvinden elkaar maar dit. Is mijn derde iPad en de vorige ging alles te haastig bij mij.dus nu zoeken en denken.
Morgen maar eens kijken of ik kleinzoon bereiken kan.
Fijne avond 😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Nou echt opgelost ist het voor mij pas als ik dat gesprek heb gehad, het contract heb ondertekend en er een afspraak staat met zowel instructrice als pensioneigenaar eigenlijk na gisteren, ik vond dat best vervelend. Vriendin had me die afspraak doorgegeven maar pensionhouder zei vandaag van niks te weten :roll: tja waar ligt de ruis dan he,ik was er niet bij toen die afspraak werd gemaakt dus ik weet het niet..
Sowieso vind ik het gedoe dat alles via mijn vriendin moet lopen en zij er bij moet zijn van de pensionhouder, ik bijt hem heus niet hoor :roll:

Chris Vervelend ook voor jou dat het niet lukt met de ipad, hopelijk kan kleinzoon je daar mee helpen morgen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Liz,ik zou daar ook zenuwachtig van worden! Hopelijk zijn er nu wel goede afspraken gemaakt en kan Hanna verhuizen.
En natuurlijk...
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag🥳😘
Maak er een mooie dag van.

Chris,hoop dat kleinzoon even kan helpen met de i-pad.

Ik ga werken en vanmiddag met mijn moeder op controle,daarna chillen in de tuin😀
Ontbijt koffie en 2 crackers met rauwe ham.

Fijne dag allemaal,de zon schijnt hier al.
Alle reacties Link kopieren
Liz van harte gefeliciteerd maak er er fijne dag van 🌹❤️
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wel :-) vandaag lekker vrij van werk dus nadat ik zoon naar school heb gebracht naar Hanna gegaan, waar we een buitenrit hebben gemaakt met mijn instructrice op de fiets er naast :-) nu thuis, douchen en omkleden en dan koffie drinken bij schoonouders met een gebakje en vanmiddag met mijn ouders en zoon naar de zorgboerderij, ook om koffie te drinken met een gebakje natuurlijk en een ijsje lusten we ws ook wel dan ;-)
Vanavond komt vriend hierheen, die wil ook al een gebakje eten dus ik geloof niet dat we vandaag veel hoeven te eten verder ;-)
Alle reacties Link kopieren
Hoop dat je genoten hebt van je dag Liz! Het klinkt in ieder geval gezellig.

Ik heb gewerkt en daarna met vriend even de stad in geweest,jajaja..hij wilde een korte broek bij...nou dat is niet gelukt,niks naar zijn zin maar ik heb wel 2 jurkjes en een bloesje gescoord😀
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat jij elk geval wel goed geslaagd bent coetje!
Ik had zeker een gezellige dag, zoon gedroeg zich zelfs zo voorbeeldig dat ik het aandurfde om in te gaan op de uitnodiging van mijn ouders om naar het pannekoekenhuis te gaan nadat we bij de zorgboerderij zijn geweest. Dat heb ik nog niet eerder gedaan met hem dus dat zegt heel wat :-) hij heeft zich voorbeeldig gedragen en ik ben supertrots op hem. Een mooier verjaardagscadeau had hij me niet kunnen geven :-)
Alle reacties Link kopieren
❤ wat fijn Liz!
Alle reacties Link kopieren
Ach Liz wat fijn dat ie zich zo voorbeeldig gedroeg .was zeker zijn verjaardags cadeau voor jou.❤️Iets mooiers had hij je niet kunnen geven ..

Leuk coetje korte of lange jurken..?
Ik vorige week n lange tot op de kuiten .beetje Ibiza style. Was de eerste lange jurk die mij mooi stond.
Man was gisteren in Duitsland geslaagd voor n leuke korte broek..mooie kleur geel.en in de sale.anders had hij m ook niet mee genomen..want vorige week zag ik zo iets in Nederland maar die was niet afgeprijsd dus kocht ie m niet oale knieperd..😀

Heb kleinzoon gesproken vanmiddag die komt de ipad installeren.heb m gezegd dat er geen haast bij is ..ik heb mijn oude nog .alleen de oude moet steeds opgeladen worden.de batterij raakt op.ook zo intensief gebruikt .
Fijne avond ook voor Viva Lieveke en cookie 😴😴😴
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven